428The_Godfather_II_2The%20Godfather273TheGodfather2020305The_Godfather_II_1

Go English

چهارشنبه، شهریور ۲۴، ۱۳۸۹

l|||_ravani_ha_groups_l||| جزييات نشست خبري پرسپوليس،دايي:نه ویلای کلاردشت دارم نه ماشین بنز!

 

شست خبری پرسپولیس-1/

کاشانی: کادر فنی تیم ملی سلیقه‌ای برخورد نکند/ اعضای هیئت مدیره مشخص‌ شده‌اند


سرپرست باشگاه پرسپولیس خطاب به کادر فنی تیم ملی گفت: باید سلیقه های مختلف کنار گذاشته شود و هر بازیکنی که در باشگاه‌ها شایسته حضور در تیم ملی است مثل یک سرباز به تیم ملی دعوت شود.

به گزارش خبرنگار مهر، دومین نشست خبری باشگاه پرسپولیس در سال جدید بعدازظهر امروز در محل شهرداری منطقه 9 با حضور حبیب کاشانی، محمود خوردبین، علی دایی و شیث رضایی برگزار شد.
در ابتدای این نشست حبیب کاشانی با انتقاد از برخی موضع گیری های از سوی سرمربی تیم ملی نسبت به دعوت نکردن برخی بازیکنان شایسته باشگاه ها به تیم ملی اظهار داشت: بنده معتقدم باید میداوودی و شیث رضایی و هر بازیکنی که در باشگاه خود نشان داده شایسته حضور در تیم ملی است برای خدمت به فوتبال کشور دعوت شود.
وی تصریح کرد: نباید با سلیقه های فردی منافع تیم ملی را به خطر بیاندازیم.

کاشانی اضافه کرد: در دو روز گذشته نشست هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال برگزار شد و نسبت به عملکرد تیم ملی در دو دیدار تدارکاتی مقابل چین و کره جنوبی به ویژه به لحاظ بدنی تقدیر شد اما بنده معتقدم این نتایج حاصل عملکرد باشگاه ها بوده است چرا که تیم ملی فرصتی برای کار بدنسازی نداشته است.
وی افزود: باشگاه ها دوران بدنسازی خود را از بیستم تیرماه آغاز کردند و نتیجه ای که مقابل چین و کره بدست آمد حاصل زحماتی بود که از ماه ها قبل مربیان باشگاهی متحمل شده بودند و جا دارد تا این نتایج را قبل از همه به مربیان باشگاه ها تبریک بگوییم.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه قدر سرمایه های فوتبال کشور را بدانیم اظهار داشت: به هر حال حضور 4 بازیکن ما در تیم ملی تبعاتی نیز برای ماداشته است و باعث شده این بازیکنان با خستگی ناشی از 22 ساعت سفر به شرق آسیا در اختیار باشگاه ها قرار بگیرند. من این اعتراض را از سوی آقای مظلومی نسبت به عمران زاده، آقای کمالوند نسبت به محمد نصرتی هم دیدم.
وی تصریح کرد: حضور بازیکنان باشگاهی در تیم ملی تبعاتی نیز برای ما دارد ولی برای حمایت از تیم ملی آن را با جان ودل می پذیریم و حاضریم آثار تبعات آن را در نتایج تیم و انتقاداتی که هوادار نسبت به باشگاه انجام می دهد بپذیریم.

کاشانی با تاکید بر اینکه امیدوارم این اتوبان حمایت از تیم ملی دو طرفه باشد خاطرنشان کرد: مسئولین تیم ملی هم به گونه ای برنامه ریزی کنند که باشگاه ها نیز بتوانند جوابگوی هیئت مدیره و هواداران خود باشند.
وی در مورد دعوت نکردن از شیث رضایی به تیم ملی اظهار داشت: شیث رضایی در سال86 مرتکب رفتاری شد که متعاقب آن به محرومیتی نیز محکوم شد اما بنده معتقدم بین جرم و مجازات باید تناسبی وجود داشته باشد. شیث رضایی پس از این رفتار خود در سالهای 87 و 88 به باشگاه صبای قم منتقل شد و در این باشگاه ریاضت کشید و آنقدر خوب کار کرد که امسال دوباره او را به پرسپولیس برگردانیدم. من معتقدم بازیکنانی مثل شیث رضایی و میلاد میداوودی و هر بازیکنی که می تواند به تیم ملی کمک کند و شایسته حضور در فوتبال ملی است باید به تیم ملی دعوت شود.

کاشانی در بخش دیگری از سخنان خود در مورد انتخاب هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: در باشگاه پرسپولیس تصمیمات به صورت خرد جمعی اتخاذ می شود و بهتر این است تا با انتخاب هیئت مدیره جدید و تقسیم کارها شرایط بهتری برای تصمیم گیری در مورد باشگاه بزرگی مانند پرسپولیس بوجود بیاید.
وی یادآور شد: تا آنجا که بنده اطلاع دارم اعضای هیئت مدیره باشگاه مشخص هستند که ترکیب آن را یک استاد دانشگاه ، یک پیشکسوت ، یک نماینده اقتصادی و یک نماینده مجلس تشکیل می دهند و با توجه 7-8 گزینه ای که باقی مانده اند می توانند با حذف یکی دو نفر دیگر اعضای هیئت مدیره را معرفی کرد که امیدوارم این اتفاق هر چه سریعتر از سوی رئیس مجمع اتفاق بیافتد تا بتوانیم شرایط بهتری را برای مدیریت باشگاه فراهم کنیم.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در خصوص اضافه شدن یک مربی جدید به کادر فنی پرسپولیس برای جایگزینی مهدی تارتار گفت: البته این جزو اختیارات کادر فنی است. ما در ابتدای فصل با یحیی گل محمدی مذاکراتی داشتیم که به نتیجه نرسد و سپس با مهدی تارتار مذاکره کردیم که خوشبختانه مذاکرات ما با ایشان به نتیجه رسید و ایشان از ابتدای فصل باشگاه را در بخش مسائل فنی کمک کردند.
کاشانی یادآور شد: پس از جدایی آقای کربکندی از باشگاه راه آهن و باتوجه به خدماتی که آقای انصاری فرد به باشگاه پرسپولیس داشتند درخواست ایشان برای استفاده از مهدی تارتار را پذیرفتیم و امیدوارم ایشان در پست سرمربیگری راه آهن منشاء خیر و برکت باشند.
---------------------------------
شست خبری پرسپولیس-2/

دایی: از عملکرد پرسپولیس راضی هستم/ همه باید به تیم ملی کمک کنند


سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس عملکرد تیمش در هشت هفته ابتدایی لیگ دهم را رضایتبخش عنوان کرد و گفت: فکر می‌کنم ما یکی از تیم های خوب لیگ بوده ایم. به گزارش خبرنگار مهر، دومین نشست خبری باشگاه پرسپولیس در سال جدید بعدازظهر امروز در محل شهرداری منطقه 9 با حضور حبیب کاشانی، محمود خوردبین، علی دایی و شیث رضایی برگزار شد.
در این نشست علی دایی در پاسخ به سئوالی در مورد اینکه چه مربی جایگزین مهدی تارتار خواهد شد گفت: هنوز در این زمینه تصمیم نگرفته ایم و هنوز برای تصمیم گیری فرصت کافی داریم و در نظر دارم بعد از بازی با شهرداری تبریز بهترین گزینه را برای حضور در کادر فنی پرسپولیس انتخاب کنم.

وی در پاسخ به این سئوال که چه تضمینی وجود دارد که نتایج با نوسان فصل گذشته بار دیگر برای پرسپولیس تکرار نشود گفت: به اعتقاد من نتایج پرسپولیس تاکنون خوب بوده و ما در نتیجه گیری موفق عمل کرده ایم. پرسپولیس درحال حاضر با 17 امتیاز در مکان دوم جدول قرار دارد و نسبت به تیم صدرنشین تنها دو امتیاز فاصله دارد. من در برنامه ریزی ای که برای 8 بازی اول داشتم کسب 20 امتیاز را هدف گرفته بودیم ولی کسب 17 امتیاز نیز برای ما ایده آل است و اعتقاد دارم بازیکنان پرسپولیس عملکرد خوبی داشتند و اینکه می گویید پرسپولیس نوسان دارد نظر شماست و به نظر من اعتقاد دارم پرسپولیس تا هفته هشتم تیم موفقی بوده است.

وی با اشاره به مثالی از فوتبال اسپانیا در این زمینه گفت: تیم بارسلونا با تمام ستاره هایش مقابل تیم دست دومی هرکولس می بازد یا شکست می خورد اما کسی انتقاد تندی از این تیم نمی کند ولی اینجا با یک مساوی همه چیز را زیر سئوال می برند. من از بازیکنانم و عملکردی که تاکنون داشته ام راضی هستم و اعتقاد دارم پرسپولیس تاکنون جزو تیم های خوب لیگ بوده است.

دایی حمایت های حبیب کاشانی را در موفقیت های پرسپولیس تاثیرگذار برشمرد و اظهار داشت: بنده از قبل با نحوه مدیریت ایشان آشنا بودم و می دانستم که به تیمی می آیم که لایق قهرمانی است و دیدید که سال گذشته با مدیریت خوب ایشان قهرمان جام حذفی شدیم و اعتقاد دارم امسال هم در جام حذفی و لیگ می توانیم قهرمان شویم.

سرمربی پرسپولیس در خصوص نامشخص بودن ترکیب دفاع این تیم گفت: در هیچ جای دنیا این طور نیست که تیمها یک خط دفاعی ثابت داشته باشند به هر حال ما باتوجه به آمادگی بازیکنان، شرایط حریف و حریفانی که با آنها روبرومی شویم تغییراتی را درسطح دفاعی ایجاد برخی تغییراتی در ترکیب دفاعی تیم طبیعی است و تاکنون ما کمترین تغییرات را در خط دفاعی داشتیم.

وی در خصوص اینکه آیا تعطیلی مسابقات لیگ باعث وقفه در روند رو به رشد پرسپولیس نخواهد شد، گفت: قطعا این گونه تعطیلی ها به ما لطمه می زند و بازیکنان ما را از شرایط مسابقه دور می کند ولی بنده معتقدم جایی که بحث تیم ملی مطرح است همه باید کمک کنیم و نباید این گونه مسائل را از هدفمان باز بدارد. ما با این شرایط می سازیم هر چند که با داشتن نفرات زیاد در تیم ملی همواره متحمل لطماتی می شویم.
============================================
نشست خبری پرسپولیس-3/

دایی: برخی بازیکنان انتظاراتم را برآورده نکردند/برادرم از خیلی‌ها در این فوتبال بهتر است


سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه محمد دایی از خیلی ها در این فوتبال بهتر است گفت: در بعضی از مسابقات بازیکنان تعویضی انتظاراتم را برآورده نکردند و برای این موضوع فکری خواهم کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی دایی در ادامه سخنانش در نشست خبری بعدازظهر امروز باشگاه پرسپولیس در خصوص اینکه چرا تیمش در 30 دقیقه پایانی مسابقات کمترین گل را زده و بیشترین گل خورده را داشته است اظهار داشت: فوتبال 90 دقیقه است ما برای تمام دقایق آن برنامه داریم. ضمن اینکه برخلاف سالهای گذشته پیش از آغاز لیگ به خوبی برنامه آماده سازی را انجام داده ایم و قبول ندارم که بازیکنان در مسابقات کم می آورند.
وی افزود: ما در 8 بازی گذشته عملکرد خوبی داشتیم و تنها باید دقایقی بازی های خوبمان را افزایش دهیم. شکی نیست که عملکرد ما در این مدت صد در صد خوب نبوده اما از لحاظ بازی جزو 3 تیم برتر لیگ بودیم که در زمین مسابقه عملکرد خوبی داشتیم و خوب بازی کردیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با تاکید بر اینکه در این مدت هیچ زمان صد در صد بازیکنان را در اختیار نداشته است افزود: هر وقت تعطیلات می شود و ما می خواهیم تیم را جمع و جور کرده و با برنامه های آماده سازی به هماهنگی کامل برسانیم 40-50 درصد از بازیکنانمان را در اختیار نداریم. این موضوع باعث می شود نتوانیم نقاط ضعفمان را برطرف کنیم. تا موقعی هم که صد در صد نفرات را در اختیار نداشته باشیم تیم به هماهنگی کامل نرسیده و نمی توانیم آن فوتبالی که من دوست دارم پرسپولیس انجام دهد را در زمین ارائه دهیم.
وی افزود: یک سری مسائل اجازه نمی دهند خوب تمرین و بازی دوستانه داشته باشیم تا به شرایط ایده آل برای مسابقات برسیم. متاسفانه قبل از شروع فصل هم فرصت آماده سازی مناسب با تمامی نفرات از ما گرفته شد.

دایی در خصوص اینکه گفته می شود تردیدهایش در هر بازی کاملا مشخص است اظهار داشت: همانطور که گفتم با توجه به آنالیز حریفان برای تمام دقایق مسابقه برنامه داریم بارها اتفاق افتاده در زمین صحنه ای رخ داده که پیش از آن، آن مسئله را به بازیکنان تذکر داده بودم. بازیکنان خودشان می توانند شاهد این مدعا باشند. شاید منظور شما تعویض مجتبی زارعی است که همیشه یکسان است اما به غیر از آن سایر تعویض های ما مشخص نیست.
سرمربی پرسپولیس در این خصوص اضافه کرد: وقتی مهاجم را به سمت راست می فرستم باید بازیکنی بیاورم که جای مهاجم را پوشش دهد. البته قبول دارم بازیکنان تعویضی در مواردی پاسخگوی انتظارات من نبودند و روی این مسئله کار خواهیم کرد.

وی در خصوص اینکه تیم هایی که علی دایی هدایت آن را بر عهده داشته است در مسابقات با اختلاف اندک پیروز می شوند تاکید کرد: این را آمار می گوید اما برای من 3 امتیاز بازی بسیار مهم است اما هر چقدر بیشتر هم گل بزنیم به نفعمان است. ما نسبت به فصل قبل توانستیم فرصت های بیشتری به دست آوریم اما اگر بازیکنان و مهاجمان موجودی ما باهوشتر بودند امروز تعداد گل های ما دو سه برابر گل های زده فعلی بود.
دایی با بیان اینکه ما به یک گل زده برتری بسنده نمی کنیم زیرا یک گل ضمانت کامل برای پیروزی نیست خاطرنشان کرد: اختلاف تیم ها در لیگ ایران بسیار نزدیک است اما باید بگوییم تیمی که بیشتر امتیاز جمع کند می تواند در پایان فصل قهرمانی را جشن بگیرد. شاید یک تیم پیروزی های پرگلی را به دست آورد اما اگر امتیاز لازم را نداشته باشد به آن جام نمی دهند. ما باید با منطق بازی کنیم و ضمن گل زده آن را افزایش دهیم.

وی در مورد دیدار با پاس همدان تاکید کرد: در آن بازی ما در نیمه اول می توانستیم 3 گل بزنیم و بازی را تمام کنیم اما این اتفاق نیفتاد. اگر حریف در 10 دقیقه نیمه دوم یکی از توپ هایش را گل می کرد ما می توانستیم با جبران آن به پیروزی برسیم. ضمن اینکه قبل از گل تساوی پاس ما دو موقعیت صد در صد گل را از دست دادیم. فوتبال همین است وقتی گل نمی زنی گل می خوری. ما امروز سومین تیم از لحاظ گل زده هستیم و سعی می کنیم تعداد گل های زده را اضافه کنیم اما باز هم بعضی ها از مسائل دیگر ایراد می گیرند.
"حبیب کاشانی" در این نشست با صراحت اعلام کرد: من خیلی چیزها را بلد نیستم و آنها را از دایی یاد می گیرم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در این نشست گفت: من از کاشانی تشکر می کنیم ایشان شکست نفسی کردند زیرا در این مدت خیلی چیزها را از ایشان یاد گرفتم و در زندگی من تاثیر گذار بودند. ما همکاری خیلی خوبی داریم و کارمان را به بهترین شکل پیگیری می کنیم.
وی در مورد حضور محمد دایی در کادر فنی پرسپولیس خاطر نشان کرد: شاید برادر من از خیلی ها بیشتر فوتبال را بفهمد و از لحاظ علمی بالاتر از خیلی ها باشد اما من یک سئوال دارم تا حالا شده شما به کسی گیر نداده باشید؟ بحث محمد دایی نه به دار است نه به بار اما شما آن را مطرح و قطعی دانسته اید.

دایی افزود: افتخار می کنم محمد دایی به پرسپولیس بیاید و مربی شود زیرا او هم از لحاظ فنی می تواند به پرسپولیس کمک کند و هم اینکه محرم تر از او چه کسی می تواند باشد اما با حضور شماها من نمی توانم خیلی ها را به کار بگیرم. یک روز می گویید فلانی استقلالی است، یک روز می گویید پیشکسوت پرسپولیس نیست و یک روز هم می گویید در پرسپولیس بازی نکرده است. شما یک نفر را بگویید ما آورده باشیم و شما به آن گیر نداده باشید؟ یا می گویید علم ندارد، رزومه ندارد و یا مشکلات دیگر را بیان می کنید.

وی با تاکید مجدد بر اینکه به خاطر تیترها و مطالب شما خیلی ها را که می‌توانم راحت تر با آنها کار کنم را نمی آورم در خصوص خبرهای مطرح شده در بعضی از رسانه ها خاطر نشان کرد: نمی دانم بعضی از خبرنگاران شام خورده یا زیاد خورده اند. شب خواب می بینند و صبح خوابشان را در روزنامه ها می نویسند در حالیکه روح ما از چنین اتفاقاتی خبردار نیست. نه من می دانم و نه باشگاه. اما این مسئله در روزنامه ها درج می شود. من در روزهایی که در بالا و پایین فوتبال بودم خانواده ام کنارم بودند. وقتی شما نوشتید علی دایی پس از سال 94 که مصدوم شدم فوتبالش تمام شده است این خانواده ام بودند که من را حمایت کردند و من که اینجا هستم تا آخر عمر مدیون آنها بوده و نوکریشان را می کنم.

دایی با اشاره به اینکه اگر یک ذره از لحاظ فوتبالی من را قبول دارید به شما می گویم محمد دایی از خیلی ها در این فوتبال بهتر است گفت: شاید آنها دارند چوب من را می خورند. خیلی ها در روزنامه هایشان نوشتند محمد دایی به خاطر علی دایی مربی یک تیم شد. خیلی ها هم به خاطر اینکه فردا جواب ندهند که به خاطر رابطه با دایی محمد را به تیم خود بردم از استخدام وی جلوگیری می کنم. متاسفانه این مسائل باعث شده محمد دایی از حق قانونی اش دور شود.
------------------------------------------------------------------------
نشست خبری پرسپولیس-4/

رضایی: دایی به اسم بازیکنان توجهی ندارد/ به شخصیت تیمی رسیده‌ایم


مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: علی دایی بدون توجه به اسم و رسم بازیکنان از آنها در مسابقات استفاده می کند. به گزارش خبرنگار مهر، شیث رضایی در نشست خبری امروز چهارشنبه باشگاه پرسپولیس ضمن بیان مطلب فوق گفت: علی دایی برای انتخاب بازیکنان درون زمین به اسم و رسم بازیکنان توجهی نمی کند زیرا موفقیت پرسپولیس و آبروی خودش از همه چیز مهمتر است. اگر کسی آماده نباشد دایی او را به زمین نخواهد فرستاد.
وی ادامه داد: در 7-8 سالی که در پرسپولیس هستم بارها شده 2-3 بازی پشت سر هم ببازیم اما اینقدر برای بعضی ها مهم نبود که امروز تبدیل پیروزی ما در دقیقه 90 آن هم با یک اشتباه به مساوی را اینقدر مهم می دانند.
مدافع پرسپولیس اضافه کرد: این مسئله نشان می دهد امروز پرسپولیس به یک شخصیت تیمی رسیده که امیدوارم این روند ادامه داشته باشد.
رضایی در مورد اینکه رفتارهایش در گذشته باعث شده امروز به تیم ملی دعوت نشود اظهار داشت: تغییر رفتارم نسبت به سالهای گذشته را امروز می توانید کامل متوجه شوید. من حتی زمانی که بیرون می نشینم کاری نمی کنم که دوباره حاشیه ایجاد شود.
وی در پایان گفت: وقتی پول حرفه ای می گیرم باید حرفه ای برخورد کنم و تابع نظر کادر فنی برای حضور در زمین مسابقه باشم.
=============================================
نشست خبری پرسپولیس-5/

کاشانی: هیچ جای فوتبال ما حرفه‌ای نیست/ چرا می‌خواهید دایی را بسوزانید!


سرپرست باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه فوتبال ما باید به بزرگانش احترام بگذارد گفت: باید احترام بزرگان و الگوهایی چون دایی حفظ شود اما متاسفانه برخی ها می‌خواهند آنها را بسوزانند!

به گزارش خبرنگار مهر، حبیب کاشانی در ادامه سخنانش در نشست خبری امروز باشگاه پرسپولیس در خصوص اینکه پرسپولیس تنها 30 دقیقه فوتبال زیبا ارائه می دهد تصریح کرد: در بازی پاس همدان بازیکنان پرسپولیس در 30 دقیقه اول عملکردی از خود ارائه دادند که در سالهای اخیر چنین بازی زیبایی را ندیدیم. اما قطعا باید زمان ارائه بازی خوب پرسپولیس بیشتر شود. زیرا کاملا قبول دارم و اعتقاد داشته پرسپولیس می تواند رو به جلو حرکت و بازیهای بهتری از خود به نمایش بگذارد.
وی با بیان اینکه تعداد پاس های ارسالی بازیکنان به همدیگر نشان دهنده اعتماد به نفس بالای بازیکنان بوده و یک رکورد محسوب می شود افزود: وقتی در 10 دقیقه پایانی بازی با پاس همدان یک موقعیت صد در صد گل ایجاد می کنید نشان دهنده آن است که تیم بدنسازی خوبی داشته است. اما من اعتقاد دارم پرسپولیس هنوز 90 دقیقه ای نشده است. تیم اسپانیا در 7 بازی جام جهانی 8 گل زد و در نهایت قهرمان جهان شد. این تعداد گل برای تیمی که بازیکنانش در تیم های بارسلونا و رئال بازی کرده اند بسیار کم است اما نتیجه نهایی که قهرمانی جهان بود بسیار عالی بود.

سرپرست باشگاه پرسپولیس اضافه کرد: ما فوتبال خوبی بازی می کنیم اما نقاط ضعفی داریم که باید برطرف شود. البته ما زمانی که تنها 50 درصد تیم را در اختیار داریم فرصت لازم برای حل این مشکل ایجاد نمی شود. قطعا اگر تمام تیم در تمرینات باشد دایی با تمام توان نقاط ضعف را برطرف و پرسپولیس می تواند در 90 دقیقه مسابقه بازی خوبی ارائه دهد.
کاشانی در خصوص مشکلات مالی باشگاه پرسپولیس هم تاکید کرد: ما در ابتدای فصل پس از بازدید سعیدلو از باشگاه قرار شد 50 درصد هزینه ها را سازمان و 50 درصد را خودمان تامین کنیم. در فوتبال حرفه ای روز دنیا تهیه 5 میلیارد تومان پول کاری ندارد اما متاسفانه هیچ جای فوتبال ما حرفه ای نیست.

وی تاکید کرد: فصل گذشته ما 41 بازی کردیم و از سهم تبلیغات دور زمین، بلیط فروشی، حق پخش و ... برای 3 هزار و 690 دقیقه بازی تنها یک میلیارد و 70 میلیون تومان به ما تعلق گرفت. البته از این مبلغ یک ریال به ما تعلق نگرفت زیرا باشگاه طلبکارانی از گذشته دارد که در صف ایستاده اند تا بدهی های خود را از چنین محل هایی از سوی سازمان لیگ دریافت کنند.
سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: اگر قیمت بلیط ها امسال 2 برابر شود و سهم ما از حق پخش 10- 11 میلیاردی دو برابر شود باز هم پرسپولیس اندوخته ای در پایان فصل نخواهد داشت. زیرا همچنان طلبکاران ایستاده اند تا مطالباتشان را دریافت کنند.

کاشانی با بیان اینکه منابع درآمدی باشگاه های ایرانی بر خلاف باشگاههای حرفه ای دنیا اصلا مشخص نیست افزود: ما برای بازی های خود ورزشگاه آزادی را 25 میلیون تومان کرایه می کنیم اما بوفه، پارکینگ، فروش انواع پرچم ها و لباس ها در این ورزشگاه اجاره داده شده یا فروخته می شود که ما نمی دانیم اینها به چه کسی داده شده و پول های آن کجا می رود؟ البته مسئولان ورزشگاه لطف کردند 5 میلیون برای اجاره ورزشگاه به ما تخفیف داده اند اما ما سالانه رقم بالایی پول اجاره زمین می دهیم در حالیکه هیچ عوایدی برای ما ندارد.
وی با بیان اینکه در اروپا لباس های تیم ها در خارج باشگاه 20 یورو و در درون باشگاه 70 یورو به فروش می رسد که این اختلاف 50 یورویی برای کمک به باشگاه است تاکید کرد: ما حق پخش، تبلیغات محیطی و درآمدهای دیگر را نداریم و بخش های خصوصی هم برای اسپانسر شدن انگیزه ای ندارند به همین دلیل ما در آیتم های درآمدزایی با مشکلات زیادی روبرو هستیم.

وی همچنین خاطرنشان کرد: باشگاه درآمد ناچیزی دارد اما باید جوابگوی 25 میلیون هوادار باشد. هوادارانی که انتظار دارند بهترین و گرانترین بازیکنان را به خدمت بگیرند در حالیکه ما به غیر ازهزینه های جذب بازیکنان برای انجام هر مسابقه در شهرهای مختلف باید هزینه های کرایه هتل و رفت و برگشت را تامین کنیم.
وی با بیان اینکه بعضی از دوستان رسانه ای در انتشار اخبار بی تقوایی دارند افزود: بعد از بازی با پاس اتفاق خاصی نیفتاد و من تنها گفتم دایی باید برای موفقیت در بازی با شهرداری تمرکز کند. اما یکی از همکاران شما به دروغ از دایی دو سئوال پرسید اول اینکه کاشانی گفته است باید وقتی بیشتری بگذارید و دوم اینکه تمرکز لازم را نداشتید طبیعتا ایشان هم جواب دادند باید کاشانی واضح صحبت کند تا من در خصوص صحبت هایش پاسخگو باشم. متاسفانه بعضا مطالب دروغی منتشر می شود که ما را مجبور می کند برای دادخواهی و جلوگیری از ظلم به باشگاه به خاطر انتشار این اخبار به مراجع قضایی شکایت کنیم.

وی اضافه کرد: متاسفانه تیتر می زنند برای رضایت نامه تارتار پرسپولیس 50 میلیون گرفت یا فلان پیشکسوت هم به باشگاه رفت و حاضر بود در آبدارخانه کار کند. در حالی که ما نه بابت رضایتنامه تارتار پول گرفتیم و نه اینکه به آن پیشکسوت 2.5 میلیون کمک کردیم. متاسفانه اخباری که در مورد لیست دایی به کاشانی مطرح می شود و یا بالعکس که طرفین این لیست را قبول ندارند زاییده تفکرات بعضی از دوستان است. اینها با دایی ، کاشانی و غیره مشکل ندارند بلکه با پرسپولیس مشکل دارند.
کاشانی همچنین خاطرنشان کرد: من تاکنون فروزانی را ندیده ام اما به من می گویند وی در باشگاه شما مشغول است و شما خبر ندارید آیا من هر روز باید کارمندان و بازیکنان باشگاه را به صف کنم تا ببینیم چه کسی اضافه و یا کم شده است این مسائل زایید چه تفکری است که خیلی راحت اخبار نادرست را منتشر می کنند و حتی به من می گویند شما نمی دانید که فلانی با شما کار می کند.

وی ادامه داد: ما افتخار می کنیم محمد دایی بیاید و با ما کار کند این افتخاری برای من و باشگاه است که اگر ایشان علمی دارد پرسپولیس از آن استفاده کند. آیا استفاده از کسی که هم نام دایی است جرم است ما در انجام کارهای کارشناسی شده به کسی باج نمی دهیم گل محمدی و منافی را که سالهای سال است می شناسم به باشگاه آمده اند ولی با آنها به توافق نرسیدیم ولی تارتار که برای اولین بار می دیدم پس از توافق نهایی با او قرارداد بستم.
وی با بیان اینکه اینها سوتفاهم نیست بلکه دروغ پردازی محسوب می شود در مورد خبری که از نشست ویژه وی با دایی پس از پایان بازی با پاس منتشر شده بود اظهار داشت: در زمان کرانچار هم دوشنبه ها جلسه داشتیم و با دایی هم برای جلسات هفتگی باشگاه روز دوشنبه مشخص شده است مگر می شود باشگاهی به این بزرگی را اداره کرد تیم بدون مشکل به آلمان ، مشهد و اردبیل برود آن وقت هیچ هماهنگی ای وجود نداشته باشد اگر بین من دایی خوردبین و بازیکنان هماهنگی نباشد مگر می دان چنین باشگاهی را اداره کرد.

سرپرست باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه شما خبرنگاران عملکرد پرسپولیس در دهه 80 را بررسی و مشخص کنید در چه مقاطعی این تیم عملکرد بهتری داشته است افزود: ما در این فصل 2.1 امتیاز در هر بازی گرفتیم این نتیجه خوبی است اما ما راضی نیستیم زیرا باید 2.5 امتیاز در هر بازی می گرفتیم زیرا در هر نیم فصل دوم با توجه فشردگی مسابقات در جام بازیهای مختلف ملی در مصدومیت بازیکنان کسب امتیاز سخت تر می شود. ما تا امروز 30 درصد امتیازها را از دست داده ایم اما ناراحت نبوده و برای ادامه حرکت رو به جلو تلاش می کنیم.
وی با بیان اینکه اگر جلسه هماهنگی نباشد نمی توانیم تیم به این بزرگی را اداره کرد تاکید کرد: دایی نسبت به من نگاه علمی و حرفه ای تر نسبت به فوتبال دارد و بارها از وی خواهش کرده ام در مواردی برای اداره باشگاه به من کمک کند تا باشگاه به سوی حرفه ای شدن بهتر حرکت کند. زیرا ایشان با تجربه گرانبهای بازی در اروپا علم این کار را هم دارد مگر بلد نبودن جرم است من با شجاعت می گویم علم کامل این کار را ندارم و دست تک تک شما را می بوسم که اجازه داده کمک کنید تا بتوانیم باشگاه حرفه ای بسازیم.

حبیب کاشانی با بیان اینکه از گذشته نادم نیست و در این مدت بسیاری از مسائل را از دایی و خوردبین و دیگران یاد گرفته ام افزود: از دایی تشکر می کنم که هر علم و دانسته ای که داشته بدون تکبر در اختیار باشگاه قرار می دهد شما ببینید نتیجه بازی با پاس همدان با توجه به بازیهای باقیمانده لیگ که چندان هم مهم نبود باعث شد دایی در پایان مسابقه با جسارت قدرت و تقوا از هواداران عذرخواهی کرد چرا می خواهید بین الگوهای جامعه و مردم فاصله بیاندازید و اتفاقات را طوری القا کنید که مردم در اقصی نقاط کشور باورهای غلطی از آن داشته باشند.
سرپرست باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه حفظ احترام دایی برای همه واجب است گفت: روزی که نتوانستم باشگاه را به بهترین شکل اداره کنم می روم چرا ما باید الگوهایمان مانند علی دایی را بسوزانیم. من اصراری برای ماندن ندارم و قسم جلاله می خورم اگر همین الان هم از دفتر علی سعیدلو با من تماس بگیرند می روم. ما آمده ایم مردم را خوشحال کنیم و در این راه حتی خانواده علی دایی هم در موارد خاص با ما همکاری کرده اند تا کارها به بهترین شکل پیش برود.
_________________________________________________________________
نشست خبری پرسپولیس-6/

کاشانی: وارث یک مجموعه بدهکار هستم/ دایی توصیه پذیر نیست
سرپرست باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه من وارث یک مجموعه بدهکار در مجموعه پرسپولیس هستم گفت: این باشگاه توان پرداخت یک میلیارد بدهی‌های گذشته را ندارد.

به گزارش خبرنگار مهر سرپرست باشگاه پرسپولیس که در نشست خبری امروز چهارشنبه سخن می گفت، در خصوص مطالبات مربیان و بازیکنان اسبق این باشگاه افزود: ما سال 86 بابت همین مطالبات 6امتیاز از تیم پرسپولس کسر شد که همین 6 امتیاز می توانست ما را از قهرمانی دور کند.
وی گفت: متاسفانه بدهی هایی که مدیریت قبلی باشگاه در سال 87 بر جای گذاشته هنوز پابرجا و مربیان نظیر وینگادا، پیروانی، سعداوی و حتی قطبی بابت مالیات قرارداد خود از باشگاه پرسپولیس طلبکارند ولی من به عنوان مدیر عامل پولی ندارم که به طلبکارها بدهم و نمی دانم چطور باید مطالبات این عزیزان پرداخت شود.

کاشانی با بیان اینکه پرسپولیس منبع درآمدی خاصی ندارد و تنها به کمک های سازمان تربیت بدنی وابسته است ادامه داد: تنها چیزی که به ذهنم می رسد تا پول طلبکاران باشگاه را بدهیم ارجاع دادن طلبکاران به سازمان لیگ است و از طریق سهم پرسپولیس از درآمد ناشی از تبلیغات دور زمین و بلیت فروشی در اختیار طلبکاران قرار بگیرد.
وی با بیان اینکه مایل نیستیم با مجموعه خارج از فوتبال کشور در مورد مطالبات طلبکاران پرسپولیس تصمیم بگیرد گفت: امیدوارم کمک های سازمان به نوعی به مرور این مطالبات را که تمامی آنها مربوط به سالهای گذشته است را پرداخت کنیم ولی واقعیت این است که باشگاه پرسپولیس توان پرداخت یک میلیارد را هم ندارد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص مشکلات حقوقی باشگاه پرسپولیس برای واگذاری آن به بخش خصوصی گفت: آنچه مشخص است پرسپولیس با یکسری مشکلات حقوقی که متعلق به سالهای گذشته است روبروست و دو گروه ادعای مالکیت باشگاه را دارند. سال 70 آقای غفوری فرد ریاست سازمان تربیت بدنی سهام باشگاه را به گروهی منتقل کردند که حالا دایه مالیات باشگاه را دارند. در مقابل گروهی دیگر همین مطالبات را از سال 76 از سوی آقای عابدینی مطرح می کنند همین مشکلات باعث شده تا بحث خصوصی سازی باشگاه پرسپولیس با مشکل مواجه شود.
وی با بیان اینکه باشگاه پرسپولیس منقولات خاصی ندارد که بخواهد آنها را واگذار کند گفت: باشگاه پرسپولیس تنها یک "برند" است که سال گذشته 9 میلیارد بدهی داشته است و برای واگذاری چنین باشگاهی که زیان‌ده محسوب می شود چنین اتفاقی منطقی به نظر نمی رسد .

وی با بیان اینکه هیئت دولت نیز چندی پیش دستور واگذار این باشگاه را صادر کرد ولی به دلیل همین مشکلات حقوقی این واگذاری امکانپذیر نشد گفت: امیدوارم مسئولان حقوقی سازمان تربیت بدنی و شخص آقای سعیدلو هر چه زودتر وضعیت باشگاه رامشخص کنند و بدانیم مالک واقعی باشگاه چه مرجعی است تا بحث خصوصی سازی نیز در مورد این باشگاه عملی شود.
وی در بخش دیگری از سخنان خود در مورد بکارگیری پیشکسوتان پرسپولیس در تیم های تحت پوشش این باشگاه گفت: باشگاه پرسپولیس در حال حاضر 350 پیشکسوت دارد که با توجه به محبوبیت تیمها نمی توانیم از تمامی این پیشکسوتان استفاده کنیم و طبیعی است هر پیشکسوتی را انتخاب کنیم دیگران در مورد آن موضع می گیرند اما خوشحالم از اینکه مربیان نظیر استیلی، پیوس، مایلی کهن در سایر باشگاهها مربیان موفقی هستند و نام پرسپولیس را بزرگ نگه داشته اند.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در خصوص به خدمت گرفتن دو بازیکن برزیلی تصریح کرد: این دو بازیکن به ایران خواهند آمد و قرار است در اردوی کیش به جمع بازیکنان پرسپولیس اضافه شوند. آنچه مشخص است دایی هیچ بازیکنی را با توصیه و سفارش نمی پذیرد و حتی یک بار زمانی که خواستم یک بازیکن منچسترسیتی را برای حضور در پرسپولیس معرفی کنم او نپذیرفت. اعتقاد دارم دایی کار خودش را می کند و مربی ای نیست که بازیکنی با توصیه و سفارش به پرسپولیس بیاورود.
کاشانی در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص پرونده مطالبات علی دایی از فدراسیون فوتبال اظهار داشت: به اعتقاد من این پرونده تمیز دادن حق از باطل است و تا آنجایی که من می دانم دایی در این پرونده دنبال مسائل مالی نیست.

سرپرست باشگاه پرسپولیس اضافه کرد: متاسفانه مسئولین فدراسیون فوتبال دایی را به زیاده خواهی و مادی گرایی متهم می کنند و همین مسائل باعث شده تا دایی از این گونه برخوردها ناراحت شود و با انگیزه های دیگری مطالباتشان را از فدراسیون فوتبال پیگیری کند.
کاشانی افزود: کمیته استیناف رایی را صادر کرده و به مدارکی استناد می کند که به هیچ وجه منطقی نیست و صحبت های آقای تاج در برنامه نود نیز همین مسئله را تایید کرد.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال افزود: قرارداد مربیانی که پیش از این با فدراسیون فوتبال همکاری کرده اند نظیر برانکو و قلعه نویی در خصوص پرداخت مالیات قراردادشان مشخص است. هیچکدام از آنها چنین مالیاتی را پرداخت نکردند ولی دایی در نهایت از مسئولان فدارسیون خواست اگر به حرفی که می زنند ایمان دارند به مقدسات قسم بخورد که این امر هم از اصول اعتقادی ایشان ریشه می گیرد و به نوعی بحث حقوقی است که زمانی که طرفین در مورد پرونده ای به نتیجه نمی رسند از آنها می خواهند تا به مقدسات قسم بخورند.
کاشانی تصریح کرد: این پرونده قابل حل است و اعتقاد دارم بزرگی علی دایی باعث افتخار علی دایی است و نباید سالها زحمت و صدمات جسمی و روحی این بازیکن بزرگ را در کمک به فوتبال ملی نادیده بگیریم.
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
نشست خبری پرسپولیس-7/

دایی: رسانه ها به من کمک کنند/ نه ویلای کلاردشت دارم نه ماشین بنز!


سرمربی پرسپولیس با انتقاد از برخی مطالب رسانه ها در انعکاس اخبار وارونه و حاشیه ای تیم پرسپولیس گفت: از همه رسانه ها می خواهم من را کمک کنند تا بتوانم به تیم پرسپولیس خدمت کنم.

به گزارش خبرنگار مهر، علی دایی در نشست خبری امروز چهارشنبه باشگاه پرسپولیس درباره انتقادات و هجمه هایی که اغلب مربیان به رسانه های گروهی و خبرنگاران مطرح می کنند گفت: من رسانه ای ندارم که بخواهم به مسائل حاشیه ای دامن بزنم. این قبیل مسائل معمولا از طرف خبرنگاران مطرح می شود. رسانه ها بعضی اوقات چیزهایی را می نویسند که روح من از آنها خبر ندارد. بعضی وقت ها روزنامه می خرم تا ببینم چه گفته ام.
دایی اضافه کرد: درباره زندگی من می نویسند دایی در کلاردشت ویلای شخصی دارد و فلان و بهمان . شما اگر یک متر زمین بنام من در کلاردشت پیدا کردید بیایید جایزه بگیرید. هنوزمی نویسند علی دایی بنز سوار می شود درحالی که من یک سال است ماشین بنزم را فروخته ام و با پرادو سر تمرین می روم.

وی خطاب به یکی از خبرنگاران گفت: امروز درست یا غلط من سرمربی پرسپولیس هستم که 30 میلیون هوادار دارد. شما باید به من کمک کنید تا باعث خوشحالی این هواداران شوم نه اینکه با مطرح کردن برخی مسائل حاشیه ای تیم من را به حاشیه بکشید.
در ادامه این نشست علی دایی در پاسخ به این سئوال که تمامی گلهای زده پرسپولیس درفصل جدید توسط بازیکنان تازه وارد این تیم به ثمر رسیده و سهم سایربازیکنان درگلهای بدست آمده چه می شود؟، گفت: بازیکنان جدید با توجه به نیازهای پرسپولیس جذب شده اند، هرچند در ابتدای فصل درباره همین بازیکنان هم از ما انتقاد می شد. به اعتقاد من تفاوتی نمی کند که چه بازیکنی برای پرسپولیس گل می زند بلکه این زحمات همه تیم است که توسط یک بازیکن به ثمر می رسد.

دایی افزود: من فکر می‌کنم چون خریدهای ما بیشتر درخط هافبک و حمله و نزدیک به دروازه بوده، گلهایی که به ثمر رسیده نمود بیشتری داشته وگرنه تمام بازیکنان درگلهای زده و خورده پرسپولیس سهیم اند.
سرمربی پرسپولیس در موردجذب بازیکنان جدید و به ویژه زلاتان اسلواکیایی گفت: این بازیکن سه جلسه با ما تمرین کرده ولی نظر نهایی را در مورد او بعد از اردوی کیش خواهم گرفت. ضمن این که دو بازیکن برزیلی نیز مد نظر ما هستند که باید وضعیت آمادگی بدنی آنها را ببینم و سپس درباره آنها تصمیم گیری کنم.

در این نشست همچنین شیث رضایی مدافع پرسپولیس نیز در خصوص سئوالی پیرامون عملکرد خط دفاعی این تیم در 8 هفته گذشته این تیم گفت: پرسپولیس دربین تیم های لیگ سومین تیمی است که کمترین گل خورده را دارد و البته من اعتقاد دارم باید بهتر از این باشیم چون پرسپولیس هستیم . ما تا فصل گذشته آنالیزی از عملکرد خط دفاعی مان نداشتیم اما امسال فیلم بازیها مدام برای ما آنالیز می شود و روی نقاط ضعف تیم و مهاجمان حریف کار می کنیم و در واقع امسال برای هر مسابقه برنامه خاصی داریم.

وی اضافه کرد: من به همراه تمامی مدافعینی که ساختار دفاعی پرسپولیس را تشکیل می دهند این قول را به همه هواداران می دهیم که نهایت سعی و تلاشمان را بکنیم تا آنها را خوشحال کنیم و با ارائه بهترین نمایش در بازیهای آینده بهترین خط دفاعی لیگ را داشته باشیم.
++++++++++++++++++++
عکس خبری/ نشست خبری کادر فنی تیم فوتبال پرسپولیس

نشست خبری حبیب کاشانی سرپرست و علی دایی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس بعداز ظهر امروز چهارشنبه در شهرداری منطقه 9 برگزار شد.























تکمیلی/کاشانی در نشست خبری:

رضایی و میداودی باید به تیم ملی دعوت شوند/ چرا می‌خواهید دایی را بسوزانید!


سرپرست باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه کادر فنی باید در دعوت از بازیکنان شایسته سلیقه های شخصی کنار بگذارد گفت: کادر فنی تیم ملی بازیکنان آماده ای نظیر شیث رضایی و میلاد میداودی که مثل یک سرباز آماده خدمت به فوتبال کشور هستند را به تیم ملی دعوت کند.

به گزارش خبرنگار مهر، دومین نشست خبری باشگاه پرسپولیس در سال جدید بعدازظهر امروز در محل شهرداری منطقه 9 با حضورحبیب کاشانی، محمود خوردبین، علی دایی و شیث رضایی برگزار شد.
در ابتدای این نشست حبیب کاشانی با انتقاد از برخی موضع گیری های از سوی سرمربی تیم ملی نسبت به دعوت نکردن برخی بازیکنان شایسته باشگاه ها به تیم ملی اظهار داشت: بنده معتقدم باید میداوودی و شیث رضایی و هر بازیکنی که در باشگاه خود نشان داده شایسته حضور در تیم ملی است برای خدمت به فوتبال کشور دعوت شود.
وی تصریح کرد: نباید با سلیقه های فردی منافع تیم ملی را به خطر بیاندازیم.

سرپرست پرسپولیس تصریح کرد: حضور بازیکنان باشگاهی در تیم ملی تبعاتی نیز برای ما دارد ولی برای حمایت از تیم ملی آن را با جان ودل می پذیریم و حاضریم آثار و تبعات آن را در نتایج تیم و انتقاداتی که هواداران نسبت به نتایج ضعیف باشگاه مطرح می کنند ، بپذیریم ولی تیم ملی در جام ملتها موفق شود.
کاشانی با تاکید بر اینکه امیدوارم اتوبان حمایت از تیم ملی یک طرفه باشد خاطرنشان کرد: مسئولین تیم ملی هم به گونه ای برنامه ریزی کنند که باشگاه ها نیز بتوانند جوابگوی هیئت مدیره و هواداران خود باشند.

سرپرست پرسپولیس در بخش دیگری از سخنان خود در مورد انتخاب اعضای جدید هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: مطمئنا با انتخاب هیئت مدیره جدید و تقسیم کارها شرایط بهتری برای تصمیم گیری در مورد باشگاه بزرگی مانند پرسپولیس بوجود خواهد آمد ولی تصمیم گیری در این زمینه برعهده آقای سعیدلوست تا ایشان اعضا را انتخاب کنند و اعضا از میان خود و یا فردی خارج از مجموعه پرسپولیس به عنوان مدیرعامل انتخاب شود.
وی یادآور شد: تا آنجا که بنده اطلاع دارم اعضای هیئت مدیره باشگاه مشخص شده اند که ترکیب آن را یک استاد دانشگاه ، یک پیشکسوت ، یک نماینده اقتصادی و یک نماینده مجلس تشکیل می دهند و با توجه 7-8 گزینه نهایی که باقی مانده اند می توان با حذف یکی دو نفر دیگر اعضای هیئت مدیره را معرفی کرد که امیدوارم این اتفاق هر چه سریعتر از سوی رئیس مجمع باشگاه پرسپولیس اتفاق بیافتد تا بتوانیم شرایط بهتری را برای مدیریت باشگاه فراهم کنیم.


کاشانی درخصوص مشکلات مالی باشگاه پرسپولیس هم تاکید کرد: ما در ابتدای فصل پس از بازدید سعیدلو از باشگاه قرار شد 50 درصد هزینه ها را سازمان و 50 درصد را خودمان تامین کنیم. در فوتبال حرفه ای روز دنیا تهیه 5 میلیارد تومان پول کار آسانی است اما متاسفانه هیچ جای فوتبال ما حرفه ای نیست.
وی تاکید کرد: فصل گذشته ما 41 بازی کردیم و از سهم تبلیغات دور زمین، بلیط فروشی، حق پخش و ... برای 3 هزار و 690 دقیقه بازی تنها یک میلیارد و 70 میلیون تومان به ما تعلق گرفت. البته از این مبلغ یک ریال هم به جیب باشگاه نرفت چون باشگاه طلبکارانی از گذشته دارد که درصف ایستاده اند تا بدهی های خود را از چنین محل هایی از سوی سازمان لیگ دریافت کنند.

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: اگر قیمت بلیط ها امسال 2 برابر شود و سهم ما از حق پخش 10- 11 میلیاردی دو برابر شود بازهم پرسپولیس اندوخته ای در پایان فصل نخواهد داشت زیرا همچنان طلبکاران پشت در باشگاه هستند.
کاشانی در بخش دیگری از سخنان خود در نشست خبری باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه بعضی از دوستان رسانه ای در انتشار اخبار بی تقوایی می کنند، افزود: بعد از بازی با پاس اتفاق خاصی نیفتاد و من تنها گفتم دایی باید برای موفقیت بر روی بازی با شهرداری تبریز تمرکز کند. اما یکی از همکاران شما به دروغ از دایی دو سئوال پرسید اول اینکه کاشانی گفته است باید وقت بیشتری بگذارید و دوم اینکه تمرکز لازم را نداشتید طبیعتا ایشان هم جواب دادند باید کاشانی واضح صحبت کند تا من درخصوص صحبت های ایشان پاسخگو باشم. متاسفانه بعضا مطالب دروغی منتشرمی شود که ما را مجبور می کند برای دادخواهی و جلوگیری از ظلم به باشگاه به خاطر انتشار این اخبار به مراجع قضایی شکایت کنیم.

وی اضافه کرد: متاسفانه تیتر می زنند برای رضایت نامه تارتار پرسپولیس 50 میلیون گرفت یا فلان پیشکسوت هم به باشگاه رفت و حاضر بود در آبدارخانه کار کند. درحالی که ما نه بابت رضایتنامه تارتار پول گرفتیم و نه اینکه به آن پیشکسوت 2.5 میلیون کمک کردیم. متاسفانه اخباری که در مورد لیست دایی به کاشانی مطرح می شود و یا بالعکس که طرفین این لیست را قبول ندارند زائیده تفکرات بعضی از دوستان است. اینها با دایی، کاشانی و غیره مشکل ندارند بلکه با پرسپولیس مشکل دارند.
سرپرست باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه حفظ احترام دایی برای همه واجب است گفت: روزی که نتوانستم باشگاه را به بهترین شکل اداره کنم می روم چرا ما نباید الگوهایمان مانند علی دایی را بسوزانیم. من اصراری برای ماندن ندارم و قسم جلاله می خورم اگرهمین الان هم از دفتر علی سعیدلو با من تماس بگیرند می روم . ما آمده ایم مردم را خوشحال کنیم و در این راه حتی خانواده علی دایی هم در موارد خاص با ما همکاری کرده اند تا کارها به بهترین شکل پیش برود.

سرپرست باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه من وارث یک مجموعه بدهکار در مجموعه پرسپولیس هستم گفت: این باشگاه توان پرداخت یک میلیارد بدهی‌های گذشته را ندارد.
به گزارش خبرنگار مهر سرپرست باشگاه پرسپولیس که در نشست خبری امروز چهارشنبه سخن می گفت، در خصوص مطالبات مربیان و بازیکنان اسبق این باشگاه افزود: ما سال 86 بابت همین مطالبات 6امتیاز از تیم پرسپولس کسر شد که همین 6 امتیاز می توانست ما را از قهرمانی دور کند.

کاشانی دربخش پایانی سخنان خود با اشاره به رقم بالای بدهی باشگاه پرسپولیس به مربیان و بازیکنان پیشین این باشگاه گفت : متاسفانه بدهی هایی که مدیریت قبلی باشگاه درسال 87 برجای گذاشته هنوز پابرجاست و مربیان نظیروینگادا، پیروانی، سعداوی و حتی افشین قطبی بابت مالیات قرارداد خود از باشگاه پرسپولیس طلبکارند ولی من به عنوان مدیرعامل پولی ندارم که به طلبکارها بدهم و نمی دانم چطورباید مطالبات این عزیزان پرداخت شود.
کاشانی با بیان اینکه پرسپولیس منبع درآمدی خاصی ندارد و تنها به کمک های سازمان تربیت بدنی وابسته است ادامه داد: تنها چیزی که به ذهنم می رسد تا پول طلبکاران باشگاه را بدهیم ارجاع آنها به سازمان لیگ است و اینکه سهم پرسپولیس از درآمد ناشی از تبلیغات دور زمین و بلیت فروشی در اختیار طلبکاران قرار بگیرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص مشکلات حقوقی باشگاه پرسپولیس برای خصوصی سازی گفت: آنچه مشخص است پرسپولیس با یکسری مشکلات حقوقی که متعلق به سالهای گذشته است روبروست و دو گروه ادعای مالکیت باشگاه را دارند. سال 70 آقای غفوری فرد ریاست سازمان تربیت بدنی سهام باشگاه را به گروهی منتقل کردند که حالا داعیه مالیات باشگاه را دارند. در مقابل گروهی دیگرهمین مطالبات را از سال 76 از سوی آقای عابدینی مطرح می شود. همین مشکلات باعث شده تا بحث خصوصی سازی باشگاه پرسپولیس با مشکل مواجه شود.
وی با بیان اینکه باشگاه پرسپولیس منقولات خاصی ندارد که بخواهد آنها را واگذار کند، گفت: باشگاه پرسپولیس تنها یک "برند" است که سال گذشته 9 میلیارد بدهی داشته است و برای واگذاری چنین باشگاهی که زیان‌ده محسوب می شود چنین اتفاقی منطقی به نظر نمی رسد .


وی با بیان اینکه هیئت دولت نیز چندی پیش دستور واگذاری این باشگاه را صادر کرد ولی به دلیل همین مشکلات حقوقی این واگذاری امکانپذیر نشد، گفت: امیدوارم مسئولان حقوقی سازمان تربیت بدنی و شخص آقای سعیدلو هرچه زودتر وضعیت باشگاه رامشخص کنند و بدانیم مالک واقعی باشگاه چه مرجعی است تا بحث خصوصی سازی نیز در مورد این باشگاه عملی شود.
کاشانی در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص پرونده مطالبات علی دایی از فدراسیون فوتبال اظهار داشت: به اعتقاد من این پرونده تمیز دادن حق از باطل است و تا آنجایی که من می دانم دایی در این پرونده دنبال مسائل مالی نیست.

سرپرست باشگاه پرسپولیس اضافه کرد: متاسفانه مسئولین فدراسیون فوتبال دایی را به زیاده خواهی و مادی گرایی متهم می کنند و همین مسائل باعث شده تا دایی از این گونه برخوردها ناراحت شود و با انگیزه های دیگری مطالباتشان را از فدراسیون فوتبال پیگیری کند.
کاشانی افزود: کمیته استیناف رایی را صادر کرده و به مدارکی استناد می کند که به هیچ وجه منطقی نیست و صحبت های آقای تاج در برنامه نود نیز همین مسئله را تایید کرد.

وی تصریح کرد: این پرونده قابل حل است و اعتقاد دارم بزرگی علی دایی باعث افتخارفدراسیون است و نباید با اینگونه برخوردها سالها زحمت و صدمات جسمی و روحی این بازیکن بزرگ را در کمک به فوتبال ملی نادیده بگیریم.






__._,_.___
www.zoomdownload.com
.

__,_._,___

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

CopyRight © 2006 - 2010 , GODFATHER BAND - First Iranian News Portal , All Rights Reserved