رفته... من تا بحال دوستانی را که در این گروه شناختم، عمدن به لو دادن
افراد اقدام نکرده اند.
اگر ای میل قدیم شما هم از گوگل بوده، پیدا کردن شخص به این سادگی نیست،
بیشتر از سربازان امام زمان نبوغ لازم است که راه و کار آن را پیدا کنند.
On 8/22/10, invisible mail <invisible.mail.2010@gmail.com> wrote:
> با درود
> هارولد جان خیلی کار اشتباهی کردی و بدور از شخصیت یک مبارز
> من با شهریار خان گرامی دعوایم شد ، به یکدیگر در ایمیل خصوصی و گروهی توهین
> کردیم ولی اگر وی مرا افشا هم میکرد که میدانم هیچگاه نمیکند ، و اگر من دستگیر
> هم میشدم و زیر شکنجه قرار میگرفتم با اینکه بدانم وی مرا لو داده ، تا جایی که
> بتوانم تحمل کنم وی را افشا نمیکردم
> افشا کردن هویت یک فرد ، چه مخالف ما باشد و چه موافق عقیده ما بسیار کار زشت و
> خائنانه ایست
> انسان فقط باید دشمنانش را افشا کند و آنهم نه از روی کینه ی فردی ، بلکه بخاطر
> آگاه کردن مردم
> فرضا اگر من با یک مامور دعوا کنم و وی را افشا کنم کار درستی نیست ولی اگر
> ببینم یک مامور به هموطنی ظلم کرده و وی را افشا کنم جزو مبارزه است
> بگذریم بسیار کار زشتی انجام دادی ، من اولین روزیکه شهریار خان آدرسش را عوض
> کرد از تمام موضوع خبر داشتم ، از محل کارش و خیلی چیزهای دیگرش خبر داشتم ،
> میتوانستم با اولین توهینش وی را در سایتها و گروههای مختلف افشا کنم ولی اگر
> بمیرم هم اینکار را نمیکنم
> این ایمیل تورا هم دیدم و خواستم بگویم کار بدی کردی ولی گفتم شاید دیگران
> توجهی نکنند و گفتم بهتر است صدایش بیش از این در نیاید
> واقعا نمیدانم چه بگویم
> برایتان آرزوی دوستی و موفقیت میکنم
> توماج
>
> 2010/8/22 shahyar khan <shahyarkhan.khanlavasany7@gmail.com>
>
>> با درود
>> من نگفتم شما چند ای دی دارید گفتم آی دي که به نام هارولد میشناسيم چون
>> مطمئنا"مثل اکثر قریب به اتفاق دوستان این نام شناسنامه اي شما نیست وايرادی
>> هم
>> ندارد اتفاقا"کار درست را شما میکنید ولی من زمانیکه وارد دنیاي اینترنت شدم
>> متاسفانه با نام اصلی خودم وارد شدم چون فعالیتهای خود را فقط درحد وبلاگ خود
>> وچندتا مطلب که درسايت جرس منتشر شد میدیدم تا زمانیکه با دوستان دراين گروه
>> آشنا شدم وبدليل علاقه به شرکت دربحثها با همان آی دي وارد این گروه شدم که
>> ازآشنايی با همه دوستانم دراينجا خوشنود هستم ولی کاش ازهمان اول مانند بقیه
>> دوستان{{{ که اتفاقا"اکثریت آنها درخارج کشورزندگی میکنند وبه ميزان خطری که
>> متوجه ماست برای آنها بسيار کمتراست}}}با نام اصلی خود نمیآمدم واین موضوع نه
>> تنها باعث خطربرای خودم بود باعث میشد همیشه با سانسور وحفظ خطوط قرمز بنویسم
>> تا درنهایت با راهنمایي دو دوست نزدیکترم که اتفاقا" دوستان مشترک هم هستند
>> درگروههای اینترنتي این یکی آی دی راراه انداختم
>> 1برای اينکه بتوانم آزادانه بنویسم
>> 2تا حدودي پوشش دهم خودم را
>> ولی چون عقاید خود را قبول داشتم وبا نام خود بین دوستان جاافتاده بودم و
>> خطری
>> از این دوستان احساس نمیکردم رسم الخط و هایلات خود را درکنار مرام فکري خود
>> حفظ کردم که براحتی برای فعالین گروه قابل شناسایی بودم که حتی همان موقع یک
>> دوست خوب که از اول درجریان بود به من تذکر دادکه تابلویی بهرشکل این موضوع
>> به
>> خواست خودم جوری بودکه ده یا بیست نفر فعال درگروه جریان آی دی جدیدم را
>> میدانستند ولي تابحال کسی به زبان نیاوردتا نفوذیهایی گروه متوجه نشوند
>> ولی با حرکت شما مزدورانی که بيشتر وقتشان به خواندن ایمیلهای ما گذرانده
>> میشود نه فعالیت دربحثهای گروه کاملا"شناسایی کردند
>> من هم پیام مبارز را درخصوص ارایه آدرس وبلاگم خواندم ولی نمیتوانستم پاسخ
>> دهم
>> و دنبال جواب منطقی برای ایشان که مورد اعت
>> ولی متني هم برایت فرستادم مشخصا"حساب تو را ازمزدوران جدا کردم ومیدانستم
>> شوخی بود ولی نه شوخي ازبرای دوستی
>> از خودت ميخواهم لحظه ای فکر کن اگر خودت جاي من بودی چقدرناراحت ميشدي
>> وچکارمیکردی
>> من بااینکه میدانستم زیاد ازمن خوشت نميآید نتوانستم دوری تو يا بهتربگویم
>> حذف
>> يک نيروی فعال وخوشفکر چون تو را ازجمع خودمان دراین گروه تحمل کنم وپا پيش
>> گذاشتم واز تو ودوستانت خواستم اختلافات را باهم حل کنید تا تو برگردی که
>> خوشبختانه نياز هم نبود وآمدي ودوستانمان هم استقبال کردند
>> ولي نمیدانم چرا بااین کار خواستی فعالیت منرا محدود کنی درحالیکه با هم حتی
>> اختلاف فکری زیادهم نداریم
>> توماج عزیزم که هر روز داريم با هم دعوا میکنیم ودوباره آشتی اولین نفري بود
>> که قبل ازاجرا ازتصمیم من مطلع شد وکمکم کردولی درهیچ دعوایی دراین رابطه
>> اشاره ای نکردحتی درایميلهای خصوصی از همين نام برایم استفاده میکند
>> هارولد عزیز اشتباه بدی کردي
>> ولی من از تمام توهین های که به تو کردم عذر میخواهم ولی با خودت صداقت داشته
>> باش وبگو اگربرعکس بود توچه میکردي؟؟؟
>> ودرنهایت چنین خطاهايی باعث میشود حتی دوستان نزدیکت هم از اعتماد به تو
>> بترسند بترسند که دریک شوخی دیگر ساخته های آنها را برباد دها
>> بنابراین ازشما استدعا دارم قبل از نوشتن یا حداقل قبل ازپست کردن تمام جوانب
>> ایمیلی که برای گروه میفرستی را درنظربگیری
>> هموند عزیزم
>> ازته قلب برایت آرزو موفقیت میکنم
>>
>> 2010/8/22 Harold Maverick <harold.maverick@gmail.com>
>>
>>>
>>> درود
>>>
>>> 1- من اون جمله رو به شوخی گفتم و شما با این حرفها خودتان باعث برجسته شدنش
>>> شدید
>>> 2- باید در اون security که با گفتن یک جمله به خطر می افتد را گل گرفت
>>> 3- من آیدی دیگری در گروه نداشتم و ندارم. کنجکاوم بدانم چطور به این نتیجه
>>> رسیدید که من با چند آیدی در گروه عضوم
>>> 4- نامم هارولد است نه آن چیزی که شما گفتید
>>> 5- شما همیشه زود قضاوت میکنید و مساله را بی جهت بزرگ میکنید و در آخر
>>> دیگران رو مقصر میدونید
>>> 6- گلاب به روتون!
>>>
>>> بدرود
>>>
>>>
>>> 2010/8/22 shahyar khan <shahyarkhan.khanlavasany7@gmail.com>
>>>
>>>> با درود
>>>> هموندان عزيز
>>>> آیا به اینکار جز آدم فروشی نام دیگری ميتوان نهاد؟؟؟
>>>> خدا پدر مزدوران را بيامرزد
>>>> نويد وسعید گرامی ولاکسر وتوماج و...چند نفر شما این موضوع را
>>>> نميدانستید؟؟؟
>>>> چرا هیچکس دیگری تا بحال اینکاررا نکرد
>>>> ؟؟؟
>>>> من تا جاییکه یادم میآيد همیشه احترام هارولد را نگه داشتم ولی الآن باید
>>>> بگویم
>>>> لاشی جان اگرمن مثل خود کثافتت با نام مستعار برگشتم نه برای گول زدن
>>>> هموندانم که ازهمان اول با رسم الخط قدیمی وهایلات کردنم ومخصوصا"حفظ مواضح
>>>> سابقم همه را متوجه کردم که این آی دی جديد کیست ولی این پوشش برای حفظ
>>>> امنیت
>>>> من بود که تو با بچه بازیت خرابش کردی
>>>> والآن دارم میگویم هراتفاقی برای من درداخل بیفتد مقصر این فرداست که خود
>>>> را
>>>> هارولد نامیده او با لاشي بازی خود من را فروخت
>>>>
>>>> 2010/8/22 shahyar khan <shahyarkhan.khanlavasany7@gmail.com>
>>>>
>>>>>
>>>>>
>>>>> ---------- Forwarded message ----------
>>>>> From: Harold Maverick <harold.maverick@gmail.com>
>>>>> Date: 2010/8/21
>>>>> Subject: Re: [23khordad] ترجمانی از «اسلام رحمانی»: دیدگاه رهنورد در
>>>>> مورد حجاب اجباری
>>>>> To: 23khordad@googlegroups.com
>>>>>
>>>>>
>>>>>
>>>>> همونطور که خودش گفت اسمش یعنی «دامون یزدانپناه» یا «نپولیان دایی جان»
>>>>> رو
>>>>> توی اینترنت سرچ کن پیدا میکنی!
>>>>>
>>>>>
>>>>> 2010/8/20 مبارزه ادامه دارد <8march1388@googlemail.com>
>>>>>
>>>>> آدرس بلاگتون رو میشه بدین؟
>>>>>>
>>>>>> On 8/19/10, shahyar khan <shahyarkhan.khanlavasany7@gmail.com> wrote:
>>>>>> > شما در نوشته خود از هر موضوع اسم آوردی البته من حاضربه پاسخگویی به
>>>>>> همه آنها
>>>>>> > هستم ولی خودت ميداني الآن بايد بروم ولی اينرا باید بگویم که درمورد
>>>>>> ترورهاي
>>>>>> > شصت ايشان نگفتند خبرندارم اتفاقا جواب دادند وپاسخش را دروبلاگ من
>>>>>> میتواني
>>>>>> > بخوانی نام من را درگوگل بزن دو وبلاگ است که يکی مال نوشته های خودمن
>>>>>> یکی
>>>>>> > ترکيبی از نوشته هايم ومطالبی که مورد توجه من بوده این وبلاگ دوم پاسخ
>>>>>> موسوي
>>>>>> > نوشته شده است
>>>>>> >
>>>>>> > 2010/8/19 shahyar khan <shahyarkhan.khanlavasany7@gmail.com>
>>>>>> >
>>>>>> >> با درود
>>>>>> >> من دراولین نوشته گفتم این افراد هیچکدام ایده آل والگو نیستم اگر
>>>>>> >> فردی
>>>>>> شرافت
>>>>>> >> الگوقرارگرفتن رادارد او احمد زیدآبادی است حمايت مااز این افراد نسبی
>>>>>> است
>>>>>> >> درمورد برنامه بيست ساله آن بهترین برنامه برای آبادانی ایران است
>>>>>> البته
>>>>>> >> باتوجه به سياست اقتصاد آزاد که پایه سیاستهای اقتصادی این برنامه
>>>>>> >> بیست
>>>>>> ساله
>>>>>> >> است که دقیقا"مخالف سیاستهاي اقتصادی چپ است مطمئنا"کارشناسهای چپگرا
>>>>>> این
>>>>>> >> برنامه راقبول ندارند همانطور که سیاستهای شاه راقبول نداشتند
>>>>>> >> درحالیکه
>>>>>> امروز
>>>>>> >> برهمگان واضح شده که اگراین پدر وپسر نبودندمعلوم نبوداین کشور چقدر
>>>>>> ازامروز
>>>>>> >> عقب افتاده تر بود
>>>>>> >> پاینده باشيد
>>>>>> >>
>>>>>> >> 2010/8/19 invisible mail <invisible.mail.2010@gmail.com>
>>>>>> >>
>>>>>> >>> با درود
>>>>>> >>> دوست گرامی اول اینکه منظور من از افراد تو و من و دیگر افراد گروه
>>>>>> بود و نه
>>>>>> >>> کسانیکه خود را در ظاهر فرد کوچک و در عمل بزرگترین فرد و خواهان
>>>>>> >>> قدرت
>>>>>> >>> میپندارند
>>>>>> >>> دوم اینکه یک رسانه را معرفی کن که مال موسوی باشد
>>>>>> >>> سوم اینکه اگر منظورت فقط بیانیه های موسوی است ، موسوی دائما دارد
>>>>>> تاکید
>>>>>> >>> میکند بر دوران طلائی امام
>>>>>> >>> درمورد جنگ هم که دائم دارد بعنوان دفاع مقدس از آن یاد میکند برخلاف
>>>>>> اینکه
>>>>>> >>> خیلی از اصلاح طلبان بر دوران جنگ انتقاد کرده اند
>>>>>> >>> در آخرین سخنرانی اش هم در جمع آزادگان آقای موسوی از اینکه چرا سند
>>>>>> چشم
>>>>>> >>> انداز بیست ساله اجرا نمیشه انتقاد کرده درصورتیکه سند چشم انداز به
>>>>>> گفته
>>>>>> >>> بسیاری از کارشناسان کاملا ناکارامد است و خودش نیز هیچ برنامه ای را
>>>>>> ارائه
>>>>>> >>> نداده
>>>>>> >>> بنظرت کلی گوئی کردن تا کی میتواند ادامه داشته باشد ؟
>>>>>> >>> آیا این آقای با شرف نمیتواند یک برنامه ی اقتصادی ارائه بدهد ؟
>>>>>> >>> درمورد قتل های دهه شصت ، میگوید که اطلاعی نداشتم ولی در سال 1988
>>>>>> >>> در
>>>>>> >>> مصاحبه
>>>>>> >>> ای که با یکی از کانال های تلویزیون اتریش داشته از عملکرد نظام دفاع
>>>>>> کرده
>>>>>> >>> برای درک بهتر قانون اساسی ، کتاب بهشتی را معرفی میکند درصورتیکه
>>>>>> میدانیم
>>>>>> >>> بهشتی نقش اصلی در سرکوب جریانات سیاسی در اول انقلاب داشته که سندش
>>>>>> هم نامه
>>>>>> >>> ای
>>>>>> >>> است که به خمینی فرستاده و اخیرا منتشر شده
>>>>>> >>> بحث ما سطحی نیست ، من به مسائل بصورت تاریخی و علمی نگاه میکنم و نه
>>>>>> سطحی ،
>>>>>> >>> میتوانید مقاله مهرداد بابائی با عنوان بحران نظام جمهوری اسلامی ،
>>>>>> بازسازی
>>>>>> >>> و
>>>>>> >>> فروپاشی را در اینمورد مطالعه کنید ، خوب است اینرا بخوانید و نقدتان
>>>>>> را
>>>>>> >>> بخوانیم و بحث کنیم
>>>>>> >>> موفق باشید
>>>>>> >>> *توماج*
>>>>>> >>>
>>>>>> >>>
>>>>>> >>> 2010/8/19 shahyar khan <shahyarkhan.khanlavasany7@gmail.com>
>>>>>> >>>
>>>>>> >>>> خدا پدرت را بیامرزد تازه رفتی حرفی را میزنی که من از سرشب میخواهم
>>>>>> حالیت
>>>>>> >>>> کنم حال این حرفت را بااين دونوشته خودت درمورد رهنورد وموسوی
>>>>>> >>>> مطابقت
>>>>>> بده
>>>>>> >>>> ببين
>>>>>> >>>> شما نقد کردید یا به شخص توهین کردی
>>>>>> >>>> آن قسمت از نوشته ات که جملات بالا را درتاییدش نوشتم هایلایت کردم
>>>>>> >>>> درضمن مابقی بحث را ميتواني به خودم ایمیل کنی تا مزاحم هموندان
>>>>>> نشویم
>>>>>> >>>>
>>>>>> >>>> ---------- Forwarded message ----------
>>>>>> >>>> From: invisible mail <invisible.mail.2010@gmail.com>
>>>>>> >>>> Date: 2010/8/19
>>>>>> >>>> Subject: Re: [23khordad] ترجمانی از «اسلام رحمانی»: دیدگاه رهنورد
>>>>>> در
>>>>>> >>>> مورد
>>>>>> >>>> حجاب اجباری
>>>>>> >>>> To: 23khordad@googlegroups.com
>>>>>> >>>>
>>>>>> >>>>
>>>>>> >>>> با درود
>>>>>> >>>> شهریار گرامی اول اینکه سر حرفت هستی که مرا بی شرف خواندی ،
>>>>>> سپاسگزارم
>>>>>> >>>> دوم اینکه آن موضوع قدیمی حل شد و میدانی که از هیچکس کینه بدل
>>>>>> نمیگیرم
>>>>>> >>>> بغیر
>>>>>> >>>> از مزدوران رژیم که صراحتا میگویم علاوه بر کینه در انتظار روز
>>>>>> انتقام هستم
>>>>>> >>>> ،
>>>>>> >>>> البته انتقام را علم نکنید و بر سر من بزنید ، انتقام بمعنای تکه
>>>>>> >>>> تکه
>>>>>> کردن
>>>>>> >>>> افراد نیست که من با ان مخالفم و حتی جزای اعدام نیز نباید برای
>>>>>> >>>> آنان
>>>>>> در
>>>>>> >>>> نظر
>>>>>> >>>> گرفته شود چون با اعدام نیز مخالفم
>>>>>> >>>> اینها باید در دادگاههای صالحه مردمی محاکمه شوند و هر حکمی مردم به
>>>>>> انان
>>>>>> >>>> دادند برای من محترم است حتی اگر عفو شوند
>>>>>> >>>> من برای کسی مدرک جمع نمیکنم ، دوستان دیگر شاهد قضیه هستند و یکی
>>>>>> از
>>>>>> >>>> هموطنان عزیز مدعی شد که مهمان خدا شوخی کرده ، من هم گفتم اگر شوخی
>>>>>> کرده
>>>>>> >>>> باشد
>>>>>> >>>> من در حضور جمع از ایشان عذر خواهی خواهم کرد
>>>>>> >>>> بهرحال اگر هم شوخی بوده باشد تقصیر خود مهمان خداست که اینطور گفت
>>>>>> >>>> من به موسوی و رهنورد و دیگر شیادان توهین میکنم و به مزدوران رژیم
>>>>>> نیز
>>>>>> >>>> توهین میکنم ولی به افراد و هموطنانم توهین نمیکنم ، شما که یک
>>>>>> >>>> اصلاح
>>>>>> طلب
>>>>>> >>>> هستی
>>>>>> >>>> برای من یک هموطنی هستی که در راهی که درست میپنداری مبارزه میکنی و
>>>>>> آزادی
>>>>>> >>>> و
>>>>>> >>>> رفاه کشور و مردممان را با توجه به منطق خودت اینگونه میپنداری ،
>>>>>> البته خود
>>>>>> >>>> شخص
>>>>>> >>>> برای من قابل احترام است و نه عقیده و مقدسات و افراد مورد قبول وی
>>>>>> >>>> ،
>>>>>> >>>> همانطور
>>>>>> >>>> که من به موسوی توهین میکنم و نوشته هایش را نقد میکنم شما نیز
>>>>>> بهمانقدر و
>>>>>> >>>> حتی
>>>>>> >>>> بیشتر آزادی که به مارکس و لنین و انگلس و دیگران توهین کنی و آنها
>>>>>> را نقد
>>>>>> >>>> کنی ولی توهین به افراد اشتباه است
>>>>>> >>>> ما همگی در راه آزادی و رفاه ایران و مردمش تلاش میکنیم با
>>>>>> >>>> دیدگاههای
>>>>>> مختلف
>>>>>> >>>> و این نباید باعث دشمنی بین ما شود
>>>>>> >>>> موفق باشید
>>>>>> >>>> *توماج*
>>>>>> >>>>
>>>>>> >>>>
>>>>>> >>>> 2010/8/19 shahyar khan <shahyarkhan.khanlavasany7@gmail.com>
>>>>>> >>>>
>>>>>> >>>>> با درود
>>>>>> >>>>> من به شما مزدور نگفتم وبه غیر از بحث دفعه قبل که به شما گفتم به
>>>>>> صداقت
>>>>>> >>>>> شما شک دارم تا به حال هیچ برچسب خیانت یا بی صداقتی به شما نزدم
>>>>>> >>>>> که
>>>>>> درآن
>>>>>> >>>>> مورد
>>>>>> >>>>> قبلی هم قبل از این فکرمیکردم با هم حل کردیم
>>>>>> >>>>> متاسفانه شما بخود اجازه میدهدبیش از آنچه ميشود فکر کرد به دیگران
>>>>>> توهین
>>>>>> >>>>> کنید ودراینکار آنچنان زياده روی میکنید که جای هیچ بازگشتی
>>>>>> نمیگذارید
>>>>>> >>>>> خودتان
>>>>>> >>>>> میدانید من از چه ناراحت شدم من نمیدانم شما چرا انتقادات ونقد
>>>>>> >>>>> سران
>>>>>> جنبش
>>>>>> >>>>> سبز
>>>>>> >>>>> را آنچنان شخصی کرديد که جملاتتان بوي پدرکشتگي میدهد اگرشما خود
>>>>>> >>>>> را
>>>>>> درحدی
>>>>>> >>>>> که
>>>>>> >>>>> مدعی هستید ویا ما شما را در آن اندازه اهل خرد ودانش وکتاب
>>>>>> >>>>> میدانیم
>>>>>> چگونه
>>>>>> >>>>> این
>>>>>> >>>>> واژگان سخیف ازدهانتان بیرون میآید؟؟؟
>>>>>> >>>>> ولی اگرجملات من برای شما معني مزدور داشت من ازشما عذر خواسته
>>>>>> ومیگويم
>>>>>> >>>>> همه
>>>>>> >>>>> آنچه درنوشته آمد هنوز عقيده من درموردحضرتعالي است ولی من
>>>>>> شمارامزدور
>>>>>> >>>>> نمیدانم
>>>>>> >>>>> وقصد بکاربردن اين کلمه راهم دررابطه شما در ایمیل قبلی نداشتم ولی
>>>>>> اگراین
>>>>>> >>>>> کلمه
>>>>>> >>>>> اين میزان توهین آميزاست شماچرابه مهمان خدا میگویيد
>>>>>> >>>>> من افکار ایشان را درهمینجا نقد کردم ولی مطمئن هستم نه تنها
>>>>>> مزدورنیست
>>>>>> >>>>> بلکه از نظرفکری هم بسیار به ما نزدیکتر است خود من سال76 که شروع
>>>>>> جریانات
>>>>>> >>>>> دوم
>>>>>> >>>>> خردادی یا همین اصلاحات بود اینگونه فکر ميکردم چندتن ازدوستانم
>>>>>> >>>>> که
>>>>>> دراين
>>>>>> >>>>> سالها به زندان افتادند والآن در تبعید خارج کشورند هم اینگونه فکر
>>>>>> >>>>> میکردند ولی
>>>>>> >>>>> الآن آرزو میکنیم که کاش چشمانمان به حقیقت بازنمیشد ولي واقعیات
>>>>>> >>>>> آن
>>>>>> است
>>>>>> >>>>> که
>>>>>> >>>>> امروز میبینیم وشایدده سال دیگرهم ازافکار امروز خود بخندیم ایشان
>>>>>> هم
>>>>>> >>>>> تازه
>>>>>> >>>>> درشروع راه است البته ممکن است خودقبول نداشته باشد
>>>>>> >>>>> ولي چرا بایدکاری کنیم که یکي که افکارش با مانزدیک است از اردو
>>>>>> >>>>> خود
>>>>>> >>>>> برانیم
>>>>>> >>>>> پس خودی وغیر خودی شما از جمهوري اسلامی هم بیشتر است
>>>>>> >>>>> درنهایت من تمام ایمیلهای گروه23خرداد را ميخوانم چنین نوشته ای از
>>>>>> مهمان
>>>>>> >>>>> خدا نديدم ولي اگرمدرکی داری لطف کن برایم بفرست تامن دراین موضوع
>>>>>> درجمع
>>>>>> >>>>> این
>>>>>> >>>>> گروه ازشما عذرخواهی کنم
>>>>>> >>>>> پاینده باشید
>>>>>> >>>>>
>>>>>> >>>>> 2010/8/19 مبارزه ادامه دارد <8march1388@googlemail.com>
>>>>>> >>>>>
>>>>>> >>>>>> جناب توماج
>>>>>> >>>>>>
>>>>>> >>>>>> همان موقع که مهمان خدا صحبت از بازجو بودن کرد و شما به اشتباه
>>>>>> متوجه
>>>>>> >>>>>> شدید، خواستم بگم
>>>>>> >>>>>> که مهمان خدا به طعنه و کنایه حرف میزد نه جدی
>>>>>> >>>>>> در واقع داشت میگفت که به من که تهمت اطلاعاتی بودن هم زده اند
>>>>>> >>>>>> شما تصور کردید ایشان جدی میگوید
>>>>>> >>>>>>
>>>>>> >>>>>> 2010/8/19 invisible mail <invisible.mail.2010@gmail.com>
>>>>>> >>>>>>
>>>>>> >>>>>>> با درود
>>>>>> >>>>>>> کسی که از یک مزدور دفاع کند خودش هم مزدور است
>>>>>> >>>>>>> دوم اینکه متاسفم برایت شهریار خان گرامی ، چون من الکی به کسی
>>>>>> مزدور
>>>>>> >>>>>>> نمیگویم
>>>>>> >>>>>>> ایشان خودش گفت که جهت اطلاع شما ، من در گذشته بازجوی اطلاعات
>>>>>> بودم و
>>>>>> >>>>>>> جنایتکار بودم و شکنجه گر ، حال این مزدور نیست ؟؟؟ حال بگو من
>>>>>> >>>>>>> بی
>>>>>> شرف و
>>>>>> >>>>>>> بی
>>>>>> >>>>>>> صداقتم ؟ واقعا برایت متاسفم ، تورا جدای مشی سیاسی ات برادر و
>>>>>> دوست خود
>>>>>> >>>>>>> میدانستم و. خیلی متاسفم که ظاهرا لایق این دوستی نبوده ام
>>>>>> >>>>>>> کسی که روزگاری هموطنان مرا در زیر شلاق و کابل و شکنجه میگرفته
>>>>>> >>>>>>> و
>>>>>> شکنجه
>>>>>> >>>>>>> میکرده برای من دشمن است ، حال اگر شما میخواهید با وی دوستی
>>>>>> >>>>>>> کنید
>>>>>> >>>>>>> آزادید ، ولی
>>>>>> >>>>>>> من از هر روشی که بخواهم با وی مبارزه خواهم کرد و روزی خواهد
>>>>>> رسید که
>>>>>> >>>>>>> تمام این
>>>>>> >>>>>>> مزدوران و جاکشان گوهنام امام زمان دادگاهی و مجازات خواهند شد
>>>>>> >>>>>>> من مزدورم ؟
>>>>>> >>>>>>> لطفا اینرا اثبات کن
>>>>>> >>>>>>> منتظرم و زین پس با شما هیچ صحبتی ندارم و واقعا برایت متاسفم و
>>>>>> متاسف
>>>>>> >>>>>>> موفق باشید
>>>>>> >>>>>>> توماج
>>>>>> >>>>>>>
>>>>>> >>>>>>> 2010/8/19 shahyar khan <shahyarkhan.khanlavasany7@gmail.com
>>>>>> >
>>>>>> >>>>>>>
>>>>>> >>>>>>> با درود
>>>>>> >>>>>>>> وتشکر از خانم نیلوفر ومخصوصا"مبارز با مطلب زیبایش
>>>>>> >>>>>>>> دوستاني در این بحث به شدت از ادب خارج شدند که انگار باز
>>>>>> >>>>>>>> مدیریت
>>>>>> این
>>>>>> >>>>>>>> گروه به خواب رفته واز کلماتی استفاده کردند که دور از شان فردی
>>>>>> است که
>>>>>> >>>>>>>> مدعی
>>>>>> >>>>>>>> مبارزه برای جامعه بهتر است ایشان بهتر است ادب بیاموزند تا
>>>>>> حداقل در
>>>>>> >>>>>>>> نقدی که
>>>>>> >>>>>>>> چندنفر شرکت میکنند وجمعیت بالایی مطالعه میکنند را با پایین
>>>>>> چاله
>>>>>> >>>>>>>> محلشان
>>>>>> >>>>>>>> اشتباه نگیرد واز چنین الفاظي استفاده نکنند که نشان ازخشمی
>>>>>> >>>>>>>> شخصی
>>>>>> و بی
>>>>>> >>>>>>>> ادبانه
>>>>>> >>>>>>>> دارد تا نقدي صادقانه
>>>>>> >>>>>>>> در ضمن اتهام مزدوري به شخصی مثل مهمان خدا واقعا"دور از شرافت
>>>>>> وصداقت
>>>>>> >>>>>>>> است اتفاقا"اگر مزدوری بخواهد وارد گروه شود دقیقا"مثل شما شبیه
>>>>>> آتشی
>>>>>> >>>>>>>> وراديکالي
>>>>>> >>>>>>>> رفتار میکند نه آنکه عقاید خود گیرم اشتباه را صادقانه بگوید من
>>>>>> واقعا"
>>>>>> >>>>>>>> متاسفم
>>>>>> >>>>>>>> که مدیريت گروه فقط جرات حذف مظلومانی چون فری من را داشت وچشم
>>>>>> را بر
>>>>>> >>>>>>>> این همه
>>>>>> >>>>>>>> توهین وتحمت بسته است
>>>>>> >>>>>>>> درمورد مهمان خدا
>>>>>> >>>>>>>> چندین بار ازایشان خواهش کردم لطف کنند به قسط ماله کشیدن
>>>>>> براشتباه
>>>>>> >>>>>>>> دیگران واقعیات را انکار نکنند دفاعی که ايشان از اصلاح طلبان
>>>>>> ميکنند
>>>>>> >>>>>>>> از صد
>>>>>> >>>>>>>> تخریب بدتر است به عنوان مثال شما مهمان خدا ازکجا فهمیدید اکثر
>>>>>> مردم
>>>>>> >>>>>>>> حجاب را
>>>>>> >>>>>>>> ميخواهند اگراینگونه بود گشت ارشاد پس برای چيست؟؟؟
>>>>>> >>>>>>>> وبهتر است بجای تقليد از سبزاللهي ها به حقوق شهروندی احترام
>>>>>> گذاشته
>>>>>> >>>>>>>> وبپذیريد انسان خود نوع پوشش خود راانتخاب میکند وکمی تاریخ
>>>>>> بخوانيد
>>>>>> >>>>>>>> وببينیدخط
>>>>>> >>>>>>>> امامیهایی که آنروز شعار میدادند یا روسری یا توسری داستانش چه
>>>>>> بود و
>>>>>> >>>>>>>> واقعا"زنان یک شبه خود باحجاب شدند پس آن همه بحثها ودخالت
>>>>>> طالقانی در
>>>>>> >>>>>>>> مقطعی
>>>>>> >>>>>>>> وبنی صدرو...چه بود در ضمن گذشته وقبل از زمان آن پدر وپسر را
>>>>>> عنوان
>>>>>> >>>>>>>> میکنید
>>>>>> >>>>>>>> زنان حجاب داشتند انگار درآن زمان زنان کارهای بزرگی انجام
>>>>>> >>>>>>>> دادند
>>>>>> یا
>>>>>> >>>>>>>> حقوقشان
>>>>>> >>>>>>>> رعایت میشدخوب ما جامعه ای عقب افتاده بوديم وبرای همين است که
>>>>>> زنان
>>>>>> >>>>>>>> هنوز
>>>>>> >>>>>>>> نتوانستند حقوق خود را بازیابند درضمن دوران قاجر هم روحانيت
>>>>>> متحجر
>>>>>> >>>>>>>> قدرت زیادی
>>>>>> >>>>>>>> داشت وفقط دوران رضاشاه بود که دست اینها را ازچپاول ملت کوتاه
>>>>>> شد
>>>>>> >>>>>>>> نوید گرامي وبقیه دوستان
>>>>>> >>>>>>>> لازم به ذکر میدانم ماهیچ کس راایده آل والگو نمیبینیم اگر
>>>>>> >>>>>>>> دراین
>>>>>> بین
>>>>>> >>>>>>>> شخصی درخورالگو برداری است آن شرف آل قلم دکتر احمد زیدآبادی
>>>>>> >>>>>>>> است
>>>>>> مابقی
>>>>>> >>>>>>>> را ما
>>>>>> >>>>>>>> نسبی میبینیم بنابراین این همه بحث درمورداین اشخاص واقعا"لزومی
>>>>>> >>>>>>>> نداردمخصوصا"حالا که دیگر حتی توانایی راهبری یک اپوزیسیون را
>>>>>> ندارند
>>>>>> >>>>>>>> ولی باتوجه به شناختي ازسخنرانیها وشخص خانم دکتر رهنورد دارم
>>>>>> >>>>>>>> به
>>>>>> نظرمن
>>>>>> >>>>>>>> خبرنگار منظورايشان رابد انتقال داداصلا"شاید این بنده خدا
>>>>>> ازقوانین
>>>>>> >>>>>>>> راهنمایی
>>>>>> >>>>>>>> اطلاعی ندارد وقسط آن بيان مطلب دیگری بود که برایم جالب است که
>>>>>> چرا
>>>>>> >>>>>>>> خبرنگار
>>>>>> >>>>>>>> درادامه این موضوع بیشتر نپرداخت انگار خبرنگار هم گواهینامه
>>>>>> ندارد ولی
>>>>>> >>>>>>>> در کل
>>>>>> >>>>>>>> این نوع دقت وپیگیری بسیار خوب است چون آنهارا مجبور به تصحيح
>>>>>> میکند
>>>>>> >>>>>>>> پاینده باشید
>>>>>> >>>>>>>>
>>>>>> >>>>>>>>
>>>>>> >>>>>>>>
>>>>>> >>>>>>>>
>>>>>> >>>>>>>>
>>>>>> >>>>>>>> 2010/8/19 مبارزه ادامه دارد <8march1388@googlemail.com>
>>>>>> >>>>>>>>
>>>>>> >>>>>>>>> این مطلب از نسرین افضلیه
>>>>>> >>>>>>>>> http://www.mardomak.org/news/Feminist_Reviews_on_rahnavard/
>>>>>> >>>>>>>>>
>>>>>> >>>>>>>>> مسئله حجاب اجباری نقد فمینیستی رهنورد
>>>>>> >>>>>>>>>
>>>>>> >>>>>>>>> جالب است که رهنورد خیلی صریح
>>>>>> >>>>>>>>> گفته<http://www.rahesabz.net/story/21569/>
>>>>>> >>>>>>>>> که معتقد به حجاب اجباری و تعیین نوع و شکل پوشش زنان است؛
>>>>>> چیزی که
>>>>>> >>>>>>>>> حق اولیه هر انسان است و هیچ دولت و نهادی حق ندارد به هر دلیل
>>>>>> مذهبی
>>>>>> >>>>>>>>> و
>>>>>> >>>>>>>>> ایدئولوژیک دیگری دخالتی در آن داشته باشد.
>>>>>> >>>>>>>>>
>>>>>> >>>>>>>>> او صراحتا گفته دولت باید در این حق بدیهی با تعیین قانون
>>>>>> >>>>>>>>> دخالت
>>>>>> کند و
>>>>>> >>>>>>>>> فقط مشکلش این است که زنان را شلاق نزنند و گشت ارشاد در
>>>>>> >>>>>>>>> خیابان
>>>>>> >>>>>>>>> نباشد، آن وقت
>>>>>> >>>>>>>>> سایت «مدرسه فمینیستی» تیتر
>>>>>> >>>>>>>>> زده<http://iranfemschool.net/spip.php?article5498>
>>>>>> >>>>>>>>> که «معتقد به حجاب با عشق و انتخاب هستم » (تیتر سایت جرس که
>>>>>> اصل
>>>>>> >>>>>>>>> گفتگو در آن منتشر شده چیز دیگری است) نگرش پشت این تیتر در یک
>>>>>> سایت
>>>>>> >>>>>>>>> فمینیستی
>>>>>> >>>>>>>>> که قاعدتا باید منتقد ، پرسشگر و شفاف باشد برایم جالب است.
>>>>>> >>>>>>>>>
>>>>>> >>>>>>>>> *رهنورد: من قائل به حجاب باعشق وشناخت هستم.همانطور که خودم
>>>>>> >>>>>>>>> برگزیدم.من قائل به این هستم که به طور فرهنگی حجاب شناخته شود
>>>>>> وبا
>>>>>> >>>>>>>>> عشق قبول
>>>>>> >>>>>>>>> شود.*
>>>>>> >>>>>>>>>
>>>>>> >>>>>>>>> *مصاحبه کننده: یعنی از سوی حاکمیت هیچ اجباری نباید به
>>>>>> شهروندان بر
>>>>>> >>>>>>>>> سر حجاب تحمیل شود*
>>>>>> >>>>>>>>>
>>>>>> >>>>>>>>> *رهنورد: حاکمیت می تواند یک نظام و چارچوبی را برای این در
>>>>>> >>>>>>>>> نظر
>>>>>> >>>>>>>>> بگیرد. مثلا بگوید این قوانین من است مثل قوانین راهنمایی
>>>>>> رانندگی.
>>>>>> >>>>>>>>> کسی اگر
>>>>>> >>>>>>>>> قوانین راهنمایی رانندگی را رعایت نکند شلاق نمیخورد زندان
>>>>>> نمیرود و
>>>>>> >>>>>>>>> شیشه
>>>>>> >>>>>>>>> اتومبیلش را نمیشکنند. من معتقد به شناخت دین و دستورهایش
>>>>>> >>>>>>>>> هستم
>>>>>> و با
>>>>>> >>>>>>>>> اجبار و
>>>>>> >>>>>>>>> سرکوب در هیچ حوزه ای موافقت وهمراهی ندارم. کما اینکه خودم
>>>>>> >>>>>>>>> این
>>>>>> کار
>>>>>> >>>>>>>>> را کردم و
>>>>>> >>>>>>>>> از یک دختر بدون اعتقاد دینی وبی حجاب به حجاب رسیدم. حالا هم
>>>>>> به همه
>>>>>> >>>>>>>>> می گویم
>>>>>> >>>>>>>>> باید با عشق قبول شود نه با زور واجبار.ضمنا با گشت ارشاد به
>>>>>> >>>>>>>>> هر
>>>>>> شکلی
>>>>>> >>>>>>>>> از آن به
>>>>>> >>>>>>>>> شدت مخالفم.*
>>>>>> >>>>>>>>>
>>>>>> >>>>>>>>> اینکه حاکمیت، نظام و چارچوبی برای پوشش زنان مشخص کند و مثل
>>>>>> قوانین
>>>>>> >>>>>>>>> راهنمایی رانندگی برای آن قانون تعیین کند چه طور میتواند
>>>>>> مرتبط شود
>>>>>> >>>>>>>>> با این
>>>>>> >>>>>>>>> حرف ایشان که زنان حجاب را با عشق قبول کنند؟
>>>>>> >>>>>>>>>
>>>>>> >>>>>>>>> ضمن این که وقتی میگوید «دین و دستور» یعنی معتقد است حجاب یک
>>>>>> امر
>>>>>> >>>>>>>>> دینی و دستور دینی است در حالی که بحث های زیادی در این باره
>>>>>> وجود
>>>>>> >>>>>>>>> دارد که آیا
>>>>>> >>>>>>>>> واقعا حجاب برای همه زنان در همه اعصار و همه شرایط است یا
>>>>>> >>>>>>>>> خیر.
>>>>>> >>>>>>>>>
>>>>>> >>>>>>>>> در تمام مصاحبه های رهنورد، که اغلب (تا جایی که من دیدم همه)
>>>>>> از سوی
>>>>>> >>>>>>>>> طرفداران و گاه ذوبشدگان در ایشان و موسوی و جنبش سبز بوده
>>>>>> است، هیچ
>>>>>> >>>>>>>>> چالشی با
>>>>>> >>>>>>>>> او نمیشود و او هم نصف مصاحبه را به تعریف و تمجید از خودش و
>>>>>> سوابقش
>>>>>> >>>>>>>>> میپردازد
>>>>>> >>>>>>>>> و در نصف دیگر از این دست نظرات، که اینجا درباره حجاب بیان
>>>>>> کرده،
>>>>>> >>>>>>>>> میدهد ؛ ولی
>>>>>> >>>>>>>>> دریغ از کوچکترین ایراد و تردید و پرسشی از سوی مصاحبه کننده.
>>>>>> >>>>>>>>>
>>>>>> >>>>>>>>> اما از دوستان فمینیست انتظار بیشتری می رود که در این دام
>>>>>> نیفتند.
>>>>>> >>>>>>>>> اگر
>>>>>> >>>>>>>>> در جلسات همگرایی با ایشان به چالش و پرسش درباره حجاب و حجاب
>>>>>> اجباری
>>>>>> >>>>>>>>> با رهنورد
>>>>>> >>>>>>>>> نمی پردازند لااقل حرف خودش را تحریف و تلطیف نکنند.
>>>>>> >>>>>>>>> رهنورد همین است که هست او را نمی شود و نباید فمینیست و
>>>>>> روشنفکرتر از
>>>>>> >>>>>>>>> اینی که هست نشان داد. دودش به چشم خودمان می رود.
>>>>>> >>>>>>>>>
>>>>>> >>>>>>>>>
>>>>>> >>>>>>>>>
>>>>>> >>>>>>>>> 2010/8/19 Niloufar zamanian <zamanian.n@gmail.com>
>>>>>> >>>>>>>>>
>>>>>> >>>>>>>>>
>>>>>> >>>>>>>>>>
>>>>>> >>>>>>>>>> On 8/18/10, نوید <navid148@gmail.com> wrote:
>>>>>> >>>>>>>>>>
>>>>>> >>>>>>>>>>>
>>>>>> >>>>>>>>>>>
>>>>>> >>>>>>>>>>> فکر نکنم نقد هیچ کسی شامل حتی پیامبر اسلام، دخترش و باقی
>>>>>> امامان
>>>>>> >>>>>>>>>>> شیعه که زندگی همه ما رو تحت تاثیر قرار داده اند توهین
>>>>>> >>>>>>>>>>> باشه.
>>>>>> >>>>>>>>>>>
>>>>>> >>>>>>>>>>> کسایی که پای دیگران رو در زندگی خصوصی افراد باز می کنند و
>>>>>> یا از
>>>>>> >>>>>>>>>>> این روند حمایت می کنند باید منتظر نقد اسوره هاشون هم
>>>>>> >>>>>>>>>>> باشند.
>>>>>> >>>>>>>>>>>
>>>>>> >>>>>>>>>>> چه دلیلی وجود داره که دین یا هر شخص دیگه ای که خودش رو
>>>>>> مختار به
>>>>>> >>>>>>>>>>> دخالت در زندگی و تعیین سرنوشت افراد می دونه نقد نشه؟
>>>>>> >>>>>>>>>>>
>>>>>> >>>>>>>>>>> فاطمه زهرا یا پیامبر و باقی امامان شیعه هم از نقد مستثنی
>>>>>> نیستند.
>>>>>> >>>>>>>>>>> غیر از اینکه صرفن به زندگی خصوصی بر گردونده بشن و نماد
>>>>>> انسانیت و
>>>>>> >>>>>>>>>>> تمدن بشریت
>>>>>> >>>>>>>>>>> نباشند.
>>>>>> >>>>>>>>>>>
>>>>>> >>>>>>>>>>> --------------------
>>>>>> >>>>>>>>>>>
>>>>>> >>>>>>>>>>> مهمان جان اینکه فرمودی « *بسیاری از دختران امروز جامعه به
>>>>>> اين
>>>>>> >>>>>>>>>>> حجاب عادت کرده اندو عده کمی خواهان کنار گذاشتن حجابشان
>>>>>> هستند*»
>>>>>> >>>>>>>>>>> رو به حساب شوخ طبعیت می ذارم. البته می دونم شوخ طبع نیستی
>>>>>> ولی
>>>>>> >>>>>>>>>>> بهتره فرض کنم
>>>>>> >>>>>>>>>>> شوخی کردی با ما :)
>>>>>> >>>>>>>>>>>
>>>>>> >>>>>>>>>>> نوید
>>>>>> >>>>>>>>>>>
>>>>>> >>>>>>>>>>>
>>>>>> >>>>>>>>>>>
>>>>>> >>>>>>>>>>>
>>>>>> >>>>>>>>>>> 2010/8/18 karoon karoon <karoon.azadi@gmail.com>
>>>>>> >>>>>>>>>>>
>>>>>> >>>>>>>>>>>> جناب مهمان من فاطمه زهرا را نقد نكردم كه به نظرشما
>>>>>> توهين
>>>>>> >>>>>>>>>>>> آميز آمده باشد!
>>>>>> >>>>>>>>>>>>
>>>>>> >>>>>>>>>>>> در مورد آرايش خانم رهنورد نظرم را گفتم. يك بام و دو هوا
>>>>>> >>>>>>>>>>>> كه
>>>>>> نمي
>>>>>> >>>>>>>>>>>> شود! اگر حجاب جزء دين اسلام است، آرايش نداشتن هم در همين
>>>>>> دين
>>>>>> >>>>>>>>>>>> آمده. حتي بعضي
>>>>>> >>>>>>>>>>>> از مجتهدها نشان دادن ابروي اصلاح كرده را هم معصيت اعلام
>>>>>> كرده
>>>>>> >>>>>>>>>>>> اند.
>>>>>> >>>>>>>>>>>>
>>>>>> >>>>>>>>>>>> چطور بي حجابها و كم حجابها بايد در پاركينگ خوابانده شوند-
>>>>>> مثال
>>>>>> >>>>>>>>>>>> خود خانم- ولي بزك دوزك كرده ها با يك مَن آرايش اما زير
>>>>>> سايه چادر
>>>>>> >>>>>>>>>>>> و روسري
>>>>>> >>>>>>>>>>>> گلدار آزاد بچرخند؟
>>>>>> >>>>>>>>>>>>
>>>>>> >>>>>>>>>>>>
>>>>>> >>>>>>>>>>>> On 8/18/10, mehman khoda <mehmankhoda@gmail.com>
>>>>>> wrote:
>>>>>> >>>>>>>>>>>>
>>>>>> >>>>>>>>>>>>> جناب کارون لطفا توهين نکنید . دور از ادب و نزاکت حرف
>>>>>> زدید و
>>>>>> >>>>>>>>>>>>> باید معذرت بخواهید. جناب نوید من که گفتم حجاب قانون است.
>>>>>> مي
>>>>>> >>>>>>>>>>>>> دانید یعنی چه؟
>>>>>> >>>>>>>>>>>>> یعنی با بی حجابی مانند قوانین دیگر عمل خواهد شد. حالا
>>>>>> >>>>>>>>>>>>> اگر
>>>>>> مشکل
>>>>>> >>>>>>>>>>>>> قانون و اصلاح
>>>>>> >>>>>>>>>>>>> اون لازم است باید این کار صورت بگیرد. اين چه حرف
>>>>>> سرکوبگرانه اي!
>>>>>> >>>>>>>>>>>>> از طرف خانم
>>>>>> >>>>>>>>>>>>> رهنورد است؟ بسیاری از دختران امروز جامعه به اين حجاب
>>>>>> عادت کرده
>>>>>> >>>>>>>>>>>>> اندو عده کمی
>>>>>> >>>>>>>>>>>>> خواهان کنار گذاشتن حجابشان هستند . این را می شود از قدم
>>>>>> زدن در
>>>>>> >>>>>>>>>>>>> خيابانهاي
>>>>>> >>>>>>>>>>>>> تهران فهميد. اما
>>>>>> >>>>>>>>>>>>> اینکه این قانون و اين روش چقدر موثر بوده بحث ديگری است و
>>>>>> در ضمن
>>>>>> >>>>>>>>>>>>> گشت ارشاد و اين برنامه ها هم از اساس غلط است ..
>>>>>> >>>>>>>>>>>>> در ضمن نقد کنید و نقد کردن هیچ اشکالی ندارد و هرکس شما
>>>>>> >>>>>>>>>>>>> را
>>>>>> متهم
>>>>>> >>>>>>>>>>>>> کند خود مريض است اما مرز نقد و توهين را نگه داريد با این
>>>>>> نقدی
>>>>>> >>>>>>>>>>>>> که جناب کارون
>>>>>> >>>>>>>>>>>>> کردند من يک لحظه فکر کردم ستون کیهان را می خوانم!
>>>>>> >>>>>>>>>>>>>
>>>>>> >>>>>>>>>>>>> 2010/8/18 نوید <navid148@gmail.com>
>>>>>> >>>>>>>>>>>>>
>>>>>> >>>>>>>>>>>>>
>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>
>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>
>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>
>>>>>> >>>>>>>>>>>>>> دقیقن نکته همینه که ظاهر حرف های رهنورد انسانی است ولی
>>>>>> اونجایی
>>>>>> >>>>>>>>>>>>>> که حواسش گویا نیست حرف دلش است می بینینم که همون سیاست
>>>>>> >>>>>>>>>>>>>> سرکوبگرا رو داره
>>>>>> >>>>>>>>>>>>>> دنبال می کنه.
>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>
>>>>>> >>>>>>>>>>>>>> واقعن جای سوال داره که چرا باید موضوع حجاب به قوانین
>>>>>> راهنمایی
>>>>>> >>>>>>>>>>>>>> رانندگی که برای جلوگیری از تخطی به حقوق دیگران وضع شده
>>>>>> ربط
>>>>>> >>>>>>>>>>>>>> پیدا کنه؟ اون
>>>>>> >>>>>>>>>>>>>> هم از طرف کسی که می گه با اجبار مخالفم.
>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>
>>>>>> >>>>>>>>>>>>>> یه بخش ناراحت کننده این ماجرا هم به خود مردم بر می گرده
>>>>>> که همه
>>>>>> >>>>>>>>>>>>>> شون موضع رهنورد درباره حجاب رو همون جمله اول ایشون در
>>>>>> نظر
>>>>>> >>>>>>>>>>>>>> گرفته بودند که حرف
>>>>>> >>>>>>>>>>>>>> از عشق زده.
>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>
>>>>>> >>>>>>>>>>>>>> مشکل اصلی اینه که جنبش سبز از نقد خودش واهمه داره و دلش
>>>>>> می
>>>>>> >>>>>>>>>>>>>> خواد
>>>>>> >>>>>>>>>>>>>> موسوی و رهنورد رو همون جور که دوست داره ببینه و نه اون
>>>>>> طور که
>>>>>> >>>>>>>>>>>>>> واقعن هستند و
>>>>>> >>>>>>>>>>>>>> الا که باید همین حرف رهنورد رو درباره حجاب کاملن به
>>>>>> چالش می
>>>>>> >>>>>>>>>>>>>> کشیدند.
>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>
>>>>>> >>>>>>>>>>>>>> این لینک هم در همین زمینه است
>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>
>>>>>> http://www.mardomak.org/news/Feminist_Reviews_on_rahnavard/
>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>
>>>>>> >>>>>>>>>>>>>> نوید
>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>
>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>
>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>
>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>
>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>
>>>>>> >>>>>>>>>>>>>> 2010/8/18 karoon karoon <karoon.azadi@gmail.com>
>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>
>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>
>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>> حال كه تعداد قابل ملاحظه اي از دختر خانمهاي ايراني
>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>> براي
>>>>>> اين
>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>> عشق و علاقه و يا به قول شما هدايت ويژه ازمدل رهنوردي
>>>>>> تره هم
>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>> خرد نمي كنند،
>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>> چرا بايد جريمه بشند؟
>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>> اين چه عشقيه كه بايد زورچپان ملت بشه؟ اگه عشقيه كه
>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>> بايد
>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>> اختياري باشه. به نظر بنده خانم رهنورد هم مثل همفكرشهاش
>>>>>> يك
>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>> جعبه لوازم آرايش -
>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>> نمي گم ماله و بساط ماله كشي- گرفته دستش و در حال گريم
>>>>>> چهره
>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>> اين عجوزه نودساله
>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>> به لعبت چهارده ساله است! بنا به جنسيتشان هم در بخش
>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>> زنان
>>>>>> مشغول
>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>> به كارند.
>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>> به زبون از عشق و استحاله معنوي صحبت مي كنه اما وقت
>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>> مثال
>>>>>> آوردن
>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>> راننده خاطي را گوشزد مي كنه. راننده خاطي با بي احتياطي
>>>>>> حقوق
>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>> ساير شهروندان را
>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>> زير پا گذاشته و براي همين جرم مجازات ميشه. اما آيا بي
>>>>>> حجاب يا
>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>> كم حجاب هم
>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>> جرمي مرتكب شده و حقوق سايرين رو محترم نشمرده؟
>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>> در ذهن متحجرترين مذهبيها جواب سوال بالا مثبت است چون
>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>> با
>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>> استدلال خودشان حضور بي حجابان مساوي است با لطمه زدن به
>>>>>> اساس
>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>> خانواده در اسلام
>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>> و از راه بدر كردن جوانان مومن ومتدين!
>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>> از مثال خانم رهنورد هم مي تونيم بفهيم كه بيس فكري
>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>> ايشان
>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>> تفاوتي
>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>> چنداني با متحجرها و مصباحيها نداره. فقط رنگ و لعاب
>>>>>> گرفته. مثل
>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>> چهره خودشون با
>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>> اون آرايش سنگين كه بيشتر ترحم برانگيزه تا زيبا!
>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>> On 8/18/10, mehman khoda <mehmankhoda@gmail.com>
>>>>>> wrote:
>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>>> حجاب در حال حاضر قانون است و تخطی از آن جرم محسوب
>>>>>> میشه.
>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>>> اما اینکه باید اجباری یا اختياري باشه مسلما بحث تخصصي
>>>>>> است
>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>>> چون طرفداران نظريه
>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>>> اول اون رو در دین واجب مي دانند و رعایت حدود شرعی که
>>>>>> در قران
>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>>> نیز به ان اشاره
>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>>> شده رو جزو واجبات می دانند و بنابراين تخطی از ان جرم
>>>>>> هست. در
>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>>> ایران هم تا قبل از کشف حجاب بدون وجود قانوني همه مردم
>>>>>> حجاب
>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>>> رت رعايت می کردند
>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>>> و حجاب چادر هم داشتند و مفهوم بی حجابی اصلا وجود
>>>>>> نداشت. اما
>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>>> در زمان پهلوی
>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>>> اين تابوي بی حجابی با تقلید از غرب شکسته شد و
>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>>> بنابراین
>>>>>> در
>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>>> کنا رحجاب مفهوم بي
>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>>> حجابی هم به وجود آمد.
>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>>> اون افرادی که معتقدند حجاب اجباری نیست و بنا بر
>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>>> انتخاب
>>>>>> مردم
>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>>> بايد باشد و نباید تحمیل شود هم کم نیستند مانند اقای
>>>>>> يوسفی
>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>>> اشکوري که به همين
>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>>> خاطر و ارائه نظريه حجاب اختیارس خلا لباس شد. دسته سوم
>>>>>> که تا
>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>>> حدودی با دسته
>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>>> حجاب اختیاری مشابه هستند هم معتقد به عرفی بودن حجاب
>>>>>> هستند و
>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>>> عرف و هنجار مردم
>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>>> هر زمان را دليل بر نوع حجاب اختیار شده می دانند. مثلا
>>>>>> در
>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>>> زمان گذشته حجاب
>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>>> کامل نوعي هنجار بود که شکستن ان عوافب ناخوشايندی داشت
>>>>>> .
>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>>> همینطور زمان پهلوی و امروز که به نوعی برخی حجاب دارند
>>>>>> و برخی
>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>>> بد حجاب هستند. بنابراین عرف امروز مردم ما بی حجابي را
>>>>>> شاید
>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>>> نپسندد اما
>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>>> بالاخره هستند افرادی که در جامعه ما به زور حجاب را
>>>>>> رعایت
>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>>> کنند. بنابراین نه
>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>>> امکان تحمیل بی حجابی مانند رضا شاه هست و نه حجاب .
>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>>> این
>>>>>> نظر
>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>>> عرفی بودند حجاب
>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>>> است. نظر رهنورد در اینجا معنای ویژه ای پیدا می کند و
>>>>>> بدون
>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>>> اینکه خود را درگیر
>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>>> این بحث کند عشق و دوست داشتن و هديات صحیح را مبنای
>>>>>> حجاب
>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>>> ميداند کماینکه خود
>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>>> او اين سیر تحول را پیموده اسست.
>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>>> 2010/8/18 مبارزه ادامه دارد <
>>>>>> 8march1388@googlemail.com>
>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>>>> ممنون نویدجان
>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>>>> واقعا جالب بود
>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>>>> خوشحال میشدم نظر دوستانی که موسوی و کروبی و رهنورد
>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>>>> رو
>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>>>> رهبرانی مناسب
>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>>>> برای هدایت اعتراضات مردم میدونند، میشنیدم!ا
>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>>>> On 8/17/10, نوید <navid148@gmail.com> wrote:
>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>>>> > خلاصه ای که من از مصاحبه جدید رهنورد فهمیدم اینه:
>>>>>> از نظر
>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>>>> رهنورد مردم باید با
>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>>>> > عشق (دلبخواه یا زورکی) حجاب رو باید قبول کنند.
>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>>>> > شیوه
>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>>>> > برخورد
>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>>>> با کسایی که
>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>>>> > چارچوب حاکمیت رو در مورد حجاب رعایت نمی کنند هم
>>>>>> اینه که
>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>>>> مثل قوانین راهنمایی
>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>>>> > رانندگی جریمه بشند!!
>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>>>> >
>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>>>> > شاید خانم رهنورد نمی دونه در شرایطی ماشینی رو که
>>>>>> قوانین
>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>>>> راهنمایی رانندگی رو
>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>>>> > رعایت نکرده می خوابونند تو پارکینک به عنوان جریمه.
>>>>>> در
>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>>>> > باقی
>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>>>> حالات هم جریمه
>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>>>> > نقدی و درج سابقه برای فرد اعمال می شه. به هر حال
>>>>>> جایگزنی
>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>>>> های زیراحتمالن
>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>>>> > منظور خانم رهنورد رو بهتر روشن کنه.
>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>>>> >
>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>>>> > ماشین رو = شخص رو
>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>>>> > می خوابونند= زندانی می کنند
>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>>>> > تو پارکینک = تو بازداشتگاه
>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>>>> > به عنوان جریمه= برای تنبیه.
>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>>>> >
>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>>>> > نوید
>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>>>> >
>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>>>> >
>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>>>> > ---------------------------------
>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>>>> > http://www.rahesabz.net/story/21569/
>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>>>> >
>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>>>> > *
>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>>>> --
>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>> ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>>>> شما این ایمیل را به جهت عضویت در گروه ۲۳ خرداد
>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>>>> دریافت
>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>>>> کردهاید
>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>>>> برای آگاهی از قوانین گروه ۲۳ خرداد اینجا را ببینید
>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>>>> http://groups.google.com/group/23khordad
>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>>>> برای لغو عضویت خود در گروه ۲۳ خرداد به آدرس زیر
>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>>>> ایمیل
>>>>>> بزنید
>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>>>> 23khordad+unsubscribe@googlegroups.com<23khordad%2Bunsubscribe@googlegroups.com>
>>>>>> <23khordad%2Bunsubscribe@googlegroups.com<23khordad%252Bunsubscribe@googlegroups.com>
>>>>>> >
>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>> ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>>> --
>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>>> چه شکسته ایستادی
>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>>> چه شکسته تر پریدی
>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>>> به طواف عاشقانه
>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>>> حرم خدا رسیدی
>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>>> --
>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>> ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>>> شما این ایمیل را به جهت عضویت در گروه ۲۳ خرداد دریافت
>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>>> کردهاید
>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>>> برای آگاهی از قوانین گروه ۲۳ خرداد اینجا را ببینید
>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>>> http://groups.google.com/group/23khordad
>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>>> برای لغو عضویت خود در گروه ۲۳ خرداد به آدرس زیر ایمیل
>>>>>> بزنید
>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>>> 23khordad+unsubscribe@googlegroups.com<23khordad%2Bunsubscribe@googlegroups.com>
>>>>>> <23khordad%2Bunsubscribe@googlegroups.com<23khordad%252Bunsubscribe@googlegroups.com>
>>>>>> >
>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>> ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>> --
>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>> ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>> شما این ایمیل را به جهت عضویت در گروه ۲۳ خرداد دریافت
>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>> کردهاید
>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>> برای آگاهی از قوانین گروه ۲۳ خرداد اینجا را ببینید
>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>> http://groups.google.com/group/23khordad
>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>> برای لغو عضویت خود در گروه ۲۳ خرداد به آدرس زیر ایمیل
>>>>>> بزنید
>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>> 23khordad+unsubscribe@googlegroups.com<23khordad%2Bunsubscribe@googlegroups.com>
>>>>>> <23khordad%2Bunsubscribe@googlegroups.com<23khordad%252Bunsubscribe@googlegroups.com>
>>>>>> >
>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>> ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>
>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>
>>>>>> >>>>>>>>>>>>>> --
>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>
>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>
>>>>>> ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
>>>>>> >>>>>>>>>>>>>> شما این ایمیل را به جهت عضویت در گروه ۲۳ خرداد دریافت
>>>>>> کردهاید
>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>
>>>>>> >>>>>>>>>>>>>> برای آگاهی از قوانین گروه ۲۳ خرداد اینجا را ببینید
>>>>>> >>>>>>>>>>>>>> http://groups.google.com/group/23khordad
>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>
>>>>>> >>>>>>>>>>>>>> برای لغو عضویت خود در گروه ۲۳ خرداد به آدرس زیر ایمیل
>>>>>> بزنید
>>>>>> >>>>>>>>>>>>>> 23khordad+unsubscribe@googlegroups.com<23khordad%2Bunsubscribe@googlegroups.com>
>>>>>> <23khordad%2Bunsubscribe@googlegroups.com<23khordad%252Bunsubscribe@googlegroups.com>
>>>>>> >
>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>
>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>
>>>>>> ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>
>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>
>>>>>> >>>>>>>>>>>>>
>>>>>> >>>>>>>>>>>>>
>>>>>> >>>>>>>>>>>>>
>>>>>> >>>>>>>>>>>>> --
>>>>>> >>>>>>>>>>>>> چه شکسته ایستادی
>>>>>> >>>>>>>>>>>>> چه شکسته تر پریدی
>>>>>> >>>>>>>>>>>>> به طواف عاشقانه
>>>>>> >>>>>>>>>>>>> حرم خدا رسیدی
>>>>>> >>>>>>>>>>>>>
>>>>>> >>>>>>>>>>>>> --
>>>>>> >>>>>>>>>>>>>
>>>>>> >>>>>>>>>>>>>
>>>>>> ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
>>>>>> >>>>>>>>>>>>> شما این ایمیل را به جهت عضویت در گروه ۲۳ خرداد دریافت
>>>>>> کردهاید
>>>>>> >>>>>>>>>>>>>
>>>>>> >>>>>>>>>>>>> برای آگاهی از قوانین گروه ۲۳ خرداد اینجا را ببینید
>>>>>> >>>>>>>>>>>>> http://groups.google.com/group/23khordad
>>>>>> >>>>>>>>>>>>>
>>>>>> >>>>>>>>>>>>> برای لغو عضویت خود در گروه ۲۳ خرداد به آدرس زیر ایمیل
>>>>>> بزنید
>>>>>> >>>>>>>>>>>>> 23khordad+unsubscribe@googlegroups.com<23khordad%2Bunsubscribe@googlegroups.com>
>>>>>> <23khordad%2Bunsubscribe@googlegroups.com<23khordad%252Bunsubscribe@googlegroups.com>
>>>>>> >
>>>>>> >>>>>>>>>>>>>
>>>>>> >>>>>>>>>>>>>
>>>>>> ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
>>>>>> >>>>>>>>>>>>>
>>>>>> >>>>>>>>>>>>
>>>>>> >>>>>>>>>>>> --
>>>>>> >>>>>>>>>>>>
>>>>>> >>>>>>>>>>>>
>>>>>> ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
>>>>>> >>>>>>>>>>>> شما این ایمیل را به جهت عضویت در گروه ۲۳ خرداد دریافت
>>>>>> کردهاید
>>>>>> >>>>>>>>>>>>
>>>>>> >>>>>>>>>>>> برای آگاهی از قوانین گروه ۲۳ خرداد اینجا را ببینید
>>>>>> >>>>>>>>>>>> http://groups.google.com/group/23khordad
>>>>>> >>>>>>>>>>>>
>>>>>> >>>>>>>>>>>> برای لغو عضویت خود در گروه ۲۳ خرداد به آدرس زیر ایمیل
>>>>>> بزنید
>>>>>> >>>>>>>>>>>> 23khordad+unsubscribe@googlegroups.com<23khordad%2Bunsubscribe@googlegroups.com>
>>>>>> <23khordad%2Bunsubscribe@googlegroups.com<23khordad%252Bunsubscribe@googlegroups.com>
>>>>>> >
>>>>>> >>>>>>>>>>>>
>>>>>> >>>>>>>>>>>>
>>>>>> ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
>>>>>> >>>>>>>>>>>>
>>>>>> >>>>>>>>>>>>
>>>>>> >>>>>>>>>>>
>>>>>> >>>>>>>>>>> --
>>>>>> >>>>>>>>>>>
>>>>>> >>>>>>>>>>>
>>>>>> ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
>>>>>> >>>>>>>>>>> شما این ایمیل را به جهت عضویت در گروه ۲۳ خرداد دریافت
>>>>>> کردهاید
>>>>>> >>>>>>>>>>>
>>>>>> >>>>>>>>>>> برای آگاهی از قوانین گروه ۲۳ خرداد اینجا را ببینید
>>>>>> >>>>>>>>>>> http://groups.google.com/group/23khordad
>>>>>> >>>>>>>>>>>
>>>>>> >>>>>>>>>>> برای لغو عضویت خود در گروه ۲۳ خرداد به آدرس زیر ایمیل
>>>>>> >>>>>>>>>>> بزنید
>>>>>> >>>>>>>>>>> 23khordad+unsubscribe@googlegroups.com<23khordad%2Bunsubscribe@googlegroups.com>
>>>>>> <23khordad%2Bunsubscribe@googlegroups.com<23khordad%252Bunsubscribe@googlegroups.com>
>>>>>> >
>>>>>> >>>>>>>>>>>
>>>>>> >>>>>>>>>>>
>>>>>> ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
>>>>>> >>>>>>>>>>>
>>>>>> >>>>>>>>>>
>>>>>> >>>>>>>>>>
>>>>>> >>>>>>>>>> *با سلام خدمت همه دوستان*
>>>>>> >>>>>>>>>> *نخست: تصور من این بود که در این گروه وظیفه اول ما در اطلاع
>>>>>> رسانی
>>>>>> >>>>>>>>>> حفظ بی طرفی و بعد بیان دیدگاه شخصی است. دوست عزیزی که این
>>>>>> بحث را
>>>>>> >>>>>>>>>> شروع کرده
>>>>>> >>>>>>>>>> اند یک مقدمه نوشته اند که ذهن خواننده را اول کاملا آماده می
>>>>>> کند و
>>>>>> >>>>>>>>>> بعد هم بخش
>>>>>> >>>>>>>>>> هایی را که دوست داشته اند رنگی کرده اند. و همه ما می دانیم
>>>>>> که به
>>>>>> >>>>>>>>>> دلیل تعداد
>>>>>> >>>>>>>>>> زیاد ایمیل ها خیلی ها فقط بخش های برجسته تر را می خوانند.
>>>>>> >>>>>>>>>> من
>>>>>> برای
>>>>>> >>>>>>>>>> اثبات این
>>>>>> >>>>>>>>>> که می شد این متن را طور دیگری خواند بخش های دیگری از آن را
>>>>>> هایلایت
>>>>>> >>>>>>>>>> می کنم!ه*
>>>>>> >>>>>>>>>> * پرسش آخر؛ شما قائل به حجاب اجباری نیستید؟*
>>>>>> >>>>>>>>>> *من قائل به حجاب باعشق وشناخت هستم.همانطور که خودم
>>>>>> برگزیدم.من قائل
>>>>>> >>>>>>>>>> به این هستم که به طور فرهنگی حچاب شناخته شود وبا عشق قبول
>>>>>> شود.*
>>>>>> >>>>>>>>>>
>>>>>> >>>>>>>>>> * *
>>>>>> >>>>>>>>>>
>>>>>> >>>>>>>>>> *یعنی از سوی حاکمیت هیچ اجباری نباید به شهروندان بر سر حجاب
>>>>>> تحمیل
>>>>>> >>>>>>>>>> شود؟*
>>>>>> >>>>>>>>>>
>>>>>> >>>>>>>>>> * *
>>>>>> >>>>>>>>>>
>>>>>> >>>>>>>>>> *حاکمیت می تواند یک نظام و چارچوبی را برای این در نظر
>>>>>> >>>>>>>>>> بگیرد.
>>>>>> >>>>>>>>>> مثلابگوید این قوانین من استمثل قوانین راهنمایی رانندگی
>>>>>> >>>>>>>>>> . کسی اگر قوانین راهنمایی رانندگی را رعایت نکند شلاق نمی
>>>>>> خورد
>>>>>> >>>>>>>>>> زندان نمی رود و شیشه اتومبیلش را نمی شکنند. من معتقد به
>>>>>> شناخت دین
>>>>>> >>>>>>>>>> و دستورهایش هستم و با اجبار و سرکوب در هیچ حوزه ای موافقت
>>>>>> وهمراهی
>>>>>> >>>>>>>>>> ندارم.*
>>>>>> >>>>>>>>>>
>>>>>> >>>>>>>>>> * *
>>>>>> >>>>>>>>>>
>>>>>> >>>>>>>>>> * کما اینکه خودم این کار را کردم و از یک دختر بدون اعتقاد
>>>>>> دینی وبی
>>>>>> >>>>>>>>>> حجاب به حجاب رسیدم. حالا هم به همه می گویم باید با عشق قبول
>>>>>> شود نه
>>>>>> >>>>>>>>>> با زور واجبار.*
>>>>>> >>>>>>>>>>
>>>>>> >>>>>>>>>> * *
>>>>>> >>>>>>>>>>
>>>>>> >>>>>>>>>> *ضمنا با گشت ارشاد به هر شکلی از آن به شدت مخالفم.*
>>>>>> >>>>>>>>>>
>>>>>> >>>>>>>>>> * *
>>>>>> >>>>>>>>>>
>>>>>> >>>>>>>>>> *اسلام از منظر نو اندیشی دینی در اوج زیبایی وکمال است به
>>>>>> شرطی کهبا
>>>>>> >>>>>>>>>> مثلث
>>>>>> >>>>>>>>>> عناصر زمان و مکان و نگاه نوآورانه آن را ببینیم. اگر با این
>>>>>> مثلث
>>>>>> >>>>>>>>>> وارد دین اسلام شویم دستاوردهای مبارکی به دست خواهیم آورد.
>>>>>> ولی در
>>>>>> >>>>>>>>>> عرض این سی سال با این سه فاکتور روبرو نشدیم. زنان ما آزادی
>>>>>> >>>>>>>>>> نداشتندومدام با گشت های به اصطلاح ارشاد مواجه بودند وسرکوب
>>>>>> شدند و
>>>>>> >>>>>>>>>> راهی زندان شدند.
>>>>>> >>>>>>>>>> *
>>>>>> >>>>>>>>>>
>>>>>> >>>>>>>>>>
>>>>>> >>>>>>>>>>
>>>>>> >>>>>>>>>> *حالا با خواندن این بخش ها دوباره نظرتان را بگویید!*
>>>>>> >>>>>>>>>>
>>>>>> >>>>>>>>>>
>>>>>> >>>>>>>>>>
>>>>>> >>>>>>>>>> *دوم: شما که احتمالا (!) طرفدار دموکراسی هستید می دانید که
>>>>>> تحقق آن
>>>>>> >>>>>>>>>> بر مبنای بیان نظر تمام افراد جامعه است. همچنین احتمالا (!)
>>>>>> می
>>>>>> >>>>>>>>>> دانید که بخش
>>>>>> >>>>>>>>>> بزرگی از حامیان جنبش سبز خانواده های مذهبی هستند که تعداد
>>>>>> زیادی از
>>>>>> >>>>>>>>>> آن ها در
>>>>>> >>>>>>>>>> یک سال اخیر از بدنه حامیان دولت جدا شده اند و فروریزش کرده
>>>>>> اند.
>>>>>> >>>>>>>>>> حالا اگر
>>>>>> >>>>>>>>>> خانم رهنورد مستقیما بیاید و بگوید که من مخالف حجاب هستم (یا
>>>>>> اگر
>>>>>> >>>>>>>>>> دقیقا با این
>>>>>> >>>>>>>>>> جمله بندی بگوید که من مخالف حجاب اجباری هستم) نه تنها بخش
>>>>>> مهمی از
>>>>>> >>>>>>>>>> یاران
>>>>>> >>>>>>>>>> بیشمار جنبش سبز پراکنده خواهند شد بلکه این جمله دستاویزی
>>>>>> دیگر
>>>>>> >>>>>>>>>> خواهد بود برای
>>>>>> >>>>>>>>>> تکرار در رسانه های دولتی و تحت فشار گذاشتن هر چه بیش تر
>>>>>> فعالان
>>>>>> >>>>>>>>>> جنبش.
>>>>>> >>>>>>>>>> *
>>>>>> >>>>>>>>>>
>>>>>> >>>>>>>>>> *دستکم شما منصفانه متن مصاحبه ها را بخوانید و به یاد داشته
>>>>>> باشید
>>>>>> >>>>>>>>>> که در هیچ کجای این متن هم اشاره نشده که من بر حجاب اجباری
>>>>>> تاکید می
>>>>>> >>>>>>>>>> کنم! به
>>>>>> >>>>>>>>>> علاوه شما که نمی دانید منظور از «چارچوب و مقررات» چیست!
>>>>>> >>>>>>>>>> هنوز
>>>>>> کسی
>>>>>> >>>>>>>>>> چارچوبی
>>>>>> >>>>>>>>>> تعیین نکرده و با پیروزی جنبش، این اکثریت خواهند بود که
>>>>>> درباره حدود
>>>>>> >>>>>>>>>> حجاب، نوع
>>>>>> >>>>>>>>>> قوانین و... تصمیم خواهند گرفت.*
>>>>>> >>>>>>>>>> .
>>>>>> >>>>>>>>>> --
>>>>>> >>>>>>>>>>
>>>>>> >>>>>>>>>>
>>>>>> ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
>>>>>> >>>>>>>>>> شما این ایمیل را به جهت عضویت در گروه ۲۳ خرداد دریافت
>>>>>> کردهاید
>>>>>> >>>>>>>>>>
>>>>>> >>>>>>>>>> برای آگاهی از قوانین گروه ۲۳ خرداد اینجا را ببینید
>>>>>> >>>>>>>>>> http://groups.google.com/group/23khordad
>>>>>> >>>>>>>>>>
>>>>>> >>>>>>>>>> برای لغو عضویت خود در گروه ۲۳ خرداد به آدرس زیر ایمیل بزنید
>>>>>> >>>>>>>>>> 23khordad+unsubscribe@googlegroups.com<23khordad%2Bunsubscribe@googlegroups.com>
>>>>>> <23khordad%2Bunsubscribe@googlegroups.com<23khordad%252Bunsubscribe@googlegroups.com>
>>>>>> >
>>>>>> >>>>>>>>>>
>>>>>> >>>>>>>>>>
>>>>>> ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
>>>>>> >>>>>>>>>>
>>>>>> >>>>>>>>>
>>>>>> >>>>>>>>> --
>>>>>> >>>>>>>>>
>>>>>> >>>>>>>>>
>>>>>> ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
>>>>>> >>>>>>>>> شما این ایمیل را به جهت عضویت در گروه ۲۳ خرداد دریافت
>>>>>> کردهاید
>>>>>> >>>>>>>>>
>>>>>> >>>>>>>>> برای آگاهی از قوانین گروه ۲۳ خرداد اینجا را ببینید
>>>>>> >>>>>>>>> http://groups.google.com/group/23khordad
>>>>>> >>>>>>>>>
>>>>>> >>>>>>>>> برای لغو عضویت خود در گروه ۲۳ خرداد به آدرس زیر ایمیل بزنید
>>>>>> >>>>>>>>> 23khordad+unsubscribe@googlegroups.com<23khordad%2Bunsubscribe@googlegroups.com>
>>>>>> <23khordad%2Bunsubscribe@googlegroups.com<23khordad%252Bunsubscribe@googlegroups.com>
>>>>>> >
>>>>>> >>>>>>>>>
>>>>>> >>>>>>>>>
>>>>>> ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
>>>>>> >>>>>>>>>
>>>>>> >>>>>>>>
>>>>>> >>>>>>>> --
>>>>>> >>>>>>>>
>>>>>> >>>>>>>>
>>>>>> ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
>>>>>> >>>>>>>> شما این ایمیل را به جهت عضویت در گروه ۲۳ خرداد دریافت
>>>>>> >>>>>>>> کردهاید
>>>>>> >>>>>>>>
>>>>>> >>>>>>>> برای آگاهی از قوانین گروه ۲۳ خرداد اینجا را ببینید
>>>>>> >>>>>>>> http://groups.google.com/group/23khordad
>>>>>> >>>>>>>>
>>>>>> >>>>>>>> برای لغو عضویت خود در گروه ۲۳ خرداد به آدرس زیر ایمیل بزنید
>>>>>> >>>>>>>> 23khordad+unsubscribe@googlegroups.com<23khordad%2Bunsubscribe@googlegroups.com>
>>>>>> <23khordad%2Bunsubscribe@googlegroups.com<23khordad%252Bunsubscribe@googlegroups.com>
>>>>>> >
>>>>>> >>>>>>>>
>>>>>> >>>>>>>>
>>>>>> ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
>>>>>> >>>>>>>>
>>>>>> >>>>>>>
>>>>>> >>>>>>> --
>>>>>> >>>>>>>
>>>>>> >>>>>>>
>>>>>> ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
>>>>>> >>>>>>> شما این ایمیل را به جهت عضویت در گروه ۲۳ خرداد دریافت کردهاید
>>>>>> >>>>>>>
>>>>>> >>>>>>> برای آگاهی از قوانین گروه ۲۳ خرداد اینجا را ببینید
>>>>>> >>>>>>> http://groups.google.com/group/23khordad
>>>>>> >>>>>>>
>>>>>> >>>>>>> برای لغو عضویت خود در گروه ۲۳ خرداد به آدرس زیر ایمیل بزنید
>>>>>> >>>>>>> 23khordad+unsubscribe@googlegroups.com<23khordad%2Bunsubscribe@googlegroups.com>
>>>>>> <23khordad%2Bunsubscribe@googlegroups.com<23khordad%252Bunsubscribe@googlegroups.com>
>>>>>> >
>>>>>> >>>>>>>
>>>>>> >>>>>>>
>>>>>> ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
>>>>>> >>>>>>>
>>>>>> >>>>>>
>>>>>> >>>>>> --
>>>>>> >>>>>>
>>>>>> >>>>>>
>>>>>> ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
>>>>>> >>>>>> شما این ایمیل را به جهت عضویت در گروه ۲۳ خرداد دریافت کردهاید
>>>>>> >>>>>>
>>>>>> >>>>>> برای آگاهی از قوانین گروه ۲۳ خرداد اینجا را ببینید
>>>>>> >>>>>> http://groups.google.com/group/23khordad
>>>>>> >>>>>>
>>>>>> >>>>>> برای لغو عضویت خود در گروه ۲۳ خرداد به آدرس زیر ایمیل بزنید
>>>>>> >>>>>> 23khordad+unsubscribe@googlegroups.com<23khordad%2Bunsubscribe@googlegroups.com>
>>>>>> <23khordad%2Bunsubscribe@googlegroups.com<23khordad%252Bunsubscribe@googlegroups.com>
>>>>>> >
>>>>>> >>>>>>
>>>>>> >>>>>>
>>>>>> ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
>>>>>> >>>>>>
>>>>>> >>>>>
>>>>>> >>>>> --
>>>>>> >>>>>
>>>>>> >>>>>
>>>>>> ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
>>>>>> >>>>> شما این ایمیل را به جهت عضویت در گروه ۲۳ خرداد دریافت کردهاید
>>>>>> >>>>>
>>>>>> >>>>> برای آگاهی از قوانین گروه ۲۳ خرداد اینجا را ببینید
>>>>>> >>>>> http://groups.google.com/group/23khordad
>>>>>> >>>>>
>>>>>> >>>>> برای لغو عضویت خود در گروه ۲۳ خرداد به آدرس زیر ای
>>>>>>
>>>>>
>
> --
> ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
> شما این ایمیل را به جهت عضویت در گروه ۲۳ خرداد دریافت کردهاید
>
> برای آگاهی از قوانین گروه ۲۳ خرداد اینجا را ببینید
> http://groups.google.com/group/23khordad
>
> برای لغو عضویت خود در گروه ۲۳ خرداد به آدرس زیر ایمیل بزنید
> 23khordad+unsubscribe@googlegroups.com
> ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
>
--
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
شما این ایمیل را به جهت عضویت در گروه ۲۳ خرداد دریافت کردهاید
برای آگاهی از قوانین گروه ۲۳ خرداد اینجا را ببینید
http://groups.google.com/group/23khordad
برای لغو عضویت خود در گروه ۲۳ خرداد به آدرس زیر ایمیل بزنید
23khordad+unsubscribe@googlegroups.com
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ





هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر