428The_Godfather_II_2The%20Godfather273TheGodfather2020305The_Godfather_II_1

Go English

یکشنبه، شهریور ۰۷، ۱۳۸۹

{محرم سبز_Sohrab Arabi} هاشمی رفسنجانی: ورود کمیته امداد به جریانات سیاسی به خدمات ارزنده آن آسیب می...

 
 

Sent to you by دوم خرداد via Google Reader:

 
 


رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در دیدار جمعی از دانش‌آموزان برگزیده خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره)، ایجاد جریان امدادی را برای رضای خدا و انسان‌های نیازمند دانست و با اشاره به اهمیت حفظ استقلال کمیته امداد گفت: خدمات کنونی این نهاد عظیم به خاطر حفظ استقلال آن است و اگر استقلال آن مخدوش و در جریانات سیاسی و باندی قرار گیرد آسیب جدی می‌بیند.

به گزارش آفتاب،‌ آیت‌الله هاشمی رفسنجانی اقدامات و خدمات کمیته امداد خمینی(ره) را در طول سالهای پس از انقلاب شایان تقدیر و تشکر خواند و تأکید کرد: برنامه‌های آموزشی، فرهنگی، تربیتی این کمیته می‌تواند زمینه‌ساز تربیت مدیران و انسان‌های شایسته‌ای باشد که در کنار سایر اقشار جامعه مدیریت و سازندگی کشور را به دست گیرند.

رئیس مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر اینکه شایسته‌ترین کار کمیته امداد این می‌تواند باشد که انسان‌های مستعد را در چرخه مدیریت قرار دهد، افزود: افرادی از خانواده امداد که مدارج بالای علم و دانش و مدیریت را طی کنند چون طعم تلخ فقر را چشیده‌اند انسان‌های خودساخته‌ای خواهند بود که ریشه‌های فقر را با ساختن و آبادانی کشور از بین خواهند برد.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام تشکیل کمیته امداد امام خمینی(ره) تنها ۱۲ روز پس از پیروزی انقلاب را نشانه جایگاه والا و اهمیت بسیار فقرزدایی نزد حضرت امام و مبارزان انقلاب اسلامی خواند و تصریح کرد: نهادی که ۳۰ سال پیش به دست مبارک حضرت امام(ره) غرس شد اکنون به شجره طیبه و تنومندی تبدیل شده است که دایره خدماتش از مرزهای جمهوری اسلامی فراتر رفته و مستضعفان سایر کشورهای مسلمان را نیز در برگرفته است.

آیت‌الله هاشمی رفسنجانی کمیته امداد را نمونه موفقی در تاریخ امداد جهان خواند و گفت: اکنون بسیاری از کشورها تشویق شده‌اند که از تجربه این نهاد برای فقرزدایی و امدادرسانی در کشورهای خود استفاده کنند.

رئیس مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: یکی از خدمات ماندگاری که کمیته امداد انجام داده است، این است که زمینه تحصیل میلیون‌ها دانش‌آموز و دانشجو را فراهم کرده که اگر این کمیته نبود این خدمات و رشد علمی امکان‌پذیر نبود.

در ابتدای این دیدار آقای انواری رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) خدمات گسترده فرهنگی، آموزشی، هنری و تربیتی جانبی این نهاد را برشمرد و گفت: امداد فکری و فرهنگی از توصیه‌های دائمی حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری بوده است که مسئولان کمیته امداد نیز نهایت جهد و کوشش خود را در این راه بکار برده و خواهند برد.


 
 

Things you can do from here:

 
 

--
برای دیدن تصاویر روی Display images below کلیک کنید.
------------
دریافت این پیام بدلیل ثبت نام شما در گروه است گروه Google Groups "Sohrab Arabi".
برای دیدن تصاویر ایکون Display images below را کلیک کنید.
---------
لطفآ اگر پس از اشتراک ایمیل های گروه را دریافت نکردید پوشه اسپم را نگاه کنید
واگر ایمیل های گروه آنجا بود ایمیل ها را از اسپم در بیاورید
Select the box to the left of the emails and
click "Not spam" button on the top.
کار دیگری هم که می توانید بکنید درست کردن فیلتر و استفاده از Label برای پیدا کردن ایمیل های گروه است
---------
برای ثبت نام در این گروه، یک ایمیل ارسال کنید به sohrab-arabi+subscribe@googlegroups.com
---------
جهت ارسال به این گروه، ایمیل را ارسال کنید به sohrab-arabi@googlegroups.com
---------
برای لغو ثبت نام در این گروه، یک ایمیل ارسال کنید به
sohrab-arabi+unsubscribe@googlegroups.com
---------
برای سایر گزینه ها، به این گروه مراجعه کنید در
http://groups.google.com/group/sohrab-arabi?hl=fa?hl=fa

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

CopyRight © 2006 - 2010 , GODFATHER BAND - First Iranian News Portal , All Rights Reserved