428The_Godfather_II_2The%20Godfather273TheGodfather2020305The_Godfather_II_1

Go English

چهارشنبه، تیر ۰۹، ۱۳۸۹

[23khordad] Fwd: متن پیاده شده روز شنبه 5 تیر 1389



---------- Forwarded message ----------
From: Admin2 Contact <adminsazegara2@gmail.com>
Date: 2010/6/28
Subject: متن پیاده شده روز شنبه 5 تیر 1389
To: mohsen_sazegara@googlegroups.com



شنبه ، پنجم تیر 89، 27 ژوئن 2010 میلادی

امروز درباره پنج موضوع صحبت می کنیم.


وحشت به سبک فاشیستی

موضوع اول این که خانم زویا صمدی عروس منصوراسانلو رهبر اتحادیه اتوبوسرانی شرکت واحد و از مبارزین کارگری که چند سالی است که در زندان است و خواهان سندیکای آزاد برای کارگران است در ایستگاه طرشت تهران توسط چند نفر مامور امنیتی با ضرب و شتم ربوده شده و چند ساعت بعد آزاد شده است.

 این از نمونه ای است که حکومت های این چنینی  به سبک فاشیست ها در کوچه و خیابان با ضرب و جرح مردم ومبارزان و یا ناراضی ها ایجاد رعب و وحشت می کنند. خانم اصانلو البته از دنیا استمداد کرده و گفته خانواده او بی پناه است و هر کس دست اش می رسد صدای آن ها را بلند کند و به آن ها کمک کند.


ایجاد وحشت

موضوع دومی که می خواستم عرض کنم موضوع ترس است، بحثی است که دیروز درباره سوال چند تا از دوستان به خصوص از چند تا شهر کوچک پرسیده بودند داشتیم و امروز به آن می پردازیم.

 حکومت های دیکتاتوری اگر برای کنترل جامعه پنج درصد توان دارند که سرکوب کنند، 95 درصد بقیه را سعی می کنند با ایجاد ترس و وحشت کنترل کنند. همین طور بحث دو مطلق در سیاست که این قبیل حکومت ها سعی می کنند قدرت خودشان را به صورت مطلق شکست ناپذیر در ذهن مردم  بزرگ کنند  و قدرت مردم را مطلقا پایین بیاورند برای این کار اگر درصد کوچکی اطلاعات دارند و یا این که کسی را دستگیر می کنند سعی می کنند جلوه بدهند که همه چیز را می دادند و می تواند هر ای- میلی را بخوانند و از مکالمه هر دو نفری خبر دارند و از آن طرف هم سعی می کنند به یک ملت بقبولانند که در دنیا تنها هستند و نمی توانند کاری کنند و به این ترتیب با ایجاد معادله دو مطلق بتوانند جامعه را منجمد کنند و مردم را قانع کنند به این که مبارزه نکنند.

 ولی این که اگر ترس و وحشت ایجاد می کنند به این معنی نیست که موفق شده اند بلکه به این مفهوم است که توانسته اند جنگ روانی را با موفقیت جلو ببرند اما چگونه ما می توانیم با این تاکتیک حکومت مقابله کنیم . به خصوص این که جمهوری اسلامی در مقابله با جنبش سبز عمدا سه تا روش را دنبال کرده است. اول این که سعی کرده ارتباطات و اطلاع رسانی را ضربه بزند . دوم تلاش کرده است به شبکه های اجتماعی و فعالین حمله کند و سوم همین ایجاد ترس و اختلاف است.


 سه راهکار

 برای مقابله با این من چند تا نکته عمومی خدمتتان عرض می کنم. نکته اول این است که ابتکارات ما در ابداع تاکتیک ها، تاکتیک هایی که خطر کمتری دارد و راحت تر مردم را به میان می آورد بهترین راهکار است برای مقابله با وحشی گری های حکومت من با چند تا مثال که در جنبش تمرین شده توضیح می دهم.

اگر کف خیابان حکومت آدم می کشد و ضرب و جرح می کند و خون می ریزد مردم ما شب می روند روی پشت بام و الله اکبر می گویند و همان تاثیر را می گذارند. یا وقتی خطر زیاد است شعار نویسی روی اسکناس ها را ادامه می دهند کار خیلی خوبی که خطری ندارد و تاثیر زیادی دارد بنابراین اولین راه حل ما تغییر تاکتیک در برابر خشونت حکومت است. البته بهترین ه ی آن ها تحریم ها، عدم همکاری و بایکوت و اعتصاب و امثالهم است که خطری نداشته باشد. که در این خصوص یاز هم در مورد آن صحبت می کنیم .

برای این که ادامه بدهیم به این فیلم نگاه کنید سوم تیر ماه در رشت اتفاق افتاده که بر سر همین مسئله که حکومت برای مبارزه با بد حجابی راه انداخته ببیند مردم چگونه مقابله کرده اند.

پخش فیلم

وقتی که حکومت قشون اش را به خیابان می آورد. اصراری که دارد الان این است که مبارزه با بدحجابی یا چیزهایی از دست بیشتر برای این است که به این بهانه نیروهای امنیتی و پلیس و سرکوب گران را به خیابان بیاورد تا وحشت ایجاد کند بهترین راه مقابله همین حرکتی است که بچه های رشت کرده اند یعنی حرکت جمعی. شروع می کنند به هو کردن این کاری است که برای هیچ کس هزینه ای ندارد زیر لب همه می توانند هو کنند و سوت بزنند و یا حتی شعار بدهند و قابل برخورد هم نیست. وقتی جمعیت همه با هستند هم توی دل سرکوب گر ها خالی می شود و هم شرمنده می شوند و همون طور که دیدید پا به فرار می گذارند.

بنابراین کار دوم به خصوص در عرصه اجتماع مقابله جمعی است با حداقل هزینه.

نکته بعدی رعایت احتیاط و اصول مخفی کاری است به خصوص در مورد فعالین که باید حواسشون باشد که وقتی دارند در محله، دانشگاه یا محل کار فعالیت می کنند پاره ای نکات ساده را باید رعایت کنند که به سادگی طمعه مامورین نشوند از پوشاندن صورت در تظاهرات و تجمعات گرفته تا کنترل ارتباطات و حرف هایی که پشت تلفن می زنند و ملاقات ها که روز های بعد می توانیم در مورد جزییات اش صحبت کنیم.  


اطلاعیه مادر فرزاد

نکته سوم این که مادر فرزاد کمانگر معلم شهید جنبش با انتشار اطلاعیه از همه تشکر کرده و خواسته از کسانی که هنوز در عزای پنج عزیز اعدام شده جنبش لباس سیاه تن شان هست لباس سیاه را در بیاورند و بهترین راه همدردی را ادامه راه این شهیدان دانسته است.           


دلیل چرخش روسیه

نکته چهارم این که آقای مدودف رییس جمهور روسیه که به آمریکا آمده خواهان سرمایه گزاری شرکت های آمریکایی  به خصوص شرکت های تکنولوژیک در روسیه شده.این نیاز به تکنولوژی و سرمایه غربی ها مهمترین دلیلی است که چرخش استراتژیک روسیه در نزدیک شده به دنیای غرب و پشت کردن به حکومت ایران را پدید آورده است.


تحریم های جدید

نکته پنجم این که در مورد تحریمی که کنگره آمریکا روز پنج شنبه غروب تصویب کرد نکاتی دارد از جمله این که به دولت آمریکا نود روز وقت داده اند که لیستی از ناقضان حقوق بشر، سرکوب گران مردم مثل انصار حزب الله و بسیج که در لایحه هم اسم شان آمده تهیه کند و آن ها هم مشمول تحریم های آمریکا شوند.

مجموعه تحریم، تحریم بزرگی است از جمله تحریم بنزین، شرکت هایی که با سپاه کار می کنند مثل اتوموبیل مزدا و مخابرات و صدها شرکت دیگر در ایران که وابسته به سپاه هستند، از طرف دیگر تحریم بانک های یکه با شرکت های سپاه همکاری کنند که مجموعا فشار بزرگی را به اقتصاد ایران خواهد آورد و سپاهیان یا باید این فعالیت های اقتصادی را رها کنند و یا این که کل اقتصاد کشور را با خودشان غرق کنند به هر حال شنود، فیلتریگ و .. هم در لیست تحریم قرار دارد.

عذرخواهی می کنم از این که چند روز این پروژکتور ما کار نمی کرد.

اندکی صبر سحر نزدیک است.

تا فردا موفق شاد و پیروز و موفق و سرافراز باشید

به امید پیروزی ایران و ایرانی‌

 

 



--
__________ اگر پس از اشتراک ایمیل های گروه را دریافت نکردید __________
لطفآ اگر پس از اشتراک ایمیل های گروه را دریافت نکردید پوشه اسپم را نگاه کنید
واگر ایمیل های گروه آنجا بود ایمیل ها را از اسپم در بیاورید
Select the box to the left of the emails and
click "Not spam" button on the top.
کار دیگری هم که می توانید بکنید درست کردن فیلتر و استفاده از
Label
برای پیدا کردن ایمیل های گروه است
_______________________ اشتراک _______________________
برای مشترک شدن در این گروه آدرس زیر را درست همینطور که هست کپی کنید
واز ایمیل باکس خود به این آدرس ایمیل بفرستید
mohsen_sazegara+subscribe@googlegroups.com
پس از فرستادن ایمیل به آدرس بالا، برای تأیید اشتراک ایمیلی از طرف گروه
دریافت می کنید که باید لینکی را که در آن ایمیل هست کلیک کنید
____________________ لغو اشتراک _______________________
برای خارج کردن ایمیل خود از گروه از میل باکس خود به آدرس زیر ایمیل بزنید
mohsen_sazegara+unsubscribe@googlegroups.com

--
برای عضویت در گروه 23خرداد به آدرس زیر مراجعه کنید :
http://groups.google.com/group/23khordad
 
لطفا در صورتی که مطالب ذکر شده در این ایمیل نامربوط
و یا شایعه های بی اساس و مغرضانه است به یکی
از مدبران گروه اطلاع دهید
 
خبرهایی که بدون ذکر منبع مطمئن بیان می شود امکان دارد تنها شایعه باشند

 
You received this message because you are subscribed to the Google
Groups "23khordad" group.
To post to this group, send email to 23khordad@googlegroups.com
To unsubscribe from this group, send email to
23khordad+unsubscribe@googlegroups.com
For more options, visit this group at
http://groups.google.com/group/23khordad?hl=en

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

CopyRight © 2006 - 2010 , GODFATHER BAND - First Iranian News Portal , All Rights Reserved