428The_Godfather_II_2The%20Godfather273TheGodfather2020305The_Godfather_II_1

Go English

شنبه، شهریور ۱۳، ۱۳۸۹

{محرم سبز_Sohrab Arabi} محتشمی پور: حرمت نزدیک ترین یاران امام را نگه نمی دارند

 
 

Sent to you by دوم خرداد via Google Reader:

 
 

via سحام نيوز by admin2 on 9/3/10

فخرالسادات محتشمی‌پور، همسر مصطفی تاج زاده، در نوزدهمین عریضه خود خطاب به دادستان، از هتاکی و بی‌آبرویی گروهی در شب قدر اظهار شگفتی و تاسف کرد و نوشت: شب قدر و حمله اوباش؟ شب قدر و هتاکی و بی آبرویی؟ شب قدر و خشونت و کین؟ معاذالله. مبادا آیین مسلمانی را فرزندان سرزمین سلمان پاک، به دست فراموشی بسپارند با این همه مانورهای مدعیان اسلام و دین مداری.

او در نوزدهمین نامه خود به دادستان که وبلاگ شخصی ‌اش منتشر شده، آورده است: خبر بیماری و حمله قلبی مهندس صفایی فراهانی یکی دیگر از شاکیان از کودتاگران نظامی، در شب قدر سوم و بستری شدنش در بیمارستان برای ما بسی نگران کننده بود؟ چه بر سر زندانیان سیاسی می آید در زندان های جمهوری اسلامی. با خدمتگراران صدیق انقلاب چه می کنند اقای دادستان؟ نکند اراذل و اوباشی که به فرموده، هر از چندگاهی به سلب آرامش و امنیت شهروندان اقدام می کنند، آنقدر قدرت دارند که قوه قضائیه و کلیه پرسنل و کارگزارانش را تحت سیطره گرفته اند؟ جان انسان فی نفسه محترم است چه رسد به این انسان های شریفی که ولی دمشان نه خانواده بلکه یک امت است و یک ملت قدرشناس و قدردان.
متن این عریضه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

اللهم اغسلنی فیه من الذّنوب و طهّرنی فیه من العیوب وامتحن قلبی فیه بتقوی القلوب. یا مقیل عثرات المذنبین.

عریضه نوزدهم در بیست و سوم رمضان المبارک

از : همسر سید مصطفی تاجزاده یکی از امضاء کنندگان شکایت نامه از کودتاگران نظامی

به : دادستان تهران

سلام آقای دادستان

طاعات و عبادات قبول. امیدوارم شما هم چون دیگر بندگان شب زنده دار در سومین قدر این رمضان، توفیق عبادت داشته و فکرتان مشغول فتنه اغتشاشگران خیابانی که ظاهرا خودی هستند و حمایت می شوند و مصونیت کامل دارند نگشته باشد.

ما هم دیشب دلی زدیم به دریای جماعت نیکانی از این دیار. خواهران و برادران ایمانی و همسایگان مؤمنی که ایمانشان چندان از ظاهرشان معلوم نبود. ما هم که سال هاست یاد گرفته ایم چشم ظاهر بربندیم تا چشم جانمان باز شود و آن چه دیدیم همه نیکی بود و خیر بود وزیبایی. ما دیشب دلی زدیم به محفلی عرفانی که گویندگان و خطیبانش مزدشان را نه از صاحب البیت بلکه از صاحب این خوان بزرگ رحمت طلب می کنند. خوان رحمتی که گستردگی اش به فراوانی بندگان شب زنده داراست و بلکه به عدد غافلان از یاد یار. جای شما خالی بود در آن محفل صفا آقای دادستان. مجلسی که پایین و بالا نداشت و همه با هم برابر بودند. مجلسی که کسی از کسی شغل و منصب و عنوانش را نمی پرسید. هرکس گوشه دنجی برای خود می یافت همان جا مؤدبانه بر زمین می نشست. و هنگام دعا، همه حاجت شخصی فروگذاشته برای کشورشان و مردمشان و گرفتاران از اهل دیارشان و همسایه و همکاران و دوستانشان را دعا می کردند. شانه ها تکان می خورد و ناله ها به آسمان بود وقتی گوینده از دردها و غم ها می گفت. از غم نان هم شهری ها و غم نداری و فقر و از بیماری و گرفتاری و دربه دری و از حبس و بند و حصرو از غربت و بی پناهی و سرگشتگی جوانان این دیار. آه آقای دادستان جایتان خالی بود در محفل ما که در گوشه گوشه اش ستم دیده ای سر به گریبان فرو برده به سخنان خطیب ارجمندی را که مراحل عشق را توصیف می کرد، می اندیشید. عشق خدا به بنده اش و عشق پیامبر به امتش و عشق مردم به مردم. چه عطری پیچیده بود در آن فضای معنوی و عرفانی که دل ها خالی از کینه و نفرت می رفت تا عشق و محبت را به میهمانی خود بیاورد. گوینده زبردست یاد ما آورد که خداوند عشق، در خلسه این همه مفاهیم والای عرفانی دین مبین، گروهی از بندگانش را دوست ندارد: ظالمین و مفسدین و متعدیان و متجاوزین و مسرفین را. و بندگان خدا چگونه می توانند کسانی را که خدا دوست ندارد، دوست داشته باشند؟

آقای دادستان

درست در همان هنگام که ما داشتیم عشق را و محبت راستین را مزمزه می کردیم کمی آن سوتر کسانی داشتند محصول کینه و نفرت و تندخویی و بددلی را می درویدند. شب قدر و حمله اوباش؟ شب قدر و هتاکی و بی آبرویی؟ شب قدر و خشونت و کین؟ معاذالله . مبادا آیین مسلمانی را فرزندان سرزمین سلمان پاک، به دست فراموشی بسپارند با این همه مانورهای مدعیان اسلام و دین مداری. وای بر ما که نیکو استادان اخلاقی داریم و بی اخلاقی در کشور اسلامیمان ترویج می شود. وای از بدعت ها. فغان از دست های آلوده ای که به حرام آلوده می شود و داد از بدزبانی ها و بدسیرتی ها. کاش کارها به دست عقلا و اهل اخلاق و تدبیر بود. کاش! اینک که حرمت نزدیک ترین یاران امام را نگاه نمی دارند چگونه باید انتظار نرمی و مدارا با گمنامان دربند را داشته باشیم. وای از ستم. وای از تعدی و تجاوز و فساد و اسراف. وای بر برپادارندگان این منکرات که خدایشان دوست ندارد و در دل بندگان خدا هم جایی ندارند.

آقای دادستان

امروز بیست و سومین روز ماه مبارک رمضان است و کم کم داریم به پایان ضیافت نزدیک می شویم. هنوز می شود در این روزهای باقی مانده توشه ها و بهره ها گرفت. عزیزان ما دربند جور بهترین شب و روزهای رمضانیشان را گذرانده و می گذرانند. روح هایشان اوج می گیرد اما تن خسته و رنجورشان چه؟ تاب این همه سختی و عسرت را می آورند؟ خدا می داند. خبر بیماری و حمله قلبی مهندس صفایی فراهانی یکی دیگر از شاکیان از کودتاگران نظامی، در شب قدر سوم و بستری شدنش در بیمارستان برای ما بسی نگران کننده بود؟ چه بر سر زندانیان سیاسی می آید در زندان های جمهوری اسلامی. با خدمتگراران صدیق انقلاب چه می کنند اقای دادستان؟ نکند اراذل و اوباشی که به فرموده، هر از چندگاهی به سلب آرامش و امنیت شهروندان اقدام می کنند، آنقدر قدرت دارند که قوه قضائیه و کلیه پرسنل و کارگزارانش را تحت سیطره گرفته اند؟ جان انسان فی نفسه محترم است چه رسد به این انسان های شریفی که ولی دمشان نه خانواده بلکه یک امت است و یک ملت قدرشناس و قدردان.

آقای دادستان

می خواستم این عریضه را با بهترین واژه ها بیارایم. از عشق و دوستی و محبت و صفا اما این دو خبرناگوار رخصتم نداد. طعم این عریضه، این قدریه، باید طعم محبت می بود اما با آن حمله و این حمله باز هم نگرانی های ما مضاعف شد. خانواده های شاکیان دربند در دل شاد بودند که عزیزانشان در زندان از شر مزاحمین خودسر که ظاهرا چندان هم خودسر و بی سر نیستند، مصونیت دارند اما ظاهرا در آن جا هم کسی در قبال سلامت جسم و جان آنان احساس مسئولیت نمی کند؟ همه می دانند که در بند عمومی مسئولیت زندانیان با شماست. پس به نسبت این مسئولیت پاسخگو باشید و گزارش سلامت عزیزان دربند ما را که اینک دشمنان قسم خورده ای دارند به فوریت بدهید. سلامت انسان تعطیل و غیرتعطیل و مناسبت نمی شناسد. ما منتظریم تا همین امروز، روز جمعه و روز قدس که متعلق به همه مظلومین عالم است، بدانیم در اوین که شما مدعی رعایت استانداردهای بهداشتی در آن هستید، بر سر عزیزان ما چه آمده است و عدم اطلاع رسانی به موقع از وضعیت آنان را حمل بر وخامت احوال کرده عواقب آن را بر عهده دادستان و رئیس زندان خواهیم گذاشت.

فالله خیر حافظاً و هو ارحم الراحمین


 
 

Things you can do from here:

 
 

--
برای دیدن تصاویر روی Display images below کلیک کنید.
------------
دریافت این پیام بدلیل ثبت نام شما در گروه است گروه Google Groups "Sohrab Arabi".
برای دیدن تصاویر ایکون Display images below را کلیک کنید.
---------
لطفآ اگر پس از اشتراک ایمیل های گروه را دریافت نکردید پوشه اسپم را نگاه کنید
واگر ایمیل های گروه آنجا بود ایمیل ها را از اسپم در بیاورید
Select the box to the left of the emails and
click "Not spam" button on the top.
کار دیگری هم که می توانید بکنید درست کردن فیلتر و استفاده از Label برای پیدا کردن ایمیل های گروه است
---------
برای ثبت نام در این گروه، یک ایمیل ارسال کنید به sohrab-arabi+subscribe@googlegroups.com
---------
جهت ارسال به این گروه، ایمیل را ارسال کنید به sohrab-arabi@googlegroups.com
---------
برای لغو ثبت نام در این گروه، یک ایمیل ارسال کنید به
sohrab-arabi+unsubscribe@googlegroups.com
---------
برای سایر گزینه ها، به این گروه مراجعه کنید در
http://groups.google.com/group/sohrab-arabi?hl=fa?hl=fa

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

CopyRight © 2006 - 2010 , GODFATHER BAND - First Iranian News Portal , All Rights Reserved