428The_Godfather_II_2The%20Godfather273TheGodfather2020305The_Godfather_II_1

Go English

یکشنبه، شهریور ۱۴، ۱۳۸۹

{محرم سبز_Sohrab Arabi} گزارش- دیدار و دلجویی یاسر خمینی از مهدی کروبی

 
 

Sent to you by دوم خرداد via Google Reader:

 
 

via مردمک: فید کامل by > مردمک on 9/3/10

دیدار و دلجویی یاسر خمینی از مهدی کروبی

مردمک -

پس از شکسته شدن حصر خانه مهدی کروبی، دبیر کل حزب اعتماد ملی، سید یاسر خمینی، نوه آیت‌الله خمینی، امروز جمعه 12 شهریور از وی دیدار و دلجویی کرد.

منزل مهدی کروبی از پنج روز پیش توسط نیروهای بسیجی و لباس شخصی به محاصره در آمد و چندین بار مورد حمله قرار گرفت. اما با پایان یافتن مراسم روز قدس نیروهای مهاجم دست از محاصره منزل مهدی کروبی برداشته و این محل را ترک کردند.

به گزارش پایگاه خبری جرس، سید یاسر خمینی، در این دیدار با محکوم کردن برخوردهای اخیر با با آقای کروبی و بازدید از خسارت‌های وارد شده به منزل وی، از وضعیت موجود و بروز این رفتارها ابراز نگرانی کرد.

به دنبال حمله نیروهای بسیجی و لباس شخصی به منزل آقای کروبی در روزهای گذشته، بامداد روز جمعه و پیش از آغاز راهپیمایی روز قدس نیز منزل آقای کروبی مورد حمله شدید نیروهای لباس شخصی قرار گرفت.

تجمع روز پنجشنبه نیروهای لباس شخصی مقابل منزل مهدی کروبی نیز منجر به تیر اندازی و مجروح شدن چند نفر از جمله، سرتیم محافظان آقای کروبی شد.

مهدی کروبی چندی پیش به صورت رسمی اعلام کرد که در راه پیمایی روز قدس شرکت می‌کند و از هواداران جنبش سبز برای حضور در این راهپیمایی دعوت کرد.

این فعال سیاسی مخالف دولت، طی یک سال گذشته و پس از اعتراض به نتایج انتخابات ریاست جمهوری خرداد سال گذشته چندین بار مورد تهاجم قرار گرفته است.

نیروهای بسیجی و لباس شخصی در حالی با حمله به منزل مهدی کروبی در روز قدس مانع از خروج وی از منزل شدند که خبرگزاری‌های نزدیک به دولت در اخبار خود از این حملات، به عنوان «تجمع خودجوش» یاد کردند و این اخبار را تحت عنوان «اجازه حضور سران فتنه را در راه‌پیمایی روز قدس نمی‌دهیم» منعکس کرده‌اند.

مهاجمان به منزل مهدی کروبی همچنین یک زن را در مقابل منزل وی مورد آزار و اذیت قرار داده و به شدت کتک زدند.

نیروهای مهاجم که اتهام این زن را صحبت کردن با گوشی تلفن همراه دانستند، چادر از سر وی کشیدند و همسر وی را نیز که قصد ممانعت از آزار و اذیت وی را داشت به شدت مورد ضرب و شتم قرار دادند.

بیانیه حزب اعتماد ملی

به دنبال تعرض به منزل مهدی کروبی، حزب اعتماد ملی با صدور بیانیه‌ای، رفتارهای اخیر با دبیر کل این حزب و خانواده وی را به شدت محکوم کرد.

حزب اعتماد ملی و سازمان جوانان و دانشگاهیان حزب اعتماد ملی با انتشار دو بیانیه جداگانه ضمن محکوم کردن حملات اخیر به منزل آقای کروبی، آن را نتیجه جانشینی افراطیون به جای عقلا دانسته‌اند.

حزب اعتماد ملی در این بیانیه، مسئولیت هرگونه حادثه‌ای را در این زمینه متوجه هیئت حاکم و بلندپایه‌ترین مسئولان حکومت دانست و از مسئولان کشور خواست تا بیش‌از این مصالح و منافع ملت مظلوم ایران و فلسطین را قربانی معاملات سیاسی پشت پرده و منافع شخصی خود نکنند.

اقداماتی که در شان نظام نیست

مجمع مدرسین و محققین حوزه علمیه قم نیز روز جمعه با انتشار اطلاعیه‌ای در مورد حملات اخیر نیروهای لباس شخصی به منزل مهدی کروبی، از وضعیت موجود ابراز نگرانی کرد.

به گزارش پایگاه خبری جرس، مجمع مدرسین و محققین حوزه علمیه قم در این اطلاعیه، با اعلام اینکه این اقدامات ناشایست در شان نظام نیست، از سران نظام خواست تا هر چه سریعتر و به صورت جدی با این اقدامت مقابله کنند.

در این اطلاعیه آمده است: اگرچه این «بی‌قانونی‌ها» و «خودسری‌ها» به نفع یا ضرر عده‌ای است، ولی در آینده نه چندان دور علیه همه نظام خواهد بود و دود و آتش آن بیشتر همه به چشم آمرین بی‌نظمی‌ها و هتاکی‌های امروز خواهد رفت، که این سنت لایتغیرالهی و تاریخی بشر است.

مجمع مدرسین و محققین حوزه علمیه قم در این اطلاعیه همچنین حمله به حسینیه آیت‌الله دستغیب در شیراز را که در شب‌های قدر اتفاق افتاد، نیز محکوم کرده است.

آیت‌الله بیات زنجانی و میرحسین موسوی، حملات اخیر را محکوم کردند

آیت‌الله بیات زنجانی، از مراجع تقلید شیعه نیز روز جمعه 12 شهریور در تماس تلفنی با مهدی کروبی ضمن محکوم کردن حملات اخیر به منزل دبیر کل حزب اعتماد ملی، از ایستادگی وی در برابر نیروهای لباس شخصی تقدیر کرد.

همچنین میرحسین موسوی از رهبران مخالفان دولت در ایران نیز روز جمعه با صدور بیانیه‌ای کوتاه ضمن محکوم کردن حمله نیروهای لباس شخصی به منزل آقای کروبی، این اقدام را یک فاجعه دانسته و آن را به «اوباشان روسیاه» نسبت داده است.

در عین حال آقای موسوی و همسرش زهرا رهنورد در تماس تلفنی با مهدی کروبی، برای حرکت به سمت منزل مهدی کروبی و حضور در کنار وی اعلام آمادگی کردند.


 
 

Things you can do from here:

 
 

--
برای دیدن تصاویر روی Display images below کلیک کنید.
------------
دریافت این پیام بدلیل ثبت نام شما در گروه است گروه Google Groups "Sohrab Arabi".
برای دیدن تصاویر ایکون Display images below را کلیک کنید.
---------
لطفآ اگر پس از اشتراک ایمیل های گروه را دریافت نکردید پوشه اسپم را نگاه کنید
واگر ایمیل های گروه آنجا بود ایمیل ها را از اسپم در بیاورید
Select the box to the left of the emails and
click "Not spam" button on the top.
کار دیگری هم که می توانید بکنید درست کردن فیلتر و استفاده از Label برای پیدا کردن ایمیل های گروه است
---------
برای ثبت نام در این گروه، یک ایمیل ارسال کنید به sohrab-arabi+subscribe@googlegroups.com
---------
جهت ارسال به این گروه، ایمیل را ارسال کنید به sohrab-arabi@googlegroups.com
---------
برای لغو ثبت نام در این گروه، یک ایمیل ارسال کنید به
sohrab-arabi+unsubscribe@googlegroups.com
---------
برای سایر گزینه ها، به این گروه مراجعه کنید در
http://groups.google.com/group/sohrab-arabi?hl=fa?hl=fa

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

CopyRight © 2006 - 2010 , GODFATHER BAND - First Iranian News Portal , All Rights Reserved