428The_Godfather_II_2The%20Godfather273TheGodfather2020305The_Godfather_II_1

Go English

یکشنبه، شهریور ۱۴، ۱۳۸۹

{محرم سبز_Sohrab Arabi} به اسم دفاع از ولایت و رهبری به مسجد حمله می‌کنند

 
 

Sent to you by دوم خرداد via Google Reader:

 
 


آیت الله العظمی دستغیب، مرجع تقلید ساکن شیراز، در سخنرانی امروز خود در مسجد قبا از دخالت نیروهای نظامی در سیاست انتقاد کرد و خاطرنشان ساخت که اگر کسانی که با اسلحه به آنها حمله شده، بخواهند شکایت کنند، بازداشت محاکمه می‌شوند، اما مهاجمان را آزاد می‌گذارند.


آیت الله دستغیب در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اتفاقات روز گذشته، گفت: وقتی قانون اجرا نشود باید شاهد این نوع برخوردهای خودسرانه بود. از آنطرف استاندار و فرماندار شیراز و غیره راضی به این گونه اعمال خلاف شرع نیستند و از آن طرف این عده که شاید ۱۵۰ الی ۲۰۰ نفر هستند در عین مخالفت مسئولین اجرایی شیراز به مسجد حمله می کنند و در کتابخانه مسجد با اسلحه چند نفری را زخمی می کنند. خوب این دوستان ما به چه کسی شکایت کنند؟

گزیده ای از سخنرانی امروز این مرجع تقلید را در ادامه می‌خوانید:

بسم الله الرحمن الرحیم

هدف بنده و جنابعالی از اینکه در این مسجد دورو بر هم جمع شدیم این است که می خواهیم متوجه شویم که خدایتعالی هست که همه کاره ماست و مسبب الاسباب را او بدانیم و با چشم دل متوجه این مطلب شویم. ما و شما از برکت ائمه اطهار ع یک وحدت معنوی با یکدیگر داریم بدون اینکه از جهت مادی به کسی غیر از خدایتعالی تکیه داشته باشیم .خوب چطور با چشم دل ، خالقیت ، مدبریت، و مالکیت خدایتعالی را متوجه شویم؟ یکی از چیزهایی که تا حد زیادی ما را متوجه این مطلب می کند و از تخیلات و توهمات نجات داده و ما را به درون می کشاند همین نماز های پنج گانه می باشد. حضرت علی ع در نماز است که تیر را از پای مبارکشان خارج می کنند که حضرت متوجه نمی شود. این همان علامت این است که انسان وارد درون و عالم معنی شده است و از تخیلات و توهمات وارسته است.

بنده و جنابعالی از برکت ائمه اطهار ع به دنبال این هستیم که خدایتعالی چه می گوید و از ما چه خواسته است نه بدنبال هوای نفس وشیطان. ما داریم بسوی خدایتعالی حرکت می کنیم و انشاء الله از برکت امام زمان ع باید این مراحل معنوی را که در این عالم است به اندازه همتی که داریم بگذرانیم همانطور که شهداء این مراحل را گذراندند و خدایتعالی هم قول داده در عالم برزخ آن مراحل برای آنها طی شود.

وقتی بنده راجع به صبر و استقامت صحبت می کنم خوب این را همه باید نشان دهند . معنی صبر و استقامت شعار دادن نمی باشد مثل همان ابراز محبتی که شب بیس تو سوم نسبت به بنده داشتید. این حرفها لازم نیست و این ها ظواهری است که باید کنار گذاشته شود؛ آنچیزی که بنده و جنابعالی دنبالش هستیم خدایتعالی هست.

چند وقت پیش در سخنرانیهای ماه رمضان بنده صحبتی کردم و علامت مومن بد و مومن خوب و همینطور عالم فاسق و عالم عادل را گفتم. ولی مثل اینکه برخی افراد بصرف اینکه بعضی از رسانه های خارجی برداشت دیگری از صحبت های بنده داشته به ذهن خودشان ،این حرفهای من را مطابق با توهمات و تخیلات خود  منطبق کردند در حالیکه بنده قصدم از این صحبتها فقط نصیحت و امر بمعروف و نهی از منکر بوده است. خوب اگر شما آدمهای خوبی هستید چرا سوء ظن پیدا کرده و این حرفها را به خود گرفته اید؟!چرا شجره خبیثه را بر خود منطبق کردید در حالیکه اگر آدم خوبی باشید باید شجره طیبه را مصداق خود بدانید

بنده بارها عرض کرده ام که باید قانون حاکم باشد نه تفنگ و باتوم و … این ها فایده ندارد و حاکمیت آنی دارد. این نحوه هجوم به مسجدی که قریب به هزار شهید داده است کار درستی نیست، این افرادی که در مسجد بودند مومنینی هستند که اهل دیانت و نماز ودعا هستند و همه آنها شهادتین را گفته اند و محب و دوستدارد اهل بیت هستند. روز قدسی که همه مردم باید اتفاق داشته باشند مقابل اسرائیل، وضع را طوری پیش آوردند که انگار در دنیا دو اسرائیل وجود دارد که مسجد قبا هم یک نوع دیگری از اسرائیل است.

بنده این مطلب را بارها عرض کرده ام که سپاه و بسیج و نیروهای نظامی نباید وارد سیاست شوند و به کار خود مشغول باشند و نتیجه این دخالت این می شود که با فتواهای عجیب و غریب و با توجیهات کذایی به مسجد حمله می کنند. این نوع عملکردها هم دنیای شخص را از بین می برد و هم آخرتش را. شما را به خدا مگر دست این دوستان ما چه بوده است؟! نه دستشان اسلحه بوده و نه باتوم و نه چیزهایی از این قبیل که از آنطرف اینطور از بالای مسجد نو( شهداء) به آنها تیراندازی کردید که اگر این ساچمه ها به کسی برخورد کرده بود الان عده ای کشته شده بودند. البته این لطف خدایتعالی و ائمه اطهار ع وشهدای مسجد بود که این اتفاق نیفتاد. خوب باید این سئوال را از آنها پرسید که این تفنگها را از کجا آورده اند؟ آیا از آمریکا یا روسیه و چین آورده اید ومی خواهید برای کشتن کسانی استفاده کنید که اهل ولایت ائمه اطهار هستند؟!

مطلب دیگر این است که وقتی قانون اجرا نشود باید شاهد این نوع برخوردهای خودسرانه بود. از آنطرف استاندار و فرماندار شیراز و غیره راضی به این گونه اعمال خلاف شرع نیستند و از آن طرف این عده که شاید ۱۵۰ الی ۲۰۰ نفر هستند در عین مخالفت مسئولین اجرایی شیراز به مسجد حمله می کنند و در کتابخانه مسجد با اسلحه چند نفری را زخمی می کنند. خوب این دوستان ما به چه کسی شکایت کنند؟ که اگر هم شکایت کنند آنها را بازداشت و محاکمه می کنند و بالعکس مهاجمان را آزاد می گذارند.

به اسم ولایت فقیه می آیند یک همچین وضعی را پیش می آورند. هیچ وقت ایشان راضی به اینگونه برخوردها نیست که شما به مسجد حمله کنید و بگویید رهبری دستور داده!

این چه بنایی است که برای خودتان درست کرده اید ، حرف ما این است که باید در این مملکت به قرآن وسنت عمل شود وخود رهبری هم باید تابع قرآن و سنت باشد. خوب این حرف بنده که نیست این حرف پیغمبر اسلام است. حال که بنده این حرفها را زدم بی دین شده ام؟!


 
 

Things you can do from here:

 
 

--
برای دیدن تصاویر روی Display images below کلیک کنید.
------------
دریافت این پیام بدلیل ثبت نام شما در گروه است گروه Google Groups "Sohrab Arabi".
برای دیدن تصاویر ایکون Display images below را کلیک کنید.
---------
لطفآ اگر پس از اشتراک ایمیل های گروه را دریافت نکردید پوشه اسپم را نگاه کنید
واگر ایمیل های گروه آنجا بود ایمیل ها را از اسپم در بیاورید
Select the box to the left of the emails and
click "Not spam" button on the top.
کار دیگری هم که می توانید بکنید درست کردن فیلتر و استفاده از Label برای پیدا کردن ایمیل های گروه است
---------
برای ثبت نام در این گروه، یک ایمیل ارسال کنید به sohrab-arabi+subscribe@googlegroups.com
---------
جهت ارسال به این گروه، ایمیل را ارسال کنید به sohrab-arabi@googlegroups.com
---------
برای لغو ثبت نام در این گروه، یک ایمیل ارسال کنید به
sohrab-arabi+unsubscribe@googlegroups.com
---------
برای سایر گزینه ها، به این گروه مراجعه کنید در
http://groups.google.com/group/sohrab-arabi?hl=fa?hl=fa

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

CopyRight © 2006 - 2010 , GODFATHER BAND - First Iranian News Portal , All Rights Reserved