428The_Godfather_II_2The%20Godfather273TheGodfather2020305The_Godfather_II_1

Go English

دوشنبه، شهریور ۱۵، ۱۳۸۹

Re: -- AndisheyeNik -- اسلام ناب ناب

 

درود

آفرين بر شما چه تفسير و چه نتيجه اي !!! اگر به اين احاديث عمل ميشد اينهمه آدم طلاق نميگرفته و خيانت نميكردند ؟  اينكه شما در زندگي چه ديده ايد اهميتي در ماهيت موضوع  ندارد ، مگر خانواده ايكس كه در السالوادور زندگي ميكنند و به يكديگر خيانت نميكنند و طلاق هم نگرفته اند از اين احاديث بهره برده اند؟ يا تمام ازدواج كساني كه به جدايي يا خيانت نكشيده شد با رعايت اين احاديث بوده ؟ شما از مغلطه "طرد شقوق " و "علت جعلي "بهره جسته ايد ، و سخنتان مردود است.

اگر اعتقاد داريد كه رعايت به اين احاديث ضامن ازدواج و عدم خيانت همسر است ميتوانيد به آنها عمل كنيد ، من هيچگونه نگراني بابت مشكلات جنسي شما مسلمين ندارم. من تنها تاسف ميخورم كه چرا در عصر دانش هنوز آدمهايي با چنين افكاري وجود دارند ، كه آن هم مشكل من است شما خودتان را ناراحت نكنيد.

اينكه در دادگاهها پرونده هاي  طلاق زيادي وجود دارد موضوع علمي است يا اينكه آدمها انواع و اقسام مشكلات جنسي دارند؟  تا من ببينم از چه دانشي گذشته ام ؟

1-      درود بر شما كه چنين نگرشي به زن نداريد ما هم با نگرش شما كاري نداريم  ، اما اسلام دارد : به درستي كه زن يكي از وسايل لذت و خوشي است پس هر كه زن ميگيرد آن را ضايع نكند.

2-      نگاه من به زن بسيار والاتر از نگاه اسلام به زن است ، لطفا يا دليل و فرنود بياوريد يا به من نپردازيد.

3-      نشد ، يك جمله گويا بگوييد ، ايشان گفتند:" كه كسي را بفرستيد تا قوزك پا را امتحان كند چون اگر قوزك پا چنان باشد فرج پر گوشت خواهد بود " اين پر گوشت بودن فرج كه در نتيجه يك آزمايش بدست آمده است ، براي كيست ، به سود كيست ، براي چيست ؟ تكليف آنها كه فرج پر گوشت ندارند و با استدلال شما حتما مشكلات جنسي به بار مياورند چيست ؟ آنها بفرستيم امارات ، عربها ارضايشان كنند ؟ جملات من فارسي نيستند يا شما آنها را درك نميكنيد ؟ اين خصوصيات بدني زن بكار كه ميايد ؟ مگر نه اين است كه زن هم بايد از مرد لذت ببرد چرا زن نميتواند قوزك پاي خواستگارش را لمس كند ؟ چرا نبايد بدن لخت مرد را ببينيد ؟ چرا هميشه زن ؟ اينكه توهين است يا نه چرا شما از جانب جماعت بانوان پاسخ ميدهيد ؟ مگر شما بانو هستيد؟ گفتم اين موضوع در باره آنان است و آنان بايد بگويند كه اينها توهين هستند يا خير ؟ شما گمان ميبريد كه چون در اسلام سرپرست زن هستيد ، سخنگوي آنان هم هستيد؟

4-      از پاسخ دادن به من طفره نرويد گفتيد كه اگر زن ارضا نشود ميرود خيانت ميكند و من گفتم كه چرا گمان ميبريد كه زن يك دستگاه تناسلي است و اگر ارضا نشود ميرود جاي ديگر خودش را ارضا ميكند . من كجا منكر نياز جنسي زن و مرد شدم كه شما  غيب ميگوييد و از روانشناسان كمك ميجوييد ؟ اسلام را هم بهتر از شما ميشناسم و اين هم پرداختن به من است و ارتباطي به موضوع ندارد . ما در قرآن نگر اسلام در باره زنان را هم ديديم و دانستيم . بالاتر از قرآن هم چيزي در آستين داريد ؟ نگر امامان و پيشوايان شما را هم ميدانيم . حالا شما بانگ برآريد كه اسلام چنين نيست ، اب در هاونگ كوفتن است.

5-      اگر اسلام قرار بود كه برنامه كاملي براي زندگي داشته باشد اكنون بايد مسلمانها آقا و سرور و پيشرفته ترين آدمهاي كره زمين بودند ، نيك ميدانيم كه توسري خورتر و مفلوكتر از آنها نداريم و هر چه از علم و تكنولوژي دارند با پول نفت از ديگران خريده اند. گمان كنم بيدينهايي مانند ژاپنيها و بوديست هايي مانند چينيها را ميشناسيد.

ما هم همين را ميگوييم اگر 1400 سال پيش چيزي براي انسان تجويز شده را مگر امروز هم تجويز ميكنند ؟ 1400 سال قبل در ايران زمين بروي زخم قير ميماليدند مگر شما امروز اينكار را ميكنيد ؟

6-      نظر من چه اهميتي دارد ؟ گمان كنيد كه من نظر دهم قبل از ازدواج زن و مرد حتي بايد با هم سكس كنند كه از وضعيت سكسي همديگر خبردار شوند ، اهميتي دارد ؟ مگر من صاحب نظر مسائل جنسي يا آورنده يك آيين جديد هستم ؟ من به نگر اسلام كار دارم ، شما پاسخ مرا نميدهيد و دائما طفره ميرويد. پاسخ دهيد كه شما بعنوان يك مسلمان شيعه ، اجازه ميدهيد كه مادر خواستگار قوزك پاي خواهرتان را لمس كند يا او را به حمام ببرد تا اندامش را لخت تماشا كند ؟ بعد هم بگويد كه قوزك پايشان اشكال دارد يا اندامش زشت است بنابراين ما منصرف شديم ...... پاسخ شما يك بلي يا خير ساده است .

7-      زحمت كشيديد كه بعنوان يك مرد مسلمان ، آيين خودتان را منكر شديد فقط بگوييد چه چيزي را رد كرديد تا برايتان فرنود و دليل بياورم ، عورت بودن زن بجز دستها و پاها يا مايملك بودن زن براي مرد ؟

8-      آنها پاسخ نبود بلكه ماستمالي هايي بود كه از اينترنت جمع آوري كرديد و بخورد ما داديد و عليرغم درخواستهاي من ،  دريغ از  يك منبع علمي كه براي پاسخهاي خود ارائه دهيد

بارها گفته‌ام و بار دگر می‌گویم

که من دلشده این ره نه به خود می‌پویم

در پس آینه طوطی صفتم داشته‌اند

آن چه استاد ازل گفت بگو می‌گویم

من اگر خارم و گر گل چمن آرایی هست

که از آن دست که او می‌کشدم می‌رویم

دوستان عیب من بی‌دل حیران مکنید

گوهری دارم و صاحب نظری می‌جویم

گر چه با دلق ملمع می گلگون عیب است

مکنم عیب کز او رنگ ریا می‌شویم

خنده و گریه عشاق ز جایی دگر است

می‌سرایم به شب و وقت سحر می‌مویم

حافظم گفت که خاک در میخانه مبوی

گو مکن عیب که من مشک ختن می‌بویم

 

بدرود



2010/9/5 arash aram <arash_aram48@yahoo.com>
 

سلام بر همه
من به همه توصیه میکنم اگر میخواهند به حقیقت این احادیث پی ببرند کمی درباره روانشناسی و نیازهای جنسی در زن و مرد مطالعه کنند و یا از تجربیات مشاورین خانواده استفاده کنند. من زندگی های بسیاری رو دیدم که به جدایی یا خیانت کشده شد که اگر به این احادیث عمل شده بود این اتفاق نمی افتاد و شاهد سخنم پرونده های طلاق زیادی است که در دادگاهها بخاطر مسائل جنسی وجود داره و آمار 50 یا 60 درصدی طلاق بخاطر مسائل جنسی. اقای فری من شما همیشه دم از علم میزنید ولی در این بحث خیلی راحت از علم میگذرید و بحث های دیگه رو پیش میکشید
حالا جواب به سوالهای شما که اگر ایمیلها را دقیق میخواندید نیازی به این جوابها نبود
1- این حرفی است که من در نامه قبلی زدم :
نه من به زن به عنوان وسیله شهوترانی نگاه میکنم نه اسلام
2- از صحبتهای شما کاملا مشخصه که چه نگاهی دارید
3- این هم صحبتی است که در نامه قبلی کردم و هیچ صحبتی از مفید بودن یا نبودن فرج پر گوشت به میان نیامد:
قیه احادیثی که به ان اشاره شد فقط خصوصیات بدنی بعضی از زنها ذکر شد و هیچ توهینی به کسی نشده است
4-همه روانشناسان نیاز جنسی را برای زن و مرد تایید کردند و میکنند و اما نتیجه گیری که شما از نظر اسلام درباره زن کردید به شناخت ناقص شما از اسلام برمیگردد زیرا که نظر اسلام اصلا چنین نیست
5-هر اتفاقی علتی دارد که باید کشف شود و جلوی آن گرفته شود. شاید این مسائل به من و شما ربط نداشته باشد ولی به دین که برنامه کاملی برای زندگی انسان است ربط دارد. مگر در 1400 سال پیش دکتر متخصص بوده که شما چنین حرفی میزنید؟
6-هم زن حق دارد قبل از ازدواج از شرایط جنسی مرد مطلع شود و هم مرد آیا شما این حق را قبول ندارید؟ این نکته آنقدر برای اسلام مهم بوده که وقتی مردی عیبهای جسمانی خود را قبل از ازدواج از زن پنهان کند و بعد از ازدواج مشخص شود که چنین عیبی بوده به زن حق طلاق داده میشود
7-این صحبت شما هم به درک ناقص شما از اسلام بر میگردد و من به عنوان یک مرد مسلمان همه این صحبتها را رد میکنم
8-پاسخ بقیه شبهات شما هم قبلا داده شده است
شاد باشید و پیروز

 

 
.


__._,_.___
Recent Activity:
یاهو گروه انديشه نیک برای تبادل اندیشه و انتقال مطالب آموزنده

اجتماعی، فرهنگی، علمی و هنری از شخصی به شخصی دیگر و از نسلی به

نسل دیگر، راه اندازی شده است.


baraye didane in email be surate farsi mitavanid az yeki
az do rahe zir estefade konin:

1-Right clik>Encoding>More>Unicode (UTF-8)
2-Right clik>Encoding>More>Arabic (windows)

اگر این مطلب از طرف دوستان برای شما بازفرست شده است

می توانید در صورت تمایل در این یاهوگروه به نشانی اینترنتی

http://groups.yahoo.com/group/AndisheyeNik

وآدرس ایمیل andisheyenik@yahoogroups.com

،عضو شوید تا همه مطالب فرهنگی و اندیشه ای گروه را دریافت نمایید

لطفا در نظر داشته باشید که مطالب ارسالی از طرف صاحبان اندیشه با نگرشها

و سلیقه های گوناگون را به معنای خط مشی این یاهوگروه قلمداد نکنیم.

شاگردی دقیق، آموزگاری شریف و پرستاری مهربان برای (اندیشه) هم باشیم و بمانیم

مدیریت اندیشه نیک
.

__,_._,___

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

CopyRight © 2006 - 2010 , GODFATHER BAND - First Iranian News Portal , All Rights Reserved