428The_Godfather_II_2The%20Godfather273TheGodfather2020305The_Godfather_II_1

Go English

چهارشنبه، شهریور ۱۷، ۱۳۸۹

[persianrap_hiphop] تلفن همراه را با خود به رختخواب نبريد

 


تلفن همراه را با خود به رختخواب نبريد


حالا ديگر استفاده از تلفن همراه در جامعه كنوني اجتناب‌ناپذير است و البته نگراني‌ها درباره اثرات امواج تلفن همراه بر سلامت انسان با رشد بيش از حد تلفن‌هاي همراه نيز بيشتر شده است.

بتازگي هم اعلام شده براساس بررسي‌هاي تازه موسسه Pew حدود 65 درصد از بزرگسالان گوشي‌هاي تلفن همراه خود را نيز همراه با خود به بستر مي‌برند كه اين كار از نظر بهداشتي و حفظ سلامت زيانبار است.

اگرچه بعضا گزارش‌هاي ضد و نقيضي درباره اثرات امواج تلفن همراه و ميزان جدي بودن مخاطرات آن از سوي مراكز تحقيقاتي مختلف كه بعضا به سفارش شركت‌هاي بزرگ سازنده تلفن همراه در اين زمينه تحقيق مي‌كنند، منتشر مي‌شود؛ ولي به‌زعم اغلب كارشناسان، با توجه به ماهيت و تاثيرات شناخته شده امواج الكترومغناطيسي در طول موج‌هاي مختلف بر سيستم‌هاي زيستي نمي‌توان خطرات تلفن همراه و تجهيزات مربوط به آن را انكار كرد.

در سال‌هاي اخير به موازات گسترش روزافزون استفاده از تلفن همراه و توجه مراكز تحقيقاتي دنيا به اين مقوله، پژوهشگران ايراني نيز در دانشگاه‌ها و مراكز پژوهشي مختلف، تحقيقاتي را در اين حوزه آغاز كرده و از ابعاد مختلف به بررسي آسيب‌هاي احتمالي پرتوهاي الكترومغناطيسي تلفن همراه بر بافت‌هاي زنده و تجهيزات الكتريكي و الكترونيكي آن انجام داده‌اند كه از جمله آنها تحقيقاتي است كه در مركز تحقيقات بيوشيمي ـ بيوفيزيك دانشگاه تهران به سرپرستي دكتر علي‌اكبر موسوي موحدي انجام شده و نتايج جالب توجهي در زمينه اثرات ميدان‌هاي الكترومغناطيسي خصوصا امواج تلفن همراه بر سيستم‌هاي زيستي در پي داشته است.

دكتر علي‌اكبر موسوي موحدي، استاد دانشگاه تهران و پژوهشگر مركز تحقيقات بيوشيمي ـ بيوفيزيك دانشگاه تهران در گفتگو با جام‌جم با بيان اين‌كه پرتو‌هاي الكترومغناطيسي داراي استفاده‌هاي مثبت و منفي هستند، مي‌گويد: امواج و ميدان‌هاي الكترومغناطيسي كه در گستره وسيعي از انرژي و فركانس‌ها با خواص متفاوت ساطع مي‌شوند، نقش مثبت و منفي در زندگي جانداران و گياهان ايفا مي‌كنند. اين اشعه هم در طبيعت و هم در صنعت موجود است، با اين تفاوت كه وجود اشعه الكترومغناطيسي در طبيعت بهينه بوده ولي بايد در صنعت به صورت بهينه استفاده شود.

معاون پژوهشي سابق دانشگاه تهران از تلفن‌هاي همراه به عنوان يكي از پرمصرف‌ترين تجهيزات داراي امواج الكترومغناطيس ياد مي‌كند و مي‌افزايد: نقش منفي ميدان‌هاي الكترومغناطيسي و اثرات سوء آن بر سيستم‌هاي زيستي به دليل نبود دستورالعمل معين، آموزش صحيح بهره‌برداري و استفاده بهينه از سيستم‌هاي ارتباطي و مخابراتي بويژه عدم آشنايي كاربران از تداخل و تزاحم‌هاي استفاده همزمان تلفن همراه با وسايل ديگر مانند رايانه، مايكروويو، تلويزيون، استفاده از داروهاي خاص يا داشتن بيماري و... است.

استفاده محدود زماني از تلفن همراه

دكتر موسوي موحدي با تاكيد بر اين‌كه هرگز نبايد تلفن همراه را با خود به رختخواب برد، ادامه مي‌دهد: اثر سوء‌ميدان‌هاي الكترومغناطيسي بويژه ميدان تلفن همراه به صورت فزاينده نقش تخريبي در بدن، ارگانيسم‌ها، بافت‌ها، سلول‌ها و ماكروملكول‌هاي حياتي مانندDNA، پروتئين‌ها و آنزيم‌ها دارد. وي با بيان اين كه در حال حاضر سيستم‌هاي تلفن همراه داراي فركانس 940 مگاهرتز است كه به بيشتر بافت‌هاي بدن از جمله مغز و حتي گوشت و ماهيچه‌ها آسيب مي‌زند، ابراز عقيده مي‌كند كه نبايد به تلفن همراه به عنوان وسيله‌اي بي‌خطر نگاه كرد و هر كس هر اندازه كه تمايل داشت از آن استفاده كند؛ بلكه كاربرد تلفن همراه بايد همانند مصرف دارو، محدود و كنترل شده و به زباني داراي دوز مشخص باشد؛ به طوري كه يك فرد تنها ساعاتي از روز را مي‌تواند از موبايل استفاده كند و پس از آن استفاده دوباره از آن مضر خواهد بود.

دوز استفاده از تلفن همراه براي مبتلايان به بيماري‌هاي گوناگون متفاوت است

استاد مركز تحقيقات بيوشيمي ـ بيوفيزيك دانشگاه تهران مي‌گويد: مساله مهم ديگري كه بايد مورد توجه محققان قرار بگيرد، دوز مشخص استفاده از تلفن همراه براي مبتلايان به بيماري‌هاي گوناگون است؛ مثلا، ميزان استفاده از تلفن همراه در افراد ديابتي كه در برابر امواج آسيب‌پذيرتر از افراد سالم هستند بايد متفاوت باشد. تحقيقات جديد مي‌بايد ميزان استفاده از تلفن همراه را براي هر بيماري معين نمايد.

دكتر موسوي موحدي با اشاره به تحقيقات پژوهشگران مركز بيوشيمي ـ بيوفيزيك دانشگاه تهران در زمينه «اثرات ميدان الكترو مغناطيسي تلفن همراه روي هموگلوبين خون» گفت: تحقيقات نشان مي‌دهد تاثير ميدان الكترومغناطيسي تلفن همراه با هموگلوبين موجب تغييرات ساختاري در آن و كاهش پيوند اكسيژن با هموگلوبين مي‌شود. همچنين اختلال در عملكرد هموگلوبين، موجب آزادسازي اكسيژن بيشتر در بافت و در نهايت بروز ناهماهنگي در واكنش‌هاي بدن مي‌شود.

دگرگوني در عملكرد هموگلوبين خون

اين استاد بيوشيمي تاكيد مي‌كند: اثرات سوءتغيير ساختاري هموگلوبين خون تحت تاثير امواج تلفن همراه تنها به آزادسازي بيش از حد اكسيژن در بافت محدود نمي‌شود، بلكه بر ساير وظايف هموگلوبين هم تاثير منفي مي‌گذارد.

به گفته دكتر موسوي موحدي همين پديده در بررسي اثرات امواج در بيماران تالاسمي هم مشاهده شده و در اين مورد از نظر ساختار هموگلوبين، ساختمان سوم آن كه عامل اصلي عملكردهاي اين مولكول است، دچار تغيير شده است.

خطر استفاده همزمان از تلفن همراه با مايكروويو يا رايانه

دكتر موحدي اثرات تداخل استفاده از تلفن همراه و وسايل ديگر مانند مايكروويو، رايانه و همچنين مصرف داروهاي مختلف را بسيار حائز اهميت مي‌داند و تصريح مي‌كند: تداخل استفاده از تلفن همراه و وسايل ياد شده اثرات سوء امواج تلفن همراه را تشديد مي‌كند. همچنين بدترين شكل تداخل در استفاده همزمان از تلفن همراه و مايكروفر است. از سوي ديگر شرايط استفاده از تلفن همراه در اثرات آن تعيين‌كننده است به عنوان مثال استفاده از تلفن همراه در مكان‌هاي مسقف و شهرهاي آلوده دوز خاصي را طلب مي‌كند كه اميدواريم با شروع تحقيقات بتوان دوز استفاده از موبايل براي هر فرد مانند زن، مرد، كودك و غيره مشخص كرد.

بدترين شكل مكالمه؛ قرار دادن تلفن كنار گوش

وي درباره محل قرار دادن تلفن همراه نيز مي‌گويد: بدترين شكل اين مساله، قرار دادن تلفن كنار گوش هنگام صحبت‌كردن است و البته قرار دادن در كمر هم آسيب‌هاي جدي به دستگاه تناسلي انسان وارد مي‌كند.

دكتر موسوي موحدي با بيان اين‌كه تلفن همراه در مواقع عدم استفاده بايد بيش از يك متر با كاربر فاصله داشته باشد، مي‌افزايد: صحبت با تلفن همراه بايد در فضايي باز و در كمترين زمان مكالمه باشد. استفاده از تلفن همراه در حالت اضطرار است نه به صورت مداوم. اگر كسي مي‌خواهد صحبت طولاني‌تر داشته باشد بايد از تلفن ثابت استفاده كند و در صورتي كه فرد در جايي هست كه تلفن ثابت وجود دارد بهتر است تلفن همراه خاموش شود. بهترين حالت در هنگام پياده‌روي هم گذاشتن تلفن همراه داخل كيف است.


وياگرا 4 عددي

درمان اختلال نعوظ و افزایش ار-کت آلت تناسلی

قيمت: 190,000 ريال

اختلال نعو-ظ عبارت است از عدم توانایی آلت تناسلی در ایجاد نعو-ظ یا حفظ نعو-ظ به مدت کافی جهت انجام عمل مقاربت.(بزرگ و سفت شدن آلت مردان را نعو-ظ میگویند.) هنگامی که مرد نعو-ظ برای انجام عمل ج ن س- ی نداشته باشد و یا اینکه نتواند مدت زمانی کافی نعو-ظ خود را حفظ کند ، به این مورد اختلالات نعو-ظ یا ناتوانی ج ن- س ی میگویند. آمار: در بین سنین ۷۰-۴۰ سالگی, در ۵۲% افراد به درجات مختلف اختلال نعو-ظ وجود دارد. ۱۷% این موارد خفیف, ۲۵% متوسط و ۱۰% دیگر شدید است. با افزایش سن به خصوص موارد متوسط و شدید ۳-۲ برابر شایعتر می شوند. از عوامل مستعد کننده می توان به دیابت قندی, بیماری قلبی , فشار خون بالا و کمبود HDL(مرتبط با چربی خون) اشاره کرد. عوامل روانی یا سایکولوژیک (نظیر افسردگی ، خشم…) نیز در اختلال عملکرد ج ن -س ی موثرند. انواع دیگر اختلال عملکرد ج ن- س ی که بسیار شایع هستند شامل انزال زودرس ۲۸% فقدان تمایل ج ن س- ی ۱۶% و اضطراب در هنگام نزدیکی ۱۷% می باشد.

در اغلب مرد ها گاه گاهی اشکالات در نعو-ظ تجربه می شود ولی اگر مکررا اتفاق افتد احتیاج به درمان دارد. وایاگرا با ری-لاکس کردن عضلات آلت تناسلی مردانه باعث نفوذ مقدار بیشتری خون به آن شده و در نتیجه میزان نعو-ذ را افزایش میدهد .این دارو اغلب برای درمان اختلال نعو-ذ در مردان ( ایمپو-تنس ) مورد استفاده قرار می گیرد نحوه مصرف : معمولا سیلدنافیل را بصورت یک قرص در زمان مورد نیاز مصرف میکنند ، این زمان میتواند از ۳۰ دقیقه تا ۴ ساعت قبل از تصمیم به مقاربت و نزدیکی مصرف شود. (توصیه میشود جهت جذب بهتر اثرات دارو ، دو لیوان آب بنوشید.) . پس از تحریک ، آلت به نعو-ظ کامل میرسد. مصرف همزمان غذاهای چرب همراه این دارو باعث تاخیر در شروع تاثیر آن می شود. مصرف بیشتر از یک بار در روز سیلدنافیل به هیچ عنوان توصیه نمی شود.

موارد منع مصرف ویاگرا : در صورتی که از نیتروگلیسیرین یا داروهای نیتراتی زیر استفاده کنید نباید از ویاگرا استفاده کنید! ایزوسورباید مونونیترات ، ایزوسورباید دی نیترات ، قرصها یا اسپری زیر زبانی نیتروگلیسیرین ، نوارها و برچسبهای ترابوستی نیتروگلیسیرین ، برخی داروهای ضد ایدز ، سایمتیدین ، فنوباربیتال ، فنوباربیتال ، کاربامازپین ، ریفامپین ، با سیلدنافیل تداخل اثر دارند و مصرف همزمان انها باید بسیار محتاطانه صورت گیرد. ویاگرا را میتوان به جرات سرشناس ترین داروی درمان ناتوانی ج ن- س ی در بین مردم دانست اما اطلاعات ناقص در مورد آن موجب مصرف غلط این دارو و افزایش عوارض جانبی آن شده است ، چرا که باورهای نادرست زیادی در مورد این دارو که در بیش از ۲۳ میلیون نفر در سراسر جهان مورد استفاده قرار میگیرد ، وجود دارد.

برخی از امکانات و قابلیتها:

افزودن به حالت شق پذيري هر چه بيشتر آلت تناسلي در هنگام تحريک ج ن -س ي تسلط بر زمان ، قدرت و کيفيت نزديکي. جلوگيري از انزال زود هنگام و افزايش زمان مقاربت. افزودن به درازا ، ضخامت و سختي آلت تناسلي در حالت نعوظ به صورت دائمي در دراز مدت مورد تایید سازمان نظارت بر غذا و داروی آمریکا FDA و سازمان بهداشت کانادا گواهي نظارت و تاييد ساخت محصولات تحت شرايط GMP. گواهي تجزيه و آناليز در ارتباط با محتويات مکمل. گواهي تجزيه و آناليز در ارتباط با گياهي بودن پوشش کپسول. گواهي پايداري فرآورده 0دارای نمایندگی ومجوز رسمی رتبه ""الف"" برای فروش این محصولات در استان تهران

 

وياگرا 4 عددي

 

 

 

     

 

خرید

 

جهت مشاهده مطالب جالب و محصولات متنوع اینجا را کلیک کنید

 

این ایمیل را به دوستان خود ارسال کنید

forward this email to your friends

 


چسب بینی تاچ می (Touch Me)

از بین برنده هر گونه جرم، کثیفی، چربی و دانه های سر سیاه بینی

قيمت: 75,000 ريال

این چسب راه حل جدید و سریعی برای از بین بردن هر گونه جرم، کثیفی، چربی و دانه های سر سیاه بینی می باشد که حتی با استفاده یک بار از آن بینی شما بسیار تمیز، نرم، لطیف و عاری از هر گونه کثیفی می شود و پوست بینی شما را شفاف و شاداب نگه می دارد. تمیز کننده فعال و سریع از بین برنده دانه های سر سیاه در اندازه بزرگتر برای استفاده راحتر حاوی 6 عدد چسب برای چندین بار استفاده بهترین و سریعترین راه حل ساخت کره همراه با برشور و راهنمای مصرف فارسی

برخی از امکانات و قابلیتها:

تمیز کننده فعال و سریع از بین برنده دانه های سر سیاه در اندازه بزرگتر برای استفاده راحتر حاوی 6 عدد چسب برای چندین بار استفاده بهترین و سریعترین راه حل ساخت کره همراه با برشور و راهنمای مصرف فارسی خرید پستی (پرداخت در محل) : هزینه ارسال 2000 تومان تحویل 2 الی 4 روزه


 

چسب بینی تاچ می (Touch Me)

 

 

 

     

 

خرید

 

جهت مشاهده مطالب جالب و محصولات متنوع اینجا را کلیک کنید

 

این ایمیل را به دوستان خود ارسال کنید

forward this email to your friends

ردیف

نام محصول

قیمت (ریال)

لینک خرید محصول

1

دستمال جادویی برنزه بدن و صورت

320,000

www.bro2.com?rgm=kamitj&p_id=2056

2

قرص ویا-گرا-جهت تاخیری-آقایان

190,000

www.bro2.com?rgm=kamitj&p_id=1410

3

چسب بینی تاچ می (Touch Me)

75,000

www.bro2.com?rgm=kamitj&p_id=2013

4

كرم شارك پاور_افزايش طول و قطر وتاخيري

340,000

www.bro2.com?rgm=kamitj&p_id=1661

5

کرم شارک پاور تقویت ج-ن-س-ی مردانه

320,000

www.bro2.com?rgm=kamitj&p_id=1583

6

کوچکترین دستگاه بلوتوث جهان

35,000

www.bro2.com?rgm=kamitj&p_id=1881

7

شارك پاور:افزايش قطروسايزعضوتناسلی مردان

320,000

www.bro2.com?rgm=kamitj&p_id=1236

8

ویاگرای قرمز

370,000

www.bro2.com?rgm=kamitj&p_id=1567

9

نقشه جی پی اس 3 برای موبایل - GPS MAP 3

60,000

www.bro2.com?rgm=kamitj&p_id=1984

10

اسپری تاخیری ویاگرا (آمریكا-جدید)

250,000

www.bro2.com?rgm=kamitj&p_id=1563

11

آموزش مکانیک خودرو سمند samand

58,000

www.bro2.com?rgm=kamitj&p_id=2024

12

دستگاه پخش mp3 روی موج Fm رادیو پخش خودر

200,000

www.bro2.com?rgm=kamitj&p_id=2022

13

قرص سیالیس-cialis

240,000

www.bro2.com?rgm=kamitj&p_id=1419

14

عطر 2i2 s--y محرک زنانه و مردانه

87,000

www.bro2.com?rgm=kamitj&p_id=1436

15

قویترین کرم ضد لک (دو قلو لورال)

90,000

www.bro2.com?rgm=kamitj&p_id=2016

16

ژل لاغری سوییس فرمولا

320,000

www.bro2.com?rgm=kamitj&p_id=1333

17

لاغري ، تناسب اندام و بدنسازي با P90X

100,000

www.bro2.com?rgm=kamitj&p_id=1726

18

کرم لارگو _ افزايش طول وقطر آلت تناسلي

335,000

www.bro2.com?rgm=kamitj&p_id=1390

19

مجموعه کاملی از نمونه قراردادها

100,000

www.bro2.com?rgm=kamitj&p_id=1989

20

فروش فوق العاده فلش مموری Silicon Power

90,000

www.bro2.com?rgm=kamitj&p_id=2000

21

وياگرا 4 عددي

190,000

www.bro2.com?rgm=kamitj&p_id=1736

22

آموزش مكالمه انگلیسی نصرت2 بر روي موبايل

40,000

www.bro2.com?rgm=kamitj&p_id=1730

23

استپر6577 روبيمكث Robimax

1,600,000

www.bro2.com?rgm=kamitj&p_id=1912

24

حلقه ویبراتور رومانتیک-با مجوز بهداشت

195,000

www.bro2.com?rgm=kamitj&p_id=1412

25

MP3 FM Modulator دستگاه پخش خودرو MP3

58,000

www.bro2.com?rgm=kamitj&p_id=1888

26

قرص ویا-گرا-جهت تاخیر-آقایان

190,000

www.bro2.com?rgm=kamitj&p_id=1597

 

ردیف

نام محصول

قیمت (ریال)

لینک خرید  محصول

1

اسپری تاخیری دوز 125000

250,000

www.bro2.com?rgm=kamitj&p_id=1825

2

ژل 4 کاره مردانه لاو استریت

300,000

www.bro2.com?rgm=kamitj&p_id=1824

3

ماساژور برقی بدن بیورر(beurer)مدل:MG 80

550,000

www.bro2.com?rgm=kamitj&p_id=1821

5

قرص سمنکس-Semenax

1,600,000

www.bro2.com?rgm=kamitj&p_id=1816

6

اسپانیش فلای فول-رفع مشکل سرد مزاجی

250,000

www.bro2.com?rgm=kamitj&p_id=1812

7

ترک سیگار در 1ماه e-health cigarette

780,000

www.bro2.com?rgm=kamitj&p_id=1807

8

ترک سیگار با e-health cigarette-

780,000

www.bro2.com?rgm=kamitj&p_id=1798

9

ترک سیگار با e-health cigarette

780,000

www.bro2.com?rgm=kamitj&p_id=1797

10

قرص سمنکس _افزایش کیفیت اسپرمها

1,680,000

www.bro2.com?rgm=kamitj&p_id=1792

11

قرص سمنکس.

1,680,000

www.bro2.com?rgm=kamitj&p_id=1783

12

تستر ايدز-HIV

165,000

www.bro2.com?rgm=kamitj&p_id=1772

13

لارجر باکس مگنت دار +اشانتيون كرم شارك

1,120,000

www.bro2.com?rgm=kamitj&p_id=1767

14

کپسول مردانه MAXMAN

280,000

www.bro2.com?rgm=kamitj&p_id=1764

15

دستگاه قند خون+-فشار خون سنج مچی بیورر

890,000

www.bro2.com?rgm=kamitj&p_id=1760

16

دستگاه ورزشي توتال كر ارجينال Total core

1,180,000

www.bro2.com?rgm=kamitj&p_id=1759

17

دستگاه قند خون+فشار خون مچی بیورر

890,000

www.bro2.com?rgm=kamitj&p_id=1756

18

دستگاه قند خون فشار خون سنج مچی بیورر

890,000

www.bro2.com?rgm=kamitj&p_id=1755

19

دستگاه قند خون+فشار خون سنج مچی بیورر

890,000

www.bro2.com?rgm=kamitj&p_id=1752

20

قرص ال-آرژنین(افزایش قد)-l-arginine

600,000

www.bro2.com?rgm=kamitj&p_id=1751

21

ماساژور 3 سر حرارتی کوبشی تایگر

750,000

www.bro2.com?rgm=kamitj&p_id=1741

22

ماساژور دلفین

320,000

www.bro2.com?rgm=kamitj&p_id=1738

23

ترازوی دیجیتال شیشه ای

400,000

www.bro2.com?rgm=kamitj&p_id=1721

24

درمان ریزش موهای سر با پروتکسان-

1,400,000

www.bro2.com?rgm=kamitj&p_id=1720

25

ماساژور حرفه ای دو سر با اثر ویژه

450,000

www.bro2.com?rgm=kamitj&p_id=1690

26

ژل آمیزشی تاخیری لانگ لاو

190,000

www.bro2.com?rgm=kamitj&p_id=1684

27

ژله رويال -آمپول جين سينگ

580,000

www.bro2.com?rgm=kamitj&p_id=1678

28

پروتکسان درمان قطعي ريزش مو

1,220,000

www.bro2.com?rgm=kamitj&p_id=1668

29

تقویت بنیه ج ن س ی آقایان با قرص یوهیم

1,000,000

www.bro2.com?rgm=kamitj&p_id=1664

30

افزایش حجم (آقايان)شارك پاور

320,000

www.bro2.com?rgm=kamitj&p_id=1663

31

-کرم زناشویی ،رومانتیک خانمهاROMANTIC

300,000

www.bro2.com?rgm=kamitj&p_id=1658

32

تقویت ج-ن-س-ی آقایان کپسول جگوار پاور

380,000

www.bro2.com?rgm=kamitj&p_id=1656

33

تاخیرافزایش طول وتقویت و(آقایان)مگنا RX

1,450,000

www.bro2.com?rgm=kamitj&p_id=1655

34

مخصوص خانمها - قطره جادوئی اسپانیش فلای

295,000

www.bro2.com?rgm=kamitj&p_id=1654

35

قرص افزایش قد -نچرال ولت_ natural wealth

2,100,000

www.bro2.com?rgm=kamitj&p_id=1653

36

آمپول جنسینگ ضد ریزش تقویت کننده موی سر

740,000

www.bro2.com?rgm=kamitj&p_id=1647

37

تقویت بنیه جنس-30 آقایان باقرصهای یوهیم

1,000,000

www.bro2.com?rgm=kamitj&p_id=1645

38

لارجر باکس اکستندر مگنت دار

1,100,000

www.bro2.com?rgm=kamitj&p_id=1644

39

افزایش حجم-سایز- آقايان لارگو

330,000

www.bro2.com?rgm=kamitj&p_id=1639

40

ویگرکس - مكمل گياهي - Vigrx -آمریکا

750,000

www.bro2.com?rgm=kamitj&p_id=1638

41

بهبود روابط زناشویی خانمها با سیمپلکس

150,000

www.bro2.com?rgm=kamitj&p_id=1631

42

افزایش قد با نچرال ولث natural wealth

2,100,000

www.bro2.com?rgm=kamitj&p_id=1621

43

تقویت قوای مردانه بامکمل گیاهی ویگاریکس

750,000

www.bro2.com?rgm=kamitj&p_id=1620

44

قطره جادوئی اسپانیش فلاي--مخصوص خانمها

295,000

www.bro2.com?rgm=kamitj&p_id=1618

46

شارك پاور-افزایش حجم (آقايان)

320,000

www.bro2.com?rgm=kamitj&p_id=1616

47

اکستندر مگنت دار(لارجر باکس)

1,100,000

www.bro2.com?rgm=kamitj&p_id=1615

48

پوکه کپسول مخصوص مراکز درمانی

110,000

www.bro2.com?rgm=kamitj&p_id=1613

49

کرم تاخيري delay shark 25000

220,000

www.bro2.com?rgm=kamitj&p_id=1604

50

قطره اسپانیش فلای-مخصوص خانمها

290,000

www.bro2.com?rgm=kamitj&p_id=1599

51

قرص وياگرا _ مخصوص دیرانزالی

190,000

www.bro2.com?rgm=kamitj&p_id=1597

52

کرم لارگو _افزایش حجم و سایز آلت تناسلی

330,000

www.bro2.com?rgm=kamitj&p_id=1596

53

قرص ویگاریکس_مکمل گیاهی

740,000

www.bro2.com?rgm=kamitj&p_id=1594

54

دستگاه اکستندر مگنت دار

1,100,000

www.bro2.com?rgm=kamitj&p_id=1592

56

فشار خون سنج مچی ديجيتال سخنگوbrisk

560,000

www.bro2.com?rgm=kamitj&p_id=1589

57

کپسول جگوار پاور تقویت ج-ن-س30 آقایان

380,000

www.bro2.com?rgm=kamitj&p_id=1588

58

فشار خون سنج بازوبندي ديجيتال . سخنگو br

860,000

www.bro2.com?rgm=kamitj&p_id=1585

59

کرم شارک پاور تقویت ج-ن-س-ی مردانه

320,000

www.bro2.com?rgm=kamitj&p_id=1583

62

نچرال ولت-قرص افزایش قد _ natural wealth

2,100,000

www.bro2.com?rgm=kamitj&p_id=1576

63

کپسول جگوار پاور تقویت ج-ن-س-ی آقایان

380,000

www.bro2.com?rgm=kamitj&p_id=1572

64

اسپری و كرم تاخیری ویاگرا (آمریكا)

380,000

www.bro2.com?rgm=kamitj&p_id=1515

68

اسپری تاخیری ویاگرا (آمریكا-جدید)

240,000

www.bro2.com?rgm=kamitj&p_id=1497

69

ژل آمیزشی سیمپلکس فرانسه-رومانتیک و پلژر

150,000

www.bro2.com?rgm=kamitj&p_id=1495

70

کیت 10 کاره اعتیاد -تریاک -کراک

165,000

www.bro2.com?rgm=kamitj&p_id=1489

72

جعبه كمكهای اولیه مدل كندو

790,000

www.bro2.com?rgm=kamitj&p_id=1437

73

فشارخون مچي ديجيتال همراه با تب سنج

440,000

www.bro2.com?rgm=kamitj&p_id=1435

74

شارك پاور-افزایش حجم وضخامت (آقايان)

320,000

www.bro2.com?rgm=kamitj&p_id=1432

75

کرم لارگو (افزایش حجم و ضخامت - آقايان-)

320,000

www.bro2.com?rgm=kamitj&p_id=1430

76

دستگاه اكستندر:افزایش طول و ضخامت آلت

780,000

www.bro2.com?rgm=kamitj&p_id=1429

78

اسپری تاخیری ویاگرا (اصل آمريكا)

240,000

www.bro2.com?rgm=kamitj&p_id=1426

79

اکستندر مگنت دار-افزایش طول و قطر-آقایان

1,100,000

www.bro2.com?rgm=kamitj&p_id=1423

80

قرص سیالیس-cialis

240,000

www.bro2.com?rgm=kamitj&p_id=1419

81

قرص NATURAL-WEALTH ویتامین E

280,000

www.bro2.com?rgm=kamitj&p_id=1415

82

ماساژور اينفرارد دار- همراه با ويبره

170,000

www.bro2.com?rgm=kamitj&p_id=1414

83

حلقه ویبراتور رومانتیک-با مجوز بهداشت

195,000

www.bro2.com?rgm=kamitj&p_id=1412

85

قرصهاي ويگو مخصوص دیرانزالی

190,000

www.bro2.com?rgm=kamitj&p_id=1410

86

تست ايدز_اچ آی وی

140,000

www.bro2.com?rgm=kamitj&p_id=1407

87

جگوار پاور قهوه ای JAGUAR POWER_آقایان

320,000

www.bro2.com?rgm=kamitj&p_id=1399

88

فشارخون مچي ديجيتال -blood-p-of co-be

445,000

www.bro2.com?rgm=kamitj&p_id=1397

89

ژل 8 کاره تنگ کننده خانمها

310,000

www.bro2.com?rgm=kamitj&p_id=1391

90

کرم لارگو _ افزايش طول وقطر آلت تناسلي

335,000

www.bro2.com?rgm=kamitj&p_id=1390

91

نچرال ولث +دمپايي افزايش قد(اصل آمریکا)

2,100,000

www.bro2.com?rgm=kamitj&p_id=1389

92

دمپایی افزایش قد اورجینال

690,000

www.bro2.com?rgm=kamitj&p_id=1388

93

کیت 10 کاره اعتیاد

75,000

www.bro2.com?rgm=kamitj&p_id=1387

94

لارگو- افزایش حجم-سایز- آقايان

335,000

www.bro2.com?rgm=kamitj&p_id=1385

95

صندل افزایش قد

690,000

www.bro2.com?rgm=kamitj&p_id=1384

96

قطره واژينال -خانمها-دکتر مارتین

220,000

www.bro2.com?rgm=kamitj&p_id=1358

97

ماساژور beshell رفع دردهای عضلانی کل بدن

450,000

www.bro2.com?rgm=kamitj&p_id=1353

98

تست مرفین MOP-ACON(OPI

175,000

www.bro2.com?rgm=kamitj&p_id=1352

99

تست اکستازی ACON - MDMA

375,000

www.bro2.com?rgm=kamitj&p_id=1351

100

تست شیشه-MET-متاامفتامین

375,000

www.bro2.com?rgm=kamitj&p_id=1350

101

تست حشیش THC-ACON

375,000

www.bro2.com?rgm=kamitj&p_id=1349

102

پاوراكستندر(افزايش طول وحجم آلت قدرتمند)

1,400,000

www.bro2.com?rgm=kamitj&p_id=1334

103

کرم اسکراپ (طبی) ایسنس لايه بردار

220,000

www.bro2.com?rgm=kamitj&p_id=1328

104

قرص JP جگوار- تنگ کننده گیاهی خانمها

320,000

www.bro2.com?rgm=kamitj&p_id=1318

105

پمپ بزرگ كننده آلت آمريكايي

850,000

www.bro2.com?rgm=kamitj&p_id=1267

106

دستگاه اكستندر:افزایش طول و سایز آلت

780,000

www.bro2.com?rgm=kamitj&p_id=1242

107

مکمل گیاهی ویگاریکس-تقويت ج ن سي آقايان

740,000

www.bro2.com?rgm=kamitj&p_id=1239

108

شارك پاور:افزايش قطروسايزعضوتناسلی مردان

320,000

www.bro2.com?rgm=kamitj&p_id=1236

109

قرص افزایش قد _ Calcium Magnesium Zinc

2,100,000

www.bro2.com?rgm=kamitj&p_id=1233

110

اکستندر مگنت دار-افزايش طول و قطر آلت

1,100,000

www.bro2.com?rgm=kamitj&p_id=1207

111

کیت 10 کاره اعتیاد -تریاک -کراک

165,000

www.bro2.com?rgm=kamitj&p_id=1205

112

تست ايدز-اچ آي وي-HIV

165,000

www.bro2.com?rgm=kamitj&p_id=1197

113

اسپری تاخیری ویاگرا (آمريكا-جديد)

250,000

www.bro2.com?rgm=kamitj&p_id=1186

114

فشارخون مچي ديجيتال -blood-p-of co-be

445,000

www.bro2.com?rgm=kamitj&p_id=1168

115

اسپري وياگرا

140,000

www.bro2.com?rgm=kamitj&p_id=1161

116

اسپری تاخیری لارگوlargo delay spray

190,000

www.bro2.com?rgm=kamitj&p_id=1160

117

کرم لارگو (افزایش حجم و سایز آلت تناسلی)

335,000

www.bro2.com?rgm=kamitj&p_id=1159

118

لیدی لیکوئید-LADY LIQUIT

240,000

www.bro2.com?rgm=kamitj&p_id=1157

119

اکستندرمگنت دار،دستگاه افزایشی آقایان

1,100,000

www.bro2.com?rgm=kamitj&p_id=1155

120

تنگ كننده-افزایش میل جن-30 خانمها

240,000

www.bro2.com?rgm=kamitj&p_id=1152

121

ويگركس - پمپ تنظيم آقايان

850,000

www.bro2.com?rgm=kamitj&p_id=1149

122

قرص افزایش قد _ Calcium Magnesium Zinc

2,100,000

www.bro2.com?rgm=kamitj&p_id=1148

123

جگوار پاور قهوه ای _JAGUAR POWER_آقایان

320,000

www.bro2.com?rgm=kamitj&p_id=1146

124

قطره جادوئی اسپانیش فلای-مخصوص خانمها

295,000

www.bro2.com?rgm=kamitj&p_id=1145

 

 

ردیف

نام محصول

قیمت (ریال)

لینک خرید  محصول

5

موچین،موچین میکرو تاچ

70,000

www.bro2.com?rgm=kamitj&p_id=1845

6

آدامس تحريك كننده ويژه خانم ها

450,000

www.bro2.com?rgm=kamitj&p_id=1843

7

موبر باله آ - موبر دائمی 100% تضمینی

290,000

www.bro2.com?rgm=kamitj&p_id=1839

8

موبر دائمی لیزری - اپیلالیزر کره ای

1,520,000

www.bro2.com?rgm=kamitj&p_id=1838

9

موکن براون سه کاره

320,000

www.bro2.com?rgm=kamitj&p_id=1837

10

کرم دور چشم مای محصول آلمان

90,000

www.bro2.com?rgm=kamitj&p_id=1815

11

ست مرواريد عشق

115,000

www.bro2.com?rgm=kamitj&p_id=1814

12

ژل 8 کاره ویژه خانمها(اصل)+ارزان

280,000

www.bro2.com?rgm=kamitj&p_id=1810

13

صندلي ماساژ SKY LAND

1,150,000

www.bro2.com?rgm=kamitj&p_id=1796

14

کرم آرامش بخش و ضد استرس لانکوم LANCOME

130,000

www.bro2.com?rgm=kamitj&p_id=1786

15

ادکلن و اسپری ریبول

185,000

www.bro2.com?rgm=kamitj&p_id=1771

16

ست کامل ادکلن جاگلر مردانه

200,000

www.bro2.com?rgm=kamitj&p_id=1770

17

ست ارجینال و کامل عطر،اسپری و لوسیونshe

170,000

www.bro2.com?rgm=kamitj&p_id=1769

18

ماسک و ژل میوه ای گارنیر

210,000

www.bro2.com?rgm=kamitj&p_id=1768

19

عطر و اسپری اربیا اینتسا-intesa

195,000

www.bro2.com?rgm=kamitj&p_id=1766

20

آمپول ویتامین A

680,000

www.bro2.com?rgm=kamitj&p_id=1765

21

بیوتین داروی جوان سازی پوست و موهاBiotin

380,000

www.bro2.com?rgm=kamitj&p_id=1750

22

شامپو رنگ مو A+B لانا (دوقلو)

280,000

www.bro2.com?rgm=kamitj&p_id=1743

23

موزن بيني گوش و خط ريش

250,000

www.bro2.com?rgm=kamitj&p_id=1733

24

از بين بردن موهاي زائد با آمپولهای byly

745,000

www.bro2.com?rgm=kamitj&p_id=1723

25

شامپو رنگ مو A+B لانا

130,000

www.bro2.com?rgm=kamitj&p_id=1717

26

سشوار و ست آرایشی 7 کاره اسکارلت

400,000

www.bro2.com?rgm=kamitj&p_id=1716

27

ریش تراش سه سر PIHILLPS

550,000

www.bro2.com?rgm=kamitj&p_id=1715

28

رنگ مو جوانا

110,000

www.bro2.com?rgm=kamitj&p_id=1714

29

کرم رفع سفیدی موی سر YouThair

190,000

www.bro2.com?rgm=kamitj&p_id=1711

30

لوسیون جمع کننده و زیبایی سینه

190,000

www.bro2.com?rgm=kamitj&p_id=1701

31

کرمهای 4 گانه ضد چین و چروک لورال

350,000

www.bro2.com?rgm=kamitj&p_id=1700

32

اتوی موی 7 کاره جاندلی

320,000

www.bro2.com?rgm=kamitj&p_id=1694

33

گل سر جادويي

79,000

www.bro2.com?rgm=kamitj&p_id=1691

34

اتوی موی سر حرفه ای براون

250,000

www.bro2.com?rgm=kamitj&p_id=1687

35

اتوی موی سر مسافرتی با دو کفه سراميكي

95,000

www.bro2.com?rgm=kamitj&p_id=1686

36

موبر دائمي بي لي -دي پيل

745,000

www.bro2.com?rgm=kamitj&p_id=1685

37

وکیوم آلت کره ای

480,000

www.bro2.com?rgm=kamitj&p_id=1683

38

وکیوم آلت ایرانی

690,000

www.bro2.com?rgm=kamitj&p_id=1682

39

درمان ریزش موهای سر با پروتکسان

1,400,000

www.bro2.com?rgm=kamitj&p_id=1666

40

جوان کننده صورت -بوتولیز Botolizz

1,000,000

www.bro2.com?rgm=kamitj&p_id=1665

41

آمپول جنسینگ ضدریزش و تقویت کننده موی سر

740,000

www.bro2.com?rgm=kamitj&p_id=1650

42

جين سينگ و ژله رويال اكثير و معجزه جوانی

580,000

www.bro2.com?rgm=kamitj&p_id=1648

43

كپسول لاغري سوپر اسليم 100% گياهي و بي ع

620,000

www.bro2.com?rgm=kamitj&p_id=1636

44

کرم روز و کرم شب گیاهی آروما

550,000

www.bro2.com?rgm=kamitj&p_id=1635

45

جين سينگ و ژله رويال

580,000

www.bro2.com?rgm=kamitj&p_id=1633

46

فرم دهنده و حجم دهنده سينه والنسي 2

490,000

www.bro2.com?rgm=kamitj&p_id=1632

47

کرم خاویار پارتنر لاو

290,000

www.bro2.com?rgm=kamitj&p_id=1628

48

جوان سازی پوست با كرم بوتولیز Botolizz

1,090,000

www.bro2.com?rgm=kamitj&p_id=1626

49

ريويتا ليفت(رفع چين وچروك در10ثانيه(3عدد

450,000

www.bro2.com?rgm=kamitj&p_id=1623

50

گن لاغري_ استيم ليفت ساده دوقلو

720,000

www.bro2.com?rgm=kamitj&p_id=1600

51

کرمهای مکمل گیاهی شب و روز آروما

550,000

www.bro2.com?rgm=kamitj&p_id=1586

52

کرمهای مکمل گیاهی شب و روز ناچرال آروما

550,000

www.bro2.com?rgm=kamitj&p_id=1584

53

کرم گیاهی شب و روز ناچرال آروما

550,000

www.bro2.com?rgm=kamitj&p_id=1577

54

مکملهای گیاهی شب و روز آروما

550,000

www.bro2.com?rgm=kamitj&p_id=1574

56

کرم اسکراپ پارتن لاو-زرد رنگ

320,000

www.bro2.com?rgm=kamitj&p_id=1494

57

کرم لاغری پارتنر لاو

320,000

www.bro2.com?rgm=kamitj&p_id=1493

58

عطر 2i2 s--y محرک زنانه و مردانه

87,000

www.bro2.com?rgm=kamitj&p_id=1436

59

بيوتي کلاب-از بین برنده دائمی چروک و لک

1,200,000

www.bro2.com?rgm=kamitj&p_id=1421

60

پد اگ-سنگ پاي اروپائي

120,000

www.bro2.com?rgm=kamitj&p_id=1398

61

كمربند لاغري ويبروشيپ

1,100,000

www.bro2.com?rgm=kamitj&p_id=1373

62

ماساژور صورت چند سر

290,000

www.bro2.com?rgm=kamitj&p_id=1338

63

كرم گارنير سبزو قرمز(جوانسازي))GARNER

430,000

www.bro2.com?rgm=kamitj&p_id=1336

64

رکرم پف دهنده صورت و گردن ایسنس

220,000

www.bro2.com?rgm=kamitj&p_id=1327

65

کرم فرم دهنده و ترک بدن ایسنس

230,000

www.bro2.com?rgm=kamitj&p_id=1323

66

کرم زیبایی سینه (بزرگ کننده ) ایسنس

240,000

www.bro2.com?rgm=kamitj&p_id=1322

67

کرم زیبایی سینه ( کوچک کننده ) ایسنس

240,000

www.bro2.com?rgm=kamitj&p_id=1321

68

رنگ فوری موی A+B وشوینده باماندگاری بالا

320,000

www.bro2.com?rgm=kamitj&p_id=1308

69

کرم جوان کننده پوست والنسی

420,000

www.bro2.com?rgm=kamitj&p_id=1247

70

گن لاغري استيم ليفت ساده دوقلو-بی بند

690,000

www.bro2.com?rgm=kamitj&p_id=1246

71

بوتولیز Botolizz

1,000,000

www.bro2.com?rgm=kamitj&p_id=1240

72

کرم مروارید ضد لک وپف دهنده صورت والنسی

420,000

www.bro2.com?rgm=kamitj&p_id=1234

73

مجيك ميكسMAGIC MIX_رفع سفيدي موي سر

400,000

www.bro2.com?rgm=kamitj&p_id=1210

74

پد - اگ-سنگ پاي اروپائي

120,000

www.bro2.com?rgm=kamitj&p_id=1202

75

از بین برنده سفیدی مو -استراتژی

330,000

www.bro2.com?rgm=kamitj&p_id=1179

76

ماساژور اينفرارد دار همراه با ويبره

170,000

www.bro2.com?rgm=kamitj&p_id=1162

 

سلام

آیا شما نیز علاقه مند به کسب و کار اینترنتی هستید؟

همکاری در فروش محصولات ورزشی و زیبائی را با ما تجربه کنید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام اینجا را کلیک کنید.

با تشکر

www.bro2.com

 


kamitj


__._,_.___
Recent Activity:
MARKETPLACE

Get great advice about dogs and cats. Visit the Dog & Cat Answers Center.


Stay on top of your group activity without leaving the page you're on - Get the Yahoo! Toolbar now.


Hobbies & Activities Zone: Find others who share your passions! Explore new interests.

.

__,_._,___

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

CopyRight © 2006 - 2010 , GODFATHER BAND - First Iranian News Portal , All Rights Reserved