428The_Godfather_II_2The%20Godfather273TheGodfather2020305The_Godfather_II_1

Go English

سه‌شنبه، شهریور ۱۶، ۱۳۸۹

[Persian Green Movement] بیانیه: استمداد ازگروهی اوباش و قداره بند، تمامیت نظام جامعه را متلاشی خواهد کرد


 

 

استمداد ازگروهی اوباش و قداره بند، تمامیت نظم و نظام جامعه و کشور را متلاشی خواهد کرد
 
 
 
 
 
جرس: سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی ایران ضمن محکوم کردن حمله به منزل کروبی و جسارت نسبت به مسجد قبای شیراز، با تقدیر از مقاومت و پایمردی مسئولانه آنان، شیوه کنونی مواجهه با مصلحان و منتقدین را قرار است به مدد گروهی اوباش و قداره بند رقم خورد را بدترین و ویرانگرترین طریق قابل اختیار ارزیابی کرد که قبل از آسیب رسانی به منتقدان، تمامیت نظم و نظام جامعه و کشور را متلاشی خواهد کرد.



به دنبال اتفاقات رخ داده در حمله به منزل مهدی کروبی و جسارت به مسجد قبای شیراز و مقام مرجعیت، سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی ایران، اطلاعیه ای منتشر کرد.


متن این اطلاعیه به پایگاه اطلاع رسانی سازمان به شرح زیر است:


بسم الله الرحمن الرحیم


در آستانه روز قدس و اعلام اعتراض مسلمانان جهان نسبت به ظلم و جنایت نسبت به مردم مظلوم فلسطین، مهد و زادگاه روز قدس و محل وقوع مردمی ترین انقلاب تاریخ معاصر، شاهد وقایع تلخ وتأسف باری بود که زنگ هشدارباش انحطاط و اضمحلال را برای پایه های قوام و دوام جامعه، پرطنین تر از هر زمانی به صدا درآورد.


تجمع عده ای مزدور و اجیر شده مراکز قدرت در برابر محل سکونت یکی از یاران باسابقه و وفادار انقلاب و امام (س) که پنج شب متوالی، بدترین اهانت ها و دشنام ها را نثار مهدی کروبی کردند و بدون دغدغه مواجهه با مأموران حفظ امنیت و آرامش جامعه و شهروندان، با تعرض مسلحانه به حریم منزل و خانواده وی، در مقدس ترین شبهای سال، اهالی یک محله را در اضطراب و وحشت نسبت با اعمال خشونت بار و وحشیانه خود فرو بردند، خاطره صحنه های هجوم چماقداران اجیر شده در ماههای پیش از پیروزی انقلاب را که قرار بود با اعمال رعب و وحشت، مردم به پا خواسته برای اقامه آزادی، عدالت و حاکمیت اسلام رحمانی را دچار رخوت و سکوت کنند، در برابر دیدگان ملت به نمایش گذارد.


عربده کشی، ناسزاگویی و حمله مسلحانه به حریم های شخصی از سوی این عده طی چند شبانه روز متوالی در حالی رخ داد که کوچکترین واکنش موثر و بازدارنده و حتی عکس العملی لفظی را از جانب مأموران انتظامی و امنیتی در پی نداشت و انتساب این اقدامات به نیروهای خودسر، تنها اقدام رسمی انجام شده، آن هم دو روز پس از پایان ماجرا بوده است. این درحالی است که اعتراض آرام و مدنی گروه کثیری از شهروندان کشور نسبت به نتایج انتخابات ریاست جمهوری اخیر در سال گذشته، با شدیدترین پاسخ ممکن روبرو شد. امروز درحالی پرتاب کوکتل مولوتف و انجام تیراندازی به سمت منازل مسکونی با اغماض و چشم پوشی مواجه می شود که دیروز، ادعای در دست داشتن سنگ، برای معترضان انتخاباتی، کیفرخواست محاربه را در پی داشت. به این ترتیب بار دیگر به واضح ترین شکل، هویدا گشت که شعار قانون گرایی و لزوم پایبندی به آن، برای عده ای تنها محملی است برای سرکوب و برخوردهای خشونت بار. از دید اینان قانون گرایی جاده ای یک طرفه است که تنها منتقدان و غیر وابستگان، ناگزیر به حرکت در آن هستند.


در این میان حمله وحشیانه به مسجد قبای شیراز و دفتر مرجع معظم تقلید، آیت الله دستغیب، که علی رغم پیش بینی ها و تذکرهای داده شده، رخ داد و دهها تن از طلاب مدافع حریم خانه خدا را مضروب ساخت، روی دیگر سکه استفاده ابزاری از دین و مقدسات را به نمایش گذاشت. در این واقعه نیز همانگونه که انتظار می رفت، قدرت مداران مدعی دیانت، نه برای دفاع از قداست خانه خدا احساس وظیفه ای کردند و نه ریشه این اقدامات را در کمک های عوامل خارجی جستجو کردند.
این گروه های مهاجم و صحنه گردانان آنان، گویی خواسته یا ناخواسته تصمیم قطعی گرفته اند تا اینگونه نشان دهند که انقلاب عظیم بهمن ۵۷ و اهداف متعالی آن، شعارهای آزادی خواهانه و روح ضد استبدادی انقلاب و اهداف بلند انسانی آن در حفظ و حراست از کرامت انسانها و دفاع از حقوقشان فارغ از هر تفکر و عقیده، توهمی بیش نبوده است.


سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی ایران ضمن محکوم کردن حمله به منزل حجت الاسلام والمسلمین کروبی و جسارت نسبت به مسجد قبای شیراز و دفتر مرجع عالیقدر تقلید، آیت الله دستغیب، به سهم خود مقاومت و پایمردی مسئولانه این یاران ملت و یاوران راستین دین خدا را ارج می نهد. سازمان شیوه کنونی مواجهه با مصلحان و منتقدین را که قرار است به مدد گروهی اوباش و قداره بند رقم خورد، بدترین و ویرانگرترین طریق قابل اختیار ارزیابی نموده که قبل از آسیب رسانی به منتقدان، تمامیت نظم و نظام جامعه و کشور را متلاشی خواهد کرد.
ما همچنین بار دیگر مشفقانه به حاکمان کشور یادآور می شویم که حفظ امنیت جامعه و شهروندان و دفاع بدون تبعیض از حقوق قانونی آنان، از وظایف اولیه هر حاکمیتی است که عدم اقامه آن، عاقبتی تیره و تاریک را برای جامعه رقم خواهد زد.


سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی ایران
۸۹/۶/۱۴

--
سایت "خبرنامه کاغذی" را به دوستانمان معرفی کنیم ... یادمان باشد که همه به اینترنت دسترسی ندارند
http://khabarnameh88.blogspot.com
http://www.facebook.com/pages/shhrwnd-sbz/336676423526
 
پر کردن دو فرم زیر باعث بالا رفتن کیفیت گروه های خبری جنبش (رسانه های خرد) و نیز بهبود پخش اخبار در بیرون از فضای مجازی اینترنت خواهد شد
http://polldaddy.com/s/AA7A405DFDDA0FF7
http://polldaddy.com/s/F599D7FB38216E56
 
دروغ در اصطکاک با واقعیت فرسوده می شود .... کافیست رسانه ی حقیقت باشید
 
برای دريافت اخبار و تفسیر های مهم سیاسي می توانید در این گروه گوگل عضو شوید (برای امنيت خاطر بیشتر می توانید در "جی میل" یک ایمیل مجازی بسازید و از آن طريق در پخش اخبار جنبش کمک کنید)
 
https://groups.google.com/group/iraniangreenmovement88/subscribe
 
خبرها و تفسیرهای قبلی را نیز می توانید از طریق این صفحه مطالعه کنید
 
https://groups.google.com/group/iraniangreenmovement88
 
اگر مایل به دریافت این ایمیل نیستید به آدرس زیر یک ایمیل بدون متن بزنید
iraniangreenmovement88+unsubscribe@googlegroups.com

--
شما به این دلیل این پیام را دریافت کرده اید که در گروه Google Groups "Persian Green Movement" مشترک شده اید.
جهت پست کردن مطلب به این گروه، ایمیلی به newourvotes@googlegroups.com ارسال کنید.
جهت لغو اشتراک از این گروه، ایمیلی به newourvotes+unsubscribe@googlegroups.com ارسال کنید.
برای گزینه های دیگر، از این گروه در http://groups.google.com/group/newourvotes?hl=fa دیدن کنید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

CopyRight © 2006 - 2010 , GODFATHER BAND - First Iranian News Portal , All Rights Reserved