428The_Godfather_II_2The%20Godfather273TheGodfather2020305The_Godfather_II_1

Go English

سه‌شنبه، شهریور ۱۶، ۱۳۸۹

[Persian Green Movement] متکی از احمدی نژاد انتقاد کرد و رفتنی شد!

سه شنبه، 16 شهریور ماه 2569 برابر با 2010 Tuesday 07 September

سایت آخرین نیوز: آیا متکی هم رفتنی شد!؟ تجربه چند سال اخیر نشان داد که آقای احمدی نژاد لااقل در قبال چنین انتقاداتی بویژه نسبت به اطرافیان اصلی خود رفتار متفاوتی در پیش گرفت چندان که هنوز خاطره برخورد با چند وزیر و کنار گذاشتن آنها به دلیل انتقاد از مشایی فراموش نشده است .

، دیروز رسانه های داخلی خبری را منتشر کردند که در آن وزیر خارجه بشدت از بقایی به دلیل اظهارات اخیرش درباره کشتار ارامنه و جنجال ناشی از آن در ترکیه انتقاد کرد .

منوچهر متكي در پاسخ به سؤال يكي از خبرنگاران در خصوص اظهارات رئيس سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري و صنايع دستي گفت: مشخص نيست آقاي بقايي بر اساس كدام مسئوليت و از چه جايگاهي اينگونه سخنان نسنجيده را بيان مي‌كند، در حالي كه هنوز آثار منفي اظهارات اخير ايشان كه موجب بروز مشكل در روابط خارجي شد، از بين نرفته است.

متكي از مسئولين و مديران به ويژه در قوه مجريه خواست هزينه كشور را در اداره روابط خارجي با ناپخته سخن گفتن در اين عرصه بالا نبرند.اگرچه این اظهارات کاملا پذیرفته و منطقی جلوه می کنداما می توان انتظار داشت رییس جمهور و اطرافیان وی هم با روی گشاده از این انتقاد استقبال کنند. تجربه چند سال اخیر نشان داد که دولت لااقل در قبال چنین انتقاداتی بویژه نسبت به اطرافیان اصلی احمدی نژاد رفتار متفاوتی در پیش گرفت چندان که هنوز خاطره برخورد با چند وزیر و کنار گذاشتن آنها به دلیل انتقاد از مشایی هنوز فراموش نشده است .

وزير امور خارجه ضمن تاکید بر پرهيز از موازي كاري در سياست‌ خارجي اظهار داشت: تضعيف دستگاه ديپلماسي كشور به ويژه در شرايط كنوني آن هم توسط برخي از اعضاي دولت مصداق بارز «بر شاخه نشستن و بن بريدن» است.

این اظهارات وی بنوعی مخالفت صریح با اقدامات اخیر رییس جمهور هم محسوب می شود و می توان پیش بینی کرد که عوارضی از این حوزه نیز بزودی متوجه متکی خواهد شد.

--
شما به این دلیل این پیام را دریافت کرده اید که در گروه Google Groups "Persian Green Movement" مشترک شده اید.
جهت پست کردن مطلب به این گروه، ایمیلی به newourvotes@googlegroups.com ارسال کنید.
جهت لغو اشتراک از این گروه، ایمیلی به newourvotes+unsubscribe@googlegroups.com ارسال کنید.
برای گزینه های دیگر، از این گروه در http://groups.google.com/group/newourvotes?hl=fa دیدن کنید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

CopyRight © 2006 - 2010 , GODFATHER BAND - First Iranian News Portal , All Rights Reserved