428The_Godfather_II_2The%20Godfather273TheGodfather2020305The_Godfather_II_1

Go English

جمعه، شهریور ۱۲، ۱۳۸۹

[Persian Green Movement] ادامه ی حمله به منزل مهدی کروبی و انتقال سرتیم محافظان وی به بیمارستان

ادامه ی حمله به منزل مهدی کروبی و انتقال سرتیم محافظان وی به بیمارستان

خبرگزاری هرانا - در پی ادامه ی حمله ی نیروهای مسلح بسیج و لباس شخصی به منزل مهدی کروبی، آقای یاری سرتیم محافظان وی به بیمارستان منتقل شد.

سر تیم محافظان کروبی که برای صحبت با مهاجمین به سمت آنان رفته بود، به شدت مورد ضرب و شتم قرار گرفت به حالت اغما فرو رفت و همراهان وی، به سرعت به بیمارستان منتقلش نمودند.

بر اساس گزارش تکمیلی سایت سحام نیوز در مورد حمله نیروهای خودسر به منزل کروبی در آستانه ی روز قدس، افراد مهاجم ضمن تیر اندازی به ساختمان، اقدام به قطع کردن تمامی چراغ های خیابان کرده اند.

منزل مهدی کروبی تا لحظه ی تنظیم خبر هم چنان در محاصره ی این نیروهای مهاجم است.

گفته می شود آن ها در اقدامی دیگر لوله های انتقال آب را تخریب کردند و موجب قطعی آب شده اند.

هم چنین به گزارش جرس فرزند مهدی کروبی با تایید اخبار منتشر شده در این رابطه گفت: مهاجمان به اسلحه سرد و گرم و مواد آتش زا مسلحند و خطر جدی نسبت به جان آقای کروبی وجود دارد در حالی که نیروی انتطامی با وجود تماس های مکرر تا کنون از حاضر شدن در صحنه خودداری نموده است.

در همین لحظات شیخ مهدی کروبی درباره یورش مسلحانه به منزلش آرام و با متانت به خانواده و نزدیکان و محافظانش گفته بود که محکم باشند و نگران نباشند. اینگونه مسائل ایشان را نسبت به راه و هدفی که برگزیرند مقام تر و راسخ تر میکند.

محمد تقی کروبی در این گفتگو که در میان صدای تیراندازی تاکید کرد که اینجا وضعیت جنگی حاکم است و نیروهای بسیج و لباس شخصی ها به ساختمان حمله کردند. تلفن ما در میان هیاهوی بیرون قطع شد.‬

پس از قطعی این تماس، حسین کروبی، دیگر فرزند مهدی کروبی، با بیان این که "اینجا فلسطین شده است"، گفت: دارند به شیشه های خانه شلیک می‌کنند. محافظ‌ ها هم مجبور به تیراندازی شدند. اینجا واقعا فلسطین شده."

در هنگام این گفت و گو، لحظه ای صدای فریادها و تیراندازی قطع نشد و حسین کروبی که بیش از این امکان صحبت نداشت تنها اضافه کرد: گاز اشک آور انداختند داخل خانه، معلوم نیست چه می خواهند و چه کار دارند می کنند.

نیروهای محاصره کننده منزل کروبی پس از شکستن در منزل اقدام به ورود به ساختمان کردند. به گفته حسین کروبی این افراد در شب قدر با هدف ایجاد رعب و وحشت اقدام به این کار کردند.

با این حال نیروهای انتظامی به رغم حضور در صحنه تاکنون اقدامی نکردند.

در پی حمله شب گذشته این افراد، فاطمه کروبی در نامه ای به آقای خامنه ای گفته بود که اختلاف همسرم با جنابعالی در مسائلی که همگان بر آن واقفند چه ارتباطی با حق زیستن خانواده ما دارد؟

--
شما به این دلیل این پیام را دریافت کرده اید که در گروه Google Groups "Persian Green Movement" مشترک شده اید.
جهت پست کردن مطلب به این گروه، ایمیلی به newourvotes@googlegroups.com ارسال کنید.
جهت لغو اشتراک از این گروه، ایمیلی به newourvotes+unsubscribe@googlegroups.com ارسال کنید.
برای گزینه های دیگر، از این گروه در http://groups.google.com/group/newourvotes?hl=fa دیدن کنید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

CopyRight © 2006 - 2010 , GODFATHER BAND - First Iranian News Portal , All Rights Reserved