428The_Godfather_II_2The%20Godfather273TheGodfather2020305The_Godfather_II_1

Go English

یکشنبه، شهریور ۲۱، ۱۳۸۹

[Persian Green Movement] کلمات دیپلماتیک بعدی در سخنرانی‌‌های آینده







 گفتمان دیپلماتیک در جمهوری اسلامی





 

کلمات دیپلماتیک بعدی  در سخنرانی‌‌های آینده

 یخ بمالید به کونتون که نسوزه ...، بیلاخ به هر چی تحریمه ....، ننه نزاییده کسی که واسه ما قطعنامه بده .....، آمریکا باید بره مادرشو جمع کنه ....، انگلستان مقوله ما رو هم نمی تونه بخوره ...، اتحادیه اروپا هم که آرنج ماست...,به آرنجمان که مردم در چه وضعیتی هستند....اون که خواستار ایران بدون بمب اتم بود کلاغ ... دریده بود! ,....به آرنجمان که مردم در چه وضعیتی هستند ...،اینا بیان چیز ما رو بخورن تا تحریمشون نکنیم.....اين اعراب فراخ المقعد که کارشون فقط خوردن و خوابيدنه....، حالا برا ما آدم شدن از قطعنامه های تحريم دفاع می کنند....،زکی.. اگه مارو ترحیم کنن خودمون گیوه رو ور میکشیم از شاش هم که شده بنزین میگیریم..... پیرزنو از چیز خر میترسونین؟  برین جمعش کنین بابا.... ما خودمون اینکاره ایم...من از همینجا به اوبامای فلفل نمکی و خوکهای انگلیسی که در گوشه ی افریقا جا خوش کردن میگم بار آخرشون باشه که زر زر میکنن. عزیزان من خودم تخم کفتر و آب تربت خوردم و به همین خاطره که زبونم بازه و خوب میدونم چطوری با اینا مناظره کنم.... این اوبی اگه تخم داشت پیشنهاد منو واسه مناظره رد نمیکرد.... مث سگ ترسیده... خودش میدونست که میونستم به سر تا پاش برینم و جوابی نداشت بده اینه که از زیرش در رفت.

 این خاویر سولانا تا پارسال کونش رو نمی شست درصورتی که در فرهنگ ما آفتابه قدمت هزاران ساله دارد! کجای دنیا دیدید که یک ایرانی از آفتابه استفاده نکنه؟ ایرانی هر جا رفته آفتابه پایه کارش بوده ! پا هاتون رو بزنید کمرتون به شما چه که به ما چه

در سفر ایتالیا یک آقایی بود که می‌خواست من رو با لیزر ترور کنه، گذاشتم دنبالش اول مثل سگ‌ کتکش زدم بعد اون دستگاه لیزر رو چپوندم تو ماتحتش و گفتم مادر به خطا ، اگه مردی حالا لیزر بده تا لیزر دونت پاره بشه..

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 





 

 

 

 

 

 








--
شما به این دلیل این پیام را دریافت کرده اید که در گروه Google Groups "Persian Green Movement" مشترک شده اید.
جهت پست کردن مطلب به این گروه، ایمیلی به newourvotes@googlegroups.com ارسال کنید.
جهت لغو اشتراک از این گروه، ایمیلی به newourvotes+unsubscribe@googlegroups.com ارسال کنید.
برای گزینه های دیگر، از این گروه در http://groups.google.com/group/newourvotes?hl=fa دیدن کنید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

CopyRight © 2006 - 2010 , GODFATHER BAND - First Iranian News Portal , All Rights Reserved