428The_Godfather_II_2The%20Godfather273TheGodfather2020305The_Godfather_II_1

Go English

شنبه، شهریور ۲۰، ۱۳۸۹

[music_persian_iran] مایکروسافت برای آیفون مراسم تشییع جنازه برگزار کرد!

 

به نام خداجونم
مایکروسافت برای آیفون مراسم تشییع جنازه برگزار کرد!

ظاهرا مایکروسافت عادت به ادعاهایی دارد که با منطق سازگار نیستند، یادمان نمی‌رود که مثلا چندی پیش مایکروسافت مرورگر اینترنت اکسپلورر را از بعضی جهات از جمله امنیت، برتر از فایرفاکس معرفی کرده بود!

امروز، مایکروسافت تکمیل شدن سیستم عامل ویندوز فون ۷ را جشن گرفت و به همین مناسبت کارمندان این شرکت در مقر اصلی مایکروسافت در ردموند واشنگتن،‌ رژه رفتند. این سیستم عامل ۱۱ اکتبر به صورت رسمی در نیویورک، معرفی خواهد شد.

رژه رفتن چیز بدی نیست، ولی آنها در این مراسم در یک نمایس سمبولیک آیفون و بلکبری را کفن کردند، در تابوت گذاشتند و نعش‌کشی کردند! ظاهرا مایکروسافتی‌ها خیلی به موفقیت ویندوز فون هفت، امید دارند. اما ما برای اظهار نظر باید تا زمان انتشار آن صبر کنیم.

این کار متعاقب اظهار نظر یکی از مقامات مایکروسافت به نام کوین ترنر صورت گرفت که چندی پیش گفته بود: «به نظر می‌رسد که آیفون ۴، ویستای آنها باشد و من خیلی با این مسئله حال می‌کنم.»

اما جالب است که بدانید عکس‌های این مراسم که توسط یکی از کارمندان مایکروسافت گرفته به نام Carl J گرفته شده است و در فیلکر آپلود شده است با گوشی اندروییدی Evo 4G گرفته شده است.

پیشنهاد می‌کنم به ویدئویی که از این مراسم تشییع جنازه کذایی گرفته شده است، نگاه کنید. در این ویدئو کارکنان مایکروسافت «تریلر» مایکل جکسون را بازسازی می‌کنند!

در این میان چیزی که جلب توجه می‌کند، نشاط و سرزندگی این کارمندان است که اصلا با معیارهای ما تطبیق نمی‌کند. جای استیو بالمر واقعا در این مراسم خالی بود، تا به سبک همیشگی، با دیوانگی نام شرکتش را فریاد بزند!

اسپری بیحسی ویاگرا(1250000)

   کد محصول: 1158 
قيمت: 240,000 ريال

اسپری "ویاگرا" : این اسپری برای افرادی به کار می رود که مدت زمان رابطه زناشویی برای آنها مهم است و میخواهند خود را قدرتمند و بدون مشکل جلوه دهند و از همخوابی طولانی لذت کامل ببرند. اسپری "ویاگرا" محصول یکی از معتبرترین شرکتهای ساخت محصولات زناشویی در آمریکا میباشد. این اسپری با تاثیر فوق العاده ای که دارد زمان رابطه شما و شریکتان را به مدت 30 تا 45 دقیقه افزایش می دهد و باعث می شود اضطراب شما کم شده و در نتیجه بتوانید اعتماد به نفس خود را بازیابید و کم کم مدت طبیعی آمیزش را بدست آورید. این اسپری باعث می شود شما اطمینان خاطر داشته باشید که حداقل تا 30 الی 40 دقیقه هیچ انزالی اتفاق نمی افتد و می توانید به راحتی فعالیت خود را ادامه دهید و از آن لذت ببرید.

توجه : دیده شده است در چندین سایت با کپی کردن تصور مقابل نمونه غیر مجاز این اسپری ها با قیمت بسیار پایین و شباهت زیاد به نوع اورجینال بفروش میرسد دقت داشته باشید که حتما نوع اصلی را با هلوگرام مخصوص تهیه فرمایید .

زمان تحویل کالا در شهرستان حداقل 48 ساعت الی 72 ساعت و در صورت نیاز فوری از طریق تی پاکس و اتوبوس امکان پذیر است و هزینه ی این نوع ارسال با مشتری است .




__._,_.___
Recent Activity:
MARKETPLACE

Stay on top of your group activity without leaving the page you're on - Get the Yahoo! Toolbar now.


Get great advice about dogs and cats. Visit the Dog & Cat Answers Center.


Hobbies & Activities Zone: Find others who share your passions! Explore new interests.

.

__,_._,___

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

CopyRight © 2006 - 2010 , GODFATHER BAND - First Iranian News Portal , All Rights Reserved