428The_Godfather_II_2The%20Godfather273TheGodfather2020305The_Godfather_II_1

Go English

شنبه، شهریور ۱۳، ۱۳۸۹

فاطمه کروبی: لباس شخصی‌ها به داخل ساختمان تیراندازی کردند

 
 

Sent to you by Hot News via Google Reader:

 
 


مهدی کروبی - راهپیمایی سال گذشته

منزل مهدی کروبی از صبح روز جمعه بار دیگر به محاصره مأموران لباس شخصی در آمده بود و همسر او می گوید که آنها شب قبل به داخل ساختمان تیراندازی کرده بودند.

فاطمه کروبی، همسر آقای کروبی امروز جمعه ۱۲ شهریور (۳ سپتامبر) به بی بی سی فارسی گفت که مأموران لباس شخصی دیشب برای پنجمین شب متوالی به تجمع در مقابل منزل آقای کروبی پرداختند.

او افزود: "فرق دیشب با شب های قبل این بود که دیشب مسلحانه وارد ساختمان شدند و به داخل ساختمان تیراندازی کردند، اما با مقاومت نیروهای حفاظت روبرو شدند".

خانم کروبی گفت که محاصره منزل آنها از صبح امروز دوباره آغاز شد و تا ساعت ۳ بعد از ظهر ادامه یافت و گفته می شود که لباس شخصی ها امشب هم قصد "حمله دارند".

به گفته خانم کروبی، محاصره کنندگان به خودروهای همسایگان که در خیابان پارک شده بود آسیب زدند، شیشه های ساختمان را شکستند، به در ورودی صدمه زدند و افراد را کتک زدند.

او گفت که حکومت باید مسئولیت اعمال "لباس شخصی های سازماندهی شده" را به عهده بگیرد.

به نظر می رسد هدف مأموران لباس شخصی از تجمع امروز، جلوگیری از حضور احتمالی آقای کروبی در راهپیمایی روز قدس بوده است.

آقای کروبی پیش از این گفته بود که در نظر دارد مانند سال های قبل در این راهپیمایی شرکت کند.

سال گذشته، مخالفان دولت ایران که قادر به دریافت مجوز برگزاری تظاهرات اعتراضی نبودند، از فرصت برگزاری این مراسم دولتی برای راهپیمایی و ابراز مخالفت خود استفاده کردند.

به گزارش پایگاه خبری سحام نیوز، خطوط تلفن محل سکونت آقای کروبی از شب قبل قطع شده بود تا به این وسیله، از ارتباط تلفنی با وی جلوگیری به عمل آید.

این در حالی است که بعضی سایت های خبری نزدیک به هواداران دولت نوشته اند که در جریان حوادث دیشب در برابر منزل آقای کروبی، محافظان او تیراندازی کرده اند و عده ای از تجمع کنندگان زخمی شده اند. خبرگزاری های نزدیک به دولت یا مقامات رسمی هنوز این خبر را تأیید یا تکذیب نکرده اند.

حضور مجدد "نیروهای بسیجی و سپاهی" در برابر ساختمان محل سکونت آقای کروبی، که از چند شب پیش آغاز شده، در پی خروج نیروهای یگان ویژه از این محل صورت گرفته است.

نفرات این یگان، که از جمله ماموریت های آن کنترل اجتماعات است، پس از آن به محل اعزام شدند که گزارش شد اجتماع کنندگان مسلح به اسلحه گرم و سرد و مواد آتشزا به ساختمان محل سکونت آقای کروبی حمله کرده اند.

انتقال سر تیم محافظان کروبی به بیمارستان

حمله به خانه مهدی کروبی

سایت اینترنتی کلمه، یکی از پایگاه های خبری مخالفان دولت ایران هم در گزارشی نوشته است که سر تیم محافظان مهدی کروبی که برای صحبت با مهاجمان به سمت آنان رفته بود، به شدت مورد ضرب و جرح قرار گرفت و به حالت اغما، به بیمارستان منتقل شد.

براساس این گزارش، مهاجمان ضمن تیراندازی به ساختمانی که آپارتمان آقای کروبی در آن واقع است، چراغ های خیابان را نیز قطع کردند و با تخریب لوله های انتقال آب، مانع از دسترسی ساکنان ساختمان به آب شدند.

په گفته اعضای خانواده آقای کروبی، با وجود درخواست های مکرر، نیروی انتظامی برای چندین ساعت از حضور در محل و جلوگیری از حمله مهاجمان خودداری ورزید اما سرانجام نفرات یگان ویژه به محل اعزام شدند و با حضور آنان، تجمع کنندگان، با استقرار در ابتدای کوچه، به برگزاری مراسم احیا پرداختند.

شب گذشته، مهدی کروبی در مصاحبه ای با کانال تلویزیونی رسا، که اخبار حرکت موسوم به جنبش سبز ایران را منتشر می کند، گفت که از حمله ماموران نگران نیست و افزود که "اگر نیروهای حکومتی موفق به انجام ماموریتشان نشدند، در پیامی خطاب به ملت، مسائلی را مطرح خواهم کرد."

آقای کروبی با متهم کردن نیروهای بسیجی به حمله مسلحانه به منازل مسکونی در شب قدر، گفت که از این اقدام نگران نیست و دلیل اینگونه برخورد با خود را ابراز صریح نظراتش راجع به مسائل کشور عنوان کرد.

وی در این مصاحبه گفت که حیات دولت کنونی در ایجاد بحران است و در مورد تحریم های اقتصادی هم افزود "گروهی در سپاه از تحریم ها استقبال می کنند چرا که با استفاده از این فرصت، پول مردم را غارت می کنند."

پیشتر، مهدی کروبی با ارسال پیامی از هواداران خود خواسته بود با توجه به شرایط موجود در برابر محل سکونت خود، از حضور در این محل خودداری ورزند.

همزمان، شبکه رادیو و تلویزیون دولتی ایران و رسانه های داخلی از صبح روز جمعه گزارش هایی را از راهپیمایی روز قدس در نقاط مختلف کشور پخش کرده و از حضور گسترده طرفداران حکومت در این راهپیمایی ها خبر داده اند.


 
 

Things you can do from here:

 
 

--
این پیام از گروه اخبار داغ رسیده است
"HOT NEWS" group.
برای عضویت ایمیل بزنید به:
hotreads@gmail.com
برای حذف عضویت ایمیل بزنید به
hotreads+unsubscribe@googlegroups.com
برای تنظیمات بیشتر
http://groups.google.com/group/hotreads?hl=fa

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

CopyRight © 2006 - 2010 , GODFATHER BAND - First Iranian News Portal , All Rights Reserved