428The_Godfather_II_2The%20Godfather273TheGodfather2020305The_Godfather_II_1

Go English

جمعه، شهریور ۱۲، ۱۳۸۹

انجمن ام تی ان ایرانسل - خبرنامه الکترونیکی

 
 
Ba aRZe MaZeRaT aZ DooSTaNiKe GoFTe BooDaN HaR KhaBaRio NaFReSTiM Be GRouP
 
NaTooNeSTaM iNo NaFreSTaM
 
 

 
تجمع مجدد نیروهای بسیجی برای جلوگیری از شرکت کروبی در مراسم روز قدس
ازساعت ۸ صبح امروز، جمعه، تعداد کثیری از نیروهای بسیجی و سپاهی با تجمع در مقابل در منزل مهدی کروبی اقدام به برگزاری مراسم دعای زیارت عاشورا کردند.

به گزارش سحام نیوز، تجمع این افراد با هدف جلوگیری از خروج مهدی کروبی از منزل برای شرکت در راهپیمایی روز قدس صورت پذیرفته است.
....... متن کامل خبر را در فایل ضمیمه مشاهده نمایید


فاطمه کروبی: حکومت می خواست با دست اوباش کروبی را به شهادت برساند
فاطمه کروبی، همسر مهدی کروبی گفت: حکومت می خواست با دست اوباش آقای کروبی را به شهادت برساند.
....... متن کامل خبر را در فایل ضمیمه مشاهده نمایید


پیام میرحسین موسوی به مناسبت حملات سازمان یافته به منزل مهدی کروبی: با اقدامات سیاه ونفرت انگیز، نمی‌توانید اراده مردم برای رسیدن به آزادی را سد کنید
در پی حملات "اوباش بسیجی نما" و حمله سازمان یافته دولتی به منزل مهدی کروبی، میرحسین موسوی در پیامی ضمن تقبیح این عمل، آن را نشان ازگم کردگی راه اقتدارگرایان و همچنین مقوم اراده مردم برای نیل به آزادی دانست.

به گزارش کلمه، موسوی در پیام خود آورده است: فاجعه حمله به منزل جناب اقای کروبی که به دنبال حمله به منازل مراجع عالیقدر در قم و شیراز صورت می گیرد بهترین نشان خوف اقتدار گرایان از جنبش مردمی و نیز بهترین دلیل برای ابزاری شدن همه شعار ها و مراسم و مناسک اسلامی وانقلاب است طرفه آنکه از سوی سازمان دهندگان این اقدامات مفتضحانه، سال و روز هم برای پایان عمر ظلم اسرئیل اعلام می شود.
....... متن کامل خبر را در فایل ضمیمه مشاهده نمایید


بیانیه سازمان ادوار تحکیم وحدت: حکومت به جای حفاظت از جان مردم از اوباشان حمایت می کند
در محکومیت حملات مسلحانه لباس شخصی ها و هتک حرمت بسیجیان به منزل و منطقه مسکونی مهدی کروبی، سازمان ادوار تحکیم وحدت، این اقدامات را باعث تاسف دانسته و خاطرنشان کرد "جای دریغ است نظامی که برای استقرار عدالت و قانون شکل گرفته بود و روز قدسش بنا بود روز نفی انحصار طلبی و استبداد و حق کشی و تجاوز باشد، اکنون کلمه حق و قانون و عدالت و آزادی در آن مهجورترین کلماتند و سالیانی است در مسیری خلاف این ارزشهای بنیادین گام بر می دارد.
....... متن کامل خبر را در فایل ضمیمه مشاهده نمایید


در پی تداوم درگیری ها، سرتیم محافظان کروبی به بیمارستان منتقل شد
در پی حملات لباس شخصی ها و بسیجیان مسلح به منزل مسکونی مهدی کروبی و درگیری های رخ داده در آن منطقه، سرتیم محافظانِ وی به بیمارستان منتقل شد.

به گزارش سحام نیوز، آقای یاری سر تیم محافظان مهدی کروبی که برای صحبت با مهاجمین مسلح به سمت آنان رفته بود، به شدت مورد ضرب و شتم قرار گرفته و به حالت اغما فرو رفت، طوریکه در پی این اقدام نامبرده سریعا به بیمارستان منتقل شد.
....... متن کامل خبر را در فایل ضمیمه مشاهده نمایید


حسین کروبی: اینجا فلسطین شده است
در آستانه روز قدس بسیجیان مسلح با تیراندازی و پرتاب کوکتول مولوتوف به منزل کروبی حمله کردند. این عده که موفق به شکستن در ورودی منزل شده بودند با مقاومت محاقظان و تیراندازی متقابل نتوانستند به طبقات راه یابند. 

محمد تقی کروبی فرزند مهدی کروبی، با بیان این مطلب به جرس گفت: مهاجمان به اسلحه سرد و گرم و مواد آتش زا مسلح هستند و خطر جدی برای  جان آقای کروبی وجود دارد. نیروی انتطامی نیز با وجود تماسهای مکرر تا کنون از حاضر شدن در صحنه خودداری کرده است.
....... متن کامل خبر را در فایل ضمیمه مشاهده نمایید


اختلال در شبکه اینترنت ایران در آستانه روز قدس
اینترنت ایران با نزدیک شدن به روز قدس با اختلالات جدی رو به رو شده است. به گزارش جرس از منابع خبری ایران، سرویس های جی میل، یاهو، فیس بوک با اختلال شدید روبه رو شده اند و امکان باز کردن آن ها به صفر رسیده است. این اختلال هم در اینترنت های خانگی و هم برای اینترنت های پرسرعت ایجاد شده است.
....... متن کامل خبر را در فایل ضمیمه مشاهده نمایید


شهر تهران چهره نظامی به خود گرفت
دانشجونیوز: فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ از آغاز اجرای عمليات "مهار جرايم" از امروز پنجشنبه با حضور گسترده ماموران نيروی انتظامی و يگان ويژه در سطح شهر تهران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ها، حسین ساجدی نیا گفت: پلیس تهران در هر سه ماه یک تمرین عملیاتی را به منظور ایجاد تعامل بین پلیس های تخصصی اجرا می کند بر همین اساس در روز جاری نیز این طرح از ساعت ۱۰ صبح آغاز و تا ساعت ۱۲ ادامه دارد.
....... متن کامل خبر را در فایل ضمیمه مشاهده نمایید


محسن بيک وند از قربانيان شکنجه در زندان به قتل رسيد
خبرگزاری هرانا - محسن بيک وند، يکی از زندانيان عادی محبوس در زندان رجايی شهر کرج، سه شنبه شب، مورخ نهم شهريورماه، در زندان به قتل رسيد.
....... متن کامل خبر را در فایل ضمیمه مشاهده نمایید


ممانعت از خروج جعفر پناهی و شرکت در جشنواره های بين المللی،
علی رغم آزادی جعفر پناهی، کارگردان سرشناس کشورمان، کماکان از خروج وی از کشور و شرکت در جشنواره های بين المللی ممانعت به عمل می آيد.
آقای پناهی نوشته است: "به رغم آزادی (از زندان)، من هم چنان آزاد نيستم که به خارج کشور سفرکرده و در فستيوال های فيلم شرکت کنم".

جعفر پناهی روز چهارشنبه در بيانيه ای از اين که به رغم آزادی از زندان هنوز هم نمی تواند در جشنواره های فيلم شرکت کند انتقاد کرده است.
جعفر پناهی اضافه کرده است: وقتی به يک فيلمساز اجازه داده نمی شود که فيلم بسازد، به مثابه اين است که فکر او هم چنان در زندان است. ممکن است او در سلول کوچکی در حبس نباشد، بلکه او در زندان بسيار بزرگتری سرگردان است.
....... متن کامل خبر را در فایل ضمیمه مشاهده نمایید


مصباح یزدی در دفتر آیت الله خامنه ای: دموکراسی و حقوق بشر در احکام اسلامی جایی ندارد
آیت الله محمد تقی مصباح یزدی از روحانیون تندروی شیعه و پدر معنوی- مذهبی اعضای دولت مستقر در تازه ترین اظهاراتش که سه شنبه شب در دفتر آیت الله خامنه ای در قم بیان کرد با "محارب" خواندن مخالفان  ولی فقیه حکومت اسلامی تاکید کرد که در اجرای احکام اسلامی: "دموکراسی، آزادی و حقوق بشر جایی ندارد".
این عضو مجلس خبرگان رهبری در این سخنرانی گفت: " کسانی که با حکومت ولایت فقیه، موافق نیستند و با آن مخالفت می کنند، می گویند قرآن گفته است؛«لا اکراه فی الدین»، پس حکومت حق ندارد مردم را به کاری الزام کند، در حالی که «لا اکراه فی الدین» برای پذیرفتن اصل دین است و قوامش به ایمان قلبی است."
....... متن کامل خبر را در فایل ضمیمه مشاهده نمایید


۲۴ ساعت قبل از راهپیمایی قدس: ترفندها برای جلوگیری ازحضورسران جنبش سبز
در فاصله ٢٤ ساعت تا برگزاری راهپیمایی حکومتی روز قدس که سال گذشته به تظاهرات معترضان به نتیجه انتخابات تبدیل شد،  نیروهای شبه نظامی و امنیتی وابسته به سپاه و بسیج برای جلوگیری از تکرار احتمالی تبدیل این مراسم حکومتی به راهپیمایی هواداران جنبش سبز، حمله به رهبران این جنبش و محدود کردن حرکات آنها را در دستور کار قرار داده اند. در همین راستا علاوه بر حمله لباس شخصی ها به منزل مهدی کروبی، زهرا رهنورد همسر میرحسین موسوی و  استاد دانشگاه هم مورد تعرض برخی از لباس شخصی ها قرار گرفته که مانع از تردد وی شده اند.
....... متن کامل خبر را در فایل ضمیمه مشاهده نمایید


مهدی کروبی در گفتگو با جرس: امشب آرامتر از هر شب دیگری احیا خواهم گرفت
در پی حملات مسلحانه بسیجیان و لباس شخصی ها به منزل و منطقه مسکونی مهدی کروبی، وی طی گفتگویی با جرس، در حالی که صدای شعار تجمع کنندگان شنیده می شد، ضمن بیان اینکه "این صداها کوتاه تر از آن است که موجب نگرانی ام شود و امشب با آرامش قلبی بیشتری احیا خواهم گرفت"، خاطرنشان کرد "اگر توفیقی بود و نیروهای حکومتی موفق به انجام ماموریتشان نشدند، در پیامی خطاب به ملت مسائلی را مطرح خواهم کرد."
....... متن کامل خبر را در فایل ضمیمه مشاهده نمایید
متن کامل خبرنامه را در فایل پی دی اف ضمیمه شده به ایمیل (در انتهای ایمیل) مطالعه کنید.

 

--
برای نظر دادن همین میل را
Reply to all
بزنید و بدون تغییر دادن موضوع ، نظر خود را اضافه کنید
 
این ایمیل را برای دوستان خود ارسال کنید

** مسئولیت محتویـــــات این ایمیل متوجه فرستنده آن مـــی باشد **
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
دریافت این پیام بدلیل ثبت نام شما در گروه "ام تي ان ايرانسل" است
جهت ارسال ایمیل به این گروه، ایمیل را ارسال کنید به:
mtnirancell@googlegroups.com
برای لغو ثبت نام در این گروه، یک ایمیل ارسال کنید به:
mtnirancell-unsubscribe@googlegroups.com
برای سایر گزینه ها، به این گروه مراجعه کنید در:
 
http://groups.google.com/group/mtnirancell?hl=fa
 
-_-_-_-_-_- گروه مستقل ام تی ان ایرانسل -_-_-_-_-_-
 
سپاسگزاریم، مدیریت انجمن ام تی ان ایرانسل گــــــو گل - مهرداد ، کیـان و " شما "
 
شما خود ، مدیر گروه هستید..
 
** مسئولیت محتویـــــات این ایمیل متوجه فرستنده آن مـــی باشد **
 
..::.. دیدگانت را بشوی. دنیا را همانگونه که هست ببین..::..

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

CopyRight © 2006 - 2010 , GODFATHER BAND - First Iranian News Portal , All Rights Reserved