428The_Godfather_II_2The%20Godfather273TheGodfather2020305The_Godfather_II_1

Go English

شنبه، شهریور ۲۰، ۱۳۸۹

-- AndisheyeNik -- مــــــــــن آموخــــتم


 

 
 
-----

من آموختم 

Hasarabi☺►people.jpg

من آموختم که باید بدون توجه به مردم، آنچه درست است انجام دهم !

 

 

Hasarabi☺►Learning.jpg

من آموختم  که هنوز خیلی چیزهاست که باید یاد بگیرم !

 

 

 

Hasarabi☺►asking.jpg

من آموختم  که برای رسیدن به جواب درست ، باید درست بپرسم !

 

 

Hasarabi☺►hopeFeauture2.jpg

من آموختم  که افسـوس گذشتـه و تــرس از آینـده دزدهای دوقلــویی هستند که لـذت لحظه حـال را از ما می دزدند !

 

Hasarabi☺►late.jpg

 

 

من آموختم  که هیچ گاه برای بهتر شدن دیر نیست !

 

Hasarabi☺►Silence2.jpg

من آموختم  که گــاهی اوقات سکــوت بیشتـر از نصیحت طرف مقابل را آرام می کند!

 

Hasarabi☺►Problem.jpg

من آموختم  که نمی توانم از دیگــران انتـظار داشتـه باشم که مشکلات مرا حل کنند !

 

 

Hasarabi☺►deeplove3.jpg

من آموختم  که هر کاری را که واقعـا" از تـه دل دوست داشتـه باشم ' درست ' انجام دهم !

 

 

Hasarabi☺►animalsmile2.jpg

من آموختم  که گـاهی اوقات حیوانـات بهتر از آدمها می توانند یک نفـر  را خوشحال کنند!

 

Hasarabi☺►khoobi.jpg

من آموختم  که خوب بودن هیچ هزینه ای ندارد !

 

Hasarabi☺►friend.jpg

من آموختم  که دوست واقعی خریدنی نیست ، ..... باید آنرا پیدا کرد !

 

Hasarabi☺►love.jpg

من آموختم  که عشق سرمایه عظیمی است که هر کسی و هر دلی آن را ندارد !!!!!

 

 

 


 

Get your new Email address!
Grab the Email name you've always wanted before someone else does!
 


Get your preferred Email name!
Now you can @ymail.com and @rocketmail.com.


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

CopyRight © 2006 - 2010 , GODFATHER BAND - First Iranian News Portal , All Rights Reserved