428The_Godfather_II_2The%20Godfather273TheGodfather2020305The_Godfather_II_1

Go English

دوشنبه، شهریور ۲۲، ۱۳۸۹

[23khordad] پاسخ بنی صدر به سوال جوانی از ایران:این که گفته می شود شما در هیچ کدام از عملیات هایتان درجنگ پیروز نبودید،آیا صحت دارد؟

با سلام

http://balatarin.com/permlink/2010/9/13/2187546

۸ – به پرسش هشتم شما نیز بارها پاسخ داده ام: اگر ملاتاریا و اینک مافیاهای نظامی – مالی که از رهگذر جنگ ویرانگر صاحب دولت شدند، سخن راست را بگویند، اگر به شما بگویند که در سفر سران ۸ کشور اسلامی به ایران، عرفات گفت و سران ۸ کشور تصدیق کردند که ارتش ایران نه حماسه که معجزه ساخته بود و قرار بود هیأت مأمور غیر متعهدها ، در ۲۴ خرداد ۶۰، پاسخ موافق عراق را به پیشنهادی بیاورد که ایران پذیرفته بود ، اگر به شما بگویند کشورهای خلیج فارس آماده دادن غرامت بودند و ما در خرداد ۶۰ کودتا کردیم و جنگ را در سود غرب و اسرائیل ادامه دادیم و یک نسل ایرانی را نفله کردیم و ۱۰۰۰ میلیارد دلار زیان به کشور وارد کردیم و این استبداد تبهکار را بر ایران حاکم کردیم و...، ایرانیان و جهانیان با آنها چه معامله ای را می کنند؟

lاگر با یک ارتش متلاشی – توسط ملاتاریا – ، به یمن وطن دوستی ارتشیان ، مانع از آن شدن که ظرف یک هفته، صدام در اهواز جشن پیروزی بگیرد، پیروزی نیست،

lاگر زمین گیر کردن ارتش عراق و بدست آوردن ابتکار عمل، پیروزی نیست،

lاگر در ششمین ماه جنگ عراق خود را با پیشنهادهای دو هیأت، یکی مرکب از سران ۸ کشور، فرستادگان سازمان کشورها اسلامی و دیگر مرکب از ۴ وزیر خارجه فرستادگان غیر متعهدها روبرو دید، پیروزی نیست،

lاگر بازپس گرفتن نیمی از زمینهای اشغالی پیروزی نیست،

lاگر موافقت عراق با پیشنهاد غیر متعهدها پیروزی نیست،

l  اگر پیشنهاد دادن غرامت به ایران پیروزی نیست،

l اگر...

پس آن پیروزیها که – بنا بر عبور از بحران نوشته آقای هاشمی رفسنجانی - آقای خمینی دستورداده بود تبریکش را نه به رئیس جمهوری که به او بدهند، کدام پیروزی بود؟

اگر اینها پیروز نیستند، لاجرم

    * ·         تلفن کردن به وزیر خارجه کوبا که هیأت غیر متعهدها نیاید و پاسخ موافق عراق را نیاورد زیرا در تهران فعل و انفعال هائی دارد انجام می گیرد!
    * ·         و ببار آوردن افتضاحهای بزرگ اکتبر سورپرایز و ایران گیت ها
    * ·         و نفله کردن یک نسل ایرانی و ببار آوردن آن خسران بزرگ
    * ·         و پدید آوردن رانت خوارها و مافیاها
    * ·         و جنایت و فساد گستری
    * ·         و سرانجام، جام زهر شکست را سر کشیدن،

 پیروزی می شوند!! 

 ۹-در کتاب ایستاده بر آرمان نوشته شده است زمانی شما هدف سرویس های اطلاعاتی امریکا وغرب بودید که شما را از بین ببرند. اگر صحت دارد دلیلش چه بوده است؟

 در پاسخ  به پرسش نهم شما یادآور می شوم از کودتا تا امروز ، تحت تهدید به ترور زیسته ام و از امروز تا آزاد شدن ایران از استبداد تبهکار، تحت همین تهدید خواهم زیست. اما چرا؟ زیرا افشای روابط آلی خمینیسم و ریگانیسم و افتضاحهای اکتبر سورپرایز و ایران گیت و جنگی که به ایران تحمیل شد و روابط پنهانی و ممانعت از ساختن آلترناتیو وابسته و ترورها و ...، هریک به تنهائی، برای ترور شدن کافی است. جز این که من هیچگاه اطلاع را وسیله تهدید نکرده ام و بمحض دریافت، انتشار داده ام و انتشار اطلاع، یکی از مهمترین تضمین کنندگان حیاتم گشته است. یک نشریه، ۵ تن را بیش از همه در تهدید به ترور شناخته است و بنی صدر یکی از آن ۵ تن است.

--
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
شما این ایمیل را به جهت عضویت در گروه ۲۳ خرداد دریافت کرده‌اید
 
برای آگاهی از قوانین گروه ۲۳ خرداد اینجا را ببینید
http://groups.google.com/group/23khordad
 
برای لغو عضویت خود در گروه ۲۳ خرداد به آدرس زیر ایمیل بزنید
23khordad+unsubscribe@googlegroups.com
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

CopyRight © 2006 - 2010 , GODFATHER BAND - First Iranian News Portal , All Rights Reserved