428The_Godfather_II_2The%20Godfather273TheGodfather2020305The_Godfather_II_1

Go English

دوشنبه، شهریور ۲۹، ۱۳۸۹

[23khordad] [گروه دانشجویی موج سبز] خبرنامه الکترونیکی گروه دانشجویی موج سبز - دوشنبه، بیست و نهم شهریور 1389



---------- Forwarded message ----------
From: خبرنامه گروه دانشجویی موج سبز <khabarnameh.sabz.1@gmail.com>
Date: 2010/9/20
Subject: [گروه دانشجویی موج سبز] خبرنامه الکترونیکی گروه دانشجویی موج سبز - دوشنبه، بیست و نهم شهریور 1389
To: mowje-sabz ئخص لقخعح group <mowje-sabz@googlegroups.com>


جنبش سبز، یک حرکت اجتماعي فراگیر است که هرگز خود را مبری از خطا نمی انگارد و با نفی هرگونه مطلق نگري شرک آلود، بر گسترش فضای نقد و گفتگو در درون و بيرون جنبش تاکید دارد

(میرحسین موسوی)
banner.jpg
 

خبرنامه الکترونیکی گروه دانشجویی موج سبز - دوشنبه، بیست و نهم شهریور 1389

شما در حال مشاهده خبرنامه روزانه گروه دانشجویی موج سبز هستید. این خبرنامه مطالب 24 ساعت گذشته بلاگ گروه دانشجویی موج سبز را به صورت یک فایل پی دی اف در اختیار مخاطبان قرار می دهد. عناوین مهم ترین خبر ها به همراه خلاصه متن آنها آورده شده است و برای مشاهده متن کامل پست ها شامل متن کامل اخبار، عکس ها، بیانیه ها و تحلیلها، فایل پی دی اف ضمیمه شده در انتهای ایمیل را مطالعه کنید. اگر از جیمیل استفاده می کنید دکمه view را نیز می توانید جهت مشاهده فایل پی دی اف خبرنامه کلیک کنید. اگر می خواهید فایل را دانلود کرده و در کامپیوتر خود آن را مطالعه کنید ولی اکروبات ریدر ندارید، آن را از این لینک دانلود کرده و نصب کنید.

نکته مهم: با توجه به فیلتر شدن اکثر سایتهای اطلاع رسانی، لطفاً این ایمیل را به دیگران نیز فوروارد کنید تا بار دیگر کودتا گران را در اجرای کودتای رسانه ای، ناکام بگذاریم. قبل از ارسال کلیه ایمیلهای قبلی را پاک کنید.
نکته: منتظر باشید تا تصویر (تصاویر) بارگذاری شوند. اگر تصاویر را مشاهده نکردنید، در جیمیل دکمه Always Display Images Bellow را بزنید. بعضی از عکسها به گونه ای هستن که اگر روی آنها کلیک کنید، با کیفیت بالاتر قابل مشاهده هستند.
...................................................................................................................................................................
خلاصه خبرها
...................................................................................................................................................................

در حمایت از سران جنبش سبز: فردا شب صدای الله اکبر بلند می شود
جمعي از دانشجويان و جوانان عضو ستاد مهدي کروبي و ميرحسين موسوي که يک سال پس ازانتخابات فعاليت تشکيلاتي خود را از سر گرفته اند، در اطلاعيه خود اعلام کردند:" گويا تغيير موقت فاز جنبش سبز و  بردباري مردم در برابر خشونت هاي بي حد نهادهاي دولتي و حكومتي، اقتدارگرايان را بر اين تصور باطل قرارداده كه مي توانند جسارت و اهانتي بيش از پيش به سران جنبش سبز داشته باشند.از اين رو با توجه به افزايش فشار نهادهاي حاكميتي بر آقايان ميرحسين موسوي و مهدي كروبي ،از فراخوان فرياد الله اكبر در ساعت 22 دوشنبه، 29شهريورماه حمايت مي كنيم."
....... متن کامل خبر را در فایل ضمیمه مشاهده نمایید

محکومیت سعید حائری به دو سال و شش ماه حبس و 74 ضربه شلاق
به گزارش جرس، صبح امروز حکم سعید حائری به وی ابلاغ شد که بر اساس آن او به دو سال و شش ماه حبس تعزیری براساس ماده 610(اجتماع و تبانی) قانون مجازات و 74 ضربه شلاق براساس ماده 618 (اخلال در نظم عمومی) محکوم شد.
....... متن کامل خبر را در فایل ضمیمه مشاهده نمایید


احمدی‌نژاد: سکینه محمدی به هیچ وجه به سنگسار محکوم نشده‌است
محمود احمدی‌نژاد، روز یکشنبه در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی "ای‌بی‌سی" آمریکا درباره حکم سنگسار سکینه محمدی آشتیانی گفت: این خانم به هیچ وجه به سنگسار محکوم نشده‌است، خبری که در رسانه‌های امریکایی منتشر شده کاملاً جعلی است و این تاثیر همان چیزی است که متاسفانه دولتمردان آمریکائی به دنبال خبر منفی و غیرواقعی از ایران هستند.
اظهارت احمدی‌نژاد در زمینه عدم صدور حکم سنگسار برای این متهم در حالی بیان می شود که به گفته مقام‌های مختلف جمهوری اسلامی، سکینه محمدی آشتیانی که از سال ۱۳۸۴ در زندان به سر می‌برد از سوی دادگاه به اتهام زنای محصنه به سنگسار و به اتهام قتل همسرش به اعدام به وسیله دار محکوم شده است.
....... متن کامل خبر را در فایل ضمیمه مشاهده نمایید


پروین جواد زاده به درمان بیرون از زندان نیاز دارد
پروین جوادزاده دختر جوانی که در حوادث روز عاشورا بازداشت و تا کنون در زندان به سر می‌برد، نیاز مبرم به درمان پزشکی خارج از زندان دارد.

به گزارش رهانا، پروین جوادزاده، دختر جوان ۲۲ ساله بند عمومی زنان زندان اوین که هم‌اکنون در نهمین ماه زندان خود به سر می‌برد نیاز مبرم و فوری به درمان پزشکی در خارج از زندان دارد، اما مسئولین قضایی و زندان نسبت به این امر بی‌توجهی هستند.
....... متن کامل خبر را در فایل ضمیمه مشاهده نمایید


مجید انصاری عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام: مجلس در راس امور نباشد یعنی دیکتاتوری رضاخانی
مجید انصاری عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و نماینده ادوار مختلف مجلس شورای اسلامی با اشاره به سخنان اخیر احمدی نژاد پرسید: اگر مجلس در راس امور نیست و رئیس جمهوردر راس امور است، این نظام چه فرقی می کند با نظام دیکتاتوری رضاخانی، فردا لابد رئیس جمهور می خواهد به مجلس دستور بدهد ،لابد اگر مصوبه ای را خلاف میل و فکر خودش تشخیص داد می تواند مصوبه مجلس را عمل نکند یا آن را وتو بکند.

وی در گفت و گو با پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران افزود: حضرت امام در نگاه آسیب شناسانه ای که به تاریخ یکصد ساله اخیر ایران داشتند معتقد بودند که اگر مجالس از زمان مشروطیت به بعد نقش خودشان را به درستی ایفا می کردند و در جایگاه خودشان قرار می گرفتند، هرگز استبداد رضاخانی شکل نمی گرفت.
....... متن کامل خبر را در فایل ضمیمه مشاهده نمایید


مهدی طائب مدعی شد: نامه هاشمی به رهبری، آغاز گر حوادث انتخابات بود
مهدی طائب بر این باور است که در حوادث سال گذشته، آقای‌ هاشمی دخیل بودند. نامه‌ای که ایشان به رهبر انقلاب نوشتند، آغازگر این ماجراها بود. اینکه خود ایشان، فرزندان‌ ایشان و همراهان‌شان از جریان سبز یا آقای موسوی حمایت می‌کردند، قابل انکار نیست.

مهدی طائب، برادر حسین طائب فرمانده سابق بسیج مستضعفان و معاون فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است. وی در گفت و گویی با همشهری ماه در  خصوص حوادث پس از انتخابات می گوید: فرقی نمی‌کند که برای حوادث سال 88 چه اسمی بگذاریم. برای بررسی و شناخت علت‌ اتفاقات سال گذشته باید افراد شاخص در این تحولات را بشناسیم. افراد شاخص یعنی کسانی که هدایتگر و موثر بوده‌اند. در مرحله بعدی همراهی، همخوانی و همنوایی اینها در گذشته را هم می‌توانیم کشف کنیم. شکی نیست که در حوادث سال گذشته، آقای‌ هاشمی دخیل بودند. نامه‌ای که ایشان به رهبر انقلاب نوشتند، آغازگر این ماجراها بود.
....... متن کامل خبر را در فایل ضمیمه مشاهده نمایید


آیت‌الله جوادی آملی در دیدار با خانواده قربانیان کهریزک: از تقصیر مسببان اصلی نگذرید
آیت الله جوادی آملی از اولیای دم کشته شدگان کهریزک در حوادث پس از انتخابات خواست که از تقصیر مسببان اصلی نگذرند. وی گفت: عفو خوب است اما نباید از مسئولان قضایی این اتفاق گذشت، مظلوم واقع نشدن هنر است.

در پی پیشنهاد بخشش دو افسر نگهبان نیروی انتظامی که عامل قتل در پرونده جنایات کهریزک شناخته و به قصاص نفس محکوم شده بودند، آیت الله جوادی آملی ضمن استقبال از چنین تصمیمی، عفو را از زکات قدرت برشمرد و در عین حال بر پیگیری مجازات عاملان اصلی این اتفاق تاکید کرد.
این مرجع تقلید شیعه در پایان افزود: مصلحت نیست که کسانی در این نظام روی کار باشند که برای مردم مشکلاتی ایجاد کنند، این مصلحت نیست از آنها(مسببان قضایی فاجعه کهریزک) نگذرید.
....... متن کامل خبر را در فایل ضمیمه مشاهده نمایید


هاشمي رفسنجاني: انتقاد جدي با حفظ اصول براي پيشرفت جامعه لازم است
به گزارش پارلمان نیوز، اکبر هاشمي رفسنجاني در ديدار با جمعي از اعضاي انجمن اسلامي دانشجويان گرگان، توسعه دانشگاه‌ها به ويژه پس از پيروزي انقلاب اسلامي را سرشار از موفقيت دانست و گفت: انجمن‌هاي اسلامي و علمي نهادهاي مستقلي هستند كه از به هم پيوستن يا اجتماع آگاهانه و داوطلبانه دانشجويان يك يا چند رشته‌ علمي پديد مي‌آيند، تا از طريق تعامل آزاد خردمندانه و به دور از سلطه بتوانند با هر تخصص، زمينه لازم را براي پيشبرد علم، تنظيم و ترويج اصول و قواعد علمي، اخلاقي، سياسي و فرهنگي زمينه پيشرفت و آگاهي جامعه را به دور از محدوديت‌ها و محروميت‌ها فراهم کنند.
....... متن کامل خبر را در فایل ضمیمه مشاهده نمایید


مخالفت با آزادی مشروط سه زندانی سقزی
جرس: مقامات قضائی شهر سقز با آزادی مشروط سه زندانی سقزی به نام های جلال کس‌نزانی، داود ریاحی و محمد هردنگی مخالفت کرده اند.

 به گزارش آژانس خبری موکریان، جلال کس نزانی که حدود هفت ماه است در زندان سقز محبوس است به اتهام همکاری با یکی از احزاب مخالف، از سوی دادگاه انقلاب به چهارده ماه حبس تعزیری محکوم شده است.
....... متن کامل خبر را در فایل ضمیمه مشاهده نمایید


شکوائیه خانواده کاظمینی بروجردی به دبیرکل سازمان ملل متحد
خانواده کاظمینی بروجردی در شسصت و پنجمین اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل متحد، در نامه ای به دبیر کل این سازمان خواستار رسیدگی به نقض حقوق بشر و وضعیت زندانیان سیاسی در ایران شدند.

به گزارش هرانا، در این نامه که خطاب به بان‌کی‌مون نوشته شده، آمده است: آقای بروجردی بارها به شما مقام مسئول و دیگر شخصت ها و نهادهای بین المللی، نامه نوشت ولی هیچ واکنشی صورت نگرفت. متاسفانه بی اعتنائی به این شکوائیه ها، شرایطی را فراهم کرد که بعد از انتشار هر کدام، مورد ضرب و شتم و آزار بیشتر در زندان قرار گرفت و رسانه ها و جراید دولتی نیز او را آماج اتهامات و ترور شخصیت قرار دادند.
....... متن کامل خبر را در فایل ضمیمه مشاهده نمایید


اخبار ادیان با مدیر مسئولی محمد ابطحی منتشر شد
بیست و نهمین شماره مجله تخصصی "اخبار ادیان" به عنوان فصل جدید فعالیت های موسسه گفتگوی ادیان با ‍پرونده ویژه دین و محیط زیست منتشر شد.
....... متن کامل خبر را در فایل ضمیمه مشاهده نمایید


واکنش نمایندگان مجلس به اظهارات احمدی‌نژاد: مجلس در راس امور است و خدشه‌ای به آن وارد نمی‌شود
اظهارات روز گذشته محمود احمدی‌نژاد درباره این که "مجلس دیگر در راس امور نیست و قوه مجریه اکنون در راس قرار دارد" واکنش‌های بسیاری را به ویژه از سوی نمانیدگان مجلس شورای اسلامی در پی داشت که این نمایندگان با انتقاد به این گفته تاکید کردند که "مجلس در راس امور است و خدشه‌ای به آن وارد نمی‌شود."
....... متن کامل خبر را در فایل ضمیمه مشاهده نمایید


تکذیب ادعای دادستانی توسط خانواده مهندس صفایی فراهانی
به گزارش تحول سبز، در پی درج خبری در برخی از سایت‌های حکومتی مبنی بر اینکه "داداستان تهران اعلام کرده‌ مجوز اعزام به بیمارستان صفایی فراهانی صادر شده و به خانواده وی اعلام شده که می تواند در یکی از بیمارستان‌ها بستری شود" خانواده صفایی فراهانی اعلام کردند که از ابتدای بیماری وی تقاضای انتقال به بیمارستان جهت مداوای کامل از دادستان تهران صورت گرفته که تا روز سه شنبه، بیست و سوم شهریور ماه، به جایی نرسیده بود تا اینکه از روز چهارشنبه، بیست و چهارم شهریور ماه و پس از گذشت ۱۸ روز با انتقال او به یکی از بیمارستان های قلب تهران موافقت صورت گرفت.
....... متن کامل خبر را در فایل ضمیمه مشاهده نمایید


انتقاد نشریه مصباح از آیت الله مکارم درخصوص اعلام نرخ تورم
به گزارش فردانیوز، هفته نامه پرتو سخن به صاحب امتیازی موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی در سرمقاله خود به قلم سردبیر با اشاره به اشتباهاتی که معمولا اساتید و کارشناسان درباره نرخ تورم می کنند‍، نوشته است: اخیرا مشابه این خطا توسط برخی از شخصیت های بزرگ رخ داده است.

این در حالی است که طی چند روز گذشته تنها شخصیت بزرگی که درباره تورم سخن گفته است آیت الله مکارم شیرازی بوده است. وی در خطبه‌های نماز عید فطر در قم با انتقاد از عدم تطابق آمارها با واقعیات گفت: دائما آمارهای مربوط به کاهش تورم ارائه می‌شود اما این برخلاف چیزی است که مردم با چشم خود می بینند.
....... متن کامل خبر را در فایل ضمیمه مشاهده نمایید


پذیرش دانشجو در 12 رشته علوم انسانی و هنر متوقف شد
مدیر کل دفتر گسترش آموزش عالی گفت: بر اساس برنامه، سیاست وزارت علوم، تحقیقات و فناوری این است که پذیرش 12 رشته دانشگاهی را به ویژه در علوم انسانی و هنر مسکوت نگه دارد تا سرفصهای دروس آنها که مدتهاست تغییری نکرده بازنگری شود.

به گزارش مهر، ابوالفضل حسنی افزود: سرفصلهای هیچ یک از دروس دانشگاهی حذف نمی شود اما با توجه به اینکه برخی از دروس بیش 20 سال از آخرین بازنگری آنها گذشته سیاست ما تغییر در سرفصلهای دروس این 12 رشته است.
 پس از این که رهبر جمهوری اسلامی انتقاداتی را از رشته‌های علوم انسانی انجام داد و آن‌ها را مطابق با فرهنگ "غرب" خواند، هجمه شدیدی نسبت به رشته‌های علوم انسانی آغاز شد تا جایی که روز گذشته معاون وزیر علوم اعلام کرد که "به یک سری از رشته‌های علوم انسانی دیگر نیازی نداریم."
....... متن کامل خبر را در فایل ضمیمه مشاهده نمایید


اردشیر امیرارجمند: دولت احمدی‌نژاد بیشترین خدمت را به اسراییل انجام داده است
مشاور میرحسین موسوی معتقداست: از نظر ما، هر آنچه موجب انزوا وعقب‌افتادگی ایران باشد، به نفع اسرائیل و رقبای منطقه‌ای و جهانی ماست. دولت احمدی‌نژاد بیشترین خدمت را به اسراییل انجام داده است، چون موجب انزوا و عقب افتادگی کشور شده است.

هفته های اخیر اتفاقات متعدد بعضا متناقضی رخ داد. یکی از‌ آنها آزادی تبعه ی آمریکایی متهم به جاسوسی بود. به اعتقاد جنابعالی، آیا آزاد کردن خانم سارا شورد واقعا یک اقدام انسان‌دوستانه بود یا خیر، و آن را می‌توان در راستای منافع ملی قلمداد کرد؟ به خصوص این روزها که تلاش برای به انزوای راندن ایران شدیدتر از قبل شده و صدای تهدیدهای اسرائیل علیه ایران نیز بار دیگر بالا گرفته است، آیا پیش‌دستی آقای احمدی‌نژاد در آزاد کردن فردی که وزیر اطلاعات همین دولت او را جاسوس نامیده بود، می‌تواند حرکتی در جهت عقب راندن اسرائیل قلمداد شود؟ و اساسا آیا در فضای کنونی بین‌المللی، ادعای انسان‌دوستی از سوی احمدی‌نژاد شنیدنی و باورکردنی است؟
....... متن کامل خبر را در فایل ضمیمه مشاهده نمایید


اعتراف روزنامه رسمی دولت: کلینتون اتاق به اتاق دنبال خاتمی می‌گشت تا با او دست بدهد
روزنامه ایران روزگذشته چهارمین ویژه‌نامه خود تحت عنوان «رمز عبور» را به صورت رایگان و در ۱۶۸ صفحه با هدف بررسی سیاست خارجی دولت‌های بعد از انقلاب و تخریب دولت‌های پیش از نهم منتشر کرد.

به گزارش پارلمان‌نیوز، در حالی که این روزنامه در گفتگو با برخی از مسئولین و کارشناسان سعی در تخریب دستاوردهای دولت اصلاحات و دولت‌های پیش از آن در حوزه سیاست خارجی داشت اما در گزارشی که از حضور روسای جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل منتشر کرده به تاثیرات پررنگ حضور خاتمی در مجمع عمومی سازمان ملل اعتراف کرده است.
....... متن کامل خبر را در فایل ضمیمه مشاهده نمایید


نصب دوربین های مداربسته در بند ۳۵۰ اوین
مسئولان زندان اوین در حال حاضر با نصب دوربین‌های مدار بسته در بند ۳۵۰ حرکات و رفتارهای زندانیان سیاسی-عقیدتی این بند را به طور ۲۴ ساعته تحت کنترل مقامات امنیتی و قضایی قرار داده اند. گفته می شود دادستان تهران و برخی از مسئولان امنیتی در روزهایی که به اوین می روند چندین ساعت در اتاق های مدیریت این دوربین ها می نشینند و رفتارهای زندانیان سیاسی را رصد می کنند.

به گزارش کلمه، براساس گزارش های رسیده از زندان اوین، این دوربین ها در تمام اتاق ها، راهروها و سالن های بند ۳۵۰ نصب شده اند.
....... متن کامل خبر را در فایل ضمیمه مشاهده نمایید


رئيس كميسيون اصل نود: تدوین طرح نظارت بر نمايندگان، نظر رهبر ایران است
"اهداف تهيه طرح نظارت بر نمايندگان را در جهت تحقق منويات رهبر معظم انقلاب و اصول قانون اساسي و حفظ شأن مجلس است و دراين طرح، هيچ‌گونه سخت‌گيري‌ در مورد نمايندگان وجود ندارد."
 
 محمد ابراهيم نكونام رئيس كميسيون اصل نود مجلس ضمن بیان این مطلب با اشاره به تدوين طرح يك فوريتي نظارت مجلس بر امور نمايندگان، گفت : "  پس از بيانات اخير رهبر معظم انقلاب، مناسب است كه نمايندگان مجلس طرح نظارت مجلس بر امور نمايندگان را تصويب كنند. "
طرح نظارت بر امور نمايندگان در راستاي اهداف نظام، قانون اساسي، نظر آیت الله خامنه ای  و شأن مجلس شوراي اسلامي تهيه شده است.
....... متن کامل خبر را در فایل ضمیمه مشاهده نمایید


بهزاد نبوی: احمدی‌نژاد از واقعیت زمان جنگ اطلاع ندارد
عضو ارشد سازمان مجاهدين انقلاب اسلامي با اشاره به این اظهار نظر احمدی‌نژاد مبنی بر اینکه "اگر ما در مصدر امور بودیم اجازه نوشیدن جام زهر را به امام نمی دادیم" تاکید کرد: به نظر من آقای احمدی نژاد از واقعیت های آن روز جنگ اطلاع چندانی ندارد. مسولان و فرماندهان نظامی آن دوران باید در فرصتی مناسب وضعیت کشور و جبهه های جنگ در سال 67 را برای وی توضیح دهند تا آقای احمدی نژاد تصویر و درک درستی از حوادث آن روزگار پیدا کند.

بهزاد نبوی در گفت‌وگوی مشروحی با مجله "نسیم بیداری" به برخی از چالش ها و حوادث دهه شصت از جمله در زمینه جنگ تحمیلی پرداخته است.
....... متن کامل خبر را در فایل ضمیمه مشاهده نمایید




اعتراض معاون وزیر ارشاد به رفع توقیف روزنامه آسیا: قوه قضاییه ناهماهنگ عمل نکند
جرس: معاون امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت ارشاد با بیان این‌که توقیف روزنامه آسیا تصمیم هیات نظارت بر مطبوعات بوده است، گفت: نباید قوه قضائیه به دلیل ناهماهنگی‌های پیش‌ آمده، روزنامه متخلف آسیا را قبل از بررسی حقوقی تبرئه کند.

به گزارش ایسنا، محمدعلی رامین پس از نشست خبری عصر روز شنبه، در پاسخ به این سوال که آیا این موضوع که بازپرس شعبه نهم دادسرای کارکنان دولت و رسانه در نامه‌ای خطاب به هیات نظارت دلایل توقیف روزنامه آسیا را ناکافی دانسته و به رفع توقیف آن اقدام کرده است، صحت دارد، اظهار کرد: مشکلات حقوقی در بررسی این پرونده در قوه قضائیه پیش آمده که در حال بررسی هستیم و امیدواریم حل و فصل شود.
....... متن کامل خبر را در فایل ضمیمه مشاهده نمایید


احمد توکلی: اظهارات احمدی نژاد به روحیات فردگرایانه او برمی گردد
جرس: احمد توکلی نماینده تهران و رئیس مرکز پژوهشهای مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه یکی از دلایل در راس امور بودن مجلس تکثر قدرت در آن است، زیر سئوال بردن اصول قانون اساسی پس از 21 سال را تعجب آور دانست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی جماران، توکلی رئیس مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی در تشریح اهمیت تاکید آیت الله خمینی بر در راس امور بودن مجلس گفت: به عقیده من اینکه امام امت بر در راس امور بودن مجلس معتقدبودند به دو دلیل است، دلیل اول از نظر قانون اساسی و اصول پارلمانی است، در این اصول مجلس در شکل کلی بر قوه مجریه برتری دارد دلیل آن هم این است که مجلس و نمایندگان آن می توانند همه وزراء را بدون رضایت رئیس جمهور استیضاح کنند.
....... متن کامل خبر را در فایل ضمیمه مشاهده نمایید


خودکفایی بنزینی به قیمت نابودی پتروشیمی
جرس: وزیر نفت از توقف سفارش خرید بنزین از خارج سخن می گوید.مدیرعامل پتروشیمی از توقف صادرات پتروشیمی خبر می دهد.این دوخبر در واقع حکایت از چگونگی خودکفایی بنزین دارد .خودکفایی که به قیمت نابود شدن صنعت پتروشیمی در ایران می انجامد .صنعتی که در ده ساله گذشته میلیارد ها دلار هزینه صرف آن شده است تا ایران به جرگه صادر کنندگان این صنعت بپیوندند.
 
اعلام خودکفایی در تولید بنزین در حالی است که طبق گزارش گمرک واردات سوخت در پنج ماهه ‌ی نخست سال جاری نسبت به زمان مشابه در سال گذشته ۱۳۵ درصد افزایش داشته است و هم چنین میزان بنزینی که ماه گذشته وارد ایران شده، به لحاظ وزنی معادل یک چهارم کل واردات کشور بوده است.
....... متن کامل خبر را در فایل ضمیمه مشاهده نمایید


علی لاریجانی : مجلس در راس امور است
جرس : "طرح مردم سالاری دینی توسط حضرت امام خمینی (ره) به این واسطه بود که امام دیکتاتوری قاجار و پهلوی و ظلم هایی که بر مردم رفته بود را درک کرده بودند."

به گزارش خبر آنلاین علی لاریجانی  رییس مجلس شورای اسلامی ضمن بیان این مطلب  در سخنانی در مسجد جامع اصفهان انتقاد های صریحی را نسبت به مسایلی که در چند روز اخیر درباره جایگاه مجلس بیان شده،عنوان کرد.
....... متن کامل خبر را در فایل ضمیمه مشاهده نمایید


گفتگوی کریستین امانپور با محمود احمدی نژاد
 محمود احمدی نژاد در گفتگو با کریستین امانپور پیرامون مسایلی هچون آزادی سارا شورد، تحریم، مسایل هسته ای، حقوق بشر، رابطه با امریکا، نظامی شدن فضای ایران، تشدید فشارها بر کروبی و موسوی، ... گفتگو کرد.
....... متن کامل خبر را در فایل ضمیمه مشاهده نمایید


آیت الله دستغیب: محور وحدت قران و سنت است؛ نمی خواهیم علمای ما ذلیل شوند
جرس: آیت الله دستغیب در سخنانی با اشاره به ضرورت وحدت با محوریت قرآن و سنت، تاکید کرد: معنای «محوریت قرآن و سنت برای وحدت» این است که ما فقط خدا را بندگی کنیم و شخص دیگری صلاحیت برای عبادت و بندگی ندارد. وی تصریح کرد که تبعیت از قانون اساسی را می‌خواهیم و نباید طوری شود که علما، فقها و مراجع تقلید آبرویشان برود و ذلیل بشوند یا حصر شوند؛ نظر ما این است و ان ‌شاء الله امیدواریم که همه ما در همین راه حرکت کنیم. 
....... متن کامل خبر را در فایل ضمیمه مشاهده نمایید


فراخوان ســــبزها به نــــدای الله اکبـــر؛ اعلام حضور با تاکتیک جدید
جـــرس: در اعتراض به افزایش فشارهای امنیتی و تهدیدات وارده بر رهبران جنبش سبز و همچنین واکنش به اِعمال محدودیت های تازه علیه فعالان جنبش، جمعی از کنشگران و حامیان رسانه ای جنبش سبز، طی فراخوانی از مردم دعوت کردند تا از ساعت ده تا یازده شامگاه دوشنبه ٢۹ شهریورماه، با ندای "الله اکبر"، اعتراضات مدنی خود را تداوم بخشند.

 دعوت کنندگان به این اعتراض مدنی، غریو شبانۀ "الله اکبر" را "هشدار به حاکمیت جهت توقف سرکوب و اقدامات ماجراجویانه"، "اعلام حمایت از رهبران جنبش" و همچنین "بیان زنده بودن جنبش سبز" می دانند.
....... متن کامل خبر را در فایل ضمیمه مشاهده نمایید




...................................................................................................................................................................

متن کامل خبرنامه را در فایل پی دی اف ضمیمه شده به ایمیل (در انتهای ایمیل) مطالعه کنید.
پایان متن
گروه خبری دانشجویی موج سبز

.................................................................................................................................................




--
----------------------------------------------------------------------
برای "عضویت" در گروه خبری دانشجویی موج سبز یک ایمیل به آدرس زیر ارسال کنید:
mowje-sabz+subscribe@googlegroups.com
----------------------------------------------------------------------
برای "لغو عضویت" از گروه خبری دانشجویی موج سبز یک ایمیل به آدرس زیر ارسال کنید:
mowje-sabz+unsubscribe@googlegroups.com
----------------------------------------------------------------------

--
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
شما این ایمیل را به جهت عضویت در گروه ۲۳ خرداد دریافت کرده‌اید
 
برای آگاهی از قوانین گروه ۲۳ خرداد اینجا را ببینید
http://groups.google.com/group/23khordad
 
برای لغو عضویت خود در گروه ۲۳ خرداد به آدرس زیر ایمیل بزنید
23khordad+unsubscribe@googlegroups.com
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

CopyRight © 2006 - 2010 , GODFATHER BAND - First Iranian News Portal , All Rights Reserved