428The_Godfather_II_2The%20Godfather273TheGodfather2020305The_Godfather_II_1

Go English

چهارشنبه، شهریور ۱۷، ۱۳۸۹

[23khordad] [گروه دانشجویی موج سبز] خبرنامه الکترونیکی گروه دانشجویی موج سبز - چهارشنبه، هفدهم شهريور 1389



---------- Forwarded message ----------
From: خبرنامه گروه دانشجویی موج سبز <khabarnameh.sabz.1@gmail.com>
Date: 2010/9/8
Subject: [گروه دانشجویی موج سبز] خبرنامه الکترونیکی گروه دانشجویی موج سبز - چهارشنبه، هفدهم شهريور 1389
To: mowje-sabz ئخص لقخعح group <mowje-sabz@googlegroups.com>


جنبش سبز، یک حرکت اجتماعي فراگیر است که هرگز خود را مبری از خطا نمی انگارد و با نفی هرگونه مطلق نگري شرک آلود، بر گسترش فضای نقد و گفتگو در درون و بيرون جنبش تاکید دارد

(میرحسین موسوی)
banner.jpg
 

خبرنامه الکترونیکی گروه دانشجویی موج سبز - چهارشنبه، هفدهم شهريور 1389

شما در حال مشاهده خبرنامه روزانه گروه دانشجویی موج سبز هستید. این خبرنامه مطالب 24 ساعت گذشته بلاگ گروه دانشجویی موج سبز را به صورت یک فایل پی دی اف در اختیار مخاطبان قرار می دهد. عناوین مهم ترین خبر ها به همراه خلاصه متن آنها آورده شده است و برای مشاهده متن کامل پست ها شامل متن کامل اخبار، عکس ها، بیانیه ها و تحلیلها، فایل پی دی اف ضمیمه شده در انتهای ایمیل را مطالعه کنید. اگر از جیمیل استفاده می کنید دکمه view را نیز می توانید جهت مشاهده فایل پی دی اف خبرنامه کلیک کنید. اگر می خواهید فایل را دانلود کرده و در کامپیوتر خود آن را مطالعه کنید ولی اکروبات ریدر ندارید، آن را از این لینک دانلود کرده و نصب کنید.

نکته مهم: با توجه به فیلتر شدن اکثر سایتهای اطلاع رسانی، لطفاً این ایمیل را به دیگران نیز فوروارد کنید تا بار دیگر کودتا گران را در اجرای کودتای رسانه ای، ناکام بگذاریم. قبل از ارسال کلیه ایمیلهای قبلی را پاک کنید.
نکته: منتظر باشید تا تصویر (تصاویر) بارگذاری شوند. اگر تصاویر را مشاهده نکردنید، در جیمیل دکمه Always Display Images Bellow را بزنید. بعضی از عکسها به گونه ای هستن که اگر روی آنها کلیک کنید، با کیفیت بالاتر قابل مشاهده هستند.
...................................................................................................................................................................
خلاصه خبرها
...................................................................................................................................................................

افشای نقش سپاه در ورود کالاهای تحریمی با نام محموله‌های دارویی
در حالیکه برخی رسانه های دولتی ایران، از تحت تاثیر قرار گرفتن واردات دارو به کشور بدلیل تحریم ها خبر داده بودند، بررسی های کارشناسان سبز نشان می‌دهد که هیچ دارویی در سبد تحریم‌ها علیه ایران وجود ندارد و آنچه اعلام شده، صرفا آلوده سازی فضای دارویی کشور از طریق دخالت‌های سپاه، فضا سازی و همچنین قاچاق همزمان کالاهای تحریم شده با سفارشات دارویی است.

به گزارش خبرنگاران سبز ایران، کارشناسان فوق الذکر طی گزارشی افشاگرانه اعلام کردند که سوء استفاده باندهای وابسته به سپاه پاسداران در قاچاق مواد شیمیایی، از طریق شرکت‌های داروسازی باعث اختلال در بازار دارویی ایران شده و تداوم این رفتار غیر انسانی و غیر قانونی بیش از پیش جان بیماران صعب العلاج را به خطر می اندازد.
....... متن کامل خبر را در فایل ضمیمه مشاهده نمایید


محمد رضا خاتمی: خودسر خواندن مهاجمان، اعتراف به ناتوانی نهادهای امنیتی و انتظامی است
جمعی از اعضای شورای مرکزی و دفتر سیاسی جبهه مشارکت ایران اسلامی شب گذشته با حضور در منزل مهدی کروبی با وی دیدار و از ایستادگی و مقاومت وی در مقابل اغتشاش گرانی که با حمایت نهادهای امنیتی و انتظامی مدت پنج شبانه روز در مقابل منزل وی اجتماع نموده و مرتکب همه کونه هتاکی و تخریب شدند، قدردانی و تجلیل نمودند.

به گزارش نوروز، در این دیدار، دکتر محمد رضا خاتمی دبیر کل پیشین جبهه مشارکت، هدف این گروههای آشوب طلب و اغتشاشگر را ایجاد رعب و از صحنه بدر کردن آقای کروبی برشمرد و گفت: مقاومت و پایداری مثال زدنی شما موجب سرخوردگی و سرافکندگی مهاجمین و حامیان آنها گردیده است و لذا در صدد انکار مداخله خود در این حرکات قانون شکنانه برآمده اند.
....... متن کامل خبر را در فایل ضمیمه مشاهده نمایید


گزارش مركز پژوهشهاي مجلس از عدم پایبندی دولت به اجرای قانون
مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی عملکرد دولت در زمینه تدوین آیین‌نامه‌های اجرایی مربوط به قوانین مصوب مجلس شورای اسلامی را در فاصله مهرماه ۱۳۸۷ تا پایان اسفندماه ۱۳۸۸ مورد بررسی و ارزیابی قرار داد.

به گزارش روابط عمومی مرکز پژوهش‌های مجلس، دفتر مطالعات حقوقی این مرکز با اشاره بررسی‌های خود، اعلام کرد: نتیجه بررسی انجام شده نشان می‌دهد، از مجموع ۱۹۵ موردی که تکلیف تصویب آیین‌نامه یا تصویب‌نامه برای دولت در قوانین مصوب مجلس هفتم مقرر شده بود، دولت در ۱۱۵ مورد به تکلیف خود عمل کرده است. همچنین تصویب آیین‌نامه یا مصوبه برای برخی از قوانین، به دلایلی سالبه به انتفای موضوع شده است؛ به این ترتیب که به عنوان نمونه، دیگر برای تصویب آیین‌نامه‌های اجرایی مورد نیاز قوانین بودجه سال‌های پیشین محملی وجود ندارد.
....... متن کامل خبر را در فایل ضمیمه مشاهده نمایید


احضار احمد قابل به دادگاه فریمان
احمد قابل پژوهشگر دینی و از شاگردان آیت الله حسینعلی منتظری این بار به دادگاه فریمان احضار شد.

به گزارش رسیده به جرس، احمد قابل که  پس از تحمل 170 روز بازداشت، خرداد ماه با قرار وثیقه از زندان مشهد آزاد شده بود، بار دیگر به دادگاه فرا خوانده شد.
....... متن کامل خبر را در فایل ضمیمه مشاهده نمایید


تاجزاده: دلیل بازداشت غیرقانونی ام، مقابله با استبداد دینی است
سید مصطفی تاجزاده یکی از شاکیان از کودتاگران نظامی، روز سه شنبه در دومین ملاقات کابینی با همسرش گفت: نه تنها این بازداشت مجدد بلکه اصل دستگیری من از ابتدا غیرقانونی بوده و باید جبران شود.

به گزارش تحول سبز وی تصریح کرد که بازداشت اول در فردای کودتای انتخاباتی به دلیل مقابله ما با استبداد دینی بود و بازدداشت مجدد هم برای مقابله با کودتای نظامی است. من طی این مدت یک سؤال بی پاسخ از بازجوها داشتم که جرمم چیست و حالا سؤالم از قوه قضائیه این است که چرا به شکایت ما رسیدگی نمی شود؟!
....... متن کامل خبر را در فایل ضمیمه مشاهده نمایید


آیت الله دستغیب : آقایان مانع از سخنرانی بنده در اجلاس خبرگان شدند
در آستانه اجلاس هشتم مجلس خبرگان رهبری، آیت الله علی محمد دستغیب، از موانع پیش آمده در ادامه روند حضور و سخنرانی خود در جریان اجلاس قبلی آن مجلس خبر داد و گفت "در جریان آن اجلاس، آقایان مانع از سخنرانی بنده در خبرگان شدند."

سخنرانی انتقادی این روحانی منتقد دولت در اجلاس سالانه خبرگان رهبری (تابستان ۸۸) و در جریان اعتراضات بعد از انتخابات، موجبات خشم هواداران رهبر جمهوری اسلامی را برانگیخت به طوری که برخی از آنها در صدد اخراج او از این مجلس بودند.
....... متن کامل خبر را در فایل ضمیمه مشاهده نمایید


تسهیلات برای رد صلاحیت نمایندگان مجلس؛ طرح ٣٣ ماده ای نظارت بر نمایندگان مجلس منتشر شد
بر اساس یكی از مواد طرح نظارت بر نمایندگان، در صورت احراز فقدان شرایط اساسی نمایندگی به دلیل ارتكاب جرم، كمیسیون ویژه پیشنهاد ابطال اعتبارنامه را به هیئت رئیسه ارائه می‌دهد تا با اولویت در دستور كار قرار گرفته و طبق آئین‌ نامه داخلی عمل شود.

نظارت بر مجلس و عملكرد نمایندگان ملت، اخیرا توسط رهبر جمهوری اسلامی و طی دیدار او با برخی نمایندگان مجلس مورد مورد تاکید قرار گرفته بود.
....... متن کامل خبر را در فایل ضمیمه مشاهده نمایید


هشدار مجلس به دولت دهم؛ پرونده تان را به دستگاه قضایی می‌فرستیم
کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی، طی گزارشی اعلام کرد که دولت محمود احمدی نژاد از سال ۸۶ تاکنون، برخلاف تاکید و تصریح قانون، اساسنامه شرکت ملی نفت ایران، شرکت ملی صنایع پتروشیمی و شرکت ملی گاز را تهیه و ارسال نکرده و به طور "آشکارا" و به طرز "کم نظیری" قوانین و مقررات را نادیده گرفته است.

به گزارش مهر، گزارش کمیسیون اصل نود مجلس درباره "بی‌توجهی" دولت به قوانین و مقرارات مربوط به تهیه اساسنامه سه شرکت‌ نفت و گاز، روز سه‌شنبه ١۶ شهریور ۸۹، در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی قرائت گردید و براساس آن به دولت هشدار داده شد که قوه قضائیه در مورد این بی‌قانونی برخورد خواهد کرد.
....... متن کامل خبر را در فایل ضمیمه مشاهده نمایید


قیمت قبوض برق در تهران افزایش یافت
قیمت قبوض برق، شهروندان تهرانی چون مردم شمال کشور افزایش پیدا کرده است.
به گزارش مهر  کمتر از سه هفته قبل و 23 روز مانده به  نیمه اول سال 89 یعنی همان موعد مقرر، قانون هدفمند کردن یارانه ها  قبوض برق در استانهای شمالی کشور، با افزایش قیمت روبرو شد.

در حالی که نه قانونی اجرا و نه یارانه ای هدفمند شده است، قبوض برق این بار شهروندان تهرانی را شگفت زده کرده است و ارقامی نجومی در این قبوض به چشم می خورد.
....... متن کامل خبر را در فایل ضمیمه مشاهده نمایید


عبدالله نوری در دیدار با کروبی :این همان حکومت عدل علوی است که با این رفتارها به جهانیان معرفی می شود؟
در ادامه واکنش ها نسبت به حملات شبه نظامیان لباس شخصی به منزل و منطقه مسکونی مهدی کروبی،عبدالله نوری اولین وزیر کشور دولت اصلاحات، ضمن دیدار و دلجویی از وی، اقدامات اخیر را تاسف بار خواند و خاطرنشان کرد "با اعمال خشونت آمیز، تهدید و ارعاب، در مواضع منتقدان تردید و تغییری حاصل نمی شود و اگر حاکمیت واقعا مخالف این حرکت های غیر انسانی است؛ با آن برخورد کند تا به همکاری و همنوائی با مهاجمان متهم نشود."
....... متن کامل خبر را در فایل ضمیمه مشاهده نمایید


سازمان ثبت احوال از تولد ۵۶۵هزار نوزاد واجد شرایط طرح یک میلیون تومانی خبر داد
بعد از اعلام رئیس دولت مبنی بر مخالفت با طرح های کنترل خانواده و جمعیت و همچنین وعده های تشویق برای زاد  و ولد بیشتر، یک مقام مسئول در سازمان ثبت احوال کشور، از تولد ۵۶۵ هزار و ۵۹۷ نوزاد در ۵ ماه نخست سال جاری خبر داد که طبق وعده های رئیس دولت، برای دریافت هدیه یک میلیونی دولت، به بانک ملی معرفی شده اند.
....... متن کامل خبر را در فایل ضمیمه مشاهده نمایید


تشدید بیماری مهدیه گلرو در زندان
تشدید بیماری مهدیه گلرو، دانشجوی محروم از تحصیل زندانی، موجب ضغف جسمانی شدید و وخامت حال وی در زندان شده است.

به گزارش جرس، این عضو شورای دفاع از حق تحصیل، در زندان به بیماری عفونت روده‌ دچار شد و این بیماری به دلیل عدم توجه مسئولان زندان در درمان و تغذیه نامناسب و نبود امکانات بهداشتی روز به روز تشدید شد.
....... متن کامل خبر را در فایل ضمیمه مشاهده نمایید


نتایج بررسی های مرکز آمار ایران نشان می دهد: نرخ بیکاری در کشور بالای ۱٨ درصد و در مرز پنج میلیون نفر است
طبق آخرین بررسی های مرکز آمار ایران و گزارش های منتشره در زمینه بیکاری و نرخ آن در کشور، جمعیت بیکاران کشور در مرز ۵ میلیون نفر قرار داشته و نرخ بیکاری نیز، بالای ۱٨ درصد می باشد.

بررسی گزارش‌های مرکز آمار ایران، همچنین نشان می‌دهد که در سال‌های گذشته و با وجود کم‌شماری جمعیت فعال ایران، نرخ بیکاری ایران روند صعودی به خود گرفته و این رشد به‌خصوص در بین جوانان ۱۵ تا ۲۴ سال، افزایش چشمگیرتری داشته است.
....... متن کامل خبر را در فایل ضمیمه مشاهده نمایید


نایب رئیس مجلس: دولت نمی تواند برنامه پنجم توسعه را از مجلس پس بگیرد
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد که بر اساس نظر مجلس شورای اسلامی دولت دهم نمی تواند برنامه بنجم توسعه را از مجلس بس بگیرد.

به گزارش مهر محمد حسن ابو ترابی نایب رئیس مجلس شورای اسلامی از ادامه بررسی برنامه پنجم در کمیسیون تلفیق و عدم استرداد آن خبر داد، گفت:" دولت مواردی را که می تواند به انسجام لایحه برنامه پنجم آسیب برساند و در چارچوب مصالح کشور نیست به صورت مستدل به مجلس اعلام کند و ما در این انتظار نظرات دولت هستیم."
....... متن کامل خبر را در فایل ضمیمه مشاهده نمایید


حکایت خانه ای که محمود احمدی نژاد به ریچارد فرای هدیه داد
به نوشته روزنامه جمهوری اسلامی، وعدۀ محمود احمدی ن‍ژاد که در جریان همایش ایرانیان مقیم خارج از کشور، قول اهدا یک خانه مجلل در اصفهان را به یک "جاسوس" خارجی داده بود، عملی شده و مقامات دولت یک منزل مجلل در اصفهان به وی هدیه کردند.
....... متن کامل خبر را در فایل ضمیمه مشاهده نمایید


تذكر 122 نماينده به احمدي‌نژاد: از توصیه های رهبری تبعیت محض کنید !
122 نماينده مجلس در تذكري به محمود احمدي‌نژاد خواستار پرهيز از موازي‌كاري در مساله سياست خارجي كشور و انتخاب نمايندگان ويژه از سوي او شدند.

به گزارش ايلنا، در پايان جلسه علني امروز مجلس محمد دهقان عضو هيات رئيسه تذكرات كتبي نمايندگان به دولت را قرائت كرد. تذكر 122 نماينده به احمدي‌نژاد نيز از اين دسته بود كه نمايندگان در آن به احمدي‌نژاد تذكر دادند كه از موازي‌كاري در سياست‌خارجي و انتخاب نمايندگان ويژه پرهيز كند و اين كار را برخلاف قانون دانستند. لزوم تبعيت محض از سخنان رهبري نيز از ديگر ابعاد تذكر اين نمايندگان به رئيس‌جمهور بود.
....... متن کامل خبر را در فایل ضمیمه مشاهده نمایید


برخلاف وعده قبلی، یارانه نقدی دو ماه یک بار پرداخت می شود
" دولت به وعده خود در واریز یارانه نقدی به حساب مردم از 2ماه قبل از افزایش قیمت‌ها عمل نخواهد کرد، بلکه قصد دارد یارانه نقدی را هر 2 ماه یک‌بار به حساب مردم واریز کند."

رئیس کمیسیون ویژه مجلس در بررسی طرح تحول اقتصادی غلامرضا مصباحی‌مقدم، ضمن بیان بیان این مطلب اظهار داشت:" بنده در نطقی که در نشست مشترک دولت و مجلس داشتم تاکید کردم و تذکر دادم که دولت باید به وعده خود مبنی‌بر اینکه دو ماه قبل از اجرای هدفمند کردن یارانه‌ها، یارانه‌ نقدی را به حساب مردم واریز می‌کند، عمل کند. "
....... متن کامل خبر را در فایل ضمیمه مشاهده نمایید


حجم مبادلات ایران با دبی کمتر از نصف شد
در روزهای اخیر اتباع ایران مشکلات زیادی با بانک های امارات متحده پیدا کرده اند.

در ماه ژوئن میلادی شورای امنیت سازمان ملل با اکثریت آرا و با آرای مخالفت ترکیه و برزیل، چهارمین دور از تحریم‌ها علیه ایران را به تصویب رساند.

از همان تاریخ امارات متحده عربی که بزرگترین طرف تجاری ایران در منطقه محسوب می‌شود اقدام به محدود کردن سطح تجارت خود با ایرانی‌ها کرد.
....... متن کامل خبر را در فایل ضمیمه مشاهده نمایید



...................................................................................................................................................................

متن کامل خبرنامه را در فایل پی دی اف ضمیمه شده به ایمیل (در انتهای ایمیل) مطالعه کنید.
پایان متن
گروه خبری دانشجویی موج سبز

.................................................................................................................................................




--
----------------------------------------------------------------------
برای "عضویت" در گروه خبری دانشجویی موج سبز یک ایمیل به آدرس زیر ارسال کنید:
mowje-sabz+subscribe@googlegroups.com
----------------------------------------------------------------------
برای "لغو عضویت" از گروه خبری دانشجویی موج سبز یک ایمیل به آدرس زیر ارسال کنید:
mowje-sabz+unsubscribe@googlegroups.com
----------------------------------------------------------------------

--
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
شما این ایمیل را به جهت عضویت در گروه ۲۳ خرداد دریافت کرده‌اید
 
برای آگاهی از قوانین گروه ۲۳ خرداد اینجا را ببینید
http://groups.google.com/group/23khordad
 
برای لغو عضویت خود در گروه ۲۳ خرداد به آدرس زیر ایمیل بزنید
23khordad+unsubscribe@googlegroups.com
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

CopyRight © 2006 - 2010 , GODFATHER BAND - First Iranian News Portal , All Rights Reserved