428The_Godfather_II_2The%20Godfather273TheGodfather2020305The_Godfather_II_1

Go English

یکشنبه، خرداد ۰۹، ۱۳۸۹

[23khordad] دوست دارم کهریزک دوم را معرفی کنم

محمد نوری‌زاد خطاب به آیت‌الله خامنه‌ای:

دوست دارم کهریزک دوم را معرفی کنم

محمد نوری‌زاد نویسنده و فیلمساز زندانی، در نامه‌ای به آیت‌الله علی خامنه‌ای، از زندان اوین به عنوان «کهریزک دوم» یاد کرد.

آقای نوری‌زاد این نامه را به خواست عباس جعفری دولت‌آبادی، دادستان تهران نوشته و در زندان اوین تحویل وی داده است.

آن‌طور که نوری‌زاد نوشته است، آقای دولت‌آبادی در این دیدار از وی خواسته بود در نامه‌ای از رهبر جمهوری اسلامی تقاضای عفو و بخشش کند.

نوری‌زاد در این نامه خطاب به آقای خامنه‌ای نوشته است: «من در اوین با هتاکی بازجوهای بی‌سواد و ضرب و شتم آنان مواجه شده‌ام

«بازجویان در زندان اوین، به قبیح‌ترین روش‌ها از متهمان اقرار می‌گیرند. با کثیف‌ترین رویه و با زدن‌ها و فحش‌ها و تحقیرهای پلید»

در نامه این فیلمساز آمده که بازجویان در زندان اوین، «به قبیح‌ترین روش‌ها از متهمان اقرار می‌گیرند. با کثیف‌ترین رویه و با زدن‌ها و فحش‌ها و تحقیرهای پلید

وی اضافه کرده است: «خیلی دوست داشتم در یک ملاقات حضوری کهریزک دوم را به شما معرفی کنم و از فجایع رفتاری کسانی بگویم که ادعای سربازی امام زمان را دارند

محمد نوری‌زاد در جریان وقایع پس از انتخابات، سه نامه به آقای خامنه‌ای نوشت و در وبلاگ خود منتشر کرد که این نامه‌ها منجر به بازداشت وی شد.

«خیلی دوست داشتم در یک ملاقات حضوری کهریزک دوم را به شما معرفی کنم و از فجایع رفتاری کسانی بگویم که ادعای سربازی امام زمان را دارند»

وی به اتهام «توهین» به رهبری و رئیس قوه قضائیه از ۳۰ آذر ۱۳۸۸ در بازداشت به سر می‌برد. او چهارمین نامه خود به آقای خامنه‌ای را چندی پیش از داخل زندان اوین نوشت که بازتاب‌های فراوانی به همراه داشت.

دادگاه در حکم بدوی برای این روزنامه‌نگار و فیلمساز، سه سال و نیم حبس به علاوه ۵۰ ضربه شلاق تعیین کرده است.

محمد نوری‌زاد در اعتراض به وضعیت خود اواخر اردیبهشت ماه دست به اعتصاب غذا زد که عباس جعفری دولت آبادی در روز سوم اعتصاب غذایش با وی در زندان اوین دیدار کرد.

آقای نوری‌زاد در یادداشتی که متن کامل آن امروز یکشنبه در وب‌سایت کلمه منتشر شده، به جزئیات این دیدار اشاره کرده و موضوع نامه به رهبر جمهوری اسلامی را مطرح کرده است.

نوری‌زاد از دادستان تهران خواسته از مقام خود استعفا کند، چرا که به اعتقاد وی «عدالت در دستگاه قضائی ما بیشتر یک شوخی بزرگ است»

در همین دیدار است که دولت‌آبادی از نوری‌زاد می‌خواهد در نامه‌ای از رهبر جمهوری اسلامی تقاضای عفو کند.

آن‌طور که نوری‌زاد نوشته است، وی در این دیدار به دادستان تهران گفته که «من تقاضای عفو نمی‌کنم، چراکه معتقدم خطایی مرتکب نشده‌ام

نوری‌زاد در این دیدار همچنین افزوده که «هرکجا قانون نباشد، پای یزید در میان است؛ مثل دستگاه قضائی ما که معتقدم هیچ ربطی به اسلام ندارد

این فیلمساز در عین حال از «آلوده» بودن اکثر نهاد‌های جمهوری اسلامی انتقاد کرده و از دادستان تهران خواسته از مقام خود استعفا کند، چرا که به اعتقاد وی «عدالت در دستگاه قضائی ما بیشتر یک شوخی بزرگ است

--
برای عضویت در گروه 23خرداد به آدرس زیر مراجعه کنید :
http://groups.google.com/group/23khordad
 
لطفا در صورتی که مطالب ذکر شده در این ایمیل نامربوط
و یا شایعه های بی اساس و مغرضانه است به یکی
از مدبران گروه اطلاع دهید
 
خبرهایی که بدون ذکر منبع مطمئن بیان می شود امکان دارد تنها شایعه باشند

 
You received this message because you are subscribed to the Google
Groups "23khordad" group.
To post to this group, send email to 23khordad@googlegroups.com
To unsubscribe from this group, send email to
23khordad+unsubscribe@googlegroups.com
For more options, visit this group at
http://groups.google.com/group/23khordad?hl=en

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

CopyRight © 2006 - 2010 , GODFATHER BAND - First Iranian News Portal , All Rights Reserved