428The_Godfather_II_2The%20Godfather273TheGodfather2020305The_Godfather_II_1

Go English

دوشنبه، خرداد ۱۰، ۱۳۸۹

[23khordad] در مورد گروه- مهم


سلام


چند ماه است که فعالیت‌های گروه عوض شده است و من هم کمتر (شاید اصلا) در بحث‌ها شرکت می‌کنم. من هیچ وقت کاری را که شروع کرده‌ام را ترک نکردم. ولی‌ سردر گم‌ای شدید‌ای دارم که هم مربوط به مردم است و هم گروه. در مورد گروه باید بگم که بعد از ۲۲ بهمن، به شدت همه چیز ایستاد. روز‌هایی‌ بود که ۱۰۰ تا ۱۵۰ ایمیل در روز داشتیم، بحث میشد و ایده داده میشد. ولی‌ بعد از ۲۲ بهمن، بودند روزهایی با ۱۰ ایمیل. این یعنی‌ چه؟ یعنی‌ اینکه ما اساسا انسان‌های جوگیری هستیم که میزان خون زمین ریخته شده و سختی‌ شرایط ما را به سمتی می‌کشاند که آزادی و دموکراسی بخواهیم. کاری که ملت ما قرن‌ها است انجام داده اند و دیکتاتور پرورند اند. دلیل بدبختی ما. این گروه فقط یک سایت خبر رسانی نیست، محل عنها بحث و تبادل نظر است، ولی‌ بعضی‌ از ما فقط زمانی‌ یادمان می‌آید گروه وجود دارد که بوی گاز اشک آور بهمان می‌‌خورد.


دلیل دوم سر در گمی من، سیاست‌های گروه است. اشخاصی‌ مثل اکبر بودند که بچه‌ها می‌گفتند نباید حذف شود و باید ندیده گرفته شود. ولی‌ آخر سر مجبور به حذف او شدیم. دلیلش چه بود؟ ما از روی احساسات تصمیم گرفته بودیم یا اینکه هنوز به آن بلوغ نرسیده ایم تا تحمل کنیم یا نه دیده بگیریم؟ تکلیف ما چیست؟ چرا ماه‌ها در گروه بسیجی‌ و مزدور آمد و رفت و ندیده گرفته شد و ناگهان به این نتیجه رسیدیم که باید سیاست حذف را بر قرار بکنیم و الان یک ماه است که من شخصاً عضو گیری گروه را بسته‌ام تا مزدور‌ای وارد نشود و در این مدت چندین نفر از مزدوران را حذف کرده ام. در صورتی‌ که اگر میدانستیم چگونه با اینها برخورد کنیم، مجبور نبودیم عضوگیری گروه را ببندیم تا افراد عادی نتوانند عضو شوند. یک سال گذشته است و من حدود  ۱۰ بار گفتم که اگر می‌بینید مزدوری برای گروه خطر ناک است به مدریت گروه ایمیل بزنید و همگی‌ خواستار اخراج ش بشید. ولی‌ چند بار این کار را کرده اید؟ افرادی که حذف شده اند،  افرادی بود اند که من به کمک چند نفر تصمیم به حذف‌شان گرفتم یا در میان متن ایمیل‌ها بهشان اشاره شده بود. من هرروز چند بار به گروه سر میزنم، و بیشتر وقت‌ام را هم برای مدیریت گروه مصرف می‌کنم، اگر به مشکل‌ای برخوردید و یا کمک‌ای خاستید که مدیریت گروه بتواند کمک کند، من در خدمت ام. ولی‌ اول از همه تصمیم بگیرید که سیاست‌ها چه گونه باید باشند. اصول‌ای را تعیین کنیم و بر اساس آن‌ها رفتار کنیم اگر می‌خواهید کسی‌ را حذف کنید، چهار چوب‌های داشته باشیم که داستان به دیکتاتوری و الیگارشی نکشد و ۹۰ درصد  اعضا خشنود باشند .تصمیم نداشتم تا بگویم من یکی‌ از مدیران گروه‌ام ولی‌ احساس می‌کنم همگی‌ شما فکر می‌کنید نظارت‌ای بر گروه نیست. مشکل نبود چهار چوب و اصول است


قربانتان

آلمو


--
برای عضویت در گروه 23خرداد به آدرس زیر مراجعه کنید :
http://groups.google.com/group/23khordad
 
لطفا در صورتی که مطالب ذکر شده در این ایمیل نامربوط
و یا شایعه های بی اساس و مغرضانه است به یکی
از مدبران گروه اطلاع دهید
 
خبرهایی که بدون ذکر منبع مطمئن بیان می شود امکان دارد تنها شایعه باشند

 
You received this message because you are subscribed to the Google
Groups "23khordad" group.
To post to this group, send email to 23khordad@googlegroups.com
To unsubscribe from this group, send email to
23khordad+unsubscribe@googlegroups.com
For more options, visit this group at
http://groups.google.com/group/23khordad?hl=en

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

CopyRight © 2006 - 2010 , GODFATHER BAND - First Iranian News Portal , All Rights Reserved