428The_Godfather_II_2The%20Godfather273TheGodfather2020305The_Godfather_II_1

Go English

دوشنبه، دی ۱۲، ۱۳۹۰

..::::....MIADGAH....::::.. Majale Salamat num 7 ...

 

http://islamupload.ir/images/mh4t46rdz0fz2ohqpui.jpg

[i]

 

[i]

 

 

مجله سلامت

 

 

 خبر ها و مقالات سلامتی ..

http://www.tourthai.com/gallery/images024/flower%20garden-01.JPG

 

فوائد زیتون :

گیاه شناسی

خواص : زیتون Olive

نام علمی Olea europaea

 

 

نحوه استفاده : به عنوان سالاد و جانشین غذا استفاده میگردد و خواص بسیار زیادی دارد که در زیر به آن اشاره خواهد شد :

http://fa.parsiteb.com/images/normall/461319291_af43e67160_m.jpg

زیتون درختچه ای است به ارتفاع تقریبا سه متر ولی هنگامیكه در شرایط مساعد پرورش می یابد ارتفاع آن حدود 12متر و قطر تنه اش به 3 متر میرسد .

چوب درخت زیتون بسیار سخت و مقاوم است . رنگ آن زرد است كه خطوطی قهوه ای رنگ در آن وجود دارد . از چوب زیتون برای تهیه اشیاء چوبی ظریف استفاده می شود . برگهای آن سبز رنگ ، بیضوی و دراز و بوضع متقابل یكدیگر بر روی ساقه قرار گرفته اند .

 

زیتون رسیده از نظر طب قدیم ایران گرم و قابض است و میوه نارس زیتون سرد و خشك است و روغن زیتون گرم و خشك است . برگ درخت زیتون نیز گرم و خشك می باشد .

1)دم كرده برگ زیتون داروی خوبی برای پائین آوردن فشار خون می باشد . بدین منظور باید 20 عدد برگ زیتون را داخل 300 گرم آب ریخته و آنرا بمدت 15 دقیقه بجوشانید . سپس كمی قند بآن اضافه كرده و بمقدر یك فنجان دوبار در روز از آن بنوشید . بعد از دو هفته باید بمدت 8 روز نوشیدن این دم كرده را قطع كنید و سپس ادامه دهید .

2)روغن زیتون نرم كننده و صفرا بر است .

3)روغن زیتون دفع كننده سنگ كیسه صفرا است برای این منظور باید آنرا با آبلیمو مصرف كرد .

4)روغن زیتون كرم كش است .

5)روغن زیتون برای رفع سرفه های خشك مفید است .

6)برای رفع خارش گزیدگی حشرات ، روغن زیتون را به محل گزیدگی بمالید .

7)بدن بچه هایی را كه مبتلا به نرمی استخوان و كم خونی هستند با روغن زیتون ماساژ دهید اثر مفیدی دارد

8)برای رفع خشکی لثه ، روغن زیتون را بر روی لثه بمالید .

9)برای برطرف كردن خراش و ترك پوست ، گلیسیرین و روغن زیتون را بمقدر مساوی با هم مخلوط كرده و روی پوست بمالید .

10)دم كرده برگ درخت زیتون تب بر است .

11)جوشانده برگ درخت زیتون برطرف كننده نقرس و روماتیسم است .

12)برای سرباز كردن جوشها و كورك ها زیتون را له كرده و روی جوش یا كورك بمالید .

13)دم كرده و جوشانده پوست درخت زیتون تب بر و درمان كننده مالاریا است .

14)پماد میوه نارس زیتون برای سوختگی مفید است

15)جویدن برگ زیتون برای از بین بردن زخم های دهان مفید است

16)برای رفع سستی فلج و لقوه و تقویت نیروی جنسی باید 80 گرم روغن زیتون را با 14 گرم كندر و 16 گرم سیاه دانه مخلوط كرده و بمدت سه روز از آن بخورید

17)مصرف روغن زیتون از امراض قلبی و سرطان جلوگیری می كند .

18)و بالاخره روغن زیتون بهترین روغن برای پخت و پز می باشد زیرا در اثر حرارات خراب نمی شود.

توضیحات : روغن زیتون برای هیچ كس مضر نیست و همه افراد می توانند از آن استفاده كنند فقط میوه تازه و یاقوتی آن معده راسست می كند و ممكن است تولید استفراغ نماید

zeytoon4

خواص داروئی:

 


 

zeytoon3

منشاء درخت زیتون احتمالا منطقه مدیترانه بوده و از آنجا به نقاط دیگر دنیا راه یافته است .
زیتون معمولا در اوائل تابستان شروع به گل دادن می كند و میوه آن كم كم ظاهر می شود . در اواخر تابستان میوه آن به ثمر می رسد . در این هنگام زیتون سبز است و بتدریج تبدیل به بنفش و قهوه ای و سپس سیاه می شود بطوریكه در اواخر پائیز كه موقع برداشت میوه است رنگ آن بكلی تیره است

 

 منبع : کتب طب سنتی

سایت آکا ایران

 .

 

 

چگونه چاقی ران را از بین ببریم؟

 

این سوال بسیاری از افراد، چه لاغر و چه چاق است كه؛ آیا می توان چربی قسمت خاصی از بدن را كاهش داد؟

پاسخ خیر است. شما نمی توانید با رژیم لاغری، تصمیم بگیرید كه قسمت خاصی از بدنتان را لاغر كنید. هر رژیمی را كه رعایت كنید یا هر نوع ورزشی را كه انجام دهید، این بدن شما است كه تصمیم می گیرد چربی كدام قسمت از بدن را بسوزاند. حتی با ورزش هم ، فقط عضلات اندام خاصی از بدن پرورش می یابد ولی چربی آن منطقه نمی سوزد.

 http://www.7gardoon.com/files/test/adverimg-63138.jpg

 

 

اما چگونه چربی اضافی ران ها را از بین ببریم؟

برای این كار هیچ دارو و هیچ رژیم خاصی موثر نیست. پس راه حل چیست؟ هر یك از ما دارای ساختار بدنی خاصی هستیم و در اثر اضافه شدن وزن، چربی در مناطق خاصی از بدن ما انباشته می شود و تنها راه تغییر حجم چربی در یك منطقه خاص مثل ران ها، تغییر عادات غذایی است. با رعایت یك � رژیم لاغری اصولی و علمی� چربی بدن می سوزد . این رژیم لاغری، یك رژیم كلی برای تمام بدن است نه فقط برای یك قسمت از آن. اگر چربی در منطقه ران جمع شده باشد با اجرای رژیم لاغری به مرور ران ها متناسب می شوند.ولی انجام این امر در یك شب امكان پذیر نیست. پس فردی كه رژیم لاغری می گیرد، باید صبر و حوصله فراوانی داشته باشد. یك رژیم متعادل ومناسب رژیمی است كه مقادیر بالایی میوه و سبزی و كربوهیدرات های پیچیده داشته باشد ومقدار چربی آن كم باشد و نیاز پروتئین بدن را تامین كند.

تنها راه غیر رژیمی بر طرف كردن چربی ران، لیپوساكشن(برداشتن چربی اضافی بدن با عمل جراحی) است كه علاوه بر مشكلات و هزینه فراوان، اثرش بسیار موقتی است و با پرخوری، ران ها مجدداً به حالت اولیه باز می گردند.

 

در مورد ورزش هم باید عرض كنم كه هیچ نوع ورزش خاصی وجود ندارد كه چربی منطقه خاصی از بدن را از بین ببرد، بلكه عضلات آن قسمت را قوی می كند.

 

چرا ران های من چاق می شوند؟

در زنان، چربی در اندام های تحتانی بدن ذخیره می شود تا اندام های تناسلی را در برابر ضربات محافظت كند. پس از یائسگی، تراكم چربی در قسمت های بالای بدن و كمر بیشتر شده و بدن حالت مردانه می گیرد.

 

خصوصیات ژنیتیكی افراد بر محل ذخیره چربی اضافی بدن موثر است. برای مثال اگر خانم های خانواده ما در قسمت ران چاق می شوند، ما نیز در معرض چاقی ران هستیم، درست همانطور كه خصوصیات اسكلتی را از خانواده به ارث می بریم.

 

حتی اگر ژن چاقی ران در ما وجود داشته باشد، ولی خود چربی را كه به ارث نمی بریم! یعنی بایستی با دریافت كافی و مناسب مواد غذایی و انجام فعایت بدنی ، از بروز چاقی و تجمع چربی اضافی در بدن جلوگیری كنیم.

 

دلیل اصلی چاق شدن ران ها چیست؟

دلیل اصلی چاق شدن ران، شكم و هر جای دیگر بدن، نحوه غذا خوردن ما است. به خاطر داشته باشید با پرخوری و عدم فعالیت بدنی، مواد غذایی اضافی به صورت چربی در بدن ما انباشته می شوند و دچار چاقی و اضافه وزن می شویم. پس تنها راه خلاص شدن از این چربی ها اضافی، تغییر عادات غذایی غلط و كمتر خوردن است، مخصوصاًمصرف كمتر چربی . به این صورت كه چربی های اشباع مثل روغن نباتی جامد، كره و چربی گوشت را به مقدار خیلی كم مصرف كنید. از خوردن غذاهای پرچرب و سرخ شده مثل انواع ساندویچ های سوسیس و كالباس سس دار، پیتزا ( مقدار زیادی پنیر پیتزا دارد) خودداری كنید.

 

همچنین از خوردن تنقلات و مواد غذایی كه دارای انرژی بالا و مواد مغذی كم هستند ، پرهیز كنید. در عوض در برنامه غذایی روزانه خود از انواع میوه ها و سبزی ها به مقدار فراوان ، لبنیات كم چرب و مقادیر كافی نان، برنج ، غلات، حبوبات، تخم مرغ و گوشت ( اگر مرغ و ماهی باشد خیلی بهتر است) استفاده كنید.

 

علاوه بر رعایت غذایی، بایستی به طور منظم و مداوم فعالیت بدنی داشته باشید. به طور مثال روزی نیم تا یك ساعت پیاده روی كنید. یا اینكه در یك كلاس ورزشی ثبت نام كرده و یا خودتان در منزل به تنهایی یا همراه با برنامه های ورزشی رادیو و تلویزیون نرمش كنید.

 

چگونه از شر این چربی ها خلاص شویم؟

یك شروع خوب برای این كار، دقت در میزان مصرف چربی ها و قندهاست. خیلی از افراد بر این عقیده اند كه ما خیلی كم چربی مصرف می كنیم ولی حقیقت امر این است كه بدون اینكه خودشان احساس كنند، خیلی بیشتر از نیازشان چربی مصرف می كنند. چون بسیاری از چربی های دریافتی ما در غذا مخفی است و ما متوجه نمی شویم كه مقدار زیادی چربی مصرف كرده ایم.

 

مثلاً سس موجود در ساندویچ حداقل 8 گرم چربی دارد یا یك مشت بادام زمینی 26 گرم چربی دارد و یا یك فنجان شیر معمولی 7 گرم چربی دارد. پس ما چربی را مصرف می كنیم بدون آنكه خودمان متوجه شویم.

 

ولی منظور ما این نیست كه شیر و بادام زمینی را كه دارای فواید زیادی هستند، مصرف نكنید. بلكه بایستی به مقدار كافی و لازم از این دو ماده غذایی و سایر خوراكی ها دریافت كنید. به این صورت كه اگر در معرض چاقی هستید از لبنیات كم چربی ( حداقل 3 لیوان در روز) و نیز آجیل به مقدار حساب شده استفاده كنید.

 

و در نهایت؛

 

برای آنكه اندامی متناسب داشته باشیم، همیشه باید مراقب آنچه كه می خوریم باشیم و به طور منظم ورزش ونرمش كنیم.

 

پس بطور خلاصه می توان گفت:

1) اجرای یك رژیم متعادل

 

2) انجام تمرینات ورزشی ملایم

 

3) داشتن صبر و حوصله فراوان،

 

به شما كمك می كند كه ران های خوش فرم و متناسبی داشته باشید.

 

منبع : تبیان

 

 

رفع چربی دورکمر و ران

 

رژیم غذایی خاصی برای اینکه فقط یک قسمت از بدنتان لاغر شود وجود ندارد. برای لاغر شدن ران در درجه اول پیاده روی تند به مدت نیم الی 1 ساعت در روز را توصیه می کنم، مثلاً کفش راحت بپوشید و مسیری را که با تاکسی یا اتوبوس می رفتید با سرعت نسبتاً زیاد پیاده بروید که در روز 45 دقیقه بشود. ثانیاً در منزل نرمش کنید. به پهلو بخوابید. 2 پا را روی هم بگذارید. پای رویی را 20 مرتبه بلند کنید و به حالت قائم به بدن برسانید و به آرامی به حالت اول برگردانید. همین کار را با پای دیگر انجام دهید، یک ماه هر روز این اعمال را انجام دهید و نتیجه را ببینید و حتماً اول با متر منطقه را اندازه بگیرید تا تغییر را متوجه شوید.

مطلب کاملی در مورد لاغر کردن ران ها ، در قسمت (تغذیه/ انواع رژیم های درمانی / رژیم های لاغری ) با عنوان " چگونه چاقی ران را از بین ببریم؟ " در همین سایت وجود دارد. آن را مطالعه کنید که حتماً برایتان مفید خواهد بود.

برای لاغر شدن شکم یا دور کمر دو کار را باید انجام دهید: 1) نان سفید مثل باگت و نان های فانتزی و نان لواش،شیرینی و برنج و ماکارونی را کمتر مصرف کنید. بجای آن بیشتر مواد پروتئینی، لبنیات و سبزی ومیوه بخورید، چون طبق تحقیقات انرژی مواد نشاسته ای موجب تجمع چربی در شکم میشود. 2) ورزش دراز و نشست را با روزی 30 تا شروع کنید و به مرور هر هفته 10 تا بیشتر بزنید. که طریقه درست انجام آن در بخش (تغذیه/ انواع رژیم های درمانی/ رژیم های لاغری) با عنوان " چگونه چربی های زائد شکم را از بین ببریم ؟" وجود دارد. با این تمرینات و پیاده روی زیاد در عرض دو تا سه ماه شکم تان کوچک می شود. پیاده روی تند به مدت نیم الی 1 ساعت در روز را نیز توصیه می کنم.

کارشناس تغذیه تبیان

 

 

 

 

گیاهی موثر در رفع چین و چروک صورت

 http://www.seemorgh.com/DesktopModules/iContent2/Files/8425.jpg

 

 یك متخصص تغذیه گفت: مصرف رازیانه برای سلامت پوست و رفع چین و چروك پوست صورت مفید است و موجب شادابی و طراوت بخشیدن به چهره‌های خسته و گرفته می‌‌شود.

مرتضی صفوی افزود: رازیانه با خواص فراوان دارویی، التیام بخش بسیاری از بیماری‌‌ها از جمله سرفه و سرماخوردگی است.

 

 

 وی گفت: تمام بخش‌های مختلف این گیاه یعنی دانه، برگ و ریشه آن خوراكی است.این گیاه دارویی، سموم بدن را پاك می‌كند، بیماری‌ التهاب دهان را از بین می‌برد.

این متخصص تغذیه اضافه كرد: مصرف رازیانه برای درمان سرماخوردگی و نیز سرفه به خاطر خاصیت خلط‌ آور بودنش مفید است. رازیانه موجب تقویت چشم می‌‌شود، حساسیت‌های چشم را از بین می‌برد و دارای اثرات مهمی بر سلامت پوست است.

صفوی افزود: پاك كننده و ضد عفونی كننده، حفظ خاصیت كشسانی پوست و جوان كردن آن، آرامش بخش، رفع چین و چروك از پوست‌های پیر، شادابی و طراوت بخشیدن به چهره های خسته و گرفته می‌بخشد.

این متخصص تغذیه اضافه كرد: مصرف رازیانه باعث افزایش شیرمادر می‌شود. از دیگر خواص رازیانه می‌توان به ضد درد، ضد اسپاسم، ضد باكتری، ضد ویروس، ضد سم، ضد نفخ، هضم كننده، مقوی قلب، ادرار آور، خلط آور و تسكین گرفتگی عضلات اشاره كرد. 

 

 

 

 

 

 

 

 

زهر زدایی یا پاک کردن بدن از سموم و آلودگیها

 

سموم مختلفی در محیط وجود دارد ، در هوایی که تنفس می کنیم، در غذایی که میخوریم و آبی که می نوشیم ،  همه این سموم می توانند در بدن ما جمع شده و تاثیرات مختلفی روی سلامتی ما بگذارند. این مقاله را بخوانید تا بفهمید که چطور این ناپاکی ها را از بین برده و جسمی سالم داشته باشید.

 

http://www.seemorgh.com/DesktopModules/iContent2/Files/45998.jpg 

 

زهر زدایی چیست؟  

سموم و زهرها می توانند در خون ما جمع شوند:

بنابراین زهرزدایی یعنی خروج این مواد مضر از جریان خونمان. کبد نقش مهمی در این عملیات ایفا می کند چون کبد است که روی این سموم در خون عملیات انجام می دهد. کلیه ها، روده، پوست، غدد لنفاوی و ریه نیز به تصفیه و از بین بردن سموم کمک می کنند، اما اگر کل سیستم خوب و درست عمل نکند، عملیات تصفیه تاثیرگذار نخواهد بود. به همین دلیل کل بدن در عملیات تصفیه و زهرزدایی شریک هستند.

یک برنامه زهرزدایی چطور عمل می کند؟ 

می‌توانید یک برنامه دقیق و فشرده سه تا هفت روزه را انتخاب کنید (یا حتی طولانی تر، اما این نوع برنامه پیشنهاد نمی شود چون ممکن است سلامتیتان به خطر بیفتد). یا اینکه فقط مکمل های غذایی جدیدی به برنامه غذایی روزانه تان اضافه کنید. اگر بخواهید می توانید هر دو این تکنیک ها را با هم ادقام کنید.

 

برنامه سه تا هفت روزه زهرزدایی می تواند برای هر انسانی یک بار در سال بسیار مفید باشد. به خصوص اگر دچار خستگی ، ناراحتی های پوستی، آلرژی، حرکت های نا متعارف شکمی، عفونت های کم، سختی در تمرکز یا هر ناراحتی ضعیف دیگری باشید یکبار آن را امتحان کنید.

 

 

چه کسانی باید از برنامه های زهرزدایی استفاده کنند؟ 

هرچند که برنامه های زهرزدایی برای هر فرد سالمی هم می تواند مفید باشد، اما نباید خیلی از این برنامه ها استفاده کرد. اگر مبتلا به یک بیماری مزمن و ویروسی مثل سرطان یا سل یا هر بیماری جدی دیگری هستید، قبل از شروع چنین برنامه ای باید با پزشک مشورت کنید.

 

همچنین، اگر دچار سردرد، حالت تهوع و استفراغ شدید نشاندهنده این است که این برنامه خیلی سریع انجام شده است و بدنتان نمی تواند سموم را به این سرعت از بین ببرد. در این حالت، برنامه زهرزدایی را کاملاً قطع کنید تا این علائم از بین برود.

 

انواع مختلف رژیم های زهرزدایی کدام است؟ 

بعضی رژیم های زهرزدایی فقط روی خون و کبد تمرکز می کنند، بعضی دیگـــــر روی کلیه ها، و سایر رژیم ها نیز ممکن است روی روده وشکم، پوست یا ریه کار کند. می توانید برای سلامت کردن کل بدنتان این رژیم ها را با هم ادقام کنید. همه چیز به خودتان بستگی دارد. همانطور که در بالا اشاره شد، می توانید از یک برنامه فشـــرده یک هفته ای استفاده کنید یا اینکه بعضی از این متدهای تصفیه را به برنامه غذایــــی روزانه تان اضافه کنید.

 

رژیم آبمیوه:

نوشیدن آب سبزیجات، آب میوه های تازه و آب به مدت سه تا هفت روز کاملاً سموم و زهرها را از بدنتان دفع می کند، در حالیکه بدنتان را نیز از انواع ویتامینها، مواد مغذی، مواد معدنی و آنزیم های مورد نیاز غنی می کند. اما این کار را به مدت زیاد انجام ندهید و در طول یک هفته کاری این رژیم را شروع نکنید چون ممکن است برای انجام کارهایتان انرژی لازم را نداشته باشید. هنگام مسافرت بهترین زمان برای انجام این کار است و اگر احساس کردید که خیلی ضعیف شده اید، زمانش رسیده است که رژیم را قطع کنید.  

http://hamhame.net/uploads/posts/2010-09/1283438918_photo_foodservice-juice.jpg

 

زهرزدایی گیاهی: 

گیاهان بسیاری وجود دارند که بخواهید با آنها رژیم بگیرید. بیشتر این گیاهان به صورت پودر، قرص یا چای وجود دارند. می توانید این مکمل ها را که بیشتر روی شکم و روده تمرکز دارند در فروشکاه های مواد غذایی بیابید.

اگرچه می توانید این مکمل ها را در هر زمانی استفاده کنید، اما بهتر است که همراه آن از یک برنامه غذایی سالم نیز استفاده کنید چون در اینصورت موثرتر خواهد بود. درست نیست که در طی استفاده از این مواد زهرزدا از غذاهای ناسالم استفاده کنید.

در اینجا به چند مکمل غذایی که برای اعضاء مختلف مناسب هستند اشاره می کنیم:

روده و شکم:  ریشه قاصدک، خار شیری، چغندر قرمز، جعفری، بسفایج، بابونه، گیاه دم اسب، برگ درخت قان، کوهاش، سنبل خطایی، جنتیانا و علف طلایی.

کلیه ها: جعفری، قاصدک، گل مهر طلا، کران بری، فلفل قرمز، تخم اردج، اووا اورسی، مریم گلی و زنجبیل.

ریه:  کامفری، بوسیر، نارون امریکاییعلف شیر امریکایی و خطمی.  

حمام ها و سونا های زهرزدایی:

راه های متفاوتی وجود دارد که پوستتان را از ناپاکی ها پاک کنید. سونا ها و حمام های بخار به شما کمک می کند که فلزات سنگین را با عرق کردن دفع کنید. استفاده از محصولات مراقبتی طبیعی پوست که سموم پوست را به خود جذب می کنند نیز می تواند تاثیر زیادی روی سلامتیتان بگذارد. پوستتان را در حالت خشک با لیف های مخصوص پاک کنید و این کمک می کند تا سموم و ناپاکی ها  از روزنه های پوست دفع شوند.

 

حمام های زهرزدایی نیز بسیار خوب می باشد. یکبار در هفته در طی یک برنامه زهرزدایی از این حمام ها نیز استفاده کنید و بعد از اتمام برنامه ماهی یکبار این کار را ادامه دهید. � فنجان جوش شیرین یا نمک دریا در آب حمامتان بریزید، و به مدت 15 تا 20 دقیقه در این آب بخوابید و بعد پوستتان را به آرامی با یک صابون طبیعی و لیف بمالید. سیاهی آب به خاطر دفع فلزات سنگین -- مرکوری و سلنیوم -- از پوستتان است.

 

پاک کردن روده و شکم:

سمومی که در کبد رویشان کار شده است برای دفع به سمت روده می روند. بنابراین پاک کردن روده بسیار روی سلامتی موثر است. بهترین راه شروع یک برنامه غذایی پر فیبر که شامل مقدار زیادی میوه تازه و سبزیجات باشد است.

همچنین محرکات گیاهی زیادی برای روده وجود دارد که از نظر قدرت درجات مختلفی دارند. اما آگاه باشید: افراد نسبت به گیاهان مختلف واکنش های مختلفی دارند. بنابراین ابتدا مقدار کمی از آن گیاه را استفاده کرده تا بفهمید نسبت به آن حساسیت دارید یا خیر. و به خاطر داشته باشید که این گیاهان را باید به صورت دوره ای استفاده کنید چون اعتیادزا هستند.

 

آنزیم ها:

آنزیم ها در هر برنامه زهرزدایی بسیار مهم هستند و یکی از مهمترین عوامل برای به دست آوردن سلامت عمومی بدن هستند. اگرچه در مکمل های غذایی یافت می شوند، اما بهترین منبع آنزیم ها میوه ها و سبزیجات نارس است. برای گرفتن بهترین نتیجه، این میوه ها و سبزیجات را بین  وعده های غذایی بخورید تا مستقیماً به سمت خون رفته و درگیر مراحل گوارش غذا نشوند.  آنزیم ها همچنین به پاک کردن روده و قوی تر کردن آن نیز کمک می کند.

 

 آنتی اکسیدان ها:

آنتی اکسیدان ها مثل ویتامینC، A و E برای زهرزدایی بسیار ضروری هستند چون به خنثی کردن رادیکال های آزاد که باعث خرابی سلول ها میشود کمک می کنند. به ویژه ویتامین C بسیار مهم است چون به ساختن ماده ای به نام گلوتاتیون کمک می کند که باعث دفع سموم می شود.

نه تنها این آنتی اکسیدان ها برای سلامتی عمومی ما موثر هستند، بلکه عملکرد کبد و اعضاء دیگر بدن که در عملیات زهرزدایی موثر هستند را بهتر می کند. آنتی اکسیدانها را می توانیم در مواد غذایی مثل پرتقال و انبه (ویتامین C)، تخم مرغ، شیر و جگر (ویتامین A)، و غلات و بادام (ویتامین E) بیابیم. هرچند استفاده آنها به صورت قرص آسان تر خواهد بود.

 

آیا راه های ساده تر دیگری وجود دارد تا روزانه سموم را از بدن دفع کنیم؟  

راه های بسیار زیادی وجود دارد تا بدنتان را روزانه پاک کنید:

  روزانه دو بطری یک کوارتی آب بنوشید.

  به طور منظم ورزش کنید تا سموم به شکل عرق از بدنتان خارج شود.

  مواد غذایی زهرزدا  مثل گل کلم، چقندی، تربچه، کلم، کنگر فرنگی و جلبک دریایی به غذاهای روزانه تان اضافه کنید

  در دوره  های کوتاه  گوشت را از برنامه غذاییتان حذف کنید. این کمک می کند تا سموم از بدنتان خارج شود چون گوشت بسیار سخت هضم می شود و برای گوارش به آنزیم های زیادی نیاز دارد.

تنفس عمیق داشته باشید تا اکسیژن کاملاً به سلول هایتان برسد.

 

جسم و روحتان را پاک کنید  

به یاد داشته باشید که برای زهرزدایی کردن از بدنتان نیز نباید زیاده روی کنید. یک دوره کوتاه زهرزدایی یا حتی دادن تغییرات کوچکی به شیوه ی زندگیتان می تواند به دفع سموم و ناپاکی ها از بدنتان کمک کند. در زمانی کوتاه، چه از نظر جسمی و چه روحی احساس بسیار بهتری خواهید داشت.

 منبع:birtak.com      

 

اس ام اس خنده دار،سرکاری و جدید مهر ماه ۸۹ -

fall ..

غزلی زیبا ..

پیر بانگ گو دزفول

تصاویر چروکیده شدن ماه!!

قابی برای گذر ثانیه ها

روانشناسی رنگ های هاله نورانی: شخصیت های قرمز ::

عوارض برنزه کردن زیاد پوست ::

گفتگو با احسان خواجه امیری خواننده تیتراژ �درمسیر زاینده‌رود�

ترک پا؛ پدیده‌ای‌ شایع در بین خانم ها ::

زحل ، ارباب حلقه ها ::

احادیثی زیبا درباره ی روزه ::

محافظت از زانو با ورزش::

چگونه ارتباط عاشقانه و رمانتیک روزهای اول ازدواج را برگردانیم؟

هفت شعر زیبا از شاعر لیتوانی ::

میلک شیک خرما ::

زبان؛ مركب سواری شیطان ::

کوتاه و خواندنی ::

مردان بعد از تولد فرزندشان چه تغییراتی می کنند؟

این نوشیدنی،جوشهای صورتتان را از بین می برد!

خوردن این خوراکی در سحر،شما را در طول روز گرسنه می کند!

مدل جدید کمپانی Nike , کتانی آکواریومی(+عکس)

این 7 غذا پیرتان می کند

بخاطر تو..

اس ام اس عاشقانه

سخنانی ارزشمند و گوهربار از ائمه ی اطهار علیه السلام ::

جک و اس ام اس تابستانی ::

رابطه آخر الزمان‏ و اشراط الساعة ::

مام‌ها برای پوست ضرر دارند؟

اسرار ازدواج موفق !

 

 

 

 

[i]

[i]

عضویت در میعادگاه ایرانیان

  Miadgah@yahoo.com   kaveh_Miadgah@yahoo.com  
  Anahita (Owner)   Kaveh ( Moderator )  
http://islamupload.ir/images/bft4tw67p5grvabs7zpe.jpg

__._,_.___
Recent Activity:
*********************************************
http://groups.yahoo.com/group/miadgah
*********************************************
http://groups.yahoo.com/group/miadgah-elearn
*********************************************

__000000___00000
_00000000_0000000
_0000000000000000
__00000000000000
____00000000000
MIADGAH00000
_________0
________*__000000___00000
_______*__00000000_0000000
______*___0000000000000000
______*____00000000000000
MIADGAH*____00000000000
________*_______00000
_________*MIADGAH 0
_000000___00000___*
00000000_0000000___*
0000000000000000____*
_00000000000000_____*
___00000000000_____*
______00000_______*
MIADGAH0________*
________*__000000___00000
_______*__00000000_0000000
______*___0000000000000000
______*____00000000000000
______*______00000000000
_______*_MIADGAH00000
________*_________0
_MIADGAH_*________*
_________*_______*
__________*
___________*____*
____________*___*
MIADGAH GROUP*__*
www.miadgah.ir**
www.miadgah.net*

*********************************************
http://groups.yahoo.com/group/miadgah
*********************************************
http://groups.yahoo.com/group/miadgah-elearn
*********************************************
www.miadgah.ir & www.miadgah.net
.

__,_._,___

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

CopyRight © 2006 - 2010 , GODFATHER BAND - First Iranian News Portal , All Rights Reserved