Sent from my iPhone
-----
ای جووونم تپل خان![]()
تو دیگه چرا آخه دوست داشتنی؟!![]()
خانوم چی شده که انقد آفتابه لازم دارین؟!!!![]()
استفاده ابزاری از بانوان برای تبلیغ پیکان وانت!!![]()
کاشکی دانشگاه آزاد درس خونده بودم!![]()
بیا پایین ذلیل مرده الان حاجاغا میاد!![]()
پ ن پ تصویری![]()
نبوغ ایرانی تکه!![]()
برای جمع کردن ماهواره های این محله ارتش باید بسیج بشه!![]()
بدون شرح!![]()
![]()
کار آقایون کثافت کاریه فقط!![]()
آخه تو اون بالا چیکار میکردی؟!![]()
خدا بیامرزه استیو جابز رو![]()
جلوی کجا؟!!





هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر