شنبه، فروردین ۰۶، ۱۳۹۰

Re: -- AndisheyeNik -- در مورد بکارت

 

درود بر شما
دوست گرامی
نظر شما در مورد ارتباط جنسی پیش از ازدواج به نظر من هم درسته
اما در مورد اینکه مردها به غیر از سکس به چیز دیگری فکر می کنند یا نه در اشتباه هستید دوست من
فقط کافیه یک مثال نقض برای سخن شما پیدا کنیم
نیوتن ، تسلا ، نیچه ، پور سینا و مردهای بسیار دیگری می توان نام برد که به همه چیز فکر می کردند جز سکس
من در پیام دیگری به عرض حضار گروه رسانده بودم که اتفاقاتی که اطراف ما رخ می دهد را نمی توان به کل بسط داد . آمار گیری صحیح شامل انتخاب یک جامعه آماری خوب با پراکندگی خوب و همچنین تهیه یک پرسشنامه خوب است
من قبول دارم نمونه چنین مردهایی که شما می فرمایید زیادند در جامعه ما اما نمی توان باز این جمله را حتی در جامعه ما به کار برد
مثلا در مورد بانوان هم بسیاری هستند که فقط به پول و ثروت فکر می کنند ، درسته؟آیا این درست است که بگوییم زنها به جز پول به چیز دیگری فکر نمی کنند؟
مسلما نادرست است
تکرار می کنم ، پیامی که به گروه در این مورد فرستاده شده جنبه طنز دارد و با واقعیت سنخیت ندارد
در بحث ها هم شرکت کنید ما از شما و نظرات شما استقبال می کنیم
سال خوبی داشته باشید
بدرود


From: Sanaz Frkh <sanazfrkh@yahoo.com>
To: AndisheyeNik@yahoogroups.com
Sent: Saturday, March 26, 2011 2:32 PM
Subject: Re: -- AndisheyeNik -- در مورد بکارت

 

با سلام به تمامی اعضای محترم گروه
هیچ وقت به گناه بودن یا نادرست بودن ارتباط جنسی قبل از ازدواج موافق نبودم ولی مخالف این هستم که خودم  را در اختیار هر کسی قرار بدهم و دلیل نمی شه چون با این مسئله مشکلی نداریم با هر کسی این رابطه برقرار بشه. شخصا ترجیح می دهم ابتدا شخصیتم و من واقعی ام شناخته شود
وقتی ایمیل یه مرد به غیر از سکس به چی فکر می کند در یافت کردم با خودم گفتم شاید راست میگه؟
حداقل تو جامعه ما صدق می کنه ولی نمی تونم چنین چیزی رو باور کنم که مردها به چیز دیگری به غیر از سکس فکر نکنند. با تمام وجودم اعتراف می کنم ازین که به جایی رسیدیم که در اول هر ارتباطی تقاضای همبستری داریم و اون رو یک امر ضروری برای ادامه ی یک رابطه می دانیم ،چیزی جز اندوه برایم نداشته. اگر متنم نامرتب عذر می خواهم (آخه دفعه اولم که توبحث شرکت می کنم(
----- Forwarded Message ----
From: S.O.S-----HELP <kia_rambo@yahoo.com>
To: andisheyenik@yahoogroups.com
Sent: Fri, March 18, 2011 10:17:36 AM
Subject: -- AndisheyeNik -- در مورد بکارت

 
درود
دوستان من سخنی را همیشه به شوخی می گم اما بدانید پشت این شوخی منظوری هم هست
من اگر ببینم زنم بکارت نداره بیشتر بهش اعتماد میکنم
چون اولا باهام صادق بوده و نرفته پیش دکتر دوزدوزیان و ترمیم و غیره
ثانیا مطمئن میشم اگه سکس هم داشته سکس سالم داشته
شما از کجا مطمئنید کسی که بکارت داره سکس مقعدی نداشته؟
در ضمن شکل های دیگه ای از سکس هست مانند اورال سکس و سکس های دیگه که خودتون می دونید
 
و سخن جدی اینکه کسی که انسانیت را به یه تیکه پوست و مویرگ بفروشه ارزش زندگی کردن نداره
ما اگه روزی زن بگیریم او را برای وجود خودش می خواهیم نه برای بکارتش
خواهشا دوباره بحث واقعیت را پیش نکشید
بله ما می دانیم در واقعیت عموم مردان جامعه ما به این درک نرسیده اند و تلاش ما هم برای این است که این درک را به جامعه بدهیم

--- On Wed, 3/16/11, Khodaye Khodayan <active_x00@yahoo.com> wrote:

From: Khodaye Khodayan <active_x00@yahoo.com>
Subject: Re: -- AndisheyeNik -- Re:
To: "Maral Razaghi" <maralr_7@yahoo.com>
Cc: andisheyenik@yahoogroups.com
Date: Wednesday, March 16, 2011, 2:32 PM

 

درود -
خانوم خانوما  - اين موضوعي كه شما مطرح ميكني  سليقه ايه .توي جامعه ما سليقه بر دست نخورده بودن بيشتر ميچربه .توي همين جامعه هست كسانيكه واسشون مهم نيست .  - خوب شما نميتوني ايراد بگيري .  چرا مردم اينطوري فكر ميكنن -البته من هميشه بين معاشرت دختر وپسر وسكس اونا فرق ميزارم .گرچه نميشه مطمئن بود كه اين معاشرت به سكس ختم نشه - اما بهرحال من فكر ميكنم سعي كنيم معاشرت معقول و انساني رو تحليل كنيم نه سكس قبل از ازدواج - بهرحال اگه منظور از سكس قبل از ازدواج اشنايي و امادگي براي سكس بعد از ازدواجه كه ماشاالله اين روزها نياز به تجربه شخصي نيست .كلي اطلاعات دور روبرما ريخته كه نيازي به اين تجربه ها نيست وتازه هم نياز نيست كه ادم همه چيز رو بدونه خوب يه مقدار معقولي  بلد باشه  بعد از ازدواج  هم بقيه شو ياد ميگيره .  البته اين نظر شخصي منه و هيچ دليل علمي واجتماعي نداره و فرقي هم بين دختر وپسر نداره .  .

From: Maral Razaghi <maralr_7@yahoo.com>
To: AndisheyeNik@yahoogroups.com
Sent: Tue, March 15, 2011 1:14:37 PM
Subject: -- AndisheyeNik -- Re:



سلام این اولین باره که من تو یکی از بحثا شرکت میکنم
اخه نمی دونم چرا اکثرا واکنش مثبتی به این مطلب نداشتین
به نظر من خیلیم خوبه که ما این ملاحظات الکی رو کنار بزاریم و چه زن چه مرد در مورد خودمون و بدنمون راحت باشیم
یا مگه چی میشه قبل از ازدواج سکس داشته باشن(چه دختر چه پسر) من خیلی هارو دیدم که به خاطر این که سکس میت هم نیستن تو زندگی مشترک دچار مشکل شدن
امانتی چه معنی داره اصلا ؟ مگه میخوایم با یه جسم دست نخورده زندگی کنیم ؟ مگه شخصیت طرف مقابل مهم نیست؟





یاهو گروه انديشه نیک برای تبادل اندیشه و انتقال مطالب آموزنده

اجتماعی، فرهنگی، علمی و هنری از شخصی به شخصی دیگر و از نسلی به

نسل دیگر، راه اندازی شده است.


baraye didane in email be surate farsi mitavanid az yeki
az do rahe zir estefade konin:

1-Right clik>Encoding>More>Unicode (UTF-8)
2-Right clik>Encoding>More>Arabic (windows)

اگر این مطلب از طرف دوستان برای شما بازفرست شده است

می توانید در صورت تمایل در این یاهوگروه به نشانی اینترنتی

http://groups.yahoo.com/group/AndisheyeNik

وآدرس ایمیل andisheyenik@yahoogroups.com

،عضو شوید تا همه مطالب فرهنگی و اندیشه ای گروه را دریافت نمایید

لطفا در نظر داشته باشید که مطالب ارسالی از طرف صاحبان اندیشه با نگرشها

و سلیقه های گوناگون را به معنای خط مشی این یاهوگروه قلمداد نکنیم.

شاگردی دقیق، آموزگاری شریف و پرستاری مهربان برای (اندیشه) هم باشیم و بمانیم

مدیریت اندیشه نیک




Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_






__._,_.___
Recent Activity:
یاهو گروه انديشه نیک برای تبادل اندیشه و انتقال مطالب آموزنده

اجتماعی، فرهنگی، علمی و هنری از شخصی به شخصی دیگر و از نسلی به

نسل دیگر، راه اندازی شده است.


baraye didane in email be surate farsi mitavanid az yeki
az do rahe zir estefade konin:

1-Right clik>Encoding>More>Unicode (UTF-8)
2-Right clik>Encoding>More>Arabic (windows)

اگر این مطلب از طرف دوستان برای شما بازفرست شده است

می توانید در صورت تمایل در این یاهوگروه به نشانی اینترنتی

http://groups.yahoo.com/group/AndisheyeNik

وآدرس ایمیل andisheyenik@yahoogroups.com

،عضو شوید تا همه مطالب فرهنگی و اندیشه ای گروه را دریافت نمایید

لطفا در نظر داشته باشید که مطالب ارسالی از طرف صاحبان اندیشه با نگرشها

و سلیقه های گوناگون را به معنای خط مشی این یاهوگروه قلمداد نکنیم.

شاگردی دقیق، آموزگاری شریف و پرستاری مهربان برای (اندیشه) هم باشیم و بمانیم

مدیریت اندیشه نیک
.

__,_._,___

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر