درود بر شما
دوست گرامی
نظر شما در مورد ارتباط جنسی پیش از ازدواج به نظر من هم درسته
اما در مورد اینکه مردها به غیر از سکس به چیز دیگری فکر می کنند یا نه در اشتباه هستید دوست من
فقط کافیه یک مثال نقض برای سخن شما پیدا کنیم
نیوتن ، تسلا ، نیچه ، پور سینا و مردهای بسیار دیگری می توان نام برد که به همه چیز فکر می کردند جز سکس
من در پیام دیگری به عرض حضار گروه رسانده بودم که اتفاقاتی که اطراف ما رخ می دهد را نمی توان به کل بسط داد . آمار گیری صحیح شامل انتخاب یک جامعه آماری خوب با پراکندگی خوب و همچنین تهیه یک پرسشنامه خوب است
من قبول دارم نمونه چنین مردهایی که شما می فرمایید زیادند در جامعه ما اما نمی توان باز این جمله را حتی در جامعه ما به کار برد
مثلا در مورد بانوان هم بسیاری هستند که فقط به پول و ثروت فکر می کنند ، درسته؟آیا این درست است که بگوییم زنها به جز پول به چیز دیگری فکر نمی کنند؟
مسلما نادرست است
تکرار می کنم ، پیامی که به گروه در این مورد فرستاده شده جنبه طنز دارد و با واقعیت سنخیت ندارد
در بحث ها هم شرکت کنید ما از شما و نظرات شما استقبال می کنیم
سال خوبی داشته باشید
بدرود
From: Sanaz Frkh <sanazfrkh@yahoo.com>
To: AndisheyeNik@yahoogroups.com
Sent: Saturday, March 26, 2011 2:32 PM
Subject: Re: -- AndisheyeNik -- در مورد بکارت
با سلام به تمامی اعضای محترم گروه
هیچ وقت به گناه بودن یا نادرست بودن ارتباط جنسی قبل از ازدواج موافق نبودم ولی مخالف این هستم که خودم را در اختیار هر کسی قرار بدهم و دلیل نمی شه چون با این مسئله مشکلی نداریم با هر کسی این رابطه برقرار بشه. شخصا ترجیح می دهم ابتدا شخصیتم و من واقعی ام شناخته شود
وقتی ایمیل یه مرد به غیر از سکس به چی فکر می کند در یافت کردم با خودم گفتم شاید راست میگه؟
حداقل تو جامعه ما صدق می کنه ولی نمی تونم چنین چیزی رو باور کنم که مردها به چیز دیگری به غیر از سکس فکر نکنند. با تمام وجودم اعتراف می کنم ازین که به جایی رسیدیم که در اول هر ارتباطی تقاضای همبستری داریم و اون رو یک امر ضروری برای ادامه ی یک رابطه می دانیم ،چیزی جز اندوه برایم نداشته. اگر متنم نامرتب عذر می خواهم (آخه دفعه اولم که توبحث شرکت می کنم(
----- Forwarded Message ----
From: S.O.S-----HELP <kia_rambo@yahoo.com>
To: andisheyenik@yahoogroups.com
Sent: Fri, March 18, 2011 10:17:36 AM
Subject: -- AndisheyeNik -- در مورد بکارت
From: S.O.S-----HELP <kia_rambo@yahoo.com>
To: andisheyenik@yahoogroups.com
Sent: Fri, March 18, 2011 10:17:36 AM
Subject: -- AndisheyeNik -- در مورد بکارت
| درود دوستان من سخنی را همیشه به شوخی می گم اما بدانید پشت این شوخی منظوری هم هست من اگر ببینم زنم بکارت نداره بیشتر بهش اعتماد میکنم چون اولا باهام صادق بوده و نرفته پیش دکتر دوزدوزیان و ترمیم و غیره ثانیا مطمئن میشم اگه سکس هم داشته سکس سالم داشته شما از کجا مطمئنید کسی که بکارت داره سکس مقعدی نداشته؟ در ضمن شکل های دیگه ای از سکس هست مانند اورال سکس و سکس های دیگه که خودتون می دونید و سخن جدی اینکه کسی که انسانیت را به یه تیکه پوست و مویرگ بفروشه ارزش زندگی کردن نداره ما اگه روزی زن بگیریم او را برای وجود خودش می خواهیم نه برای بکارتش خواهشا دوباره بحث واقعیت را پیش نکشید بله ما می دانیم در واقعیت عموم مردان جامعه ما به این درک نرسیده اند و تلاش ما هم برای این است که این درک را به جامعه بدهیم --- On Wed, 3/16/11, Khodaye Khodayan <active_x00@yahoo.com> wrote:
|
__._,_.___
یاهو گروه انديشه نیک برای تبادل اندیشه و انتقال مطالب آموزنده
اجتماعی، فرهنگی، علمی و هنری از شخصی به شخصی دیگر و از نسلی به
نسل دیگر، راه اندازی شده است.
baraye didane in email be surate farsi mitavanid az yeki
az do rahe zir estefade konin:
1-Right clik>Encoding>More>Unicode (UTF-8)
2-Right clik>Encoding>More>Arabic (windows)
اگر این مطلب از طرف دوستان برای شما بازفرست شده است
می توانید در صورت تمایل در این یاهوگروه به نشانی اینترنتی
http://groups.yahoo.com/group/AndisheyeNik
وآدرس ایمیل andisheyenik@yahoogroups.com
،عضو شوید تا همه مطالب فرهنگی و اندیشه ای گروه را دریافت نمایید
لطفا در نظر داشته باشید که مطالب ارسالی از طرف صاحبان اندیشه با نگرشها
و سلیقه های گوناگون را به معنای خط مشی این یاهوگروه قلمداد نکنیم.
شاگردی دقیق، آموزگاری شریف و پرستاری مهربان برای (اندیشه) هم باشیم و بمانیم
مدیریت اندیشه نیک
اجتماعی، فرهنگی، علمی و هنری از شخصی به شخصی دیگر و از نسلی به
نسل دیگر، راه اندازی شده است.
baraye didane in email be surate farsi mitavanid az yeki
az do rahe zir estefade konin:
1-Right clik>Encoding>More>Unicode (UTF-8)
2-Right clik>Encoding>More>Arabic (windows)
اگر این مطلب از طرف دوستان برای شما بازفرست شده است
می توانید در صورت تمایل در این یاهوگروه به نشانی اینترنتی
http://groups.yahoo.com/group/AndisheyeNik
وآدرس ایمیل andisheyenik@yahoogroups.com
،عضو شوید تا همه مطالب فرهنگی و اندیشه ای گروه را دریافت نمایید
لطفا در نظر داشته باشید که مطالب ارسالی از طرف صاحبان اندیشه با نگرشها
و سلیقه های گوناگون را به معنای خط مشی این یاهوگروه قلمداد نکنیم.
شاگردی دقیق، آموزگاری شریف و پرستاری مهربان برای (اندیشه) هم باشیم و بمانیم
مدیریت اندیشه نیک
.
__,_._,___
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر