From: soleil_soleil110 <soleil_soleil110@yahoo.com>
To: active_x00@yahoo.com; andisheyenik@yahoogroups.com
Sent: Fri, March 18, 2011 2:05:23 AM
Subject: Re: -- AndisheyeNik -- آقای خدا
من جدا متا سفم . خب چراآنقدر بدبختید و بی فکر؟ اما تقصیر بقیه چیست؟ میتوانید اینطور نباشید. اول اینکه چشمهایت هر ساز مخالفی را شمشیر نبییند . حالا اگر هم می بینی به قول خودت آب از آب تکان نمی خورد. دوم حرف حساب تحویل بده اگر جواب داری .این که بر داری و یکی یک خط روی نوشته هر کسی که از راه رسیده حرفهای نمی دانم... بگذاری وگمان برد دارد که مثلا کاری کردی..اول نوشته هایم را نمی دانم چرا می گویید خوانده نمی شد؟انگار تا آخرش خوانده نشده و گرنه می فهمیدید.اما بگذار من برایت معنای عام بگویم که اگر معنی عام می فهمیدید زن و مرد در حرفهایت جدا نمی کردی به عبارتی اگر راست می گویی واز مسئله ای عام مثل خیانت سخن میگفتی این مسئله را عمومیت می دادی تفاوت قائل نمی شدی ؟نه اینکه بگویید : اگر مردی خیانت کند آب از آب تکان نمی خورد اما اگر زنی....... نکند اینها را من گفتم ؟ بگذریم این چیزهایی که من در نوشته ام اشاره کردم کجا؟ چیزهایی که دارید جواب می دهید چه ربطی اصلا به این موارد دارد ؟؟!!! ... .من در نوشته هایم از خشونت حرف زدم خشونتی که عرف و قانون مشروعش می کند. مشکلت چیست ؟اصلا متوجه شده بودی ؟ نه . شر منده ات .همان که خودت اشاره کردی ... راستی زیا د هم از خراب نشدن چهارشنبه سوریت خوشحال نباش اینطوری بخواهی حساب کنی بقیه روز هایی که در پیش داری خراب می شوند
|
اجتماعی، فرهنگی، علمی و هنری از شخصی به شخصی دیگر و از نسلی به
نسل دیگر، راه اندازی شده است.
baraye didane in email be surate farsi mitavanid az yeki
az do rahe zir estefade konin:
1-Right clik>Encoding>More>Unicode (UTF-8)
2-Right clik>Encoding>More>Arabic (windows)
اگر این مطلب از طرف دوستان برای شما بازفرست شده است
می توانید در صورت تمایل در این یاهوگروه به نشانی اینترنتی
http://groups.yahoo.com/group/AndisheyeNik
وآدرس ایمیل andisheyenik@yahoogroups.com
،عضو شوید تا همه مطالب فرهنگی و اندیشه ای گروه را دریافت نمایید
لطفا در نظر داشته باشید که مطالب ارسالی از طرف صاحبان اندیشه با نگرشها
و سلیقه های گوناگون را به معنای خط مشی این یاهوگروه قلمداد نکنیم.
شاگردی دقیق، آموزگاری شریف و پرستاری مهربان برای (اندیشه) هم باشیم و بمانیم
مدیریت اندیشه نیک
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر