From: S.O.S-----HELP <kia_rambo@yahoo.com>
To: andisheyenik@yahoogroups.com
Sent: Fri, March 18, 2011 10:17:36 AM
Subject: -- AndisheyeNik -- در مورد بکارت
| درود دوستان من سخنی را همیشه به شوخی می گم اما بدانید پشت این شوخی منظوری هم هست من اگر ببینم زنم بکارت نداره بیشتر بهش اعتماد میکنم چون اولا باهام صادق بوده و نرفته پیش دکتر دوزدوزیان و ترمیم و غیره ثانیا مطمئن میشم اگه سکس هم داشته سکس سالم داشته شما از کجا مطمئنید کسی که بکارت داره سکس مقعدی نداشته؟ در ضمن شکل های دیگه ای از سکس هست مانند اورال سکس و سکس های دیگه که خودتون می دونید
و سخن جدی اینکه کسی که انسانیت را به یه تیکه پوست و مویرگ بفروشه ارزش زندگی کردن نداره ما اگه روزی زن بگیریم او را برای وجود خودش می خواهیم نه برای بکارتش خواهشا دوباره بحث واقعیت را پیش نکشید بله ما می دانیم در واقعیت عموم مردان جامعه ما به این درک نرسیده اند و تلاش ما هم برای این است که این درک را به جامعه بدهیم
|
اجتماعی، فرهنگی، علمی و هنری از شخصی به شخصی دیگر و از نسلی به
نسل دیگر، راه اندازی شده است.
baraye didane in email be surate farsi mitavanid az yeki
az do rahe zir estefade konin:
1-Right clik>Encoding>More>Unicode (UTF-8)
2-Right clik>Encoding>More>Arabic (windows)
اگر این مطلب از طرف دوستان برای شما بازفرست شده است
می توانید در صورت تمایل در این یاهوگروه به نشانی اینترنتی
http://groups.yahoo.com/group/AndisheyeNik
وآدرس ایمیل andisheyenik@yahoogroups.com
،عضو شوید تا همه مطالب فرهنگی و اندیشه ای گروه را دریافت نمایید
لطفا در نظر داشته باشید که مطالب ارسالی از طرف صاحبان اندیشه با نگرشها
و سلیقه های گوناگون را به معنای خط مشی این یاهوگروه قلمداد نکنیم.
شاگردی دقیق، آموزگاری شریف و پرستاری مهربان برای (اندیشه) هم باشیم و بمانیم
مدیریت اندیشه نیک





هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر