خبر مرخصی محمد نوری زاد صبح امروز تائید شد
. ادامه راه سبز(ارس): دقایقی پیش محمد نوری زاد ، نویسنده و کارگردان دربند بعد از صدونود روز حبس و هفتاد روز انفرادی به مرخصی آمد.
به گزارش تحول سبز، محمد نوری زاد که ماه ها در زندان بسرمیبرد، پس از یک دوره اعتصاب غدا و تحمل شکنجه های فراوان با قید وثیقه از زندان آراد شد.
به گزارش تحول سبز، محمد نوری زاد که ماه ها در زندان بسرمیبرد، پس از یک دوره اعتصاب غدا و تحمل شکنجه های فراوان با قید وثیقه از زندان آراد شد.
آقای نوریزاد به جرم نگارش نامه صریح و انتقادی به شخص رهبری به زندان افتاد ، اما در طول مدت بازداشت نیزشجاعانه نامه هایی را خطاب به ولی فقیه منتشر کرد. در طول مدت بازداشت آقای نوری زاد خبر های متعددی مبنی بر شکنجه و آزار وی تا سرحدی که خطر نابینایی وی پدید آمده بود منتشر گردید.
--
ارسال توسط aras به ارس (ادامه راه سبز) در 6/24/2010 03:26:00 PM
--
شما به این دلیل این پیام را دریافت کرده اید که در گروه Google Groups "Persian Green Movement" مشترک شده اید.
جهت پست کردن مطلب به این گروه، ایمیلی به newourvotes@googlegroups.com ارسال کنید.
جهت لغو اشتراک از این گروه، ایمیلی به newourvotes+unsubscribe@googlegroups.com ارسال کنید.
برای گزینه های دیگر، از این گروه در http://groups.google.com/group/newourvotes?hl=fa دیدن کنید.

هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر