428The_Godfather_II_2The%20Godfather273TheGodfather2020305The_Godfather_II_1

Go English

جمعه، تیر ۰۴، ۱۳۸۹

[23khordad] Fwd: حاج آقا محسن کدیور






---------- Forwarded message ----------
From: shahriar <iranian@telus.net>
Date: 2010/6/23
Subject: FW: Jonbesh jaras ra roswa konim
To: mohsen.kadivar@duke.edu


 

 

حاج آقا محسن کدیور ، درسته که در اسلام ناب محمدی برای شما باورمندان و خدمتگزاران و نوکران و چمدانکش های خمینی دجال  تقیه تنها حربه فرار از حقیقت است ، ولی نه به این اندازه !!! شماها که دارای اعتبار نبوده و نیستید ،با شرم و حیا هم که بیگانه هستید ، پس حد اقل ملت را دست کم نگیرید و بدانید باید پاسخگوی آزادیخواهان باشید ، شرمتان باد ، اطمینان دارم همین یکی دو روز آقای علیرضا نوریزاده و محسن سازگارا ماله بدست سعی دارند بگویند منظور حاج آقا محسن این نبوده !!!!

 

پاینده ایران ، شرم و ننگ و مرگ بر جمهوری اسلامی و همدلانش

 

شهریار فتحی  ونکوور کانادا

 

-


From: JNIK@aol.com [mailto:JNIK@aol.com]
Sent: Wednesday, June 23, 2010 5:03 AM
To: mohsen.kadivar@duke.edu
Subject: Jonbesh jaras ra roswa konim

 

يک آخوند دروغگو مسئول سايت  جرس است

زکي

 

 

آقاي کديور ما مي دانيم که اساس تشکيل صداي آمريکا چيست

جمع آوري برخي چهره ها بعنوان اپوزيسيون از کديور گرفته

 تا سازگارا و....ديگر و آنها به مردم ايران شناساندن

جالب اينجاست که فوراً از زمين جمهوري اسلامي چند بازي کن را به

زمين اپوزيسيون آوردند کساني که باني جنايت 57 بودند

آقاي کديور چرا دروغ مي گوييد؟

شما مسئول سايت جرس هم هستيد

تا کي ما ايرانيان بايد فريب نيرنگ آخوندي و اربابان آخوندها را بخوريم

عده ايي ديگر باز در مکان ديگر جمع شدند و هر چه تجزيه طلب را

براي مردم نماينده اپوزيسيون خارج از کشور جا زده اند

اگر سايت آمريکا به همين روال باشد مطمئناً

نزد مردم بي اعتبار تر خواهد شد

نمي دانم چرا آمريکائيان هميشه بروي پوست موز برخي کشورهاي

ديگر راه مي روند؟

بعدش پس از چند مي آيند به مردم ايران ميگويند ما بابت دخالت و کودتا

از مردم ايران پوزش مي خواهيم

جنبش دوم خرداد را را که با لبخند خاتمي دزديدند

جنبش 22 خرداد با چه مي خواهيد بدزديد؟

با موسوي يا وابستگان کهنه کار فراماسيونري؟

اگر مردم باز فريب شما را بخورند پس خلايق را هر چه لايق

پاينده ايران  نابود جمهوري اسلامي

نيک جعفرزاده

 

 

آخونده دروغگو از نوع اصلاح طلبش : محسن کدیور

در مصاحبه با صدا امریکا:

شعار مردم این بود " هم غزه، هم لبنان جانم فدای ایران
جالبه که این اقای کدیور قراره بزودی به همراه مهاجرانی و

 بقیه دوستانشون تلویزون ماهواره ای جنبش سبز رو تاسیس

کنن آدم دیگه از بعضی از این اینها حالیت تهوع بهش دست میده .

مردک تو کی هستی که شعار مردم رو عوض میکنی ؟؟

 نه غره نه لبنان جانم فدای ایران ...

اینم ایمیل  محسن کدیور / ایشون مدیر سایت جرس هم تشریف دارند
mohsen.kadivar@duke.edu

http://www.youtube.com/watch?v=xcTpmFLlank

 

 

 

سند و افشاگري

 

دوستان من در بهمن 88 يک مقاله نوشتم که

سايت و خبرنگاري جرس را افشاء و رسوا کنيم

 

اکنون يک از داخل همين حرف را مي زنند

تا کي بايد فريب خورد؟

آيا روشنفکران عقب مانده هستند يا آنکه روشنفکران ما

خود فروخته هستند که هنوز نمي توانند يا ميل ندارند

يک جبهه متحد بر ضد نظام آدمخوار جمهوري اسلامي

تشکيل دهند؟

جعفرزاده

 

خبرگزاری جـرس را رسوا کنیم.

 

دوشنبه 26 بهمن1388ساعت 

 

 

 

جمیله کديور و سانسور نويسندگان جرس

 

 

موسوي را بيشتر بشناسيم

 

 

 

 

 

 





--
جمهوری اسلامی نمیخواهیم نمیخواهیم
حکومت ضد زن نمیخواهیم نمیخواهیم

--
برای عضویت در گروه 23خرداد به آدرس زیر مراجعه کنید :
http://groups.google.com/group/23khordad
 
لطفا در صورتی که مطالب ذکر شده در این ایمیل نامربوط
و یا شایعه های بی اساس و مغرضانه است به یکی
از مدبران گروه اطلاع دهید
 
خبرهایی که بدون ذکر منبع مطمئن بیان می شود امکان دارد تنها شایعه باشند

 
You received this message because you are subscribed to the Google
Groups "23khordad" group.
To post to this group, send email to 23khordad@googlegroups.com
To unsubscribe from this group, send email to
23khordad+unsubscribe@googlegroups.com
For more options, visit this group at
http://groups.google.com/group/23khordad?hl=en

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

CopyRight © 2006 - 2010 , GODFATHER BAND - First Iranian News Portal , All Rights Reserved