428The_Godfather_II_2The%20Godfather273TheGodfather2020305The_Godfather_II_1

Go English

پنجشنبه، بهمن ۱۰، ۱۴۱۵

[ IranMarvel ] .: Axha va Khabar hay Jadid va Daagh Az Bazigaran va Honarmandan :. [ Cinema Journal ]

 

 

 


 

 

 

 

 

عکس های زیبا رمانتیک عاشقانه

در صورتی که هر یک از عکس ها باز نشد بر روی آن راست کلیک کرده و گزینه show picture را بزنید

 

نسرین مقانلو و پسرانش



دقایقی را همراه می شویم با نسرین مقانلو بازیگر سینما و تلویزیون و پسرانش.نسرین مقانلو در حال حاضر مشغول بازی در سریال اینجا تهران است می باشد.
خانم مقانلو در حال حاضر مشغول بازی در چه فیلمی هستید؟
نسرین مقانلو:فعلا سریال قلب یخی هستش که مدتی است در نمایش خانگی عرضه شده است و همچنین مشغول بازی در سریال جدید شبکه تهران با نام اینجا تهران است می باشم.
معلوم است پر کار هستید,آیا مشکلی در زندگی شخصی با این همه فعالیت هنری پیش نمی آید؟
نسرین مقانلو:نه چه مشکلی باید پیش بیاد.خدا را شکر برنامه کاری را طوری تنظیم کرده ام که هم می توانم به خانواده ام برسم و هم به تصویربرداری سریال ها.
آیا تا الان فرزندانتان از شما خواسته اند که از بازیگر خداحافظی کنید؟
نسرین مقانلو:پسر بزرگم نه ولی پسر کوچکم برخی مواقع می گوید مامان بازیگری را ول کن و بیا کارگردانی کن و ما تهیه کننده فیلم می شویم(با خنده).خدا را شکر تا الان پسرانم با این موضوع که من بازیگر هستم مشکلی نداشته اند.
آیا از وضعیت درسی فرزندانتان با خبر هستید؟
نسرین مقانلو:بله,اولین چیزی که برایم در زندگی مهم است اینکه از وضعیت خانواده ام باخبر باشم.من همیشه وضعیت درسی پسرانم را چک می کنم و باید بگم که پسرانم در مدرسه ممتاز هستند.
آیا دوست دارند در آینده همانند شما بازیگر شوند؟
نسرین مقانلو:پسر کوچکم بعضی وقت ها می گوید می خواهد تهیه کننده شود,ولی مانده ام با کدام پول می خواهد تهیه کننده شود(با خنده) اما پسر بزرگم به هنر و بازیگری زیاد فکر نمی کند و بیشتر فکر تحصیلات و مهندس شدن می باشد.
شما آنها را به بازیگری تشویق نمی کنید؟
نسرین مقانلو:من هیچوقت به آنها نمی گویم که باید چه شغلی را انتخاب کنند.یا اینکه آنها را به بازیگری دعوت کنم.هر چی که خودشون علاقه دارند را می توانند انتخاب کنند و در همان کار موفق شوند.

 

 

 

بهاره رهنما و دخترش





بهاره رهنما این روزها یکی از بازیگران پر کار سینمای ایران می باشد که در فیلم های کمدی حضور خوبی داشته است.از این رو شما را به خواندن مصاحبه با بهاره رهنما و دخترش پریا قاسم خانی دعوت می کنیم.
آیا فعالیت های زیادی هنری,به خصوص سینما,در زندگی شما تاثیر بدی گذاشته است؟
بهاره رهنما:نه اینطور فکر نمی کنم.اگر با برنامه ریزی دقیق بخواهیم کاری را پیش ببریم فکر نمی کنم مشکلی پیش بیاد,من برای زندگی شخصی ام و کار های هنری ام برنامه ریزی دقیقی دارم.
خانم قاسم خانی آیا از اینکه مادرتان بازیگر است ناراضی هستید؟
پریا قاسم خانی:نه اتفاقا مادرم را تشویق می کنم که به فعالیتش ادامه بدهد و من به عنوان طرفدارش همیشه برای دیدن فیلم جدیدش به سینما می روم ولی از شایعاتی که بعضی وقت ها برای بازیگران پخش می شود ناراضی هستم.مدتی پیش برای مادرم خبرهایی گفته شده بود که خودم شوکه شده بودم.
دوست دارید به گذشته برگردید,زمانی که هم سن دخترتون بودید؟
بهاره رهنما:از یک جهت آره و از یک جهت نه.اگر بخواهم به دوران شور و هیجان آن دوران فکر کنم,زمانی که به مدرسه می رفتیم یا اینکه با دوستانم در خانه بازی می کردیم,دوست دارم به آن دوران برگردم.ولی اگر بخواهم به سختی هایی که در آن دوران داشتم فکر کنم دوست ندارم به آن زمان برگردم.
خانم قاسم خانی دوست دارید همانند مادرتان بازیگر شوید؟
پریا قاسم خانی:فعلا به این موضوع فکر نکردم.چون بازیگری سختی های زیادی دارد,شاید در آینده به این مضوع فکر کنم ولی الان بیشتر به فکر درس هستم تا بازیگری.
اگر روزی پریا بخواهد بازیگر شود به او کمک می کنید؟
بهاره رهنما:بله حتما.اگر با علاقه بخواهد وارد عره بازیگری شود حتما به او کمک می کنم ولی اگر فقط برای شهرت می خواهد بازیگر شود هرگز کمک نمی کنم(با خنده).
در حال حاضر مشغول بازی در چه فیلمی هستید؟
بهاره رهنما:فعلا در حال بازی در فیلم سینمایی ما سه نفر هستم و چند پروژه دیگر هم پیشنهاد داده شده است که فعلا بررسی دقیق نکرده ام.
 

 

 

 

شیرین بینا و دخترش




به سراغ شیرین بینا بازیگر خوب سینما و تلویزیون ایران که این روزها مشغول بازی در چند مجموعه تلویزیونی می باشند می رویم تا ببینیم خانم بینا همانند دخترش در گذشته در درس های مدرسه فعال بوده است یا خیر.
خانم بینا از دوران مدرسه چه خاطره ای در ذهن شما مانده است؟
شیرین بینا:خاطره جذابی که از دوران مدرسه در ذهن من همیشه مانده است که معمولا با شاگرد کناری دوست می شدیم و زمانی که معلم درس می داد,چون نمی توانستیم با هم صحبت کنیم,گوشه کتاب ها برای هم می نوشتیم و حرفهایمان را اینطوری به گوش هم می رساندیم و حالا که به آن فکر می کنم,احساس خوبی به من دست می دهد و برایم تبدیل به یک خاطره به یاد ماندنی شده است.
پس فکر می کنم شاگرد شلوغی هم بودید,درسته؟
شیرین بینا:نه(با خنده),خوب هر شاگردی در مدرسه شلوغی های خودش را دارد و زمانی جالب هستش که نامه می دهند و باید اولیا به مدرسه بروند,وای چه شود(با خنده).
فکر می کنید کتاب های درسی امروزه همانند قبل خاطره ساز هستند؟
شیرین بینا:فرزندان ما هنوز هم در این سال ها همان قصه های پرخاطره زمان مدرسه مادرها را در کتاب های درسی شان دارند.همه ما از زمان مدرسه تصمیم کبری و چوپان دروغگو را به یاد می آوریم.این قصه ها تا امروز و فرداها همراه بچه ها هستند.تنها شاید به نسبت تغییر بعضی از متون درسی,قصه های جدیدی برای بچه ها نوشته شده تا آنها هم مثل مادرهای خود این قصه ها را تا زمان فرزندانشان ببرند و برایشان ایجاد خاطره کنند.
دخترتون هم  از قصه های کتاب های درسی خاطره دارد؟
شیرین بینا:دخترم پریناز با اینکه چندین سال پس از من به مدرسه رفته,هنوز هم داستان های زمان مدرسه ما مثل دهقان فداکار و تصمیم کبری را دوست دارد و از آن خاطره دارد.حتی به خاطر دارم چند سال پیش وقتی فریدون حسن پور فیلم این قصه را ساخت,پریناز با ذوق و شوق آن را تماشا می کرد.فکر می کنم امروزه زمانی که بچه ها به سن 17 و 18 سالگی می رسند دوران تحصیل برای آنها جذابیت خاصی داشته باشد ولی ناگهان استرس کنکور و سخت گیری های بی مورد این دوران را برای بچه ها زجر آور می کنند.باید با روش های خاص خود با بچه ها رفتار کنیم تا بتوانند بدون هیچگونه زجر و ناراحتی این دوران را با خاطرات شیرین سپری کنند و به تحصیلات خود ادامه بدهند.
آیا شما در گذشته همانند دخترتون خوب درس می خواندید یا نه؟
شیرین بینا:تقریبا آره,ما آن زمان درس را می گذاشتیم شب امتحان و آن شب آنقدر درس می خواندیم تا نمره بالایی بگیریم(با خنده).

 

 

 

سپند امیر سلیمانی و همسرش





به سراغ سپند امیر سلیمانی و همسرش مارال آراسته بازیگر جوان سینما و تلویزیون می رویم که این روزها مشغول بازی در سریال خوش نشین ها می باشد.

با همسرتون چطور آشنا شدید؟
سپند امیر سلیمانی:ما در یک جمع دوستانه به واسطه دو نفر از دوستان قدیمی معرفی شدیم و از آنجا آشنایی ما شروع شد که نزدیک به 4 سال پیش بود.آن موقع سریال نرگس,هر شب پخش می شد و مارال هم همه قسمت های آن را دنبال می کرد.وقتی که برای اولین بار همدیگر را دیدیم او مرا نشناخت,طوری که مجبور شدم به او توضیح بدهم که من نقش همان دامادی را بازی می کنم که...و آنجا بود که او تازه متوجه شد که من هم یکی از بازیگران آن سریال روتین هستم.این موضوع یکی از خاطرات شیرین روزهای اول آشنایی مان شد.بعد از آن هم این آشنایی ادامه پیدا کرد و بعد از گذشت مدتی,زمانی که احساس کردیم از هم شناخت کافی بدست آورده ایم و می توانیم با زندگی در کنار هم خوشبخت باشیم.البته از همان روز های اول آشنایی موضوع ازدواج را با هم مطرح نکردیم اما بعد که روز به روز شناختمان از هم بیشتر شد و تقریبا 2 سال از آشنایی مان می گذشت تصمیم گرفتیم آینده مان را در کنار هم و با هم بسازیم و زندگی مشترکمان را با شناخت و علاقه آغاز کردیم.
فکر می کنید از همه نظر مثل هم هستید؟
سپند امیر سلیمانی:بله,روحیات ما خیلی به هم شبیه است و مواقعی که کنار هم هستیم خیلی کم پیش می آید حوصله مان سر برود یا حرفی برای گفتن نداشته باشیم.همیشه از کنار هم بودن لذت می بردیم و با شوخی ها و بگو بخندها بهترین لحظه ها را با هم داریم.هم من و هم مارال اهل فیلم دیدن هستیم و هر دو سریع با محیط اطرافمان ارتباط برقرار می کنیم.البته با هم تضادهایی هم داریم,مثلاوقتی می خواهیم وسیله ای بخریم,شاید اصلا نظراتمان با هم یکسان نباشد اما سعی می کنیم با کنار آمدن سلیقه هایمان را به هم نزدیک کنیم تا به یک مورد مشترک برسیم که نامش را بگذاریم تفاهم.
آیا خانواده همسرتون در مورد ازدواج سختگیری هم کردند؟
سپند امیر سلیمانی:توقعات ما از همدیگر خیلی منطقی بود و اینگونه نبود که مثلا خانواده مارال عروسی در فلان هتل معروف را بخواهند و مهریه سنگین و....حتی روز قبل از عقد بود که متوجه شدیم هنوز در مورد  مهریه صحبت نکرده ایم و مقدار آن را تعیین نکرده ایم و از آنجایی که عشق و علاقه میان ما از روی منطق بود وقتی میزان آن را از مارال پرسیدم,متوجه شدم که واقعا دوست داشتن باقی می ماند نه پول یا رقم های سرسام آور مهریه و با مهریه ای که خودش خواست و من هم موافقت کردم که تعداد آن فقط 7 سکه بهار آزادی بود.
سپند شریک خوبی در زندگی هستش؟
مارال آراسته:یادم هست وقتی با سپند آشنا شدم تازه پدرم را از دست داده بودم.آن روزها(مثل الان)احساس می کردم که می توانم به سپند تکیه کنم و از کنار او بودن احساس آرامش می کردم.به نظر من همه چیزهای خوب دنیا در وجود سپند جمع شده و کل این ها برای من یک انتخاب ایده آل بود که توانستم به او به چشم یک شریک زندگی نگاه کنم.ما در خیلی از چیزها مثل هم هستیم و کم پیش می آید از هم ناراحت شویم که همه این ها به خاطر درک متقابل است و اینکه عشق و علاقه میان ما از روی عقل و منطق بود,نه احساسات زودگذر چون با هم قرار گذاشتیم که همیشه همدیگر را خوشحال کنیم.
 

 

 

 

همراه با افسانه پاکرو و عبادت با خدا



افسانه پاکرو بازیگر جوان سینما و تلویزیون ایران همانند دیگر بازیگران کشور در زمان مشخص با خدای خود عبادت می کند و از دید او همین عبادات باعث موفقیت وی شده است.
پاکرو در این مورد می گوید:من همشه سعی کرده ام نماز اول وقت را بخونم چون آرامش خاصی را به من می دهد و پس از آن متوجه شده ام که تمرکز بهتری دارم,از این رو توصیه می کنم که برای آرامش و عبادت با خدا نماز را اول وقت بخوانیم.
افسانه پاکرو که تابستان امسال در سریال مناسبتی ماه مبارک رمضان با نام در مسیر زاینده رود حضور داشت,در مورد این سوال که آیا سال آینده هم در سریال های ماه رمضان حضور دارد پاسخ داد:من خیلی دوست دارم که سریال با حال و هوای ماه رمضان متناسب باشد اما در مسیر زاینده رود کمی متفاوت بود,اگر سال آینده سریالی که متناسب با ماه مبارک رمضان ساخته شود و به من پیشنهاد بدهند حتما بازی خواهم کرد.

 

 




 

سیروان خسروی و کریم باقری و احسان خواجه امیری





کریم باقری برای اولین در سریال در مسیر زاینده رود بازی کرد و سیروان خسروی برای اولین بار در مقابل دوربین فیلم سوت پایان قرار گرفت و احسان خواجه امیری هم خواننده محبوب سریال های تلویزیونی می باشد,شما را به خواندن این مصاحبه سینمایی دعوت می کنیم.
آقای خسروی بازی در سوت پایان چطور بود؟
سیروان خسروی:یک تجربه خوبی بود و یک نقش کوتاهی داشتم ولی واقعا بازیگری سخت هستش و کار هرکس نیست.تمام بازیگران این فیلم مطرح بودند و خوشحالم دقایق کوتاهی را در کنار آنها بودم.
شما با آقای خواجه امیری هم در تنظیم آهنگ ها همکاری دارید؟
سیروان خسروی:بله قطعه اول از آلبوم یه خاطره از فردای آقای خواجه امیری را من تنظیم کرده ام.
آقای خواجه امیری چه اتفاقی باعث شد که این قطعه توسط سیروان ساخته شود؟
احسان خواجه امیری:دلیلش این است که سیروان کارش را خیلی خوب بلد است و من تنظیم هایش را خیلی دوست دارم.تصمیم گرفتم که قطعه ای از آلبوم را سیروان تنظیم کند و با او تماس گرفتم و این پیشنهاد را مطرح کردم و سیروان با وجود اینکه خیلی سرش شلوغ بود اما این کار را انجام داد.
خواندن برای سریال های تلویزیونی چطور هستش؟
احسان خواجه امیری:ببینید من برای زیبا شدن یک تیتراژ سریال خیلی تلاش می کنم تا کیفیت مطلوب را بدست آورم,شاید اینطور بگم 24 ساعت در استودیویی که در منزل دارم کار می کنم تا به نتیجه نهایی برسم.از این رو فکر می کنم خواندن برای سریال های تلویزیونی خیلی مشکل باشد.
آقای باقری آیا با بازی در در مسیر زاینده رود قصد دارید وارد عرصه بازیگری شوید؟

کریم باقری:نه اصلا اینطور نیست,آقای کاشانی از من خواستند که در سریال در مسیر زانیده رود حضور داشته باشم و چون این کار فرهنگی بود قبول کردم.در این سریال خودم بودم و نقش خاصی را بازی نکردم.زیرا اساسا اعتقاد دارم هر کسی را بهر کاری ساختند و کار من فوتبال است و نباید در کار هنر دخالت کنم و اصلا نمی خواهم بازیگر شوم.
آیا آهنگ های آقای خواجه امیری را گوش داده اید؟
کریم باقری:بله,کارهای احسان خواجه امیری را دوست دارم و همیشه در ماشین به موزیک های او گوش می دهم,به نظر من صدای او بی نظیر است و معتقدم با افزایش سنش صدایش بهتر هم می شود.من اغلب کارهای قدیمی را گوش می دهم و تمام سی دی های ایرج پدر احسان را هم دارم.عاشق صدای پدرش هستم.

 

 

 

 

افتتاحیه فروشگاه لباس ستاره اسکندری

گزارش تصویری از افتتاحیه فروشگاه لباس ستاره اسکندری با حضور:لاله اسکندری , ستاره اسکندری , شیما وحدتی , منوچهر شجاع و مریم باقری.










 

 

پشت صحنه فیلم سینمایی عروسک

گزارش تصویری از پشت صحنه فیلم سینمایی عروسک با بازی:لیلا اوتادی,حسام نواب صفوی,بهاره رهنما,بهنوش بختیاری,علیرضا خمسه,ثریا قاسمی و الهه حصاری.

 

 

 

پشت صحنه فیلم زنان ونوسی,مردان مریخی

زارش تصویری از پشت صحنه فیلم سینمایی زنان ونوسی,مردان مریخی با بازی:امین حیایی,شیلا خداداد,بهاره رهنما,سحر زکریا,اکرم محمدی و امیر حسین رستمی.
 



 

 

پشت صحنه فیلم پسر آسمانی

گزارش تصویری از پشت صحنه فیلم پسر آسمانی با بازی:حدیث فولادوند,علی صادقی,علی عزیزی,یوسف صیادی,شیما اسدی,پوریا ساکی و مهدیه توکلی.









 

بازی تیم والیبال هنرمندان با حضور محمدرضا گلزار

گزارش تصویری از بازی تیم والیبال هنرمندان با حضور:محمدرضا گلزار,کیانوش عیاری,فرشید فهیم,حمید خندان,حمید طالب زاده,مرتضی کاظمی و....














 

 

 

بازیگران سن پطرزبورگ در باشگاه بیلیارد

 

 

 

سیاوش خیرابی در رستوران

 

 

بهنوش بختیاری و مادرش

 

 

کامران تفتی و کیوان تفتی دو برادر هنرمند



 

========================================

 

توصيف مرگ از ديدگاه هنرمندان


 

مهرانه مهین ترابی




مرگ لحظه ای ناگزیر در زندگی هر موجود زنده ای است فقط کاش همیشه قدر یکدیگر را بدانیم و می خواهم طوری بمیرم که کسی کینه ای از من به دل نداشته باشد..

 
=======================================

پوریا پورسرخ



می خواهم لحظه ای این اتفاق برایم بیفتد که وقتی به پشت سرم نگاه می کنم کاری نکرده باشم که از انجامش پشیمان و شرمنده باشم..

======================================= 

مهناز افشار



دلم نمی خواهد خفه شوم یا در آب غرق شوم مرگ هر چه با آرامش و بی سر و صداتر باشد بهتر است..


======================================= 

اردلان شجاع کاوه



به قول شاعر نمی دانم پس از مرگم چه خواهد شد اما دوست داشتم نوع مردنم را می دانستم تا خودم را آماده کنم..


 
=======================================

فلامک جنیدی



فقط مریض نباشم و در بستر بیماری نمیرم کافی است..

======================================= 

یوسف تیموری



کاش جوری بمیرم که همه بگویند حیف شد که مرد نه اینکه راحت شدیم یا مثلاً از دستش خلاص شدیم و این جور حرف ها..

=======================================
 

نیما مسیحا



خیلی خوب است که آرام بمیرم مثلاً در خواب و … امیدوارم آن لحظه خدا از من راضی باشد..

=======================================
 

و شعری از زنده یاد فریدون مشیری



چرا از مرگ می ترسید ؟;

چرا زین خواب جان آرام شیرین روی گردانید ؟
چرا آغوش گرم مرگ را افسانه می دانید ؟

مپندارید بوم ناامیدی باز
به بام خاطر من میکند پرواز

مپندارید جام جانم از اندوه لبریز است
مگویید این سخن تلخ و غم انگیز است

مگر می، این چراغ بزم جان مستی نمی آرد
مگر این می پرستی ها و مستی ها

برای یک نفس آسودگی از رنج هستی نیست ؟
مگر افیون افسونکار

نهال بیخودی را در زمین جان نمی کارد
مگر دنبال آرامش نمی گردید

چرا از مرگ می ترسید ؟

کجا آرامشی از مرگ خوشتر کس تواند دید
می و افیون فریبی تیز بال وتند پروازند

اگر درمان اندوهند
خماری جانگزا دارند

نمی بخشند جان خسته را آرامش جاوید
خوش آن مستی که هوشیاری نمیبیند

چرا از مرگ می ترسید ؟
چرا آغوش گرم مرگ را افسانه میدانید ؟

بهشت جاودان آنجاست
گر آن خواب ابد در بستر گلوی مرگ مهربان آنجاست

سکوت جاودانی پاسدار شهر خاموشی است
همه ذرات هستی محو در رویای بیرنگ فراموشی است

نه فریادی، نه آهنگی، نه آوایی
نه دیروزی، نه امروزی، نه فردایی

جهان آرام و جان آرام
زمان در خواب بی فرجام

خوش آن خوابی که بیداری نمیبیند !
سر از بالین اندوه گران خویش بردارید

در این دنیا که هر جا هر که را زر در ترازو زور در بازوست
جهان را دست این نامردم صد رنگ بسپارید

که کام از یکدگر گیرند و خون یکدگر ریزند
درین غوغا فرو مانند و غوغا ها بر انگیزند

سر از بالین اندوه گران خویش بردارید !
همه بر آستان مرگ راحت سر فرود آرید

چرا آغوش گرم مرگ را افسانه میدانید ؟
چرا زین خواب جان آرام شیرین روی گردانید ؟

چرا از مرگ می ترسید ؟

 

 

ما نمی گوییم یهترینیم !

بهترین ها ما را انتخاب می کنند (ایران مارول)

 


 

 امکانات گروه


 

ارتباط با مدیر گروه : 09351906390

info.irkharid@gmail.com
 

 

 

برترین های روز دنیا

ارزانتر از همه جا!!

 

سریال سفری دیگر

 

 

خلاصه داستان : داستان مربوط می شود به زمانی که مردی 70 ساله عاشق دختری جاه طلب و حسابگر می شود که هم سن دخترش است. خب این پیشامد به قدری برای مرد خوش یُمنِ است که سبب سکته ناگهانی او می شود

قیمت : 10000 تومان - 13 عدد

 

راهنمای کامل دانستنیهای جنـســی قبل و بعد از ازدواج

 

 

کاملترین برنامه دانستنیهای جنسی قبل و بعد از ازدواج
دانستنیهای زندگی برای آقایون و خانومهای مجرد و متاهل
راهنمای روابط زناشویی

قیمت : 2500 تومان - 1 عدد

 

 

 

مجموعه 80 فیلم درام و عاشقانه و کلاسیک برتر دنیا

 

 

مجموعه فوق العاده از بهترین فیلمهای درام وعاشقانه روز دنیا که تا عمر باقیست در ذهن دوستداران فیلمهای  درام وعاشقانه  باقی خواهد ماند چرا که گالری فوق العاده ای از بهترین فیلمهای  درام وعاشقانه  که تا به حال ساخته شده است

قیمت : 12000 تومان - 12 عدد

 

مجموعه 60 فیلم برتر هندی سینمای بالیود

 

 

این پک بی نظیر شامل 60فیلم هندی برتر دنیا در سال2010 مباشد

50 فیلم هندی برتر سینمای بالیود  یک مجموعه بی نظیر تنها 7 هزار تومان

قیمت : 8000 تومان - 7 عدد

 

مجموعه 6 سریال پربیننده دنیا

 

 

سریال Smallville
سریال Desperate Housewives
سریال Alias
سریال خدا بیامرز ممیچ
سریال زیبای Las Vegas
سریال جدید و دیدنی جنگل
ماتیکی

قیمت : 8000 تومان - 9 عدد

 

 

50فیلم برتر اکشن و حادثه ایی

 

 

مجموعه فوق العاده از بهترین فیلمهای اکشن روز دنیا که تا عمر باقیست در ذهن دوستداران فیلمهای اکشن باقی خواهد ماند چرا که گالری فوق العاده ای از بهترین فیلمهای اکشن که تا به حال ساخته شده است

قیمت : 7000 تومان - 7 عدد

به سایز دلخواه خود برسید !!

 

 

آموزشهای ویدئویی چربی سوز ویژه تناسب اندام به همراه نرمشهای سبک و ابتدایی کیک بکسینگ این مجموعه را به یکی از پرطرفدارترین آموزشهای...

قیمت : 7000 تومان - 5 عدد

 

 

کاملترین پکیج آموزشی آرایشگری

 

 

ممکن است که شما در سالن های زيبایی با اصطلاحاتی روبرو شوید که معانی آنرا ندانید،وبسیاری از آريشگرها با بکار بردن اين نام ها مبا لغ گزافی از شما دریافت وآنرا به حساب متخصص بودن خود بگذارند

قیمت : 5000 تومان - 3 عدد

 

 

 

لاغري در 10 دقيقه

 

 

دلتان مي خواهد هر لباسي كه دوست داريد اندازه تان باشد؟

آيا مي خواهيد اندامي زيبا و خوش فرم داشته باشيد؟

آيا هيچ وقتي براي ورزش كردن نداريد؟

چرا عمل جراحي ؟؟؟ چرا هزينه اضافي ؟؟؟

قیمت : 3000 تومان - 1 عدد

 


 

 


 

 



 

__._,_.___
Recent Activity:
MARKETPLACE

Stay on top of your group activity without leaving the page you're on - Get the Yahoo! Toolbar now.


Hobbies & Activities Zone: Find others who share your passions! Explore new interests.


Get great advice about dogs and cats. Visit the Dog & Cat Answers Center.

.

__,_._,___

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

CopyRight © 2006 - 2010 , GODFATHER BAND - First Iranian News Portal , All Rights Reserved