428The_Godfather_II_2The%20Godfather273TheGodfather2020305The_Godfather_II_1

Go English

شنبه، آبان ۰۵، ۱۴۰۳

|| IraNiaN FuN || Joke haye Kami Ta Ghesmaty Bi Adabi + sMs Haye Bahal

 

 

 

 
   

جوک و اس ام اس های خنده دار

 درد دل یک دختر دم بخت:
اول دبستان خواندیم آن مرد آمد.
سالها از آن روز می گذرد، هنوز اون مرتیکه نیومده!

 

 گر به تو افتدم نظر،
چهره به چهره، رو به رو
...
...
پا به فرار می نهم
کوچه به کوچه، کو به کو!

 

جمله قصار احتمالا از همسر حیف نون:
تنها چیزی که شهد ازدواج رو به کامم تلخ کرده شوهرمه!

 

شنیده بودم زیبارویان بى وفاویند...
آخه زشت! تو دیگه چرا؟!

 

یک شتر و یک گاو و یک میمون با هم بحث می کنند.
گاو می گه من شیر می دم.
شتر می گه من چیزای سنگین رو حمل می کنم.
...
...
...
تو هم یه چیزی بگو، آبروت رفت!

 

 

 

 

 خیلی دلم برات تنگ شده... اونقدر که از دوریت می خوام گریه کنم...
اما وقتی قیافت یادم میاد خنده ام می گیره!

 

راننده اتوبوس نزدیک قزوین میرسه میگه :

همه یه کپی از کو...شون بگیرن میگن چرا؟

میگه اونجا اصلشو پاره میکنن

 

تو می تونی ۲ میلیون تومن به من قرض بدی؟

می دونم که داری کمکم کن به خدا بهت برمیگردونم

{ التماس حیفه نون به خودپرداز }

 

به لره میگن: ببخشید شما لرید؟‌ میگه: نه پس انم با این سبیل پهنم

 

چهارتا مورچه می رن حموم بعد 2تا میان بیرون

اگه گفتین اون 2تا چی میشن؟

می چسبن به صابون

 

لره مادرشو میبره پیش دکتر ؛ دکتر معاینه میکنه میگه

باید پرهیز بکنه....لره میگه:آقای دکتر قربانت برم الهی...

نمیشه خودت بکنی آخه پرویز دهن لقه میره به همه میگه

 

یه روز حیف نون میره عروسی تو عروسی برف شادی میزنن

حیفه نون سرما میخوره

 

 

یه انگلیسی، یه فرانسوی و یه ایرانی داشتن به زندگی آدم و حوا توی بهشت نیگا میکردن.انگلیسیه میگه: چه سکوتی، چه احترامی!! مطمئنم که اینا انگلیسی ند! فرانسویه میگه: اینا هم لباس ندارند، هم زیبا هستند و هم رفتار عاشقانه ای دارند !!حتماً فرانسوی ند! ...ایرانیه میگه: نه لباسی، نه خونه ای! فقط یک سیب بر...ای خوردن! تازه، فکرمیکنن توی بهشتن!!! صد در صد ایرانی ند!

 

به یارو مي گن نظرت راجع به گرون شدن بنزين چيه؟ طرف مي گه براي ما که فرقي نمي کنه ما همون 2000 تومن بنزين رو مي زنيم!

 

یه قورباغه ازيه گربه مي پرسه:قورقورقوربونت بشم، كلاس چندمي؟ گربهه مي گه پيش پيش... دانشگاهيم!
همون قورباغه با یه زنبور ازدواج ميكنه! قورباغه ميگه قوقوقوقوقوقوربونت برم زنبور ميگه وظ وظ وظ وظ وظ وظ وظيفته!

 

خروسه رو معتاد می کنن، به جای قوقولی قوقول میگه شوشولی شوشول!

 

یكی جبهه بوده از هر طرف خمپاره می یومده .یكی داد می زنه می گه : سنكر بگیرید .یارو از اون ور می گه : واسه من بربری بگیرید!

 

طرف روزه می‌گیره، 2 دقیقه به اذان روزشو می‌شکنه. میگن: چرا اینکارو کردی؟میگه: خواستم به خدا ثابت کنم که می‌تونم، اما نمی‌گیرم

 

ياد اون روزها بخير. وقتى من بچه بودم، مادرم يک تومن به من مى داد و مرا به فروشگاه مى فرستاد و من با ٣ کيلو سيب زمينى، دو بسته نان، سه پاکت شير، يک کيلو پنير، يک بسته چاى و دوازده تا تخم مرغ به خانه برمى گشتم. اما الان ديگه از اين خبرها نيست... !همه جا توى فروشگاه ها دوربين گذاشته اند

 

از يه ترکه مي پرسن دوست داري توي تاکسي با کي بشيني؟ ميگه با يه دختر خوش قد و بالا وخوشگل و قد بلند با نامزدش. ميگن واااا اخه براي چي بانامزدش ؟ ميگه اخه ميچسبن به هم جا براي من باز مي شه!

 

از يه بچه ميپرسن: چند تا وسيله نشستن نام ببر ؟؟؟ ميگه : چهار پايه  صندلي چراغ  خواب .ميگن: مگه رو چراغ خوابم ميشينن؟؟؟ ميگه اره همين ديشب بابا به مامان گفت : اون چراغ خواب رو خاموش کن بشين روش!

 

دوست دختر پسره : عزيزم اگه يه بوسم بکنی قول ميدم تا آخرش باهات باشم . دوست پسر دوختره : ممنون از هشدارت!!!

 

ترجمه ی I LOVE YOU به زبان لری : دردت بزنه تنگ دلم!

 

از غضنفر میپرسن نظرت راجع به زلزله چیه ؟

میکه طرح خوبیه ، تکان دهنده ست !

 

به غضنفر می گن به زنبورهایی که از کندو محافظت می کنن چی می گن؟ غضنفر می گه: خسته نباشید

 

 

جملات و اس ام اس های عاشقانه و حکمتانه

 

زندگی همچون بادکنکی است در دستان کودکی که همیشه ترس از ترکیدن آن لذت داشتن آن را از بین می برد.



شاد بودن تنها انتقامی است که می توان از دنیا گرفت، پس همیشه شاد باش.



امروز را برای ابراز احساس به عزیزانت غنمینت بشمار، شاید فردا احساس باشد اما عزیزی نباشد.

 

کسی را که امیدوار است، هیچ گاه نا امید نکن... شاید امید تنها دارایی او باشد.

 

خوب گوش کردن را یاد بگیریم، گاه فرصتها بسیار آهسته در می زنند.



وقتی از شادی به هوا می پری، مواظب باش کسی زمین رو از زیر پاهات نکشه!


 

 


مهم بودن خوبه ولی خوب بودن خیلی مهم تره.

 

آدمی ساخته افکار خویش است، فردا همان خواهد شد که آن روز به آن می اندیشد.

 

عطر حرفات واسه من بوي گل شقايقه. تو رو ديدن واسه من قشنگترين دقايقه

 

آسمون به دریا گفت این بالا خیلی خوبه، همه جا رو می شه دید. دریا گفت: این پایین از اون بالا هم بهتره، چون فقط تو رو می شه دید!
تقدیم به اسمون قلبم.

 

دستمال خیس آرزوهایم رافشردم همین سه قطره چکید:
با
من
بمان

 

تو مپندار که از یاد تو را خواهم برد
من بدون تو به یک پلک زدن خواهم مرد

 

می دونی چند تا دوستت دارم؟
یه دونه ولی مردونه!

 

دست‎ بكش‎ توي‎ موهات تاري‎ كه‎ مياد تو دستت‎ هموني‎ كه‎ من‎ به‎ دنيا نميدمش‎!

 

وقتی ازت دورم فکر نکنی فراموشت می کنما، نه!
فقط بهت فرصت می دم دلت برام تنگ بشه.

 

زندگی سه چیزه:
اشک که خشک می شه،
خنده که محو می شه،
و یاد تو که فراموش نمی شه.

 

تنهایی یعنی اینکه وقتی برات اس ام اس میاد، مطمئن باشی که از طرف ایرانسله.

 

وقتی که می گویی دوستت دارم، اول روی این جمله فکر کن. شاید نوری را روشن کنی که خاموش کردن آن به خاموش شدن او ختم شود.

 

همیشه آغاز راه دشوار است، عقاب در آغاز پرکشیدن پر میریزد ولی در اوج، حتی از بال زدن هم بی نیاز است.

 

برترین نوع ایمان آن است که بدانی هر جا هستی خدا با توست.
پیامبر اکرم(ص)

 

آیا می دانید که بدن انسان تنها قادر است تا آستانه 45 واحد درد را تحمل کند. اما در زمان زایمان، مادر تا 57 واحد درد را تحمل می کند. این مانند این است که 20 استخوان بدن در آن واحد شکسته شوند. به مادر و همسران خود عشق بورزید.

 

 

 
 

 

 
   

GUCCI ساعت

بدون عقربه جدید  

+

كتاب و سي دي

يك ساعت فوق العاده شيك و جديد

برای شما كه می خواهید به روز باشید

راز شیك پوش شدن  اینجاست

ساعتی فوق العاده زیبا برای نسل جوان

دستان شما در اختيار جذابيت ...

ISBN : 925-325-5096-18-3

قيمت : 9000 تومان

خرید اینترنتی           خرید اینترنتی

1 محصول بخريد ...

3 تا ببريد....

فوق العاده شيك و زيبا

براي پسر ها و دختر خانم ها ي خوش سليقه

يك مدل فوق العاده مناسب براي دختران و پسران  امروزي

قيمت : 9000 تومان

خرید اینترنتی           خرید اینترنتی

1 محصول بخريد ...

3 تا ببريد....

دستان شما در اختيار جذابيت ...

تقديم به خانم ها ي مشكل پسند

قابل ست كردن با لباس هاي اسپرت

مكمل زيبايي و جذابيت شما

قيمت : 9000 تومان

خرید اینترنتی           خرید اینترنتی

1 محصول بخريد ...

3 تا ببريد....

همه جذابيت شما به ساعت شماست ....

هديه اي مناسب براي آنكه دوستش داريد.....

آخرين چيزي كه براي جذابيت نياز داريد.

 

قيمت : 9000 تومان

خرید اینترنتی           خرید اینترنتی

يك ساعت فوق العاده شيك و جديد

                 

 

 

 
 
 

 

__._,_.___
Recent Activity:
This Group Management By IranianFuN Team

    IranianFuN The Biggest Iranian Group
         
          lvl r 24 & Keyvan
.

__,_._,___

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

CopyRight © 2006 - 2010 , GODFATHER BAND - First Iranian News Portal , All Rights Reserved