428The_Godfather_II_2The%20Godfather273TheGodfather2020305The_Godfather_II_1

Go English

شنبه، آبان ۱۱، ۱۳۹۲

[::. iranvij-Group .::] ~> 10 Ta Az AjibTarin Va JalebTarin Roobat HaYe DonYa !!

 

براي مشاهده تصاوير در جي ميل اينجا كليك كنيد

اگر تعداد ايميل ها اينباكس شما را پر كرده است براي رفع اين مشكل اينجا كليك كنيد

اگر دوست داريد با ايميلي به جزء ياهو عضو گروه شويد اينجا كليك كنيد




 


www.Iranvij.ir | گروه اینترنتی ايران ويج ‌

10 تا از جالبترین و عجیبترین ربات های دنیا

این مقاله اختصاصی گروه ایران ویج میباشد و توسط مدیر ترجمه متون خارجی سرکار خانم هاشم خانی صورت گرفته و استفاده از این مقاله با ذکر منبع بلامانع میباشد
 


درود بر شما . همش ایمیل میدین میگین اقای احمدنیا چرا دیگه مقالات اختصاصی تون رو نمیزارید چرا مقالات علمی تون رو نمیزارید از اون جا که ما بچه های خوبی هستیم و مشقامون رو خوب می نویسیم و ارادت خاصی به اعضامون داریم گوش دادیم  . پس این شما و این هم بازم مقالات اختصاصی ایران ویج با طعم تکنولوژی و  فناوری


 

www.Iranvij.ir | گروه اینترنتی ايران ويج ‌


ErrooorTM.CoM| گروه اینترنتی ايران ويج ( ارور سابق )‌  1. آدم آهنی که می تونه لباس های جدید رو برای شما امتحان کنه

بزارین ببینیم چطوریه-- خرید لباس های جدید پر زحمت هستند. می تونین به بازار برین، و ساعت ها وقت صرف امتحان کردن لباس های جدید زیر نور نامطلوب و نامناسب کنین و فروشنده های سیریش شمارو تحت فشار بزارن. یا میتونین از طریق اینترنت خرید کنین، ولی یه احتمال خیلی واضح هست که خریدتون نیاز به برگردوندن پیدا میکنه، چون اونجوری که دلتون میخواسته بهتون نمیاد.
خوشبختانه، شرکت استونیان آینده نگر امیدواره با آدم آهنی که میتونه تغییر اندازه بده، تو خرید اینترنتی انقلاب ایجاد کنه. این آدم آهنیا اون لباس هارو براتون امتحان میکنن. مشتری هایی که از کمپانی های شرکت کننده لباس دیدن می کنن میتونن اندازه ها و سایزهارو به طور آنلاین تهیه کنن بعد میتونن مثل یه مانکن که لباس درست واسه اون دوخته شده، لباس های مختلف رو "امتحان" کنن.
مانکن "لباس بهم میاد" یا " مانکن تمام کننده کار" میتونه بدنشو به 2000 نوع مختلف تغییر بده: از نوپرستان استخونی و لاغرمردنی گرفته تا ورزشکارای ژیمناست و تا شکم گنده ها. وقتی که مشتری ها دارن این کارهایی رو که فوری به صورت آنلاین انجام میشه رو میبینن، همه این عملیات به وسیله یکی از پنج تا روبات به اسم "لباس بهم میاد" به طور طبیعی ارائه شده و لباس های مختلف رو امتحان می کنه. عکس های گرفته شده از این آدم آهنی با همه اندازه های مختلف تغییر اندازه داده، به بیننده ای که داره این عملیات رو به صورت آنلاین میبینه این حس و انتقال میده که انگار این عملیات دارن درست بیرون از اینترنت انجام میشن. در حال حاضر این آدم آهنیا فقط میتونن بدن آقایون رو قالب بندی و مدل گذاری کنند، چون ثابت شده که تخمین و برآورد بالاتنه خانوم ها خیلی خیلی مشکل تره. آدم آهنیای مؤنث خیلی زود به صورت آنلاین نمایش داده میشن.


 

www.Iranvij.ir | گروه اینترنتی ايران ويج ‌

 


ErrooorTM.CoM| گروه اینترنتی ايران ويج ( ارور سابق )‌  آدم آهنی که موهاتونو میشوره و آب می کشه. ( برای مشاهده کلیپ این ربات اینجا کلیک کنید )
به خاطر کثیفی موهاتون روز بدی داشتین؟ حالا میتونین تقصیر این کارو بندازین گردن آدم آهنیتون. پاناسونیک آدم آهنی موشوری ساخته که به شما اجازه میده وقتی موهاتون به آهستگی شامپو زده میشه دراز بکشین. این دستگاه که واسه افراد مسن و بیمارای ژاپنی طراحی شده، شامل صندلی با پشتی متحرک و لگن کامپیوتریه. این ماشین تکنولوژی آدم آهنی دستی رو با 16 انگشت جادویی خودکار یکی کرده که موهارو شستشو و آبکشی می کنه. همچنین اطلاعات مخصوص به هر کدوم از مصرف کننده هارو یادش میمونه، مثل اندازه سر و ماساژ دلخواه اونارو. اول یه بازوی متحرک در دستگاه اطلاعات سر شمارو به صورت سه بعدی میگیره تا اندازه و حد مطلوب نیروی کاربردی برای شامپو زدن رو تعیین کنه (امیدواریم که این تکنولوژی از هر لحاظ امتحان خودشو پس داده باشه و مطمئن باشه). بعد، 16 تا انگشت آدم آهنی خیلی آروم سرتونو ماساژ میدن و بازوی سه- موتوره به جلو و عقب حرکت می کنه و حسگرهای وارد کننده نیرو از لمس لذت بخشی اطمینان حاصل می کنن.


 

www.Iranvij.ir | گروه اینترنتی ايران ويج ‌


ErrooorTM.CoM| گروه اینترنتی ايران ويج ( ارور سابق )‌  آدم آهنی که میتونه واستون نوشیدنی بریزه ( برای مشاهده کلیپ این ربات اینجا کلیک کنید )
اگه فهرستی که حداقل از مهارت ها و تخصص هایی که نشون میده آدما جاشونو با ماشین ها عوض کردن وجود داشت، منطقی هم که بخوای حساب کنی نوشیدنی فروش ها جزء اون فهرست بودن. ولی دانشجوهای سال آخر رشته زبان شناسی و آواشناسی محاسباتی دانشگاه سارلند آلمان یه آدم آهنی نوشیدنی سرو کن درست کردن تا نشون بدن چطوری تکنولوژی زبان دیجیتال میتونه با آدم آهنیا ترکیب بشه.
آدم آهنی نوشیدنی سرو کن زبان طبیعی رو میفهمه و دستورها رو درست مثل یه نوشیدنی فروش عادی انجام میده. این آدم آهنی مرکز اطلاعاتی دستورالعمل کوکتل (نوشابه ای که با چند تا نوشابه دیگه مخلوط شده) رو داره، و در شروع مکالمه اونو به مشتری تعارف میکنه. بعد کاربر میتونه بگه چه نوع کوکتلی میخواد ، یا با انتخاب ترکیبات کوکتل خودشو درست کنه. بعد وقتی داره نوشیدنی هارو درست میکنه با جک گفتن مشتری هارو سرگرم میکنه. نوشیدنی فروش یه پایگاه اطلاعاتی گسترده جک داره و همینطور جک های خاص دیگه در مورد هر کدوم از کوکتل ها و هر کدوم از ترکیبات. وقتی که نوشیدنیو سرو کرد، همچنین خیلی دقیق به مشتری توضیح میده که محتویات الکلی اون چیا هستن.


 

www.Iranvij.ir | گروه اینترنتی ايران ويج ‌


ErrooorTM.CoM| گروه اینترنتی ايران ويج ( ارور سابق )‌  آدم آهنی تاکننده لباس  ( برای مشاهده کلیپ این ربات اینجا کلیک کنید )
پیچیده ترین چیزی که تا حالا از یه مجموعه قطعات لگو ساختم یه ایستگاه پلیس بود؛ و با دنبال کردن دستورات این کارو انجام دادم. طرفدارای لگو با مصالح واقعی تخریب به دستورالعمل مزخرفی احتیاج ندارن، و میتونن مجموعه لگویی که کلی ایده به ذهن میده رو به آدم آهنی تبدیل کنن که کارایی میکنه که من واسه خودم انجام نمیدم، مثل تا کردن یه تیشرت. این لگوبوت به همون کاری علاقه داره که همه شما باید انجام بدین یعنی تیشرتتونو رو یه جعبه کاغذی مسطح بزارین و یه دکمه رو ببندین. بعد آدم آهنی خیلی آروم جعبه رو مرتب میکنه و خیلی خوب و مرتب لباس رو تا میکنه. این منو یاد یکی از اون چیزایی میندازه که اونایی که تو لباس فروشی ها کار می کنن ازش استفاده میکنن، فقط این یکی به صورت خودکار عمل میکنه.


 

www.Iranvij.ir | گروه اینترنتی ايران ويج ‌


ErrooorTM.CoM| گروه اینترنتی ايران ويج ( ارور سابق )‌  آدم آهنی چمن زن با انرژی خورشیدی
همونطور که از عنوان پیداست، این آدم آهنی چمن زن با انرژی خورشیدی لیاقت اسم مخففشو داره. البته اچ اس پی آر ال واقعاً نمیتونه اونجور که باید اونو توصیف کنه، و من فکر میکنم شرکت سوئدی کمی از توصیف کننده هارو به مترادف هایی تغییر بده که با حروف صدا دار شروع میشن، خوب اینطوری میتونن یه اسم درست حسابی داشته باشن. این اچ اس پی آر ال در صنعت گرین و تجهیزات اکسو 2008 معرفی شد. مطمئنم این اولین آدم آهنی خودکار چمن زن نیست، ولی حدس میزنم این یکی آخریش نیست. البته، نکته اصلی فروش اچ اس پی آر ال این واقعیته که این دستگاه انرژی خورشیدی داره، که از اول به نظر نمیرسه شبیه یه صنعت و ابتکار باشه. این مصرف روزانه اونو محدود میکنه، ولی از یه باتری قابل شارژ مجدد با فلز نیکل هیدروژنه استفاده می کنه. این وسیله حدود 22 پوند رو وزن میکنه، و میتونه نیم جریب فرنگی چمن رو با سیمی بزنه که میشه اونو تو زمین البته نه زیاد زیر زمین چالش کرد یا به عنوان مرز ایمنی یه جایی محکم بستش. از امنیت حرف زدیم، این چمن زن با انرژی خورشیدی خصوصیات امنیتی برجسته ای داره. به عنوان مثال، میتونه به طور خودکار وقتی تیغه هاشو در میاره دوباره ببنده، و کاری کنه که حس گرهای درون دستگاه دور اشیا به کارشون ادامه بدن.

 

www.Iranvij.ir | گروه اینترنتی ايران ويج ‌


ErrooorTM.CoM| گروه اینترنتی ايران ويج ( ارور سابق )‌ اولین آدم آهنی جراح اعصاب
در سال 2008، یک بانوی کانادایی اولین کسی بود که دست های یه آدم آهنی رو تو سرش داشت. بازوی عصبی در کارگاه کامپیوتری، با نظارت یه جراح اعصاب 9 ساعت کار کرد تا یه تومارو از سر پایج نیکاسون دربیاره. بازوی دارای عصب، در دانشگاه کالگاری ساخته شد، و دارای حس لامسه است، وقتی که جراحا تعیین میکنن چگونه عملیات باید انجام بشه جراحی مغز و اعصاب ضرورت پیدا میکنه. هر دو بازوی آدم آهنی در دقت و ظرافت، نظیر و همتا ندارن.

 

www.Iranvij.ir | گروه اینترنتی ايران ويج ‌


ErrooorTM.CoM| گروه اینترنتی ايران ويج ( ارور سابق )‌ آدم آهنی که مکعب های رابیک رو حل می کنن ( برای مشاهده کلیپ این ربات اینجا کلیک کنید )
آدم آهنی دوم، کابیناتور ارئه شده توسط مککاترون، سریع ترین و فرزترین روبات حل کننده مکعب های رابیک دنیا در 18.2 ثانیه است. این روبات در کتاب نوابغ رکوردهای جهانی به عنوان فرزترین آدم آهنی در حل مکعب های رابیک عنوان شده است.


 

www.Iranvij.ir | گروه اینترنتی ايران ويج ‌


ErrooorTM.CoM| گروه اینترنتی ايران ويج ( ارور سابق )‌ آدم آهنی که حشرات رو میخوره
یک تحول عظیم در علم دستگاه های خودکار. این آدم آهنی در دانشگاه بلریستول ساخته شده، طوری طراحی شده که با خوردن حشرات نیرو می گیره. هر چند وقت یه بار اکوبوت رو با یه خرمگس مرده تغذیه کنید، این روبات حشرات رو در یکی از هشت پیل کوچک سوختی خود هضم میکنه، که هر کدوم با ماده آبکی فاضلاب پر از باکتری پر شدن. ماده مرکب شکری استخوان بندی خارجی حشره خارج شده و توسط باکتری، سوخت و ساز میشه تا تولید انرژی کنه، که به الکتریسیته تبدیل می شه. آیانیس آیروپولوس عضو تیم اکوبوت میگه:" نظر بر اینه که این آدم آهنی میتونه جاهایی بره که ما نمیریم یا نمیتونیم بریم و اطلاعات رو برمیگردونه". این روبات باید اطلاعات مربوط به دمای هوارو یا اطلاعات مربوط به مواد سمی سنجش گاز رو با خودش بیاره. برای این دوره به نظر میرسه موفقیت های اکوبوت نسبتا ً کم هستند. در تست های مقاومت، هشت حشره 12 روز در روبات باقی موندن، ولی تنها هر 14 دقیقه، چند ثانیه حرکت می کرد. سازندگان اون مطمئن نیستن که چطوری غذاشو جذب خواهد کرد. هنوز WALL- E نیست، و هنوز به طور به طور غیر ارادی خودکار عمل نمیکنه، ولی این کارا داره روش انجام میشه.

 

www.Iranvij.ir | گروه اینترنتی ايران ويج ‌


ErrooorTM.CoM| گروه اینترنتی ايران ويج ( ارور سابق )‌ حیوان روباتیک تهاجمی ارتشی ( برای مشاهده کلیپ این ربات اینجا کلیک کنید )
پویا شناسی بوستون بعضی از بهترین آدم آهنیهای دنیا رو برای حرکت در مناطق ناهموار میسازه. اسم این چارپای شگفت انگیز "گنده سگه" که میتونه از تپه های سنگی و گلی و هر چیزه دیگه ای که سر راهشه ، حتی اگه یکی تا اونجایی که میتونه محکم به این روبات در حال راه رفتن ضربه بزنه بالا بره. این آدم آهنی میتونه تعادلشو حفظ کنه و خیلی بهتر از آدما به راه رفتن ادامه بده. و میتونه بیشتر از 300 آی بی اس کشتی رو جابجا کنه و به نظر میرسه واسه ماموریت های جنگی، اکتشافات نجوم، و چندین موقعیت دیگه کارایی داشته باشه.


 

www.Iranvij.ir | گروه اینترنتی ايران ويج ‌


ErrooorTM.CoM| گروه اینترنتی ايران ويج ( ارور سابق )‌ آدم آهنی که میتونه تیر پرتاب کنه ( برای مشاهده کلیپ این ربات اینجا کلیک کنید )
مشخصه که هیچکس فکر نمی کرد همین که یه روبات موهاتونو شامپو بزنه کافیه. در حقیقت، یک نفر تصمیم گرفت به آدم آهنیا مهارتی یاد بده که هنوز هم در بعضی قبیله ها یکی از مراسم و آیین اجازه عبوره: استفاده از تیر و کمان. بعد از اینکه بهش یاد دادن چجوری کمان رو نگه داره و تیرو پرتاب کنه، به خودی خود یاد گرفت که هدف گیری کنه و تیرهارو به سمت هدف رها کنه. یاد گرفت که با هشت بار امتحان کردن مرکز هدف رو نشونه بره. الگوریتم یادگیری مخصوصا ً در مسائلی مثل آموزش تیراندازی که راه حل ساده- ای داره و اطلاعات قبلی در مورد هدف، گسترش پیدا کرد.
البته ممکن بپرسید "چرا باید یه آدم آهنی رو با تیر و کمون به وحشت بندازیم؟" من به این سوال اینجوری جواب میدم که شما باید شکارچی و اولین نژاد رو ببینین تا بفهمین یه روبات شکارچی پنهان در پشت بیشه ها با استفاده ماهرانه از کمون- و- چاقو چقدر میتونه مؤثر و مفید باشه.


 


 

 

 


ErrooorTM.CoM| گروه اینترنتی ارور تیم

جهت ارسال نظرات و پیشنهادات خود
اینجا كلیك كنید!!



فرم مشخصات


Derakhesh
امضا شخصي احمدنيا

ما از تبار کوروش و فرزند جمشیدیم

پیروز بی برده ، بت نپرستیدیم


 

 



 



 

__._,_.___
Recent Activity:
---------------------->>> Iranvij-Groups GROUP <<<----------------------------
----------->>> THE BEST PERSIAN GROUP FOR ALL IRANIANS <<<-------------
                 [ GROUP REGISTERED BY Ali Ahmadnia ]
__________________________________________________________________

BARAYE OZVIAT LOTFAN ROUYE LINKE ZIR CLICK NAMAEID:
http://groups.yahoo.com/group/Iranvij-Groups/join
   http://groups.yahoo.com/group/Iranvij-Groups/join
      http://groups.yahoo.com/group/Iranvij-Groups/join
         http://groups.yahoo.com/group/Iranvij-Groups/join
            http://groups.yahoo.com/group/Iranvij-Groups/join
               http://groups.yahoo.com/group/Iranvij-Groups/join
                  http://groups.yahoo.com/group/Iranvij-Groups/join
               http://groups.yahoo.com/group/Iranvij-Groups/join
            http://groups.yahoo.com/group/Iranvij-Groups/join
         http://groups.yahoo.com/group/Iranvij-Groups/join
      http://groups.yahoo.com/group/Iranvij-Groups/join
   http://groups.yahoo.com/group/Iranvij-Groups/join
http://groups.yahoo.com/group/Iranvij-Groups/join
   http://groups.yahoo.com/group/Iranvij-Groups/join
      http://groups.yahoo.com/group/Iranvij-Groups/join
         http://groups.yahoo.com/group/Iranvij-Groups/join
            http://groups.yahoo.com/group/Iranvij-Groups/join
               http://groups.yahoo.com/group/Iranvij-Groups/join
                  http://groups.yahoo.com/group/Iranvij-Groups/join
               http://groups.yahoo.com/group/Iranvij-Groups/join
            http://groups.yahoo.com/group/Iranvij-Groups/join
         http://groups.yahoo.com/group/Iranvij-Groups/join
      http://groups.yahoo.com/group/Iranvij-Groups/join
   http://groups.yahoo.com/group/Iranvij-Groups/join
http://groups.yahoo.com/group/Iranvij-Groups/join
__________________________________________________________________

Rahnamaye Ozviyat Dar Group : http://www.Iranvij.ir

.

__,_._,___

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

CopyRight © 2006 - 2010 , GODFATHER BAND - First Iranian News Portal , All Rights Reserved