428The_Godfather_II_2The%20Godfather273TheGodfather2020305The_Godfather_II_1

Go English

جمعه، خرداد ۱۲، ۱۳۹۱

[GODFATHE Band] [IranPressNews] IranPressNews : ايران پرس نيوز - نظر بیل کلینتون درباره انتخابات امسال آمریکا

نظر بیل کلینتون درباره انتخابات امسال آمریکا

---------------------------------------------------------------------------

به گزارش فارس، "بیل کلینتون" رئیس‌جمهوری اسبق آمریکا در گفت‌وگو با شبکه خبری "سی ان ان" در اظهار نظری جدید درباره انتخابات ریاست جمهوری نوامبر سال جاری میلادی در آمریکا و کاندیداهای نهایی این انتخابات گفت: من معتقدم که کاندیدایی با موفقیت تجاری "میت رامنی" و سابقه سیاسی صلاحیت فتح کاخ سفید را دارد اما به اعتقاد من "باراک اوباما" همچنان گزینه بهتری برای کشور است.

وی در رابطه با فرماندار سابق ایالت ماساچوست گفت: هیچ شکی نیست که در رابطه با عهده دار شدن این مقام و به طور اساسی اجرای اقدامات ضروری، مردی که فرماندار بوده بیش از صلاحیت های مورد نیاز را دارا است.

کلینتون در ادامه در خصوص باراک اوباما که هم حزبی وی نیست هست، با تأکید بر اینکه اوباما گزینه بهتری برای ریاست‌جمهوری آمریکا است، گفت: اما آن دو (اوباما و رامنی) پیشنهادات کاملا متفاوتی را ارائه کرده‌اند و به اعتقاد من پیشنهادات اوباما و البته سابق اوباما برای اقتصاد آمریکا و اکثریت مردم آمریکا گزینه بهتری در مقایسه با رامنی خواهد بود. انتخابات باید اینگونه باشد.

وی افزود: مسئله حقیقی پیشنهادات رامنی و سابقه و طرح‌های اوباما برای دور دوم ریاست‌جمهوری آمریکا است و اینکه چطور این مسائل در تضاد با یکدیگر قرار می‌گیرند. این مهمترین مسئله است.

بر اساس این گزارش، به نظر می‌رسد ایجاد مشاغل موضوع اصلی مطرح در انتخابات سراسری ماه نوامبر در آمریکا باشد.

در حال حاضر، ستاد انتخاباتی "باراک اوباما" رئیس جمهوری آمریکا فصلی جدید از موج انتقادات علیه "میت رامنی" رقیب سرسخت وی در انتخابات ریاست جمهوری سال 2012 آمریکا گشوده و بر روی علمکرد رامنی زمانی که فرمانداری ایالت ماساچوست را بر عهده داشت، متمرکز شده است.

میت رامنی سه شنبه شب موفق شد با کثب اکثریت آراء در انتخابات مقدماتی ایالت تگزاس، به عنوان کاندیدای منتخب جمهوریخواهان و رقیب اصلی اوباما در انتخابات ریاست جمهوری سال جاری میلادی معرفی شود. کاندیداتوری رامنی از حزب جمهوریخواهان در دور نهایی انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا پایان ماه آگوست در مراسمی در فلوریدا رسما اعلام خواهد شد.

باراک اوباما چند هفته گذشته با اعلام حمایت علنی خود از ازدواج همجنس گرایان سعی کرده بود صفحه بازی های رقابت های انتخاباتی را به نفع خود ورق بزند و روی نقاط حساس رامنی در مخالفت شدیدش با ازدواج همجنس گرایان متمرکز شود. هنوز مشخص نیست این حربه انتخاباتی اوباما چه نتایجی را برای وی به همراه داشته است. باید منتظر ماند شاهد نتایج و یا حتی عواقب این اقدام وی بود.

انتخابات ریاست جمهوری آمریکا هفته اول ماه نوامبر سال جاری میلادی همزمان با انتخابات میان دوره کنگره و فرمانداری های ایالات مختلف این کشور برگزار می شود.



---------------------------------------------------------------------------

Link: http://www.iranpressnews.com/source/124649.htm




--

The webmaster!

--
-

برای لغو عضويت لطفا از همان ایمیلی که عضو خبرنامه شده اید به آدرس زير ايميل بفرستيد
و سپس لینکی که برای شما فرستاده میشود را تائید کنید
IranPressNews+UNsubscribe@googlegroups.com


هرزمان که بخواهید میتوانید با فرستادن یک ایمیل به آدرس زیر دوباره مشترک خبرنامه شوید
IranPressNews+subscribe@googlegroups.com

-

--
ارسال توسط Blogger به GODFATHE Band در 6/01/2012 01:06:00 AM

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

CopyRight © 2006 - 2010 , GODFATHER BAND - First Iranian News Portal , All Rights Reserved