428The_Godfather_II_2The%20Godfather273TheGodfather2020305The_Godfather_II_1

Go English

چهارشنبه، آذر ۰۹، ۱۳۹۰

|| Persia Fun || - Ax Haye Bachegi Haye Man !! >> FUn - Photo <<

 

 

 
 

 

s 

 
 

آموزش یادگیری زبان انگليسي در 90 روز بدون نياز به کتاب

http://up.vatandownload.com/upimages/2010/Oct/25/731.jpg

اين روش که سريعترين و همچنين موفق ترين روش آموزش زبان انگليسي
در دنياست توسط يک نابغه زبان شناس انگليسي ابداع شده و موسسه
نصرت آن را به فارسي در آورده است تا قابل استفاده براي فارسي زبانان
شود. آقاي نصرت از طرف دانشگاه صنعتي شريف به لقب مبتکر نمونه انتخاب
شده است. نصرت معتبرترين موسسه تند خواني و زبان کشور است

ويژگي هاي اين بسته آموزشي:
- قابل استفاده براي تمام سنين با هر سطح آشنايي
- مهارت کامل در مکالمه زبان انگليسي طي سه ماه
- بدون نياز به کتاب و نوشتن مطلب
- برگرفته شده از جديدترين متد آموزشي روز جهان
- تمرکز و تقويت حافظه در ضمن يادگيري

آموزش زبان نصرت جديد
مجموعه جديد آموزش نصرت در چهار حلقه سي دي بصورت MP3
بهمراه يك حلقه سي دي تقويت حافظه
پنج حلقه Cd

 با بسته بندی اورجینال  و پشتیبانی شرکت مربوطه 

قیمت با تخفیف ویژه : 12000 تومان

در قالب 5 دی وی دی اوجیتال

خرید پستی


عکس های دوران کودکی من !!


من  وقتی یه شکست عشقی بزرگ خوردم sad




من در ماشین
day dreaming



 


من در باشگاه
cowboy


من, وقتی یه گندی زدم
I don't want to see


 

 

من در مسابقان بوکس... feeling beat up

 

من وقتی مرد عنکبوتی شده بودم cool


 

 

من وقتی مامی نبودم  worried

 

 

من وقتی که ذوق ترکونده بودم tongue

 

 

من در شب امتحان d'oh

 

 

من در حال چت thumbs down

 

 

من وقتی خیلی گرسنم بود whistling

 

 

من در حال هندونه خوردن batting eyelashes

 

 

من وقتی مامان باهام بازی میکرد love struck

 

 

من...! نه بابا من اصلا تو این عکس نیستم به جون خودم، اینا دوستامند... I don't want to see

 

 

من وقتی خراب کاری کرده بودم d'oh

 


من , وقتی اصلا اعصاب درست حسابی ندارم
at  wits' end
 



 

من وقتی که دهقان فداکار شدم :177:

 

 

من در حال دیدن یک خواب خــــــــیلی خوب day dreaming



 

 

من در انتظار آبجی کوچولوم dancing

 

 

من وقی سیا مست کرده بودم :6qwup3:

 

 

من .... نه ببخشید این دوستمه  laughing


 

 


من , وقتی به شدت دارم به خودم افتخار میکنم
rock on!


 



من , بعد از دیدن یک فیلم مزخرف هندی 
don't tell anyone



 

من و دوست دخترم big grin

 

 

وای که بیچاره کردند ما رو این دختر ها chatterbox

 

من در حال حالگیری oh go on

 

 

من وقتی خیلی کنجکاو بودم oh go on

 

 

من وقتی پیشنهاد ازدواج به دوست دخترم دادم love struck

 

 

من وعیال big hug

 

من و عیال در پارتی 


 

من , اولین باری که شمارو ديدم party

 

اگه گفتید من کدومم...! big grin

 

 

دوستون دارم kiss

بای wave love struck


زبان انگلیسی را ; با طنز بیاموزید !!!

با سریال آموزش زبان  Extra

تنها با مشاهده یک فیلم داستانی به راحتی زبان انگلیسی را یاد بگیرید!!!!

فیلم Extr@ یک فیلم آموزشی برای یادگیری بهتر زبان

با کمک طنز و خنده زبان انگلیسی را بیاموزید!!!

http://img.vatandownload.com/img/02.jpg

فروش سریال Extra  در قالب 2 DVD
قابل پخش در کامپبوتر و دستگاه های DVDPlayer  جدید ( Divx player )

قیمت با تخفیف ویژه  : 7500 تومان

EXTR@- English مجموعه ای است ویدئوی که در قالب طنز و با روشی بسیار ساده و قوی بیننده را در مسیری ویژه جهت یادگیری زبان انگلیسی قرار می دهد. 
این مجموعه آموزش زبان ۳۰ قسمتی EXTR@-TV توانسته با مهارت ویژه  افراد در تلفظ صحیح و شمرده لغات و دیالوگ ها، شرایط بسیار خوبی جهت یادگیری صحیح زبان انگلیسی برای کلیه بینندگانش در سنین مختلف و در زمینه های Reading و lessening همچنین Gerammar فراهم آورد و بیننده با دنبال کردن قسمت های مختلف آن  روز به روز به زبان انگلیسی مسلط می شود، تا جای که قادر خواهد بود به راحتی صحبت کند و مطالب را درک کند و حتی بتواند بخواند و بنویسد.

 

 



 

اين ايميل را براي دوستانتان نيز ارسال کنيد.....

اگر اين ايميل را از طرف دوستانتان دريافت کرده‌ايد، مي‌توانيد با عضويت در گروه پرشن فان هر روزايميل‌هاي ما را با موضوعات متنوع دريافت کنيد..
 براي
عضويت رايگان در گروه پرشین فان، اينجا رو کليک کنيد..

http://up.vatandownload.com/upimages/2010/Sep/banner-header.gif

 

 

 

 

 

 

 
 
   


 

__._,_.___

__._,_.___
Recent Activity:
.

__,_._,___

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

CopyRight © 2006 - 2010 , GODFATHER BAND - First Iranian News Portal , All Rights Reserved