428The_Godfather_II_2The%20Godfather273TheGodfather2020305The_Godfather_II_1

Go English

سه‌شنبه، آذر ۰۹، ۱۳۸۹

[23khordad] [گروه موج سبز] خبرنامه موج سبز - سه شنبه، نهم آذر 1389



---------- Forwarded message ----------
From: خبرنامه گروه دانشجویی موج سبز <khabarnameh.sabz.1@gmail.com>
Date: 2010/11/30
Subject: [گروه موج سبز] خبرنامه موج سبز - سه شنبه، نهم آذر 1389
To: mowje-sabz ئخص لقخعح group <mowje-sabz@googlegroups.com>


جنبش سبز، یک حرکت اجتماعي فراگیر است که هرگز خود را مبری از خطا نمی انگارد و با نفی هرگونه مطلق نگري شرک آلود، بر گسترش فضای نقد و گفتگو در درون و بيرون جنبش تاکید دارد

(میرحسین موسوی)
banner.jpg
 

خبرنامه موج سبز - سه شنبه، نهم آذر 1389

شما در حال مشاهده خبرنامه روزانه گروه دانشجویی موج سبز هستید. این خبرنامه مطالب 24 ساعت گذشته بلاگ گروه دانشجویی موج سبز را به صورت یک فایل پی دی اف در اختیار مخاطبان قرار می دهد. عناوین مهم ترین خبر ها به همراه خلاصه متن آنها آورده شده است و برای مشاهده متن کامل پست ها شامل متن کامل اخبار، عکس ها، بیانیه ها و تحلیلها، فایل پی دی اف ضمیمه شده در انتهای ایمیل را مطالعه کنید. اگر از جیمیل استفاده می کنید دکمه view را نیز می توانید جهت مشاهده فایل پی دی اف خبرنامه کلیک کنید. اگر می خواهید فایل را دانلود کرده و در کامپیوتر خود آن را مطالعه کنید ولی اکروبات ریدر ندارید، آن را از این لینک دانلود کرده و نصب کنید.

همچنین جدیدترین نسخه روزنامه یک صفحه ای "کلمه" نیز جهت چاپ و انتشار دستی، ضمیمه شده است.

نکته مهم: با توجه به فیلتر شدن اکثر سایتهای اطلاع رسانی، لطفاً این ایمیل را به دیگران نیز فوروارد کنید تا بار دیگر کودتا گران را در اجرای کودتای رسانه ای، ناکام بگذاریم. قبل از ارسال کلیه ایمیلهای قبلی را پاک کنید.
نکته: منتظر باشید تا تصویر (تصاویر) بارگذاری شوند. اگر تصاویر را مشاهده نکردنید، در جیمیل دکمه Always Display Images Bellow را بزنید. بعضی از عکسها به گونه ای هستن که اگر روی آنها کلیک کنید، با کیفیت بالاتر قابل مشاهده هستند.
...................................................................................................................................................................
خلاصه خبرها
...................................................................................................................................................................

 
گزارش ویکی لیکس از ایران و انتخابات دهم ریاست جمهوری
در حالیکه دولت آمریکا رایزنی های وسیعی را برای مقابله با تبعات انتشار بیش از ۲۵۱ هزار سند محرمانه و طبقه بندی شده توسط موسسه اطلاع رسانی «ویکی لیکس» آغاز کرده و کشورهای مختلفی از واکنش خود درقبال افشای این اسناد خبر داده بودند، گروهی از رسانه های جهانی بخشی از اسناد محرمانه وزارت خارجه آمریکا را پس از دریافت از ویکی لیکس منتشر کردند که در بخش های مربوط به ایران، آمده است: "رهبران چند کشور عربی از مقامات آمریکایی خواسته‌ بودند به هر قیمتی مانع دسترسی جمهوری اسلامی به تسلیحات اتمی شده و تاسیسات اتمی ایران را نیز مورد حمله نظامی قرار دهد." 

در گزارش های مربوط به ایران، غیر از موارد اتمی، تسلیحاتی و موشکی ایران، همچنین مواردی پیرامون "انتخابات ریاست جمهوری سال ٨٨" و "کشیده شدن دایرۀ سرکوب جنبش مردم ایران توسط حکومت از خیابان ها به حوزه اینترنت (از طریق محدودسازی دسترسی به اینترنت)، و تلاش سبزها در شکستن موانع ایجاد شده"، مورد اشاره قرار گرفته است.
....... متن کامل خبر را در فایل ضمیمه مشاهده نمایید


فلاحت‌پیشه: وزیر کشور درمورد ترور استادان دانشگاه به مجلس و مردم پاسخ‌گو باشد
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: وزیر کشور باید در مقابل ترور دو استاد دانشگاه به مجلس و مردم پاسخ‌گو باشد.

به گزارش مهر، حشمت‌الله فلاحت‌پیشه عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، در واکنش به ترور دو استاد دانشگاه در تهران گفت: نمایندگان مجلس از وزیر کشور خواستند که این واقعه را پیگیری کند و امیدواریم که مسئولان امنیتی و اطلاعاتی کشور نیز به دنبال پیگیری عوامل این ترورها باشند.
....... متن کامل خبر را در فایل ضمیمه مشاهده نمایید


كاریکاتور زمتون: طعم نیک


فراخوان فریاد "الله اکبر" در شب ۱۶ آذر
گروهی از جوانان اصلاح طلب و سبز در بیانیه‌ای به مناسبت فرا رسیدن ۱۶ آذر از مردم دعوت کرده‌اند تا با فریاد الله‌اکبر در این شب، ضمن اعتراض به تهدید رهبران جنبش سبز، حمایت خود از زندانیان سیاسی را نشان دهند.

به گزارش تحول سبز، این جوانان سبز دربخشی از این بیانیه آورده اند: ما جوانان سبز ایرانی از همه ملت ایران دعوت می کنیم همگام و همنوا با دانشجویان مبارز ایرانی در شب ۱۶ آذر راس ساعت ۹ شب با ندای الله اکبر خود بر پشت بامهای میهن عزیزمان ضمن اعتراض به تهدید رهبران جنبش سبز و حمایت از زندانیان سیاسی، به کودتاچیان و حامیان دیکتاتوری نشان دهند که خیال شکست و افول جنبش سبز ملت ایران در برابر ظلم واستبداد خیالی باطل و تعبیر ناشدنی است.
....... متن کامل خبر را در فایل ضمیمه مشاهده نمایید


عماد بهاور به ده سال زندان محکوم شد
عماد بهاور، مسوول شاخه جوانان نهضت آزادی از سوی قاضی صلواتی، رییس شعبه پانزده دادگاه انقلاب به تحمل ده سال حبس تعزیری محکوم شد.
وی به اتهام تبانی برای تجمع بر ضد امنیت ملی، تبلیغ علیه نظام و توهین به رهبری محاکمه شده بود.

به گزارش کلمه، این حکم در دادگاه انقلاب به بهاور ابلاغ شده و قابل تجدیدنظرخواهی است.
....... متن کامل خبر را در فایل ضمیمه مشاهده نمایید


سحرخیز: با پیگیری قضایی محسنی اژه ای از اشاعه اکاذیب وی جلوگیری کنید
در واکنش به اظهارات اخیر دادستان کل کشور مبنی "عدم وجود شکنجه در بازداشتگاههای کشور" و "ناباورانه بودن ادعای شکنجه"، عیسی سحرخیز، روزنامه نگار زندانی، طی نامه ای به دادستان تهران، ضمن یادآوری شکایت نامه های قبلی خود از دادستان کل کشور و وزارت اطلاعات، در مورد ضرب و جرح و شکنجه های جسمی و روحی خود، از وی خواست با پیگیری شکایتهای فوق، از "اشاعه اکاذیب" توسط دادستان کل کشور جلوگیری کند.

غلامحسین محسنی اژه‌ای، دادستان کل کشور، روز دو‌شنبه (۲۲ نوامبر/ اول آذر) با اشاره به انتشار نامه چندی پیش عبدالله مومنی به رهبر جمهوری اسلامی پیرامون شکنجه های وارده در جریان بازجویی ها و بازداشت، و همچنین تسلیم شکایت نامه ای به دادستانی تهران در همین زمینه، مدعی شده بود که "هیچ‌کدام از موارد ذکر شده در مورد شکنجه ها صحیح نیست و باور کردنی نمی باشد."
....... متن کامل خبر را در فایل ضمیمه مشاهده نمایید


بیانیه جبهه مشارکت در محکومیت ترور استادان: دستگاههای امنیتی و انتظامی عوامل ترور را شناسایی و ریشه کن کنند
جبهه مشارکت اسلامی با صدور بیانیه ای با محکوم کردن ترور دو استاد فیزیک دانشگاه شهید بهشتی ازمسئولان خواست به جای تمرکز بر فعالیتهای قانونی و شفاف نهادهای مدنی و بخصوص تهاجم به خانه های جوانانی که جز به اعتلای ایران نمی اندیشند اندکی نیز به وظایف ذاتی خود در شناسایی و ریشه کنی نهادها و عوامی ترور بنیاد بیندیشند.

در ادامه سوء قصد به جان استادان دانشگاه، صبح روز گذشته، در اثر دو انفجار همزمان در دو نقطه از شهر تهران به قصد ترور دو استاد مهندسی هسته ای دانشگاه شهید بهشتی در تهران، مجید شهریاری کشته و فریدون عباسی دوانی  به بیمارستان منتقل و درمان شد.
....... متن کامل خبر را در فایل ضمیمه مشاهده نمایید


احمدرضا احمدپور، نویسنده و محقق زندانی، امروز آزاد شد
احمد رضا احمد پور، نویسنده و محقق زندانی، که توسط دادگاه ویژه روحانیت به یک سال حبس تعزیری محکوم شده بود با تحمل ۸ماه حبس، امروز دوشنبه هشتم آذرماه آزاد شد.

به گزارش رهانا، این زندانی که تنها یک ماه به حبس وی باقی مانده بود در حالی شامل عفو شد که از حق قانونی آزادی مشروط برخوردار بود ولی به دلیل زیر فشار قرار داشتن از سوی مقامات و نهادهای امنیتی از این حق قانونی بهره مند نشد.
....... متن کامل خبر را در فایل ضمیمه مشاهده نمایید


مناظره شکوری راد با عبدالرضا داوری، ۹ آذر در دانشگاه لرستان
مناظره علی شکوری‌راد عضو جبهه مشارکت و عبدالرضا داوری، نهم آذر ماه امسال در دانشگاه لرستان برگزار می‌شود.

به گزارش کلمه، این مناظره قرار است در چارچوب کرسی‌های موسوم به آزاداندیشی و با موضوع بصیرت دانشجویی به همت کانون بررسی و تحلیل دانشگاه لرستان برگزار شود.
عبدالرضا داوری، مدیرعامل سابق ایرنا و از حامیان سرسخت دولت، سال گذشته در خرم آباد درباره حوادث پس از انتخابات دهم ریاست جمهوری با علی مزروعی مناظره کرده بود.
....... متن کامل خبر را در فایل ضمیمه مشاهده نمایید


زیدآبادی: زندگی آنقدر زیباست...
مهدی محمودیان از زندان رجایی شهر به نقل از احمد زید آبادی می گوید: زندگی به اندازه ای زیباست که همه چیز را می توان قربانی آن کرد، مگر شرافت را،

به گزارش تحول سبز، مهدی محمودیان، افشاگر جنایات کهریزک روز گذشته به نقل ازاحمد زیدآبادی گفته است: زندگی به اندازه ای زیباست که همه چیز را می توان قربانی آن کرد، مگر شرافت را، که عزیزتر و زیباتر از زندگی است و لایق آنکه زندگی را قربانی آن کرد.
این اصل اساسی زندگی من است و هر کس لحظه ای در این باره تردید کند هرگز مرا نشناخته است.
....... متن کامل خبر را در فایل ضمیمه مشاهده نمایید


چه کسی می داند پشت دیوارها با سیم های خاردار چه می گذرد؟
جمعی از خانواده‌های زندانیان سیاسی، با نگارش نامه‌ای به اعضای شورای شهر تهران، از آنان خواسته‌اند تا با استفاده از اختیارات قانونی خود، از محل‌های نگهداری زندانیان سیاسی بازدید کنند و با تحقیق در این باره به عنوان نمایندگان مردم، از شرایط زیست زندانیان و رفتار مسئولان زندان خانواده‌ها را مطلع سازند.

بنا به اخبار رسیده به جرس، در بخشی از این نامه آمده است: چه کسی می داند پشت دیوار ها با سیم های خاردار، ساختمان اوین240 که محل نگهداری و بازجویی از زندانیان خاص است، ساختمان 209 که محل نگهداری از زندانیان تازه وارد، بازجویی ها و وادار کردنشان به اعترافات است، سلول‌های اتفرادی و انفرادی‌هایی که محل نگهداری چندین نفر می‌شوند، و نیز سالن‌های عمومی زنان و مردان چه می گذرد؟
....... متن کامل خبر را در فایل ضمیمه مشاهده نمایید


ترور دو استاد مهندسی هسته ای دانشگاه شهید بهشتی در تهران
در ادامه سوء قصد به جان استادان دانشگاه،  صبح امروز در اثر دو انفجار همزمان در دو نقطه از شهر تهران به قصد ترور دو استاد مهندسی هسته ای دانشگاه شهید بهشتی در تهران، يكی از آنان کشته و دیگری به بیمارستان منتقل شد.

به گزارش ایلنا، معاون سياسي و امنيتي استانداري تهران ضمن تائيد خبر انفجار صبح امروز در بلوار ارتش گفت: انفجارهاي صبح امروز منجر به شهادت دكتر مجيد شهرياري استاد دانشگاه شهيد بهشتي شد.


صفرعلي براتلو معاون سياسي و امنيتي استانداري تهران كه در محل حادثه حضور داشت، افزود: اينكه گفته مي‌شود يكي از بمب‌ها در نزديكي سر در دانشگاه منفجر شده صحت ندارد و در محلي دورتر از دانشگاه حادثه تروريستي مذكور رخ داده است.
....... متن کامل خبر را در فایل ضمیمه مشاهده نمایید


...................................................................................................................................................................

متن کامل خبرنامه را در فایل پی دی اف ضمیمه شده به ایمیل (در انتهای ایمیل) مطالعه کنید.
پایان متن
گروه خبری دانشجویی موج سبز

.................................................................................................................................................






--
----------------------------------------------------------------------
برای "عضویت" در گروه خبری دانشجویی موج سبز یک ایمیل به آدرس زیر ارسال کنید:
mowje-sabz+subscribe@googlegroups.com
----------------------------------------------------------------------
برای "لغو عضویت" از گروه خبری دانشجویی موج سبز یک ایمیل به آدرس زیر ارسال کنید:
mowje-sabz+unsubscribe@googlegroups.com
----------------------------------------------------------------------

--
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
شما این ایمیل را به جهت عضویت در گروه ۲۳ خرداد دریافت کرده‌اید
 
برای آگاهی از قوانین گروه ۲۳ خرداد اینجا را ببینید
http://groups.google.com/group/23khordad
 
برای لغو عضویت خود در گروه ۲۳ خرداد به آدرس زیر ایمیل بزنید
23khordad+unsubscribe@googlegroups.com
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

CopyRight © 2006 - 2010 , GODFATHER BAND - First Iranian News Portal , All Rights Reserved