428The_Godfather_II_2The%20Godfather273TheGodfather2020305The_Godfather_II_1

Go English

یکشنبه، شهریور ۲۱، ۱۳۸۹

[splalove] عکسهای شگفت انگیز شلیک گلوله به اجسام با سرعت بالا

 

 

عنوان ایمیل:

 

عکسهای شگفت انگیز شلیک گلوله به اجسام با سرعت بالا


به گروه جور جور بپوندید:

در صورتی که هر یک از عکس ها باز نشد بر روی آن راست کلیک کرده و گزینه show picture را بزنید
 

همواره هنر عکاسی توانسته در تمامی لحظات به ثبت زیباترین تصاویر از محیط اطراف ما بپردازد. در عکاسی گاهی پایین آوردن سرعت ثبت عکس منجر به خلق تصاویری بدیع می شود اما همین عامل سرعت وقتی به بالاترین درجه خود می‌رسد و می‌تواند از سرعت گلوله بالاتر رود هم تصاویر دیدنی خلق می‌کند.

 

(یک کلیپ تصویری زیبا و دیدنی صحنه آهسته برخورد گلوله با اجسام مختلف)

دانلود کنید
(2.60MB)
.........................................................................

لکس آگوستین عکاس آماتور هلندی که تخصص ویژه‌ای در عکاسی با سرعت بالا دارد از لحظات عبور گلوله از درون اشیاء مختلف مانند لامپ، قطره آب و.. عکس‌برداری کرده است.



 

این عکاس ۵۲ ساله می‌گوید: من عکاسی را از سال ۱۹۷۶ آغاز کردم زمانی که عکاسی به صورت سیاه و سفید بود و من خودم عکس‌های خودم را چاپ می‌کردم. در دهه ۸۰ و ۹۰ فعالیت‌های عکسبرداری من کاهش پیدا کرد و این تا زمانی که من یک دوربین دیجیتال HP715 در سال ۲۰۰۱ خریدم، ادامه پیدا کرد. این موضوع اشتیاق مرا به عکاسی دوباره افزایش داد و من یک دستگاه دوربین دیجیتال  Canon Digital Rebel (300D) در سال ۲۰۰۴ و بعد یک دستگاه دوربین Canon 40D خریدم.

لکس که به عنوان یک محقق در ایندهوون هلند مشغول به کار است، عکس‌هایی نیز از لحظه برخورد قطرات آب و شیر به روی سطوح و سطح آب گرفته است. او می‌افزاید: این تصاویر با سرعت بالای فلش به نوعی منجمد شده‌اند. من می‌توانم به سرعتی کمتز از ۱/۴۰٫۰۰۰ ثانیه با قدرت فلش برسم.

وی می‌گوید: این گلوله‌ها واقعی هستند که از یک تفنگ آزمایشگاهی شلیک شده‌‌اند که انرژی بسیار کمتری نسبت به یک تفنگ واقعی و یا یک اسلحه گرم دارند.

لک خاطرنشان می‌کند: تمامی مراحل عکسبرداری با استفاده از یک لپ‌تاپ که عملیات رها سازی قطره‌، باز کردن شاتر دوربین، روشن کردن فلش و شلیک گلوله را بر عهده داشت، صورت گرفته است.

 

 
در دنياي امروز تنها گزينه براي معرفي کالا و خدمات جديد تبليغات است. کسب و کارهاي فراواني هستند که درآمدشان را مديون تبليغات مي دانند.
در دنياي تبليغات روش هاي فراواني چون تيزر هاي تلويزوني، کليپ هاي صوتي و تصويري، بيلبوردها
، تبليغات روزنامه و مجلات تبليغاتي و ... وجود دارند.
اما با پيشرفت دنياي ارتباطات در حوزه IT تبليغات اينترنتي تحول عظيمي در اين زمينه ايجاد کرده که امکانات سمعي و بصري منحصر به فردي در اختيار مشتريان قرار مي دهد.
در ايران نيز خصوصا در چند سال اخير سايت هاي زيادي در اين زمينه فعاليت مي کنند.
سايت جورجور در اين راستا خدمات خوبي ارائه مي کند که مي توان انواع تبليغات از قبيل آگهي هاي متني ، بنر و ايميل هاي تبليغاتي و ... را نام برد.
سرويس هاي ما از قبيل آگهي هاي رايگان و ويژه بصورت عام توسعه يافته است که هرکس در هر کجاي دنيا باشد بتواند از امکانات جورجور استفاده کند.
ما خود را متعهد به ارائه خدمات مورد پسند به آگهي دهندگان خصوصا آنهائيکه از سرويس هاي ويژه استفاده مي کنند مي دانيم وسعي در توسعه آن داريم.
شما در سايت جورجور براحتي مي توانيد از طريق يک فرم از اين خدمات استفاده کنيد.
http://www.joorejoor.com/Adv/GetAd
 
             
 
به گروه جور جور بپوندید:

__._,_.___
Recent Activity:
.

__,_._,___

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

CopyRight © 2006 - 2010 , GODFATHER BAND - First Iranian News Portal , All Rights Reserved