428The_Godfather_II_2The%20Godfather273TheGodfather2020305The_Godfather_II_1

Go English

جمعه، شهریور ۲۶، ۱۳۸۹

[Persian Green Movement] FW: من بسیجی هستم، روزگارم عالیست


Subject: Fwd: من بسیجی هستم، روزگارم عالیست

 

 

عضو بسیجم...  روزگارم خوب است.  و از آن هم بهتر...  نه سر سوزن ذوقی... نه به قدر
پر کاهی فهمی  من پُرم از نفس اهریمن... لبریز از نفرت... تو چه دانی که این نفرت
چیست؟  یا که این چرخ چرا میچرخد؟ تو کجا دانی که همه امیدت... من به چند تعرفه ی
ناقابل دزدیم...؟  من همینقدر دانم که دهانت  باید دوخت! مبادا که بگویی رایم کو...
بدتر از آن اگرم دست دهد، بشکفم جمجمه ات... تا که بیرون رود آن فکر پلید از سر تو
... تا بمیرد در دم آزادی... تا بیاساید چندی... تن ضحاک زمان! مست از خون جوانان
وطن، شب شعرش برپا... خفته ماران بر دو دوشش پیدا... من همینقدر دانم که گرم حکم
دهد رای بدزد میدزدم... و گرم حکم دهد خون بریز میریزم... تو همینقدر بدان که ببندی
دهان... و نگویی هرگز رایم کو... و نخواهی هرگز میوه ممنوعه ی آزادی را! و از آن هم
بدتر...  مبادت روی بامی، جایی بعد از الله ، بگویی اکبر... که بکوبمت به باتون
گران... و زبانت کشم بیرون از فم... من به سرکوب تو عادت دارم... تو به کهریزک
من... من به دستی دارم،هر چه با آن بتوان نیک بکشت و به دست دیگر قرآنی... که نفهمم
به چه کارم آید... این خدا هم عجب بیکاری است... سالها میگذرد...  من بسیجی هستم...
روزگارم عالی است... تو هنوز معترضی هر دو دستت خالی است...


 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

CopyRight © 2006 - 2010 , GODFATHER BAND - First Iranian News Portal , All Rights Reserved