فروش «يك جيب پرپول» از مرز 100 ميليون گذشت


خبرگزاري فارس: با گذشت ده روز نمايش فيلم‌ها به مناسب عيد سعيد فطر در سينماهاي تهران و شهرستان فيلم «يك جيب پرپول» به كارگرداني قدرت‌الله صلح‌ميرزايي از مرز 100 ميليون در تهران گذشت.

به گزارش خبرنگار سينمايي فارس، ده روز از اكران فيلم‌هايي كه به مناسبت عيد فطر بر پرده سينماهاي تهران و شهرستان رفتند، مي‌گذرد و به نظر مي‌رسد فيلم‌ها در چند روز آخر هفته توانستند به فروش‌هاي نسبتاً مناسبي دست يابند و رونقي به گيشه سينما بدهند.
بنا به گزارش فارس، فيلم «يك جيب پرپول» به كارگرداني قدرت‌الله صلح ميرزايي مانند روزهاي گذشته توانسته گوي سبقت را از ديگر فيلم‌هاي هم گروه خود بربايد و با فروش 112 ميليون تومان در تهران صدرنشين جدول فروش فيلم‌ها باشد.
دو فيلم «از ما بهترون» به كارگرداني مهرداد فريد و «يك اشتباه كوچولو» به كارگرداني محسن دامادي با رقابتي نزديك، هريك به ترتيب توانستند به فروش 100 ميليون تومان و 90 ميليون تومان دست يابند.
اما «كارناوال مرگ» به كارگرداني حبيب كاسه ساز و «فاصله» به كارگرداني كامران قدكچيان طبق انتظارات قبلي نتوانستند به فروش خوبي دست يابند و هريك به ترتيب در تهران به فروش 33 ميليون تومان و 47 ميليون تومان رسيدند.


------

"یک اشتباه کوچولو" 95 میلیون تومان فروخت

فیلم سینمایی "یک اشتباه کوچولو" به کارگردانی محسن دامادی 95 میلیون تومان در سینماهای تهران فروخت. به گزارش خبرنگار مهر، فیلم سینمایی "یک اشتباه کوچولو" به کارگردانی محسن دامادی که 9 روز از اکران آن در 27 سینمای تهران می‌گذرد به فروش 95 میلیون تومانی دست پیدا کرد.
دراین فیلم امین حیایی، مریلا زارعی، شیلا خداداد، گوهر خیر اندیش بازی کردند و داستان دو شخصیت جامعه معاصر را روایت می‌کند که از دو طبقه اجتماعی کاملاً متفاوت هستند.
فیلم سینمایی"از ما بهترون" به کارگردانی مهرداد فرید بعد از گذشت 9 روز از اکران آن به فروش 82 میلیون تومانی دست پیدا کرد. فروش پنجشنبه، جمعه و شنبه این فیلم 35 میلیون تومان بود.
در فیلم سینمایی" از ما بهترون" رضا عطاران، الناز شاکردوسترضا عطاران، بهنوش بختیاری، ارژنگ امیرفضلی، مریم امیرجلالی، مریم سعادت، بیژن بنفشه‌خواه، برزو ارجمند، نادر سلیمانی، ملکه رنجبر، سیدمحمد نقیبیان و شیوا خسرومهر بازیگری کرده‌اند.



------------------


"فاصله" 47 میلیون تومان فروخت

فیلم سینمایی "فاصله"به کارگردانی کامران قدکچیان به فروش 47 میلیون تومانی دست پیدا کرد. به گزارش خبرنگار مهر، فیلم سینمایی "فاصله" که در 20 سینما اکران شده، بعد از گذشت 9 روز از نمایش عمومی به فروش 47 میلیون تومانی رسیده است. فروش پنجشنبه تا شنبه این فیلم 30 میلیون تومان بوده است.
الناز شاکردوست، فرامرز قریبیان، پژمان بازغی، کتانه افشاری‌نژاد، مهری امیرحسینی، حسین حماسی، پرستو بوبانیان و نازی مهری بازیگران این فیلم سینمایی هستند.
همچنین فروش فلیم سینمایی "کارناوال مرگ" به کارگردانی حبیب‌الله کاسه‌ساز بعد از 9 روز نمایش در 11 سینمای تهران 33 میلیون تومان بوده است. این فیلم روزهای پنجشنبه، جمعه و شنبه به فروش 18 میلون تومان دست یافته است.
در "کارناوال مرگ" فرامرز قریبیان، الناز شاکردوست، بهرام رادان و میرطاهر مظلومی بازی کردند.




---------------------------------



«هامون» پس از 20 سال ركوردشكني كرد
فروش دو ميليوني «هامون» در دو روز اول اكران

سینمای ما- در حالي كه تنها سه روز از اكران فيلم سينمايي «هامون» در طرح اكران فيلم‌هاي خاطره‌انگيز مي‌گذرد، فروش اين فيلم در دو روز اول اكران از مرز 2 ميليون تومان عبور كرد. فيلم سينمايي «هامون» ساخته تحسين شده داريوش مهرجويي، پس از 20 سال كه از اولين اكران عمومي اين فيلم در سال 1369 مي‌گذرد، از چهارشنبه گذشته دوباره در سالن شماره سه پرديس سينمايي ملت روانه پرده سينما شده است و در اولين نمايش مجدد آن، دوستداران «هامون» با حضور خود در سالن تمامي صندلي‌ها را اشغال كردند.
براساس اين گزارش، روز چهارشنبه و در اولين روز اكران اين فيلم جمعيت زيادي كه تمامي آنها را جوانان تشكيل مي‌دادند از حدود يك ساعت مانده به اكران فيلم مشتاقانه در پرديس ملت دور هم جمع شدند و با شروع اكران فيلم در ساعت 22:30 حتي يك صندلي خالي نيز مشاهده نمي شد و تمامي 270 نفر ظرفيت سالن شماره 3 تكميل بود.
در روز پنجشنبه نيز دقيقا همين موضوع تكرار شد و جمعيت زيادي كه عمدتا نسل جوان بودند به سالن آمدند و تمام ظرفيت پر شد.
از نكات قابل تعمق در اكران «هامون»، مي‌توان به اين نكته اشاره كرد كه فروش بالغ بر دو ميليون توماني اين فيلم (بدون احتساب رقم فروش جمعه كه قطعا به سقف سه ميليون خواهد رسيد) در دور روز اول اكران در حالي رقم خورده است كه تماشاگران با بليت 4 هزار توماني به تماشاي اين فيلم مي‌روند و علاوه بر اين كه سالن نمايش دهنده اين فيلم نسبت به ساير فيلم‌هاي روي پرده (به خصوص پنج فيلم اكران عيد فطر) كاملا پر است، در چهره تماشاگران نيز احساس رضايت را مي‌توان به وضوح احساس كرد و اين ارزش كار مهرجويي و هنرنمايي مرحوم خسرو شكيبايي را بارديگر مي‌نماياند و جاي خالي توليد و ثابت مي‌كند كه اكران چنين فيلم‌هايي در سينماي ايران بيش از پيش احساس مي‌شود.
=========


فیلم آخر هفته از تلویزیون پخش می‌شود

فیلم‌های تازه وارد، بزرگ مرد کوچک، آتش، سایه‌های بلند گناه، دره روشنایی، جزیره نیم، محافظین و مهاجمین و ... تعطیلات آخر هفته از شبکه‌های مختلف سیما روی آنتن می‌روند. به گزارش خبرگزاری مهر، فیلم تلویزیونی "تازه وارد" به کارگردانی آندریو برگمن محصول آمریکا و با بازی مارلون براندو پنجشنبه 25 شهریورساعت 14:45 ازشبکه یک پخش می‌شــود. داستان این فیلم درباره پسر جوانی است که در رشته فیلم در دانشگاهی پذیرفته شده و وارد شهر نیویورک می‌شود. در همان بدو ورود جیب‌بری وسائل او را می‌دزد.

فیلم سینمایی "بزرگ مرد کوچک" به کارگردانی شنگ دینگ پنجشنبه 25 شهریور ساعت 22 ازشبکه یک سیما پخش می‌شود. در این فیلم جکی چان بازی می‌کند و داستان در دوره جنگ‌های داخلی خونین در کشور چین می‌گذرد. یک سرباز که آخرین بازمانده از گروهانی شکست خورده است موفق می‌شود یک ژنرال از سپاه دشمن را به گروگان بگیرد.



فیلم سینمایی "آتش" به کارگردانی رائول دبلـیو هـم ریچ 30 دقیقه بامداد روزجمعه 26 شهریورازشبکه یک روی آنتن می‌رود. داستان این فیلم درباره زوج جوان و هنرمندی است که برای دریافت وام مسکن به بانک مراجعه می‌کنند و همزمان سرقتی از بانک صورت می‌گیرد.

فیلم تلویزیونی "سایه های بلند گناه" به کارگردانی شهرام شاه حسینی جمعه 26 شهریورساعت 16 ازشبکه یک پخش می‌شود. در این فیلم سیما تیرانداز، حمیدرضا پگاه، نگار عابدی، مهرداد ضیایی، احمد ساعتچیان و فاطمه طاهری بازی کردند و داستان درباره نویسنده صفحه سنگ صبور یک نشریه است که با ناشری به نام سیمین آشنا می‌شود.

فیلم سینمایی "دره روشنایی" ساخته برنت شیـلـد جمعه 26 شهریورماه ساعت 22 از شبکه یک روی آنتن می‌رود. داستان این فیلم با بازی کریس کلین و گریتشن مول درباره سربازی کارآزموده در جنگ جهانی دوم است که به دنبال خانواده‌اش می‌گردد. این فیلم محصول سال 2007 است.

فیلم سینمایی "جزیره نیم" با بازی جودی فاسترو آبی گیل برسلین جمعه 26 شهریورساعت 17:30 ازشبکه دو پخش می‌شود. این فیلم را جنیفر فلکت کارگردانی کرده و داستان درباره دختری است که همراه پدر دانشمندش به تنهایی در یک جزیره دور افتاده زندگی می‌کند.

فیلم سینمایی "محافظین ومهاجمین" به کارگردانی تدی چان و با بازی دانی ین، لیون لای و جون هو پنجشنبه 25 شهریور ساعت 20 ازشبکه سه سیما پخش می‌شود. داستان این فیلم درباره سون یات سن بنیانگذار چین جدید به هنگ‌کنگ است که تحت استعمار انگلستان است.

فیلم سینمایی "رودخانه سرخ" جمعه 26 شهریورساعت 11:30 ازشبکـه ســه سیما پخش می‌شــود. در این فیلم به کارگردانی میتو کاسووتیز، ژان رنو، ونسان کسل و نادیا فارس بازی می‌کنند. داستان درباره یکی از کارآگاهان پلیس است که برای بررسی قتلی به شهر دور افتاده‌ای می‌رود.

فیلم سینمایی "شاخه گلی برای عروس" به کارگردانی قدرت اله صلح میرزایی جمعه 26 شهریورساعت 14:30 ازشبکـه ســه پخش می‌شــود. در این فیلم جواد رضویان، حدیث فولادوند و مجید صالحی بازی می‌کنند و داستان درباره جوانی است که عاشق دختری می‌شود.

فیلم سینمایی "خاطرات جنایت" به کارگردانی جون هوبونگ جمعه 26 شهریورساعت 20:30 از شبکه چهار پخش می‌شود.
داستان ازآنجا شروع می‌شود که دو کاراگاه ساده و کودن جنازه یک زن را در حومه شهری کوچک پیدا می‌کند. کانک هو سونگ، سانگ کونگ کیم و روها کیم دراین فیلم بازی کردند.

فیلم سینمایی "خبرسازان" به کارگردانی اندرز بنکه جمعه 26 شهریورساعت 13:30 از شبکه تهران پخش می‌شود. در این فیلم اندری مرزلیکین، یه وگنی تسیگانوو بازی کردند. این فیلم پلیس و سیستم امنیتی روسیه را به چالش می‌کشاند.