428The_Godfather_II_2The%20Godfather273TheGodfather2020305The_Godfather_II_1

Go English

یکشنبه، شهریور ۲۱، ۱۳۸۹

مهر٩٠ متن پیاده شده محسن سازگارا روز آدینه ۱۹ شهریور ۲۵۶۹

eshterak.pnghemayat2.pngahmadimusavi.png
MemoryCard.pngBikini.png

گفتار روزانه محسن سازگارا  آدینه ۱۹ شهریور ۲۵۶۹
متن پیاده شده
  videofile.png



 

آدینه ۱۹ شهریور ۲۵۶۹، ده سپتامبر ۲۰۱۰ میلادی

امروز درباره نه موضوع صحبت می کنیم.

ادامه اعدام ها

موضوع اول این که اعدام های وحشیانه در زندان وکیل آباد مشهد ادامه دارد و در بندی که بند پتو معروف است و گویا پتو در آن آویران می کنند تا داخل آن دیده نشود، زندانی ها را از آن بند بدون اطلاع خانواده ها و وکلا برای اعدام می برند. به هر صورت این اخبار نگران کننده و این وحشی گری در زندان مشهد باید توجه محافل حقوق بشری را به خودش جلب کند.

عید فطر

نکته دوم این که نیروهای امنیتی به بهانه این آقای کروبی قرار است نماز عید فطر بخواند جلو منزل او حضور دارند و در واقع وحشت شان را به این ترتیب نشان می دهند به نظر می اید آقای کروبی برنامه ای برای خواندن نماز ندارد و در هیچ سالی هم این کار را نکرده است اما وحشت کودتاچی ها مشخص است و این نشان می دهد که چقدر آسیب پذیر اند.

 همین طور گفته می شود به دستور بیت آقای خامنه ای نیروهای امنیتی از برگزاری نماز عید فطر اهل تسنن در تهران  قرار است جلوگیری کنند، چرا که می ترسند نماز اهل تسنن به دلیل نارضایتی که دارند منشا مشکلات زیادی شود.

 درباره فطریه امسال هم سوال شده و مراجع پاسخ داده است به نظر می آید هر کس فطریه می خواهد بدهد فطریه سبز بپردازد به خانواده های زندانیان جنبش سبز، آسیب دیدگان جنبش سبز، به مسوولین و دست اندکاران جنبش برسانند تا بین کسانی که در راه آزادی ایران ضربه خورده اند برسد.

توافق ایران و القاعده

نکته سوم این که الرای العام نوشته که تهران و القاعده به توافق رسیده اند که سخنگوی القاعده و پسر بن لادن آزاد شوند و از ایران بیرون بروند و البته شایعات قبلی همه حاکی از این بود که این ها هیچ گاه در ایران در زندان نبوده اند و به احتمال قوی می خواهند این هارا از کشور بیرون بفرستند.

نکته دیگر این که کارگران کارخانه کرپ ناز کرمانشاه جلوی بانک ملت سهام دار اصلی این کارخانه تجمع داشتند برای دریافت چهار ماه حقوق عقب مانده شان

نگرانی از حال دکتر زیدآبادی

نکته پنجم این که خانواده دکتر احمد زیدآبادی ، شرف اهل قلم ملت ایران، طی عکس و مطلیی که منتشر کرده اند گفته اند برای آن ها فریاد رسی نیست و به شدت تحت فشارند. دکتر زیدآبادی به دستور شخص آقای خامنه ای و به کینه شخصی ایشان در زندان است و کسی که هیچ نرمش و سازشی با کودتاچی ها نکرده است و حکومت هم اجازه مرخصی و معالجه و آزادی مشروط به او نداده است .

نکته دیگر این که نامه ای که گفته می شود آقای احمدی نژاد به امیر قطر داده تا او به پادشاه سعودی بدهد حاوی این است که ایران خطری برای منطقه نیست و علی رغم هارت و پورت های علنی در این نامه از در کوچکی درآمده اند.

ادامه خط عوض کردن ها

نکته هفتم این که به دنبال اختلافاتی که بروز کرده و خیلی از نیروها جای خودشان را معلوم می کنند که یا با آقای احمدی نژاد بمانند و یا به آقای خامنه ای بپیوندند آقای کوچک زاده که از پشتبانان پرو پا قرص آقای احمدی نژاد بود خط عوض کرد و گفت آقای احمدی نژاد باید درباره موازی سازی در سیاست خارجی توضیح بدهد و این در واقع کدی است این روزها هر که می گوید فاصله اش از احمدی نژاد و نزدیکی اش به خامنه ای را نشان می دهد و گفته ما در خط ولایت هستیم و ولو این که مردم رای دیگری بدهند و همین طور آقای صفار هرندی به مکتب ایرانی که آقای رحیم مشایی گفته بود حمله کرده است.

باید باز هم منتظر بود که پشیبانان کودتا جای خودشان را معلوم کنند و به احتمال زیاد از او فاصله بگیرند.

نکته دیگر این که گفته اند یکی از سه زندانی آمریکایی قرار است آزد شود اما نگفته اند کدام یک از آنها قرار است آزاد شود.

بازی کامپیوتری قدرت مردم

اما نکته آخر بحث درباره نرم افزاری است که من ضمیمه امروز برنامه می کنم . این نرم افزار بازی که چند سالی طول کشیده تا ساخته شده در خصوص مبارزات بی خشونت است.

همیون طور که هم قبلا گفتیم یکی از سه رکن این مبارزات، یعنی اتحاد، حفظ دسیپلین مبارزات بی خشونت و برنامه ریزی. برنامه ریزی آن بخشی استت که در .اقع در چارچوب استراتزی کلان جنبش به شما کمک می کند که  انتخاب تاکتیک ها در چارچوب دقیق برنامه و زمان بندی قرار بدهیم .

این بازی کامپیوتری که بر اساس تئوری های مبارزات بی خشونت اولین بار توسط مرکز بین المللی مبارزات بی خشونت و موسسه استیو یورک تهیه شد بعد از چندین بار تجدید نظر نسخه نهایی حاضر شده که من ضمیمه برنامه امروز می کنم . که در آن شما خودتان ارزیابی که دارید از وضعیت ایران بسازید و سپس مبارزه را با کامپیوتر شروع بکنید . درست مانند بازی شطرنج است که به شما کمک می کند نگاه برنامه ریزی و ذهن خلاق تری داشته باشید و در واقع تاکتیک های مبارزات بی خشونت را تمرین کنید.

این نسخه الان به زبان انگلیسی است و داریم کمک می کنیم که به فارسی تبدیل شود و عن قریب نسخه فارسی هم در اختیارتان باشید. البته همین نسخه هم برای بچه هایی که با کامپیوتر زیاد کار می کنند مشکلی ندارد و به راحتی می تواند با ان تمرین کنند و دانش و مهارت خودشان را در زمینه مبارزات بی خشونت بالا ببرند. در باره این بازی که اسمش هست قدرت مردم اخذ شده از مبارزات بی خشونت مردم فیلیپین، روزهای آینده هم بیشتر و بیشتر صحبت خواهیم کرد.

 

اندکی صبر سحر نزدیک است.

تا فردا شاد پیروز موفق و سرافراز باشید

به امید پیروزی ایران و ایرانی V

--
گروه خودتان را حمایت کنید http://khodrob.blogspot.com/
از بخش فایلها دیدن کنید http://groups.google.com/group/mehr90/files
آرشیو پستهای قبلی http://groups.google.com/group/mehr90/topics
برای دریافت فقط یک ایمیل روزانه http://groups.google.com/groups/mysubs
برای لغو اشتراک یک ایمیل خالی به mehr90+unsubscribe@googlegroups.com بفرستید
برای اشتراک یک ایمیل به mehr90+subscribe@googlegroups.com بفرستید

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

CopyRight © 2006 - 2010 , GODFATHER BAND - First Iranian News Portal , All Rights Reserved