428The_Godfather_II_2The%20Godfather273TheGodfather2020305The_Godfather_II_1

Go English

یکشنبه، شهریور ۲۱، ۱۳۸۹

مهر٩٠ گفتار روزانه محسن سازگارا شنبه ۲۰ شهریور ۲۵۶۹

eshterak.pnghemayat2.pngahmadimusavi.png
MemoryCard.pngBikini.png

گفتار روزانه محسن سازگارا  شنبه ۲۰ شهریور ۲۵۶۹
faylsoti.png
  videofile.png


 سلام، 
شنبه ۲۰ شهریور ۲۵۶۹، ۱۱ سپتامبر ۲۰۱۰ میلادی
امروز درمورد هفت موضوع صحبت می کنیم.

ابتدا عذر خواهی می کنم که چون در سفر هستم، برنامه ی امروز کوتاه تر بوده و با کیفیت پایین تری عرضه می شود. 


موضوع اول اینکه، دادستان تهران اعلام کرد که به دلیل عدم طی شدن فرآیند قضایی آزاد کردن یکی از سه زندانی آمریکایی فعلا مقدور نیست. به نظر می رسد که دولت آقای احمدی نژاد قول داده بود که از این زندانیان را آزاد می کند اما بیت از این کار جلوگیری کرد و این جنگ قدرتی که در ایران درگرفته روی این موضوع هم تاثیر گذارده و آقای احمدی نژاد و دولتش که به آمریکایی ها قول داده بودند به این ترتیب سنگ روی یخ شد. 

دوم، آقای مهندس حشمت الله طبرزدی در دادگاه با شجاعت تمام شرح شکنجه هایی که به وی شده بود را ذکر کرد و گفت که ما دیکتاتوری شاه را سرنگون نکردیم تا دیکتاتوری دیگری را به جای آن بگذاریم. 

موضوع سوم اینکه، شرکت لیند آلمان که در صنایع گاز ایران پروژه های بزرگی را هم اجرا می کرد تصمیم گرفت که دیگر با ایران همکاری نکند و ایران را ترک کرد. 

چهارم اینکه، در نجف آباد طرفدران مرحوم آقای منتظری نماز عید فطر بسیار با شکوهی را در برابر نماز حقیرانه ای که طرفداران دولت و رژیم، برگزار کردند. همچنین آقای صانعی هم نماز عید فطر را در منزل خود به جای آورد.

 نکته ی پنجم اینکه آقای مکارم در نماز عید فطر قم اعلام کرد که آمار پایین آمدن تورم را که دولت اعلام می کند خلاف آن چیزی است که مردم می بینند. ایشان در واقع رسما دولت را به دروغ گویی متهم کرد. 

ششم اینکه آمارها نشان می دهد در ماه امرداد یک میلیون تن بنزین وارد کشور شده است که در مقایسه با ماه امرداد سال گذشته که میزان واردت بنزین 60 هزار تن بوده است، 17 برابر افزایش واردات بنزین داشته ایم. ارزش بنزین های وارداتی 784 میلیون دلار ذکر شده است که بسیار گرانتر از بهای روز دنیاست و نشان می دهد که احتمالا آن خودکفایی که آقای وزیر نفت از آن دم می زد همین حدسی است که زده می شد، یعنی مقدار زیادی بنزین وارد کرده اند و می خواهند فعلا تا ماه آبان در بازار داشته باشند و آنوقت با گران کردن مصرف بنزین بلکه بتوانند مصرف آن را پایین بیاورند. 

و اما نکته ی آخر، در مورد بازی کامپیوتری" قدرت مردم" پرسشی صورت گرفته بود. من لینکی را پیشتر معرفی کرده بودم یکی از دوستان پرسیده بودند که برای دانلود نیاز به پرداخت پول است یا خیر. من بررسی کردم و دیدم که دانلود این برنمه رایگان است ولی اگر هر مشکلی برای دانلود وجود داشت می توانید به ایمیلی که درآنجا اعلام شده اطلاع دهید و آنها فورا مشکل را رفع خواهند کرد. من با شرکت یورک زیمرمن که این برنامه را تولید کرده هم صحبت خواهم کرد که اگر مشکلی هم هست رفع بکنند تا برنامه به راحتی در دسترس علاقمندان قرار بگیرد. خودم هم سعی می کنم حجم برنامه را پایین آورده و بتوانم جداگانه آن را به شما عرضه کنم. این برنامه به ما کمک می کند برای اینکه تئوری های مبارزات بدون خشونت را به شکل برنامه ریزی شده در اختیار بگیریم و آن هوش مصنوعی که در این برنامه هست و به جای یک رژیم دیکتاتوری کار می کند حریف قدری است که در واقع با تمرین بدون هزینه برای خودمان می توانیم بسیاری از تئوری ها را آزمایش کنیم و بیش از همه این برنامه به ما کمک می کند که بدانیم برای هر بخش از حرکت بی خشونتمان نیاز به برنامه ریزی داریم. من در روزهای آینده باز هم در این مورد صحبت خواهم کرد. 

اندکی صبر سحر نزدیک است

تا فردا شاد، پیروز، موفق و سرافراز باشید
به امید پیروزی ایران و ایرانی

--
گروه خودتان را حمایت کنید http://khodrob.blogspot.com/
از بخش فایلها دیدن کنید http://groups.google.com/group/mehr90/files
آرشیو پستهای قبلی http://groups.google.com/group/mehr90/topics
برای دریافت فقط یک ایمیل روزانه http://groups.google.com/groups/mysubs
برای لغو اشتراک یک ایمیل خالی به mehr90+unsubscribe@googlegroups.com بفرستید
برای اشتراک یک ایمیل به mehr90+subscribe@googlegroups.com بفرستید

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

CopyRight © 2006 - 2010 , GODFATHER BAND - First Iranian News Portal , All Rights Reserved