428The_Godfather_II_2The%20Godfather273TheGodfather2020305The_Godfather_II_1

Go English

یکشنبه، شهریور ۲۱، ۱۳۸۹

مهر٩٠ متن پیاده شده محسن سازگارا روز پنجشنبه ۱۸ شهریور ۲۵۶۹

eshterak.pnghemayat2.pngahmadimusavi.png
MemoryCard.pngBikini.png

گفتار روزانه محسن سازگارا  پنجشنبه ۱۸ شهریور ۲۵۶۹
متن پیاده شده
  videofile.png



 

سلام

پنجشنبه ۱۸ شهریور ۲۵۶۹، ۹ سپتامبر ۲۰۱۰ میلادی

امروز در مورد 9 موضوع صحبت می کنیم:


موضوع اول: ادامه روز قدس است که در ارزیابی این بحث به وجوه چهارگانه استراتژی جنبش در این روز پرداختیم و در بحث اینکه چقدر این روز کمک کرد به بخش همبستگی و مقاومت ملی، توضیح دادیم که می شد بهتر از این کار کرد. من در یک تقسیم بندی کلان گفتم آکسیون های مبارزات بی خشونت را می شد به دو دسته بزرگ هم تقسیم کرد یکی آن کارهایی که حکومت می خواهد مردم انجام بدهند و انجام نمی دهند مثل نپرداختن قبض برق، تلفن یا سوار اتوبوس نشدن یا مالیات ندادن، یا کار نکردن و دوم آن کارهایی که حکومت نمی خواهند مردم انجام بدهند، ولی انجام می دهند مثل تظاهرات خیابانی و پخش ربنای استاد شجریان یا شعارنویسی یا امثالهم، توضیحی هم که باید اینست که هرگاه که می خواهیم کاری بکنیم، مثلا تظاهرات خیابانی در روز قدس و بهای آن بالا می رود هنر مبارزات بی خشونت اینست که با تغییر تاکتیک باید ریسک مشارکت را پایین آورد و مشارکت عمومی را افزایش داد. گاهی تلفیق این دو روش کار می کند، یعنی همزمان مثلا تظاهرات خیابانی را به شعار نویسی تبدیل کنیم ولی یک کاری را هم بایکوت کردن یا پشت کردن بهش یا انجام ندادن را که باهاش تلفیق کنیم همان تاثیر را دارد به شرط اینکه عموم مردم درش مشارکت کنند. دوستی از شیراز در ایمیل نوشته بود که آیا فایده ای داشت که ما به جای شرکت تحریم و بایکوت می کردیم راهپیمایی روز قدس را، می توانست بیشتر به همبستگی عمومی کمک کند، اما البته یک چیز دیگری را از دست می دادیم و آن این بود که حکومتی ها از ترس تظاهرات پراکنده، ناچار شدند پخش بشوند و راهپیمایی خودشان بی رمق شد و در واقع آن بحث فرسایش و شکاف در حکومتی ها را در دست می دادیم. به هر صورت موارد آن را که چگونه در در آکسیون ها و مناسبت های بعدی، می شود تلفیق کرد به خود شما واگذار می کنم. باید دو نکته را هم عرض بکنم: یکی اینکه اطلاع رسانی در هر آکسیونی که طراحی می شود نقش مهمی دارد و ما نباید فقط به رادیوهای خارجی، یا تلویزیون های ماهواره ای و اینترنت بسنده کنیم با شعار نویسی یا درخت تلفن درست کردن و یا با تک به تک صحبت کردن، اطلاع رسانی نقش مهمی دارد در اجرای هم آکسیونی.
نکته دوم: توجیه هر کاری ست که انجام می دهیم، در چارچوب استراتژی کلان ما، بخصوص در این مرحله ی جنبش بسیار مهم است که مردم وقتی ضرباتی را زدند و ضرباتی را خوردند ممکن است در ذهن خیلی ها بیاید که چه فایده ای دارد که تظاهرات خیابانی کنیم یا شعار بنویسیم، ربنای استاد شجریان را پخش کنیم یا امثالهم، این حکومت نمی رود. باید بتوان توضیح داد و توجیه کرد که هرکدام از این کارها میخی است به تابوت کودتاچی ها، و مجموعه ی این ها با هم است که در خدمت استراتژی چهارگانه کلان ما حکومت را به زیر خواهد آورد. این کار توجیه و توضیح یک کار دائمی ست که فعالین جنبش باید بتوانند توضیح بدهند.


موضوع دوم: کانون دموکراسی آذربایجان مقاله ای را منتشر کرده که برای من هم فرستاده اند و در آن گله کرده از اینکه مبارزین آذری را که خواسته ساده ای دارند و آن زبان مادری خودشان هست و مورد شدید ترین ضربات، زندان ها، سرکوب ها و شکنجه ها قرار می گیرند، دیگران فراموش کرده اند، باید اینجا بگویم که کسی آن ها را فراموش نکرده است و از فارس و کرد و بلوچ و عرب و ترکمن و همه اقوامی که در ایران کنار یکدیگر زندگی می کنیم و مبارزه می کنیم همه یکدل و یک پاره با مبارزین آذری همدل هستیم. این نکته را همه مان باید بدانیم که تنها و تنها در سایه استقرار دموکراسی و مبارزه آزادی خواهانه کل ملت است که این امکان برای اقوام مختلف پیدا می شود که به حقوق مدنی خودشان از جمله زبان مادری دسترسی پیدا کنند.


موضوع سوم: آقای تاج زاده در دیدار با همسرش باز تاکید کرده به اینکه آقای جنتی متقلب است، قرارگاه ثارالله و سپاه در واقع کودتاچی هستند و روزی محاکمه خواهند شد. همین طور آقای عبدالله مومنی در نامه ای تاریخی به عبدالله مومنی از زندان شرحی از شکنجه های خودش را داده که چگونه کتک خورده، تهدید به تجاوز شده، به ناموسش و همسرش تهدید کردند و توهین کردند، مدفوع وارد غذایش کرده اند و ده ها کاری که این نامه را به شکل یک سند تاریخی از جنایت های آقای خامنه ای و حکومتش در آورده، همین طور از ملاقات آقای خامنه ای خانواده کیانوش آسا دانشجویی که در 25 خرداد سال گذشته شهید شد با آقای مهندس موسوی و خانم رهنورد اطلاعاتی ها و امنیتی ها جلوگیری کردند.


موضوع چهارم: آقای صادق دولابی زاده دانش آموز سال اول دبیرستان که از ده دولاب در جزیره قشم به دست نیروی انتظامی روز سه شنبه کشته شد، روز چهارشنبه ادامه پیدا کرد و نیروهای انتظامی که به ده هجوم برده بودند تا جوانانی را که به دفاع از این کشته شده ی ده شان پرداخته بودند دستگیر بکنند به مقاومت پرداختند و نیروی انتظامی ناچار به عقب نشینی شد. به هر صورت این حرکت و دفاع مردم ده از حقوق خودشان و این بی حساب کتابی نیروی انتظامی کاملا نشان دهنده ی شهر بی قانونی است و حکومت از هم گسیخته ای ست که در واقع هر کس هرکاری دلش می خواهد می کند و در نقاط دورافتاده ای از ایران اینجور زورگویی ها و جنایت ها توسط نیروی انتظامی یا سپاه اتفاق می افتد.


موضوع پنجم: آقای کروبی در نامه ای خطاب به ملت، نکاتی را گفته و از جمله گفته که اولیای امور تسلطی بر روان پریش خویش ندارند. یعنی کنایه آشکاری ایشان به آقای خامنه ای زده و گفته وقتی که از مردم برید باید به چماق دارها و باج گیر ها تکیه کند، به درستی ایشان آقای خامنه ای را توصیف کرده است. و ایشان تاکید کرده که امثال این حرکت هایی که به خانه ایشان حمله کرده اند ناشی از تشتت در حکومت است، باز هم تاکید کرده که ایستادگی می کند و ایستاده برای دفاع از حقوق ملت وبا این تهدید ها و حملات از میدان بیرون نخواهد کرد.
خانم رهنورد هم در نامه ای خطاب به صادق لاریجانی گفته امروز مذهب به جنگ مذهب و ملت آمده و خواهان این شده که قوه قضاییه استقلالش را نشان بدهد و این اوباش و باج گیرها را به سزای عملشان برساند، البته خانم رهنورد می داند که قوه قضاییه در ایران مستقل نیست و برابر قانون اساسی زیر نظر شخص رهبری ست یعنی همان کسی که مسئول همه این جنایت هاست و این نامه در حقیقت اتمام حجت تاریخی ست که بیش از هرچیز عدم استقلال قوه قضاییه و وابستگی اش به رهبر را بر ملا خواهد کرد.


موضوع ششم: آقای فیدل کاسترو در مصاحبه ای با مجله آتلانتیک آمریکایی آقای احمدی نژاد را یهودی ستیر نامیده و گفته که بهتر است برود تاریخ بخواند به جای انکار هالوکاست. کاسترو خیلی هم از خطر جنگ حرف زده است. خانم کلینتون وزیرخارجه آمریکا هم در صحبتی که داشته تاکید کرده به اینکه ایران امروز به سمت دیکتاتوری نظامی ای می رود که به اصطلاح یک لایه و پوشش مذهبی دارد و سپاه قدرت روزافزونی گرفته البته به خانم کلینتون باید گفت که خواب باشد خوش، که مدت هاست این اتفاق در ایران افتاده است.


موضوع هفتم: کره جنوبی هم با تحریم های یک جانبه ایران 102 شرکت و موسسه از جمله بانک ملت، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، خطوط کشتیرانی، سرمایه گذاری و ساخت و ساز در منابع نفت و گاز و غیره را تحریم کرده، 24 شخص حقیقی را هم تحریم کرده و هر معامله ای بالاتر از یک میلیون دلار را منوط به کسب اجازه از دولت کرده کرده و به این ترتیب باید گفت که روابط تجاری کره جنوبی با ایران قطع خواهد شد. همین طور رئیس بانک مرکزی لبنان هم اعلام کرده که به تحریم های بین المللی خواهد پیوست.


موضوع هشتم: قرارداد بسیار وطن فروشانه ای با چین امضا شده که به موجب آن ایران 18میلیارد دلار نفت و 11/5 میلیارد دلار گاز مجموعا 29/5 میلیارد دلار، 6/5درصد ارزان تر از قیمت دنیا به چین صادر خواهد کرد و ایران موظف است که 45 درصد این صادرات خودش را از چین کالا بخرد و اگر به هر دلیلی به دلیل تحریم ها نفت و گاز را هم نتواند به چین بدهد باید نزدیک به 13 میلیارد دلار از چین به صورت نقدی خریداری کند، این قرارداد خفت بار را که اقتصاد دانان سبز منتشر کردند و توضیح دادند شبیه به آن کاریست که لیبی هم در چین انجام داد.


موضوع نهم: جبهه عدالت و رفاه تشکیل شده به طرفداری از آقای رحیم مشایی از یک تعدادی احزاب کاردستی خودشان و گروه های کاردستی خودشان که نشان می دهد آن حرف هایی که زده می شد مدل پوتین – مدودوف در ذهن آقای مشایی و احمدی نژاد هم هست.


اندکی صبر سحر نزدیک است
تا فردا شاد، پیروز، موفق و سرافراز باشید
به امید پیروزی ایران و ایرانی


--
گروه خودتان را حمایت کنید http://khodrob.blogspot.com/
از بخش فایلها دیدن کنید http://groups.google.com/group/mehr90/files
آرشیو پستهای قبلی http://groups.google.com/group/mehr90/topics
برای دریافت فقط یک ایمیل روزانه http://groups.google.com/groups/mysubs
برای لغو اشتراک یک ایمیل خالی به mehr90+unsubscribe@googlegroups.com بفرستید
برای اشتراک یک ایمیل به mehr90+subscribe@googlegroups.com بفرستید

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

CopyRight © 2006 - 2010 , GODFATHER BAND - First Iranian News Portal , All Rights Reserved