428The_Godfather_II_2The%20Godfather273TheGodfather2020305The_Godfather_II_1

Go English

دوشنبه، شهریور ۲۲، ۱۳۸۹

[23khordad] از قصد کشتن احمدی نژاد تا شایعه بمب گذاری در مجلس، یا وقتی کار تهدید به حذف می کشد

با سلام


http://balatarin.com/permlink/2010/9/13/2187882

• خوانندگان آگاهند که در سفر احمدی نژاد به همدان، نخست خبر سوءقصد به احمدی نژاد از راه انفجار بمب، انتشار یافت. بعد خبر تغییر کرد: نارنجک پرتاب شده و به مینی بوس حامل خبرنگاران اصابت کرده است. آخر سر، گفته شد که ترقه درکرده اند!. کوریه انترناسیونال نیز نوشت: انفجار واقعی بوده و در صد قدمی احمدی نژاد رخ داده و قصد از آن دادن این علامت بوده است که رﮊیم در صد قدمی بلبشو است.

• اما مجلس مافیاها در ۲۵ مرداد به تعطیلات تابستانی خود پایان داد. پیش از آن، در ۲۱ مرداد، شایع شد که در مجلس بمب کارگذاشته شده است. گروههای تجسس سراسر مجلس را مورد تجسس قراردادند. اطراف بنای مجلس را نیز تفتیش کردند اما بمبی نیافتند. در توضیح علت انتشار این شایعه، گفته شده است که طرفداران احمدی نژاد، خواسته اند مجلس را تهدید کنند.

• در روز شروع بکار مجلس، سه نماینده در مخالفت با احمدی نژاد صحبت کردند. یکی از آنها چند مورد از تخلفات احمدی نژاد از قانون اساسی را بر شمرد. بنا بر اطلاع کسب شده، مجلسی ها ۴۰ مورد تخلف احمدی نژاد از قانون اساسی را گردآوری کرده اند.

• در روز شروع بکار مجلس، موضوع گفتگوهای دو به دو «نمایندگان»، بدگوئی از احمدی نژاد و حتی خامنه ای بوده است. بدین خاطر که وضعیت کشور را به صورتی درآورده اند که نه می توان پس رفت و نه می توان پیش رفت.

• در روزهای آخر مرداد ماه، گروههای گوناگونانی را نزد خامنه ای بردند و او گرایشهای اصول گرا را دعوت به اتحاد کرد. به دنبال آن، در ۳۱ مرداد، ۲۴۹ «نماینده » موضع او را ستودند و مؤتلفه میداندار ایجاد اتحاد شد.

     در همان حال، احمدی نژاد و نزدیکان او حساب خود را از حساب اصول گرایان جدا کردند و می کنند. می گویند: رأی مردم به احمدی نژاد، رأی به اصول گرائی و اصول گرایان نیست بلکه رأی به خود احمدی نژاد است.

     و در سخن، دعوت به اتحاد کردن و در همان حال، اختلاف را تشدید کردن، رویه هر مستبدی از جمله خامنه ای است. چنانکه او گسیل چماقداران به برابر مجلس و تظاهرات آنها بر ضد مجلس را تأیید کرد

--
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
شما این ایمیل را به جهت عضویت در گروه ۲۳ خرداد دریافت کرده‌اید
 
برای آگاهی از قوانین گروه ۲۳ خرداد اینجا را ببینید
http://groups.google.com/group/23khordad
 
برای لغو عضویت خود در گروه ۲۳ خرداد به آدرس زیر ایمیل بزنید
23khordad+unsubscribe@googlegroups.com
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

CopyRight © 2006 - 2010 , GODFATHER BAND - First Iranian News Portal , All Rights Reserved