428The_Godfather_II_2The%20Godfather273TheGodfather2020305The_Godfather_II_1

Go English

یکشنبه، شهریور ۲۸، ۱۳۸۹

[23khordad] بنی صدر:سخن گفتن خامنه ای از افتادن ترس در دل دشمنان در مجلس خبرگان گویای ترس او و دستیارانش از جنبش مردم است

با سلام

https://balatarin.com/permlink/2010/9/19/2193894

در مصاحبه با رادیو عصرجدید در 26 شهریور 1389
پرسش:

آقای بنی صدر در رابطه با مسائل سیاسی کشور(اجلاسیه مجلس خبرگان و .....) و هم چنین اظهارات آقای دستغیب می خواستم نظرتان را در این رابطه بیان بفرمایید


اگر شما به آن بیانیه ای که در پایان مجلس خبرگان صادر شد و بعد هم صحبتهای آقای خامنه ای در حضور اعضای آن مجلس توجه بکنید می بینید که یک تحولی انجام گرفته است. آن تحول این است که این آقا در باب ترس صحبت کرده است ترس چه کسی؟ میگوید که دشمنها هستند که وحشت در دلشان افتاده است این رژیم که خیلی ثبات دارد و اصلا ترس در دل سران این رژیم نیست در واقع این آقا واقعیت را وارونه میکند. در حقیقت ترس در دل ایشان و همکاران او در این استبداد خانه کرده وگرنه در هم چنین مقامی که اعضای مجلس خبرگان جمع بشوند و او با انها صحبت بکند محل صحبت از ترس نیست.


یک دلیل دیگر که گویای یک ترس شدید هست اینستکه آقای هاشمی رفسنجانی گفته است که در ماه رمضان آقای خمینی را مکرر به خواب دیده و به او گفته است که ما میراث شما را داریم, خمینی هم به او گفته که حالا خیلی بیشتر از آن موقع که زنده بودم به شما کمک خواهم کرد. خوب این معنایش این است که وضعیت چنان است از دست رفته که این آقا به آقای خمینی متوسل شده است که میدانند مرده است. یعنی به مرده آقای خمینی متوسل شدند که او بیاید و این رژیم را به اصطلاح نجات بدهد. این به شما می گوید که وضعیت این رژیم و ترسی که از این مردم پیدا کرده است چه اندازه است.

تاریخ را نگاه کنید کسیکه جنایت میکند، تا در تنگنا قرار نگیرد از جنایت پشیمان نمیشود شاه صدای انقلاب را شنید و فرار کرد استالین هم یک زمانی وقتی که زنش خودکشی کرد استعفا داد. هیتلر هم سران آلمان را دعوت کرد و گفت که ماشکست خوردیم و بعد هم خودکشی کرد آقای خمینی هم که جام زهر سر کشید.

این یک قاعده عمومی است که اگر در مقابل زورگو کوتاه بیایی او بر شما سوار است، یک ذره ارفاق بکنی آن ارفاق یعنی اینکه او بر شما غلبه دارد نتیجه اینکه او آسوده خاطر میشود که از شما گزندی به او نخواهد رسید اما اگر بر سر حق ایستادی مثل اینکه بگویی حاکمیت و ولایت مال جمهور مردم است، تو غصب کردی و باید پس بدهی و هم چنین محکم سر این موضع ایستادی و هیچ ارفاقی هم نکردی, ترس از سقوط در دل آنها می افتد. وقتی ترس در دلهای آنها افتاد به ترتیبی که گفتم دست و پای آنها سست میشود و بسیاری از آن رژیم جدا میشوند ، ریزش زیاد میشود و سقوط زودتر انجام میگیرد. تحول بی خطر تر انجام میگیرد. جامعه بدون خشونت میتواند به حق خودش برسد.

--
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
شما این ایمیل را به جهت عضویت در گروه ۲۳ خرداد دریافت کرده‌اید
 
برای آگاهی از قوانین گروه ۲۳ خرداد اینجا را ببینید
http://groups.google.com/group/23khordad
 
برای لغو عضویت خود در گروه ۲۳ خرداد به آدرس زیر ایمیل بزنید
23khordad+unsubscribe@googlegroups.com
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

CopyRight © 2006 - 2010 , GODFATHER BAND - First Iranian News Portal , All Rights Reserved