428The_Godfather_II_2The%20Godfather273TheGodfather2020305The_Godfather_II_1

Go English

شنبه، شهریور ۲۷، ۱۳۸۹

[23khordad] آلسکاندر دومارانش رئیس دستگاه جاسوسی فرانسه:کیسی سر گروگانهای امریکائی در پاریس در اکتبر ۱۹۸۰با ایرانیها معامله کرده است

با سلام

لینک بسیار مهمی در بالاترین قرار داده ام که به دوستان پیشنهاد می کنم آن را کامل مطالعه کنند آماده کردن لینک و کامنتها حدود 8 ساعت از من وقت گرفته اس:

https://balatarin.com/permlink/2010/9/18/2192976


نکات عمده نوشته جدید روبرت پاری، به تاریخ ۶ اوت ۲۰۱۰:

 آیا ویلیام کیسی رئیس ستاد تبلیغات ریگان در مادرید و پاریس با فرستاده های خمینی دیدار داشته است؟

سیروس هاشمی با سیا رابطه داشت. او با ملاهای رادیکال ایران نیز رابطه داشت. هاید در مقام رد شهادت تحت قسم جمشید هاشمی، برادر بزرگ سیروس هاشمی بود . او شهادت داده بود که برادرش، سیروس در گفتگوهای کیسی با مهدی کروبی، در مادرید، حضور داشته است.

 هاید، در این ادعا که نوارهای ضبط صوت، دلیلی بر دست اندرکاری سیروس هاشمی وجود ندارد، نیز برخطا است. زیرا این نوارها، تا سال ۱۹۹۳، زمان انتشار گزارش کمیته در باره اکتبر سورپرایز سری بوده اند و کمیته نمی توانسته است بداند که در نوارها، سخنی از ارتباط هاشمی با کیسی به میان بوده است یا خیر.

با وجود این، در اواخر ۱۹۹۴ که من (روبرت پاری) به مدارک بایگانی شده کمیته دسترسی یافتم، خلاصه گزارش طبقه بندی شده افی بی آی را بدست آوردم. بنا بر این خلاصه، نوارهای ضبط صوت حاکی از ارتباط تنگاتنگ سیروس هاشمی با جمهوری خواه در مورد خرید اسلحه برای ایران، در اواخر سال ۱۹۸۰ و نیز شراکت مالی با جون شاهین، تاجر و دوست نزدیک کیسی بوده اند.

انقلاب اسلامی: در امریکا کسانی هستند که رویداد اکتبر سورپرایز را پی می گیرند. نه هم به این دلیل که تاریخ می باید همان سان نوشته شود که جریان یافته است، بلکه نیک می دانند حق با داریوش بود که نیایش می کرد خداوند ایران را از شری حفظ کند که دروغ است. زیرا دروغ زبان رسمی قدرت است و رواج آنها بمعنای حاکمیت قدرت فساد گستر و انحطاط آور بر زندگی یک جامعه است. در ایران، تحقیق در باره اکتبر سورپرایز البته ممنوع است. شهیدانی چون سید حسین نواب و صدرالحافظی به این دلیل که در باره روابط پنهانی سران حزب جمهوری اسلامی با امریکا، زیاد می دانستند، اعدام شدند. ...................

--
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
شما این ایمیل را به جهت عضویت در گروه ۲۳ خرداد دریافت کرده‌اید
 
برای آگاهی از قوانین گروه ۲۳ خرداد اینجا را ببینید
http://groups.google.com/group/23khordad
 
برای لغو عضویت خود در گروه ۲۳ خرداد به آدرس زیر ایمیل بزنید
23khordad+unsubscribe@googlegroups.com
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

CopyRight © 2006 - 2010 , GODFATHER BAND - First Iranian News Portal , All Rights Reserved