428The_Godfather_II_2The%20Godfather273TheGodfather2020305The_Godfather_II_1

Go English

سه‌شنبه، شهریور ۲۳، ۱۳۸۹

[23khordad] سخنان دیپلماتیک اون در آینده نزدیک

یخ بمالید به ....نتون که نسوزه ،
بیلاخ به هر چی تحریمه ،
 ننه نزاییده کسی که واسه ما قطعنامه بده ،
 آمریکا باید بره مادرشو جمع کنه ،
انگلستان مقوله ما رو هم نمی تونه بخوره ،
اتحادیه اروپا هم که آرنج ماست,
به آرنجمان که مردم در چه وضعیتی هستند.
اون که خواستار ایران بدون بمب اتم بود
کلاغ ... دریده بود!

 ,به آرنجمان که مردم در چه وضعیتی هستند.
اینا بیان چیز ما رو بخورن تا تحریمشون نکنیم.
.اين اعراب فراخ المقعد که کارشون فقط خوردن و خوابيدنه،
 حالا برا ما آدم شدن از قطعنامه های تحريم دفاع می کنند،
زکی.


من از همینجا به اوبامای فلفل نمکی و خوکهای انگلیسی که در گوشه ی افریقا جا خوش کردن میگم بار آخرشون باشه که زر زر میکنن.
عزیزان من خودم تخم کفتر و آب تربت خوردم
 و به همین خاطره که زبونم بازه و خوب میدونم چطوری با اینا منازره کنم.
 این اوبی اگه تخم داشت پیشنهاد منو واسه منازره رد نمیکرد.
مث سگ ترسیده.
خودش میدونست که میونستم به سر تا پاش برینم و جوابی نداشت بده اینه که از زیرش در رفت.

اگه مارو ترحیم کنن خودمون گیوه رو ور میکشیم از شاش هم که شده بنزین میگیریم.
 پیرزنو از چیز خر میترسونین؟
 برین جمعش کنین بابا.
 ما خودمون اینکاره ایم


در سفر ایتالیا یک آقایی بود که می‌خواست من رو با لیزر ترور کنه،
گذاشتم دنبالش اول مثل سگ‌ کتکش زدم بعد اون دستگاه لیزر رو چپوندم تو ماتحتش و گفتم مادر خراب،
اگه مردی حالا لیزر بده تا لیزر دونت پاره بشه


این خاویر سولانا تا پارسال کونش رو نمی شست درصورتی که در فرهنگ ما آفتابه قدمت هزاران ساله دارد!
کجای دنیا دیدید که یک ایرانی از آفتابه استفاده نکنه؟
ایرانی هر جا رفته آفتابه پایه کارش بوده !
 پا هاتون رو بزنید کمرتون به شما چه که به ما چه !




تو نیویورک سوار این ماشین‌های دراز شده بودیم و با ابهت به طرف مقر سازمان ملل حرکت میکردیم که سر چهار راه یه بچه کوچولو که اسپانیایی بود،
 من رو به مامانش نشون داد و به مامان ش گفت:
 دیس ایز محمود.....
 آقا چشمتون روز بد نبینه،
به راننده گفتم نیگر داره، پیاده شدم، گوش اون بی‌ شرف رو گرفتم و مثل خر پیچوندم و گفتم:
 آئ ‌ام مستر محمود، نو محمود، یو آندرستند سان اف د بچ؟



مموتی: بنده از گفتن ممه منظورم پستون نبود
ولی این صهیونیستها که حزب اللله لبنان روزی سه بار با مادرشون روابط دارن از سوختنشون اومدن میگن من این حرفو زدم
 در حالیکه وقتی من داشتم میگفتم اون ممه رو لولو برد یکدفعه یه نوری اومد بالای سرم قرار گرفت
 و تا دوسه هفته هیچکس نمیتونست پلک بزنه,
 در فرهنگ اسلامی ما شیرمادر بسیار باارزشه
 و ائمه هم روش تاکید داشتن و ما با یاری آقا امام زمان(ع.ج) عمرا نمیزاریم لولو که همون اینگلیس(از توابع ساحل عاج) باشه به ممه های مسلمین دست درازی کنه
 و فرزندان رشید اسلام مجبور بشن شیرخشک کوفت کنن ..


این سرلشگر فیروز آبادی ما بگوزه آمریکا رو باد میبره ، حالا ما رو تهدید می‌کنن





از طرف من به اوباما بگین که ....  رو هم نمیتونه بخوره!
 البته جناب حداد عادل اعتقاد دارن که میتونه بخوره.
در هر صورت ایشون استادن.
ولی بنظر من نمیتونه.


.

--
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
شما این ایمیل را به جهت عضویت در گروه ۲۳ خرداد دریافت کرده‌اید
 
برای آگاهی از قوانین گروه ۲۳ خرداد اینجا را ببینید
http://groups.google.com/group/23khordad
 
برای لغو عضویت خود در گروه ۲۳ خرداد به آدرس زیر ایمیل بزنید
23khordad+unsubscribe@googlegroups.com
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

CopyRight © 2006 - 2010 , GODFATHER BAND - First Iranian News Portal , All Rights Reserved