428The_Godfather_II_2The%20Godfather273TheGodfather2020305The_Godfather_II_1

Go English

جمعه، مهر ۰۲، ۱۳۸۹

[23khordad] [گروه دانشجویی موج سبز] خبرنامه الکترونیکی گروه دانشجویی موج سبز - جمعه، دوم مهر 1389



---------- Forwarded message ----------
From: خبرنامه گروه دانشجویی موج سبز <khabarnameh.sabz.1@gmail.com>
Date: 2010/9/24
Subject: [گروه دانشجویی موج سبز] خبرنامه الکترونیکی گروه دانشجویی موج سبز - جمعه، دوم مهر 1389
To: mowje-sabz ئخص لقخعح group <mowje-sabz@googlegroups.com>


جنبش سبز، یک حرکت اجتماعي فراگیر است که هرگز خود را مبری از خطا نمی انگارد و با نفی هرگونه مطلق نگري شرک آلود، بر گسترش فضای نقد و گفتگو در درون و بيرون جنبش تاکید دارد

(میرحسین موسوی)
banner.jpg
 

خبرنامه الکترونیکی گروه دانشجویی موج سبز - جمعه، دوم مهر 1389

شما در حال مشاهده خبرنامه روزانه گروه دانشجویی موج سبز هستید. این خبرنامه مطالب 24 ساعت گذشته بلاگ گروه دانشجویی موج سبز را به صورت یک فایل پی دی اف در اختیار مخاطبان قرار می دهد. عناوین مهم ترین خبر ها به همراه خلاصه متن آنها آورده شده است و برای مشاهده متن کامل پست ها شامل متن کامل اخبار، عکس ها، بیانیه ها و تحلیلها، فایل پی دی اف ضمیمه شده در انتهای ایمیل را مطالعه کنید. اگر از جیمیل استفاده می کنید دکمه view را نیز می توانید جهت مشاهده فایل پی دی اف خبرنامه کلیک کنید. اگر می خواهید فایل را دانلود کرده و در کامپیوتر خود آن را مطالعه کنید ولی اکروبات ریدر ندارید، آن را از این لینک دانلود کرده و نصب کنید.

نکته مهم: با توجه به فیلتر شدن اکثر سایتهای اطلاع رسانی، لطفاً این ایمیل را به دیگران نیز فوروارد کنید تا بار دیگر کودتا گران را در اجرای کودتای رسانه ای، ناکام بگذاریم. قبل از ارسال کلیه ایمیلهای قبلی را پاک کنید.
نکته: منتظر باشید تا تصویر (تصاویر) بارگذاری شوند. اگر تصاویر را مشاهده نکردنید، در جیمیل دکمه Always Display Images Bellow را بزنید. بعضی از عکسها به گونه ای هستن که اگر روی آنها کلیک کنید، با کیفیت بالاتر قابل مشاهده هستند.
...................................................................................................................................................................
خلاصه خبرها
...................................................................................................................................................................

آقای احمدی نژاد! خبر بدی برایت دارم؛ مهر رسید! - نامه مجید دری، دانشجوی دربند از زندان اوین
مجید دری به مناسبت اول مهرماه، روز بازگشایی دانشگاهها نامه ای را خطاب به محمود احمدی نژاد نوشته و به وی گفته است "خبر بدی برایت دارم، مهر رسید!"

 مجید دری، فعال دانشجویی که هم اکنون در بند ۳۵۰ زندان اوین به سر می برد، به شش سال حبس قطعی محکوم شده است. حبسی که قرار است مجید پنج سال از آن ر ا در تبعد بگذراند؛ تبعید در زندان ایذه .

 به گزارش کلمه، این دانشجوی دربند در سال ۸۶ و در اعتراض به سوء مدیریت و فضای امنیتی دانشگاه علامه ابتدا چندین ترم از تحصیل تعلیق و سپس نیز از ادامه تحصیل محروم شد.وی در سال ۸۷ و با همراهی سایر دانشجویان محروم ازتحصیل که به دانشجویان ستاره دار معروف شده اند ،شورای دفاع از حق تحصیل را تشکیل دادند .شورایی که با هدف بازپس گیری بدیهی ترین حق این دانشجویان یعنی حق تحصیل شکل گرفت .دانشجویانی که که به خاطر عقیده شان از حق تحصیل محروم شده بودند. اعضای این شورا در دوران فعالیت شان مدام بر عدم وابستگی خود به گروه ها ، دسته ها و یا احزاب داخلی و خارجی تاکید می کردند.
....... متن کامل خبر را در فایل ضمیمه مشاهده نمایید


مادر هنگامه شهيدی: احمدی‌نژاد به جای مانور جهانی برای سارا شورد، به بچه‌های اين مملکت کمک کند
مادر هنگامه‌ شهیدی، روزنامه نگار دربند، با بیان این که دخترش سالم به زندان رفته اما در حال حاضر از بيماری‌های مختلف رنج می‌برد و ادامه وضعيت موجود برای وی خطر جدی دارد، نسبت به تعیین وثیقه600 میلیونی برای دخترش که حتی بیشتر از وثیقه زندانی آمریکایی است گلایه کرد و این تبعیض را نامناسب دانست.

به گزارش کمپين بين‌المللی حقوق بشر در ايران، ناهيد کرمانشاهی ادامه داد: هنگامه در زندان دچار رماتيسم قلبی، کليه درد، ناراحتی معده و افسردگی شده است. حتی چند بار هم برای "ام‌.آر.ای" به بيرون زندان منتقل شده است و به تشخيص پزشکان زندان او برای مداوا نيازمند امکانات بيشتری از داخل زندان است. من نمی دانم آن خانم، سار شورد کوهنوردی که به قول خودشان جرمش جاسوسی بوده چطور به دليل بيماريش آزاد می‌شود اما بچه من که مال اين کشور است برای مداوا مرخصی لحاظ نمی شوند. بعد از دو ماه دويدن هشت روز پيش اعلام کردند که مرخصی هنگامه نياز به ۶۰۰ ميليون وثيقه دارد. آخر آنها می‌دانند که والدين فرهنگی بازنشسته هنگامه، توانايی پرداخت ۶۰۰ ميليون وثيقه را ندارد. من ديروز نامه ای به دادستان نوشتم مبنی بر اينکه پرداخت اين مقدار وثيقه در حد توانم نيست.
....... متن کامل خبر را در فایل ضمیمه مشاهده نمایید


تشکیک احمدی نژاد در حوادث ١١ سپتامبر، با واکنش تند هیئت آمریکایی روبرو شد
محمود احمدی نژاد در ششمین روز سفر خود به نیویورک و طی سخنرانی در مجمع عمومی سازمان ملل متحد، به تشکیک در حوادث تروریستی ۱۱ سپتامبر پرداخت و این نظریه را مطرح کرد که "بخش هایی از دولتمردان آمریکا، در این حملات دست داشته اند."

وی همچنین خواستار تشکیل کمیته حقیقت یاب درباره رخدادهای یازده سپتامبر ٢۰۰١ شد و درباره عوامل حمله‌کننده در روز ۱۱ سپتامبر ۲۰۰۱ گفت که سه نظر در این باره وجود دارد.

احمدی نژاد در سخنرانی خود به خصوص از ساختار نظم جهانی انتقاد کرد و علت "ناتوانی" سازمان ملل متحد را "ساختار ناعادلانه" آن دانست.
....... متن کامل خبر را در فایل ضمیمه مشاهده نمایید


وثیقه سه میلیارد تومانی برای مرخصی عرب قبادی و آقایاری
تعیین وثیقه سه میلیارد تومانی برای اعطای مرخصی کوتاه مدت به دو زندانی سیاسی خانواده این زندانیان و همچنین وکلای آنها را شوکه کرده است .

به گزارش کلمه، عرب قبادی و آقایاری از زندانیان حوادث پس از انتخابات هستند که برای مرخصی کوتاه مدت به آنها وثیقه سه میلیارد تومانی صادر شده است.

همچنین امیر علی آقایاری مدتی است به زندان قزلحصار منتقل شده است. وی به هفت سال حبس محکوم شده است او مدیر عامل شرکت تبلیغاتی و پیمانکار شرکت بهینه سازی مصرف سوخت بوده و از همکاران مهدی هاشمی، فرزند هاشمی رفسنجانی محسوب می شده است.
....... متن کامل خبر را در فایل ضمیمه مشاهده نمایید


تبعید ضیاء‌الدین نبوی به زندان اهواز
ضیا‌ء‌الدین نبوی دانشجوی محروم از تحصیل و عضو شورای دفاع از حق تحصیل بامداد روز پنج‌شنبه به زندان اهواز تبعید شد.

به گزارش رهانا، ضیا‌ء‌الدین نبوی دانشجوی محروم از تحصیل دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل که به ۱۰ حبس تعزیری و تبعید به زندان شهر ایذه محکوم شده بود، با تغییر محل تبعید در طی روزهای گذشته به زندان مرکزی اهواز منتقل شد.
....... متن کامل خبر را در فایل ضمیمه مشاهده نمایید


اولین شماره خبرنامه کلــمه منتشر شد
نخستین شمارۀ خبرنامه «کلـــمه»، از روز پنجشنبه اول مهـــرماه ۸۹، در یک صفحه کاغذی منتشر شد و همزمان روی خروجی وب و در اختیار کاربران قرار گرفت و منتشرکنندگان این خبرنامه از مردم خواسته اند آن را وسیعا تکثیر و توزیع کنند.
....... متن کامل خبر را در فایل ضمیمه مشاهده نمایید


خونخواهی پدربزرگ حسن کاظمینی از رهبر جمهوری اسلامی
علی کاظمینی، پدر بزرگِ حسن کاظمینی، از شهدای حوادث بعد از انتخابات ریاست جمهوری، با انتشار نامه ای سرگشاده به رهبر جمهوری اسلامی، وی را عامل کشته شدن نوۀ خود دانست و با انتقاد از اظهارات رهبر جمهوری اسلامی مبنی بر اینکه "دعوت کنندگان به تجمعات، عامل ریخته شدن خونهای اخیر هستند"، نسبت به این مسئله از وی خونخواهی کرد.
....... متن کامل خبر را در فایل ضمیمه مشاهده نمایید


رئیس جمهور روسیه فروش سامانه های موشکی و تسلیحات پیشرفته به ایران را ممنوع کرد
یک روز پس از تاکید وزیر دفاع جمهوری اسلامی مبنی بر "عدم ارسال سامانه های موشکی اس- ٣۰۰ از روسیه به ایران"، رئیس جمهوری روسیه، فرمان منع فروش این موشک های پیشرفتۀ ضد هوایی و همچنین تسلیحات سنگین دیگر به ایران را امضا کرد.

رئیس جمهور روسیه همچنین لیست گروهی از دانشمندان و مسئولان دست اندر کار هسته‌ای ایران را که حق ورود به این کشور یا عبور از خاک آن را ندارند، اعلام کرد.

بنا به گزارش منابع خبری رسمیِ روس، دیمیتری مدودف، این اقدام را در چهارچوب اجرای آخرین قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل متحد علیه جمهوری اسلامی (١۹٢۹) انجام داده است.
....... متن کامل خبر را در فایل ضمیمه مشاهده نمایید


ترور دومین پزشك در تهران طی 24 ساعت
در کمتر از بیست و چهار ساعت، دومین دکتر متخصص در تهران مورد اصابت گلوله قرار گرفت. غلامرضا سرابی متخصص داخلی قلب، چهارشنبه شب در بیرون از مطب خود با شلیک تیر مجروح و در آی سی یو بستری شد.

به گزارش مهر، غلامرضا سرابی پس از این سوء قصد به بیمارستان امام حسین تهران منتقل شد و هم اکنون در ICU بستری است.

سیدحمید حسینی مدیر روابط عمومی وزارت بهداشت از پیگیری های وزارت بهداشت و نیروی انتظامی درباره سوء قصد به این پزشک خبر داد.
....... متن کامل خبر را در فایل ضمیمه مشاهده نمایید


دکتر شیروی، رئیس اسبق دانشگاه جندی شاپور دزفول آزاد شد
بعد از گذشت سی روز از بازداشت امیر حسین شیروی، رئیس اسبق دانشگاه جندی شاپور دزفول و عضو هیت علمی آن دانشگاه و تلاش مداوم دانشجویان و همکاران در جهت آزادی وی، این استاد دانشگاه روز ٣۰ شهریور ماه از زندان آزاد شد.

به گزارش منابع خبری جــرس، شیروی، همچنین از فعالین سیاسی استان خوزستان و از مسئولان ستاد انتخاباتی میرحسین موسوی بود، که سال گذشته نیز، یک هفته بعد از انتخابات ریاست جمهوری بازداشت و بعد از چندی آزاد شده بود.
....... متن کامل خبر را در فایل ضمیمه مشاهده نمایید


خوش‌چهره: تبعات تورمي طرح هدفمندی یارانه‌ها تا بيش از 40 درصد برآورد شده است
رئيس فراكسيون اصولگرايان مستقل مجلس هفتم معتقد است با توجه به عدم اشراف به اطلاعات آماري لازم، تعويق مجدد اجراي هدفمندي يارانه ها كه قرار بود از مهر‌ماه صورت بگيرد قابل پيش بيني بوده و جاي تعجب ندارد.

به گزارش ایلنا، محمد خوش‌چهره، درباره تعويق مجدد اجراي طرح هدفمندي يارانه‌ها از سوي دولت اظهار داشت: اين اتفاق تائيد دوباره اظهارنظرهاي سه ساله اخير بنده و بعضي از دلسوزان نظام است كه معتقد بوديم اين طرح از جامعيت و انسجام دروني لازم براي اجرايي شدن برخوردار نيست و از آنجا كه فاقد اشراف اطلاعاتي آماري لازم است، اين تعويق‌هاي پياپي آن قابل درك است.
....... متن کامل خبر را در فایل ضمیمه مشاهده نمایید


مصباح یزدی: آزادی بیانِ تابع خواست و سلیقه جامعه مردود است
مصباح یزدی با بیان اینکه "در فرهنگ اسلامی ویروس‌های فكری به مراتب خطرناك‌تر از آفات و بیماری‌های جسمانی تلقی می‌شوند"، اظهار عقیده کرد "آزادی بیانی که خود را تابع خواست و سلیقه مردم جامعه خود را می داند مردود است؛ بلکه آزادی ها فقط باید در نظام ارزشی اسلام قرار بگیرد."

به گزارش فارس، محمدتقی مصباح یزدی در مورد آزادی بیان و مطبوعات و نظر اسلام در مورد آنها می گوید: "از جمله آزادی‌هایی كه این روزها در ادبیات سیاسی كشور مطرح است، بحث آزادی عقیده است كه به دنبال آن نیز آزادی بیان مطرح می‌شود. می‌گویند اینها از جمله حقوق آزادی‌های فوق قانون هستند. هر انسانی در هر نظام ارزشی و تابع هر دینی كه باشد آزاد است هر عقیده و اندیشه‌ای را برگزیند. به دنبال آن نیز آزاد است كه این اندیشه خود را بیان كند‌، تبلیغ نماید و درباره آن با دیگران به بحث و گفت‌وگو بپردازد. "
....... متن کامل خبر را در فایل ضمیمه مشاهده نمایید


پایگاه خبری موج زنده، ارگان شعب استانی ادوار تحکیم وحدت، آغاز به کار کرد
سامانه خبری - تحلیلی «موج زنده»، ارگان شعب استانی سازمان دانش آموختگان ایران (ادوار تحکیم وحدت)، فعالیت خود را به طور رسمی آغاز کرد. این رسانه ی خبری که از ارگان های وابسته به سازمان دانش آموختگان (ادوار تحکیم وحدت) شعبه بوشهر می باشد ، پس از دو ماه فعالیت به طور آزمایشی از امروز به طور رسمی آغاز به کار کرد.
....... متن کامل خبر را در فایل ضمیمه مشاهده نمایید


لغو قرارداد پيماني پرستاران بیمارستان امام خمینی با بهانه "پوشش نامناسب"
دبيركل خانه پرستار ايران گفت: بسياري از پرستاران پيماني بيمارستان امام خميني از سوي گزينش لغو قرارداد شده‌اند.
به گزارش ایلنا، محمد شريفي‌مقدم افزود: با وجود اينكه دفاتر پرستاري به شدت نسبت به پوشش و حجاب پرستاران سخت‌گير است اما از سال گذشته و اوايل سال 89 گزينش دانشگاه علوم پزشكي تهران بي‌دليل و به بهانه پوشش نامناسب بسياري از پرستاران را لغو پيماني كرده است.
....... متن کامل خبر را در فایل ضمیمه مشاهده نمایید



...................................................................................................................................................................

متن کامل خبرنامه را در فایل پی دی اف ضمیمه شده به ایمیل (در انتهای ایمیل) مطالعه کنید.
پایان متن
گروه خبری دانشجویی موج سبز

.................................................................................................................................................




--
----------------------------------------------------------------------
برای "عضویت" در گروه خبری دانشجویی موج سبز یک ایمیل به آدرس زیر ارسال کنید:
mowje-sabz+subscribe@googlegroups.com
----------------------------------------------------------------------
برای "لغو عضویت" از گروه خبری دانشجویی موج سبز یک ایمیل به آدرس زیر ارسال کنید:
mowje-sabz+unsubscribe@googlegroups.com
----------------------------------------------------------------------

--
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
شما این ایمیل را به جهت عضویت در گروه ۲۳ خرداد دریافت کرده‌اید
 
برای آگاهی از قوانین گروه ۲۳ خرداد اینجا را ببینید
http://groups.google.com/group/23khordad
 
برای لغو عضویت خود در گروه ۲۳ خرداد به آدرس زیر ایمیل بزنید
23khordad+unsubscribe@googlegroups.com
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

CopyRight © 2006 - 2010 , GODFATHER BAND - First Iranian News Portal , All Rights Reserved