428The_Godfather_II_2The%20Godfather273TheGodfather2020305The_Godfather_II_1

Go English

شنبه، شهریور ۲۷، ۱۳۸۹

[23khordad] [گروه دانشجویی موج سبز] خبرنامه الکترونیکی گروه دانشجویی موج سبز - شنبه، بیست و هفتم شهریور 1389



---------- Forwarded message ----------
From: خبرنامه گروه دانشجویی موج سبز <khabarnameh.sabz.1@gmail.com>
Date: 2010/9/18
Subject: [گروه دانشجویی موج سبز] خبرنامه الکترونیکی گروه دانشجویی موج سبز - شنبه، بیست و هفتم شهریور 1389
To: mowje-sabz ئخص لقخعح group <mowje-sabz@googlegroups.com>


جنبش سبز، یک حرکت اجتماعي فراگیر است که هرگز خود را مبری از خطا نمی انگارد و با نفی هرگونه مطلق نگري شرک آلود، بر گسترش فضای نقد و گفتگو در درون و بيرون جنبش تاکید دارد

(میرحسین موسوی)
banner.jpg
 

خبرنامه الکترونیکی گروه دانشجویی موج سبز - شنبه، بیست و هفتم شهریور 1389

شما در حال مشاهده خبرنامه روزانه گروه دانشجویی موج سبز هستید. این خبرنامه مطالب 24 ساعت گذشته بلاگ گروه دانشجویی موج سبز را به صورت یک فایل پی دی اف در اختیار مخاطبان قرار می دهد. عناوین مهم ترین خبر ها به همراه خلاصه متن آنها آورده شده است و برای مشاهده متن کامل پست ها شامل متن کامل اخبار، عکس ها، بیانیه ها و تحلیلها، فایل پی دی اف ضمیمه شده در انتهای ایمیل را مطالعه کنید. اگر از جیمیل استفاده می کنید دکمه view را نیز می توانید جهت مشاهده فایل پی دی اف خبرنامه کلیک کنید. اگر می خواهید فایل را دانلود کرده و در کامپیوتر خود آن را مطالعه کنید ولی اکروبات ریدر ندارید، آن را از این لینک دانلود کرده و نصب کنید.

نکته مهم: با توجه به فیلتر شدن اکثر سایتهای اطلاع رسانی، لطفاً این ایمیل را به دیگران نیز فوروارد کنید تا بار دیگر کودتا گران را در اجرای کودتای رسانه ای، ناکام بگذاریم. قبل از ارسال کلیه ایمیلهای قبلی را پاک کنید.
نکته: منتظر باشید تا تصویر (تصاویر) بارگذاری شوند. اگر تصاویر را مشاهده نکردنید، در جیمیل دکمه Always Display Images Bellow را بزنید. بعضی از عکسها به گونه ای هستن که اگر روی آنها کلیک کنید، با کیفیت بالاتر قابل مشاهده هستند.
...................................................................................................................................................................
خلاصه خبرها
...................................................................................................................................................................

 
عکس: باران کوثری و رخشان بنی‌اعتماد با نمادهای سبز در جشن خانه سینما


احمد جنتی: دوران شبه‌ریاضت در پیش داریم
احمد جنتی با سفارش به دولت در خصوص سپردن مسئولیت‌های مكرر به افرادی كه از آنها با عنوان "مشكل‌دار" یاد كرد، ابراز امیدواری كرد این موضوع به گونه‌ای تمام شود كه مردم، مراجع و رهبری راضی باشند.

وی همچنین با اشاره به اجراي قانون هدفمند كردن يارانه‌ها، خاطرنشان کرد "دوران شبه‌رياضت در پيش داريم."
....... متن کامل خبر را در فایل ضمیمه مشاهده نمایید.


انصراف ناگهانی احمدی نژاد از حضور در کنفرانس بین‌المللی خلع سلاح در نیویورک
سازمان ملل متحد اعلام کرد که محمود احمدی‌نژاد از حضور در کنفرانس بین‌المللی خلع سلاح انصراف داده است.

به گزارش رویترز، مقامات مسئول در سازمان ملل متحد اعلام کردند احمدی‌نژاد برنامه خود را برای حضور در کنفرانس بین‌المللی خلع سلاح لغو کرده است.

این کنفرانس قرار بود در روز جمعه ٢۴ سپتامبر (دوم مهرماه) و در حاشیه نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد در نیویورک برگزار شود.
....... متن کامل خبر را در فایل ضمیمه مشاهده نمایید.


گروه جندالله مسئولیت گروگان گیری اخیر را بر عهده گرفت
گروه جندالله، مسئولیت آدم‌ربایی روز پنجشنبه در مسیر ایرانشهر- چابهار (در استان سیستان و بلوچستان) را بر عهده گرفت و اعلام کرد که اگر اعضای زندانی آن گروه آزاد نشوند، شش گروگان خود را تیرباران خواهند کرد.

طبق گزارش رسانه های خبری، بامداد روز پنجشنبه ٢۵ شهریور ماه، حوالی شهرستان سرباز در استان سیستان و بلوچستان، گروهی مسلح یک دستگاه اتوبوس مسافربری را متوقف کرده و تعدادی از مسافران آن را ربودند. به گفته جلال سياح، معاون امنیتی و انتظامی سیستان و بلوچستان، پنج نفر از ربوده شدگان، از پرسنل وظیفه نیروی هوایی پایگاه دهم شکاری چابهار(کنارک) بودند و یک نفر دیگر کارمند بانک می باشد.
....... متن کامل خبر را در فایل ضمیمه مشاهده نمایید.


احمدی نژاد: روز دقیق اجرای طرح هدفمند کردن یارانه ها را اعلام نمی کنیم، مشکل ساز می شود
در آستانه اجرای طرح هدفمند کردن یارانه ها و درحالیکه برخی قیمت ها در کشور روند صعود ناگهانی را طی کرده و با وجود هشدار کارشناسان و نمایندگان مجلس، محمود احمدی نژاد طی مصاحبه ای تلویزیونی مدعی شد "با هدفمندسازی یارانه ها، راه حركت مردم سریعتر می شود و تغییر قیمت ها نیز طوری تنظیم شده است كه همراهی مردم را داشته باشد."

وی همزمان وعده داد "در مهرماه با آغاز اجرای طرح، بخشی از یارانه به حساب‌ها واریز می‌شود و هر لحظه هر بخشی مثل بنزین یا غیره آماده شد، این را نیز اجرا می‌كنیم." رئیس دولت همچنین تاکید کرد ما روز دقیق اجرای نهایی طرح را اعلام نمی‌كنیم؛ چرا که اگر بگوییم قرار است از فردا مثلا قیمت بنزین یا کالایی افزایش پیدا كند، بحران ساز خواهد شد.
....... متن کامل خبر را در فایل ضمیمه مشاهده نمایید.


حمید مافی به پنج سال حبس تعزیری محکوم شد
حمید مافی، روزنامه‌نگار، وب‌نگار و فعال اجتماعی از سوی دادگاه انقلاب شهر قزوین به پنج سال حبس تعزیری محکوم شد.

حمید مافی، متولد سال ۵۷ و فارغ‌التحصیل رشته مدیریت صنعتی است. وی فعالیت مطبوعاتی خود را با نشریات محلی قزوین از جمله "حدیث" آغاز کرد. وی همچنین مدتی دبیر تحریریه‌ "فرهنگ و آشتی" بوده و مقالات بسیاری را در روزنامه‌های شرق، اعتماد، کارگزاران و اعتماد ملی منتشر کرده است.
....... متن کامل خبر را در فایل ضمیمه مشاهده نمایید.


عکس: کاریکاتور خانواده درگیر - بخش 97


شیوه های جدید تواب سازی در زندان اوین
بر اساس گزارش های واصله از زندان اوین، اخیرا و با نزدیکی به اعیاد و مناسبت های مذهبی مختلف چون عید فطر، مقامات دادستانی و امنیتی، پروژه اعمال فشار روانی از طریق شایعۀ عفو و بخشش را در میان زندانیان رواج داده و شیوه ای جدید از "تواب سازی" را رواج داده و اِعمال کرده اند.
مقامات و بازجویان، در جریان این روند، از زندانیان می خواهند که علیه مقامات و رهبران جنبش سبز و برخی از زندانیان سیاسی مطالبی بنویسند و برای مقامات خبرچینی کنند؛ تا در قبال آن، امکان آزادی مشروط و یا عفو و مرخصی آنها را فراهم کنند.
....... متن کامل خبر را در فایل ضمیمه مشاهده نمایید.


شیرین عبادی خطاب به حکومت: اجازه دهید پزشکان بدون مرز، زندانیان سیاسی را معاینه کنند
شیرین عبادی، برنده ایرانی جایزه صلح نوبل، روز جمعه ٢۶ شهریورماه (١۷ سپتامبر) و در آستانه سفر محمود احمدی نژاد به نیویورک (جهت شرکت در مجمع عمومی سازمان ملل)، در یک کنفرانس خبری در آن شهر شرکت کرد و صریحا از حکومت ایران خواست اجازه دهد تعدادی از متخصصان گروه پزشکان بدون مرز به ایران بروند و زندانیان سیاسی را معاینه کنند.

به گزارش پایگاه رسمی کمپین بین المللی حقوق بشر در ایران، شیرین عبادی در این کنفرانس به بازداشت نسرین ستوده، وکیل دادگستری در ایران اعتراض کرد و وضعیت سلامت و بهداشت زندانیان سیاسی را خطرناک خواند.
....... متن کامل خبر را در فایل ضمیمه مشاهده نمایید.


برخلاف ادعای رئیس دولت، قیمت قبوض برق در تهران نیز افزایش یافته است
در حالیکه محمود احمدی نژاد از "نادرست" بودن ادعای افزایش تعرفه ها و همچنین قیمت قبوض برق شهروندان نقاط مختلف کشور خبر داده و در آستانه اجرای طرح هدفمند کردن یارانه ها سعی در انکار افزایش قیمت ها دارد، بنا به گزارش خبرگزاری ها و همچنین شهروندان، اخیرا قیمت قبوض برق شهروندان تهرانی، همچون مردم شمال کشور افزایش چشمگیری پیدا کرده است.
....... متن کامل خبر را در فایل ضمیمه مشاهده نمایید.


عليخاني: هيچ كس حاضر نيست مسئوليت گروه‌هاي خودسر را بر عهده گيرد
عضو فراكسيون خط امام مجلس تاکید کرد: هيچ كس حاضر نيست كه مسئوليت گروه‌های خودسر را بر عهده گيرد در حالي كه كاملاً مشخص است كه خودسرها هدايت شده‌اند و اگر اين گونه نبود امكان نداشت كه ظرف چند روز متوالي در جايي تجمع كرده و به اقدامات تخريبي بپردازند و كسي هم مسئوليت قبول نكند.

به گزارش ایلنا، قدرت‌الله عليخاني نماينده مجلس، در پاسخ به سوالي در مورد سخنان ديروز رئيس مجلس خبرگان رهبري در مورد بي‌توجهي شعار جذب حداكثري و دفع حداقلي رهبري، با جامع و عميق خواندن اين سخنان، اظهار داشت: متاسفانه پس از اين تاكيد رهبري ما شاهد دفع برخي از چهره‌هاي سياسي بوديم و مشاهده مي‌شود كه به اين بيانات بي‌توجهي مي‌شود.
....... متن کامل خبر را در فایل ضمیمه مشاهده نمایید.


پیشنهاد مهلت به وزیر کشاورزی رای نیاورد؛ استیضاح چهارم مهر اعلام می شود
یکی از طراحان استیضاح وزیر کشاورزی از مخالفت امضاء کنندگان طرح استیضاح خلیلیان با دادن مهلت سه ماهه به وی خبر داد و گفت: ما همچنان پیگیر اعلام وصول شدن این طرح در اولین جلسه مجلس پس از تعطیلات هستیم.

به گزارش مهر، محمد کرمی راد، با اعلام این خبر اظهارداشت: امضاء کنندگان طرح استیضاح وزیر کشاورزی مصمم هستند تا طرح مذکور در اولین جلسه مجلس بعداز تعطیلات توسط هیئت رئیسه مجلس اعلام شود.
....... متن کامل خبر را در فایل ضمیمه مشاهده نمایید.


انتقال کریم پورصمدی از زندان رجایی‌شهر به نقطه نامعلوم
به گزارش هرانا، روز گذشته پورصمدی که به اتهام اقدام علیه امنیت ملی، جاسوسی، شرکت در تجمعات پس از انتخابات از زندان اوین به رجایی شهر کرج تبعید شده بود با وجود تعیین قرار وثیقه، به محل نامعلومی منتقل شد.
....... متن کامل خبر را در فایل ضمیمه مشاهده نمایید.


دبيركل جامعه انجمن‌هاي اسلامي اصناف و بازار: اگر وزارت كشور نظر احزاب را لحاظ نكند از طريق مجلس اقدام مي‌كنيم
دبيركل جامعه انجمن‌هاي اسلامي اصناف و بازار تاکید کرد: اگر وزارت كشور در اصلاح قانون احزاب، نظر احزاب را اعمال نكند تلاش خواهيم كرد در مجلس نظرات خود را اعمال كنيم.

به گزارش ایلنا، احمد كريمي اصفهاني پيرامون اصلاح قانون احزاب و اينكه آيا وزارت كشور نظر جامعه انجمن اسلامي اصناف و بازار در اين‌باره را خواسته يا خير، اظهار داشت: با كمال تاسف وزارت كشور از ما نظري نخواسته و از احزاب ديگر هم تا جايي كه اطلاه دارم، سوال نشده است.
....... متن کامل خبر را در فایل ضمیمه مشاهده نمایید.


یک نماینده مجلس: دخالت‌های دولت اختیار چندانی برای مدیریت شهری و شوراها باقی نگذاشته است
عضو فراکسیون مدیریت شهری از علاقه وافر دولت به افزایش اختیارات خود مخصوصا در حوزه مدیریت شهری انتقاد کرد و گفت: امروزه با دخالتهای دولت، اختیار چندانی برای مدیریت شهری و شوراها باقی نمانده است و این جریان نباید تداوم یابد.

به گزارش مهر، شکور اکبرنژاد ضمن تاکید بر لزوم حمایت از مدیریت شهری در همه قوانین و برنامه ها گفت: دولت در پی افزایش اختیارات خود در مدیریت شهری است و متأسفانه هیچ وقت آماده نیست ذره‌ای از این اختیارات کم شود. این در حالی است که شهرداری ها باید بتوانند به دور از استرس به ارائه خدمات به شهروندان بیندیشند و اینگونه برنامه ها شهرداری ها را از خدمت رسانی باز می دارد.
....... متن کامل خبر را در فایل ضمیمه مشاهده نمایید.



...................................................................................................................................................................

متن کامل خبرنامه را در فایل پی دی اف ضمیمه شده به ایمیل (در انتهای ایمیل) مطالعه کنید.
پایان متن
گروه خبری دانشجویی موج سبز

.................................................................................................................................................




--
----------------------------------------------------------------------
برای "عضویت" در گروه خبری دانشجویی موج سبز یک ایمیل به آدرس زیر ارسال کنید:
mowje-sabz+subscribe@googlegroups.com
----------------------------------------------------------------------
برای "لغو عضویت" از گروه خبری دانشجویی موج سبز یک ایمیل به آدرس زیر ارسال کنید:
mowje-sabz+unsubscribe@googlegroups.com
----------------------------------------------------------------------

--
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
شما این ایمیل را به جهت عضویت در گروه ۲۳ خرداد دریافت کرده‌اید
 
برای آگاهی از قوانین گروه ۲۳ خرداد اینجا را ببینید
http://groups.google.com/group/23khordad
 
برای لغو عضویت خود در گروه ۲۳ خرداد به آدرس زیر ایمیل بزنید
23khordad+unsubscribe@googlegroups.com
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

CopyRight © 2006 - 2010 , GODFATHER BAND - First Iranian News Portal , All Rights Reserved