428The_Godfather_II_2The%20Godfather273TheGodfather2020305The_Godfather_II_1

Go English

سه‌شنبه، شهریور ۲۳، ۱۳۸۹

[23khordad] [گروه دانشجویی موج سبز] خبرنامه الکترونیکی گروه دانشجویی موج سبز - سه شنبه، بیست و سوم شهریور 1389



---------- Forwarded message ----------
From: خبرنامه گروه دانشجویی موج سبز <khabarnameh.sabz.1@gmail.com>
Date: 2010/9/14
Subject: [گروه دانشجویی موج سبز] خبرنامه الکترونیکی گروه دانشجویی موج سبز - سه شنبه، بیست و سوم شهریور 1389
To: mowje-sabz ئخص لقخعح group <mowje-sabz@googlegroups.com>


جنبش سبز، یک حرکت اجتماعي فراگیر است که هرگز خود را مبری از خطا نمی انگارد و با نفی هرگونه مطلق نگري شرک آلود، بر گسترش فضای نقد و گفتگو در درون و بيرون جنبش تاکید دارد

(میرحسین موسوی)
banner.jpg
 

خبرنامه الکترونیکی گروه دانشجویی موج سبز - سه شنبه، بیست و سوم شهریور 1389

شما در حال مشاهده خبرنامه روزانه گروه دانشجویی موج سبز هستید. این خبرنامه مطالب 24 ساعت گذشته بلاگ گروه دانشجویی موج سبز را به صورت یک فایل پی دی اف در اختیار مخاطبان قرار می دهد. عناوین مهم ترین خبر ها به همراه خلاصه متن آنها آورده شده است و برای مشاهده متن کامل پست ها شامل متن کامل اخبار، عکس ها، بیانیه ها و تحلیلها، فایل پی دی اف ضمیمه شده در انتهای ایمیل را مطالعه کنید. اگر از جیمیل استفاده می کنید دکمه view را نیز می توانید جهت مشاهده فایل پی دی اف خبرنامه کلیک کنید. اگر می خواهید فایل را دانلود کرده و در کامپیوتر خود آن را مطالعه کنید ولی اکروبات ریدر ندارید، آن را از این لینک دانلود کرده و نصب کنید.

نکته مهم: با توجه به فیلتر شدن اکثر سایتهای اطلاع رسانی، لطفاً این ایمیل را به دیگران نیز فوروارد کنید تا بار دیگر کودتا گران را در اجرای کودتای رسانه ای، ناکام بگذاریم. قبل از ارسال کلیه ایمیلهای قبلی را پاک کنید.
نکته: منتظر باشید تا تصویر (تصاویر) بارگذاری شوند. اگر تصاویر را مشاهده نکردنید، در جیمیل دکمه Always Display Images Bellow را بزنید. بعضی از عکسها به گونه ای هستن که اگر روی آنها کلیک کنید، با کیفیت بالاتر قابل مشاهده هستند.
...................................................................................................................................................................
خلاصه خبرها
...................................................................................................................................................................

 
احمد خاتمی: از دولت حمایت می کنیم چون رهبری تکلیف کرده است
در آستانه برگزاری هشتمین اجلاس مجلس خبرگان رهبری، سید احمد خاتمی طی گفت‌وگو با یکی از روزنامه صبح تهران خاطرنشان کرد که تغییر علی اکبر هاشمی رفسنجانی از ریاست مجلس خبرگان، در دستور کار اعضای آن نهاد قرار ندارد.

وی همچنین تاکید کرد "به صراحت می‌گویم حمایت ما از دولت فقط به خاطر این است که رهبری از این دولت حمایت کرده‌اند و حمایت از آن‌را یک تکلیف اعلام کرده‌اند."

به گزارش روزنامه تهران‌امروز، این عضو مجلس خبرگان، با بیان اینکه "اختلاف نظر در خبرگان هست و جای تردید هم نیست"، اختلاف نظر و سلیقه را "نشانه پویایی و نشاط" ذکر کرد و گفت "در مجلس کم‌نظیری مثل خبرگان که مجلس اندیشمندان دینی است، طبیعی است که اختلاف سلیقه و نظر باشد و این اختلاف زیانبار نیست."
....... متن کامل خبر را در فایل ضمیمه مشاهده نمایید


کروبی: دولت احمدی نژاد را کماکان نامشروع می دانم
مهدی کروبی با بیان اینکه "دولت محمود احمدی نژاد حیات خود را در بحران سازی می داند"، کماکان معتقد است که دولت موجود "نامشروع" بوده و "با رای مردم سر کار نیامده است." وی با اشاره به این که برخی در حکومت می گویند "دلیلی برای تقلب در انتخابات وجود ندارد"، خاطرنشان کرد که آمادگی دارد با هر کس که نماینده حکومت است، در تلویزیون مناظره کند و دلایل تقلب در انتخابات را ارائه دهد.
مهدی کروبی همچنین خاطرنشان می کند "آن چه در ایران پیش آمده فراتر از یک تقلب انتخاباتی است؛ چرا که وقتی حوادث و رخدادها را پیش رو مرور شد، متوجه این نکته شدیم که قضیه فقط تقلب نبوده، بلکه موضوعی تنظیم و مهندسی شده در کار بود."
....... متن کامل خبر را در فایل ضمیمه مشاهده نمایید


موسوی: جنبش ریشه دار تر از آن است که با محدودیت و یا حذف اشخاص متوقف شود
میرحسین موسوی محدودیت ها و مزاحمت‌های امنیتی را در اطراف خودش موضوع تازه ای نمی‌داند و آن را با انتخابات دهم ریاست جمهوری پیوند می‌زند که زمان آغاز اعمال محدودیت های غیرقانونی علیه وی بوده است. وی معتقد است که جنبش ریشه دار تر از آن است که با محدویت و یا حذف اشخاص متوقف شود.

به گزارش کلمه، موسوی معتقد است وقتی دروغ به یک روش در اداره مملکت تبدیل شود و منافع شخصی به جای مافع ملی جایگزین گردد کار به جایی می رسد که اگر یک مرجع کاری با حکومت نداشت با او کاری ندارند و اگر در این شرایط یک مرجع و یا روحانی و یا مداحی از این حضرات تعریف و تمجید کند می شود مرجع عالیقدر و یا روحانی بر جسته و یا مداح دلسوخته اهل بیت. بلافاصله تصویر او در صدا و سیما نشان داده می شود و بسته به میزان طرفداری و تعریف تمجیدی که از صاحبان قدرت می کنند، چهره های آنها کوچک و بزرگ می شود و اگر به طور مثال همین مرجع انتقادی از صاحبان قدرت داشته باشد و یا نظری مخالف انها بدهد، بلافاصله او را از کشتی مرجعیت پیاده می کنند و یکباره کشف می شود که ایشان صلاحیت علمی لازم را نداشته است و انواع تهمتها به سمت ایشان روانه می شود و دفتر و خانه و مسجد و مقلدین ایشان مورد حمله نیروهای به اصطلاح خود سر قرار می گیرد.
....... متن کامل خبر را در فایل ضمیمه مشاهده نمایید


تقدیر از مقاومت و ایستادگی حسین نورانی نژاد
به گزارش خبرنگار کلمه حسین نورانی نژاد رییس کمیته اطلاع رسانی جبهه مشارکت و عضو شورای سیاستگذاری ستاد ۸۸ شنبه گذشته پس از تحمل یک سال حبس آزاد شد، وی از معدود زندانیانی است که در طول یک سال حبس خود حتی برای چند روز به مرخصی نیامده بود، نورانی نژاد یک چهارم از این مدت را در سلول انفرادی گذرانده است.
....... متن کامل خبر را در فایل ضمیمه مشاهده نمایید


در پی مخالفت حمزه کرمی در استفاده از پابند، از انتقال وی به بیمارستان جلوگیری شد.
مسئولین زندان اوین در پی مخالفت حمزه کرمی در استفاده از پابند برای انتقال وی به بیمارستان، از آزمایش پزشکی این زندانی جلوگیری کردند.

بنا به اطلاع گزارشگران هرانا، حمزه کرمی زندانی سیاسی محبوس در بند 350 زندان اوین امروز برای انتقال به بیمارستان جهت انجام آزمایش " آنژوگرافی" از بند 350 خارج شد.

مسئولین که قصد داشتند وی را با پابند به بیمارستان منتقل کنند با مخالفت حمزه کرمی مواجه شده و از این امر اجتناب کرده و وی را به بند بازگرداندند.
....... متن کامل خبر را در فایل ضمیمه مشاهده نمایید


دفاع عسگراولادی از حملات لباس شخصی ها به مسجد قبا: این واکنش مردم نسبت به اظهارات دستغیب بود
عضو حزب مؤتلفه اسلامی معتقد است مجلس خبرگان در جریان حوادث بعد از انتخابات ریاست جمهوری و "فتنه انگیزی‌های یك سال اخیر اصحاب فتنه سبز"، نقش مهمی در صیانت از نظام و ولایت فقیه داشته و از این بابت باید از آنها تقدیر و تشكر كرد.

وی همچنین ضمن حمایت از حملات اخیر لباس شخصی ها به مسجد قبا و ضرب و شتم مردم و ایجاد آتش سوزی در مسجد مربوط به آیت الله علی محمد‌ دستغیب، ادعا کرد "بیداری و بصیرت مردم فارس نسبت به اظهارات دستغیب، با واكنش‌های شدید مردمی شیرازی‌ها مواجه شده و از آنجا که در آئین‌نامه مجلس خبرگان در این خصوص پیش‌بینی‌هایی شده، لذا باید طبق همان ساز و كار با وی برخورد كرد."
....... متن کامل خبر را در فایل ضمیمه مشاهده نمایید


تهدید وکیل و همسر نسرین ستوده به بازداشت
همسر نسرین ستوده و وکیل وی از سوی وزارت اطلاعات تهدید شده‌اند که در صورت مصاحبه با رسانه‌ها بازداشت خواهند شد. شیرین عبادی از کانون بین‌المللی وکلا خواسته تا به دستگیری نسرین ستوده و محمد اولیایی‌فرد اعتراض کنند.

رضا خندان می‌گوید: دیروز، ۲۱ شهریور از طرف وزارت اطلاعات با خانم غنوی تماس گرفته و گفته‌اند حکم جلب شما و آقای خندان صادر شده و اگر مصاحبه کنید، شما دو نفر دستگیر خواهید شد. امروز هم که ایشان برای پیگیری پرونده نسرین به دادسرا رفتند، این گفته را تایید کرده‌اند و در آنجا هم همین را به ایشان گفته‌اند.
....... متن کامل خبر را در فایل ضمیمه مشاهده نمایید


فریبا پژوه، روزنامه‌نگار به یک سال حبس تعلیقی محکوم شد
دادگاه تجدید نظر یک سال حبس تعزیری فریبا پژوه روزنامه‌نگار و وبلاگ‌نویس را به مدت پنج سال تعلیق کرد.

به گزارش رهانا، فریبا پژوه که شهریور ماه گذشته بازداشت و پس از ۱۲۴ روز بازداشت به قید وثیقه آزاد گردیده بود، در دادگاه بدوی به یک سال حبس تعزیری محکوم شد؛ که هفته‌ جاری این حکم در شعبه ۵۴ دادگاه تجدید نظر استان تهران به مدت پنج سال به حالت تعلیق در آمد.
....... متن کامل خبر را در فایل ضمیمه مشاهده نمایید


در فاصله کمتر از یک هفته بعد از استعفای رایزن ایران در فنلاند: دیپلمات ایرانی سفارت جمهوری اسلامی در بلژیک، به جنبش سبز پیوست
با گذشت کمتر از یک هفته پس از استعفای رایزن سوم سفارت جمهوری اسلامی در فنلاند، رایزن سوم سفارت جمهوری اسلامی در بروکسل (بلژیک) نیز، از سمت خود استعفا داده و به جنبش سبز و مخالفان حکومت پیوست.

به گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس، بنا به اظهارات محمدرضا حیدری، کنسول سابق ایران در نروژ که زمستان گذشته در جریان اعتراضات به نتایج انتخابات ریاست جمهوری از سمتش کناره گیری کرد و به نروژ پناهنده شد، فرزاد فرهنگیان رایزن سفارت جمهوری اسلامی در بروکسل، طی روزهای اخیر به جنبش سبز پیوسته و اکنون در نروژ بسر می‌برد . حیدری تصریح کرد وی روز سه شنبه ٢٣ شهریورماه، در اسلو مصاحبه مطبوعاتی خواهد داشت.
....... متن کامل خبر را در فایل ضمیمه مشاهده نمایید


دستور العمل حسین شریعتمداری برای اجلاس آتی خبرگان: به فتنه ۸۸ بپردازید؛ ما اسنادش را می دهیم
در آستانه برگزاری هشتمین اجلاس خبرگان رهبری، مدیر مسئول و نماینده رهبری در روزنامه کیهان، ضمن توصیه به نمایندگان آن مجلس جهت در دستور کار قرار دادن "بررسی همه جانبه و مستند فتنه ۸۸"، از آمادگی آن روزنامه "به منظور همكاری و كمك در ارائه اسناد و شواهد غیرقابل انكار برای اثبات وطن فروشی، خیانت و جنایت سران و عوامل اصلی فتنه" سخن گفت.

حسین شریعتمداری در یادداشت روز آن روزنامه، تحت عنوان "انتظار مردم و دستوركار خبرگان"، ضمن انتقاد از اجلاس سال گذشته آن مجلس و بیان اینکه "انتظار آن بود كه مجلس خبرگان رهبری در اولین اجلاس رسمی خود پس از آغاز فتنه به این موضوع ضروری بپردازد كه متاسفانه و در كمال ناباوری و تعجب مردم یعنی موكلان خود، از كنار آن عبور كرد"، ادعا نمود "اكنون با توجه به آشكار شدن ابعاد دیگری از فتنه یاد شده و سوءبرداشت برخی از خواص كه رفوزگی شماری از آنان را در پی داشت، دیگر كمترین بی توجهی به این مسئله حیاتی قابل پذیرش نیست."
....... متن کامل خبر را در فایل ضمیمه مشاهده نمایید


عکس: کاریکاتور خانواده درگیر - بخش92


کتاب درسی "ترییت سیاسی" برای دانش‌آموزان تالیف می‌شوند
معاونت پرورشی وزارت آموزش‌وپرورش قصد دارد، با تالیف کتاب درسی به آموزش "تربیت سیاسی" در مدارس راهنمایی و دبیرستان بپردازد.

به گزارش ایلنا، این درس با هدف اشنایی دانش‌آموزان با مفاهیم، بینش‌ها، دانش‌ها و مهارت‌ها و مسائل سیاسی در طول تحصیل از سوی معاونت پرورشی پیشنهاد شده است و به تایید شورای‌عالی آموزش وپرورش رسیده است.

همچنین براساس جدید‌ترین بخش نامه معاونت پرورشی در رابطه با ضرورت این درس امده است که، "این درس به دانش‌آموزان کمک می‌کند تا در عرصه مسائل سیاسی بیگانه نباشند و توانایی تحلیل سیاسی را طی این دو دوره تحصیلی و آموزشی در حد مطلوب حاصل کنند تا در دام جریان‌های انحرافی نیفتد و اسیر ترفندهای دشمنان نشود و ماهواره و اینترنت و دنیای مجازی آنها را به اسارت ببرند.
....... متن کامل خبر را در فایل ضمیمه مشاهده نمایید


با تاکید رهبری، دولت نامه استرداد لايحه برنامه پنجم را پس گرفت
دولت نامه استرداد لايحه برنامه پنجم را كه هفته گذشته به مجلس ارائه داده بود، امروز با تاکیدات صورت گرفته از سوی رهبر جمهوری اسلامی، پس گرفت.

به گزارش ایلنا، حسين سبحاني‌نيا عضو هيات‌رئيسه مجلس، با اعلام اين خبر اظهار داشت: دولت با ارائه يك دستنويس به مجلس، تقاضاي استرداد لايحه برنامه پنجم را پس گرفته است. با توجه به اين موضوع كار كميسيون تلفيق براي بررسي برنامه پنجم از سر گرفته خواهد شد.
....... متن کامل خبر را در فایل ضمیمه مشاهده نمایید


دبير انجمن برنج كشور: دولت مقصر شفاف نبودن بازار برنج كشور است
دبير انجمن برنج كشور هر گونه واردات جدید برنج به کشور را تکذیب کرده و از عدم ورود برنج تولید داخل به بازار خبر داد.

به گزارش ایلنا، جمیل علیزاده شایق تعيين ميزان مصرف سرانه برنج و اعلام توليد سالانه برنج را عامل اصلي در حل مساله واردات اين محصول دانست و اظهار داشت: افزايش آمار خريد تضميني برنج نشان‌دهنده عدم موفقیت شاليكار براي عرضه برنج خود به بازار آزاد است.
....... متن کامل خبر را در فایل ضمیمه مشاهده نمایید


امام جمعه اهل سنت زاهدان: فشار مذهبی علیه اهل سنت رو به گسترش است
مولوی عبدالحمید، امام جمعه اهل سنت زاهدان با انتقاد از اقدامات فراقانونی علیه اهل سنت و نقد عملکرد حاکمان جمهوری اسلامی تصریح کرد: ما انتظار فشار مذهبی را نداشتیم، متاسفانه طی سالهای اخیر فشارهای مذهبی بر ما مضاعف شده و این روند روز به روز در حال گسترش است.

بنا بر گزارشهای رسیده از تهران و چند شهر بزرگ کشور، درحالیکه نیروهای انتظامی و امنیتی از برگزاری نمازهای عید و جمعۀ اهل سنت جلوگیری کرده بودند؛ مسجد ابوذر تهران که با موافقت امام جمعه آن مسجد، برگزاری نماز عید نمازگزاران اهل سنت مهیا شده بود، شاهد درگیریهایی بین نیروهای انتظامی و مقتدیان شیعه آن مسجد بود؛ که به هواداری از نمازگزاران اهل سنت وارد عمل شدند، تا در نهایت این مسجد در تهران، تنها جایی باشد که نماز عید اهل سنت در آن برگزار شود.
....... متن کامل خبر را در فایل ضمیمه مشاهده نمایید


معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد، خواستار جایگزینی "مساجد" به جای "احزاب" شد
محمدعلی رامین معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد خواهان جایگزینی مساجد به جای احزاب و ان‌.جی.او ها در ساختار سیاسی کشور شد.

رامین یپیشنهاد کرد شبکه‌ای از مساجد در سراسر کشورهای دنیا تشکیل شود که این مساجد به نوعی جایگزین احزاب و تشکل‌های غیردولتی شوند.

معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد پیش‌بینی کرد در صورت اجرای طرح وی این شبکه خواهد توانست در مقابل شورای امنیت سازمان ملل یا به قول وی سازمان دول هم عرض اندام کنند.
....... متن کامل خبر را در فایل ضمیمه مشاهده نمایید



...................................................................................................................................................................

متن کامل خبرنامه را در فایل پی دی اف ضمیمه شده به ایمیل (در انتهای ایمیل) مطالعه کنید.
پایان متن
گروه خبری دانشجویی موج سبز

.................................................................................................................................................




--
----------------------------------------------------------------------
برای "عضویت" در گروه خبری دانشجویی موج سبز یک ایمیل به آدرس زیر ارسال کنید:
mowje-sabz+subscribe@googlegroups.com
----------------------------------------------------------------------
برای "لغو عضویت" از گروه خبری دانشجویی موج سبز یک ایمیل به آدرس زیر ارسال کنید:
mowje-sabz+unsubscribe@googlegroups.com
----------------------------------------------------------------------

--
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
شما این ایمیل را به جهت عضویت در گروه ۲۳ خرداد دریافت کرده‌اید
 
برای آگاهی از قوانین گروه ۲۳ خرداد اینجا را ببینید
http://groups.google.com/group/23khordad
 
برای لغو عضویت خود در گروه ۲۳ خرداد به آدرس زیر ایمیل بزنید
23khordad+unsubscribe@googlegroups.com
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

CopyRight © 2006 - 2010 , GODFATHER BAND - First Iranian News Portal , All Rights Reserved