428The_Godfather_II_2The%20Godfather273TheGodfather2020305The_Godfather_II_1

Go English

دوشنبه، شهریور ۲۲، ۱۳۸۹

[23khordad] [گروه دانشجویی موج سبز] خبرنامه الکترونیکی گروه دانشجویی موج سبز - دوشنبه، بیست و دوم شهریور 1389



---------- Forwarded message ----------
From: خبرنامه گروه دانشجویی موج سبز <khabarnameh.sabz.1@gmail.com>
Date: 2010/9/13
Subject: [گروه دانشجویی موج سبز] خبرنامه الکترونیکی گروه دانشجویی موج سبز - دوشنبه، بیست و دوم شهریور 1389
To: mowje-sabz ئخص لقخعح group <mowje-sabz@googlegroups.com>


جنبش سبز، یک حرکت اجتماعي فراگیر است که هرگز خود را مبری از خطا نمی انگارد و با نفی هرگونه مطلق نگري شرک آلود، بر گسترش فضای نقد و گفتگو در درون و بيرون جنبش تاکید دارد

(میرحسین موسوی)
banner.jpg
 

خبرنامه الکترونیکی گروه دانشجویی موج سبز - دوشنبه، بیست و دوم شهریور 1389

شما در حال مشاهده خبرنامه روزانه گروه دانشجویی موج سبز هستید. این خبرنامه مطالب 24 ساعت گذشته بلاگ گروه دانشجویی موج سبز را به صورت یک فایل پی دی اف در اختیار مخاطبان قرار می دهد. عناوین مهم ترین خبر ها به همراه خلاصه متن آنها آورده شده است و برای مشاهده متن کامل پست ها شامل متن کامل اخبار، عکس ها، بیانیه ها و تحلیلها، فایل پی دی اف ضمیمه شده در انتهای ایمیل را مطالعه کنید. اگر از جیمیل استفاده می کنید دکمه view را نیز می توانید جهت مشاهده فایل پی دی اف خبرنامه کلیک کنید. اگر می خواهید فایل را دانلود کرده و در کامپیوتر خود آن را مطالعه کنید ولی اکروبات ریدر ندارید، آن را از این لینک دانلود کرده و نصب کنید.

نکته مهم: با توجه به فیلتر شدن اکثر سایتهای اطلاع رسانی، لطفاً این ایمیل را به دیگران نیز فوروارد کنید تا بار دیگر کودتا گران را در اجرای کودتای رسانه ای، ناکام بگذاریم. قبل از ارسال کلیه ایمیلهای قبلی را پاک کنید.
نکته: منتظر باشید تا تصویر (تصاویر) بارگذاری شوند. اگر تصاویر را مشاهده نکردنید، در جیمیل دکمه Always Display Images Bellow را بزنید. بعضی از عکسها به گونه ای هستن که اگر روی آنها کلیک کنید، با کیفیت بالاتر قابل مشاهده هستند.
...................................................................................................................................................................
خلاصه خبرها
...................................................................................................................................................................

نامه شديدالحن توكلي به احمدي‌نژاد: صبر مجلس در برابر قانون شكني دولت، اندازه دارد
احمد توكلي نماينده تهران طي نامه‌اي به محمود احمدي‌نژاد نسبت به كاهش ساعات كاري در ماه رمضان، تعطيلي روز شنبه و انتساب نمايندگان ويژه از سوي وي انتقاد كرده و خطاب به وي گفته است: احتياط مجلس در برخورد با قانون‌شكني‌هاي خود را كه بيشتر به دليل ملاحظات سياسي خارجي و داخلي است، هميشگي نپنداريد. بالاخره، صبر هم اندازه‌اي دارد.
در قسمتی از این نامه آمده است:
تعطيلي روز شنبه 1389.6.2 را با چه مجوزي اعلام فرموديد؟ قانون تعيين تعطيلات رسمي كشور مصوب 1358.10.2 شوراي انقلاب و اصلاحيه 1378.5.25 مجلس شوراي اسلامي به روشني نشان مي‌دهد كه حق تعطيل كردن به عهده قوه مقننه است. تنها استثناء، در ماده 7 قانون نحوه جلوگيري از آلودگي هوا مصوب 1374.2.3 است كه به دولت اختيار مي‌دهد در مواقع خطر جدي، محدوديت‌هاي موقت زماني و مكاني اعمال نمايد. وقتي شما بدون اعتنا به قوانين مذكور ادارات و بانكها را تعطيل مي‌كنيد و نسبت به تعطيلي واحدهاي توليدي و صنفي سكوت مي‌كنيد، قانون شوراي انقلاب را كه تعطيلات را براي كارگر و كارمند يكسان اعلام كرده، نه تنها از حيث كاهش ساعت كار كارمندان، بلكه از حيث ايجاد تبعيض بين كارگر و كارمند نيز نقض كرده‌ايد. اثر منفي اين كارها بر توليد ملي بر اهل فن پوشيده نيست. هزاران ميليارد ريال كاهش توليد ناخالص داخلي و آثار تبعي آن بر رفاه عمومي را چگونه پاسخ مي‌دهيد؟ اساساً چرا دولت شما مايل است كه همواره بر موج اميال اجتماعي سوار شود؟ اين نكته كه مجلس بعد از چندين جلسه بيهوده، سرانجام موضوع تعطيلي اضافي براي عيد فطر را از دستور خارج مي‌كند و دولت بلافاصله به طور غير قانوني تعطيلي اعلام مي‌نمايد، چه پيامي به جامعه مي‌دهد؟ تضعيف و استهزاي قوه مقننه با سوگندي كه شما براي پاسداري از قانون اساسي خورده‌ايد (اصل 121)، سازگار است؟ با خط امام رحمه‌ا... عليه كه مدعي آن هستيد چطور؟ امام نفرمودند «مجلس در راس امور است»؟
....... متن کامل خبر را در فایل ضمیمه مشاهده نمایید


آزادی موقت شیوا نظرآهاری با قرار وثیقه
شیوا نظرآهاری، روزنامه نگار فعال حقوق بشر ساعتی پیش با قرار وثیقه از زندان اوین آزاد شد.

به گزارش جرس، این فعال حقوق بشر بیست و نهم آذر ۸۸ در میدان انقلاب و زمانی که به همراه تعدادی از فعالان مدنی و حقوق بشری قصد شرکت در مراسم تدفین آیت الله منتظری را داشت بازداشت شده بود.
....... متن کامل خبر را در فایل ضمیمه مشاهده نمایید


تشدید محدودیت های امنیتی پیرامون میرحسین موسوی
دایره محدودیت ها ی امنیتی برای میرحسین موسوی در هفته های اخیر و هم زمان با حمله به منزل مهدی کروبی و مراجع به شدت افزایش یافته است. این برخوردها از چهار هفته پیش و در روز دیدار جمعی از روزنامه نگاران با وی به صورت جدی تر از قبل  کلید خورد و پس از آن در برخورد با اقشار و شخصیت های مختلف که قصد ملاقات با موسوی را داشتند، ادامه یافت.

به گزارش کلمه حدود چند هفته است که ماموران امنیتی دولت محمود احمدی نژاد از حضور مردم و شخصیتها در دفتر میرحسین موسوی جلوگیری می کنند و مراجعین را بازداشت و پس از ساعتها بازجویی رها می کنند ویا انها را به بازداشتگاه برده و تعهد کتبی برای عدم مراجعه مجدد می گیرند.

این مساله اولین بار در روز دیدار جمعی از خبرنگاران با موسوی رخ داد. آن روز یک خودروی ون متعلق به نیروهای امنیتی با استقرار در مقابل دفترموسوی تک تک خبرنگارانی را که قصد ورود به محل دفتر وی برای ملاقات را داشتند بازداشت و پس ازانواع توهین ها و بازجویی های چند ساعته و برخی پس از اجبار به دادن تعهد آزاد شده اند.
....... متن کامل خبر را در فایل ضمیمه مشاهده نمایید


به‌دلیل عدم تامین بودجه از سوی دولت، استخدام پرستاران منتفی شد

رئیس سازمان نظام پرستاری ایران با بیان اینکه فعلا بودجه استخدام 23 هزار پرستار جدید تامین نشده است، اظهارداشت: قرار شده به‌ازای کاهش ساعت کار پرستاران که فعلا اجرایی نشده اضافه‌کار به آنان پرداخت شود.

به گزارش مهر، غضنفر میرزابیگی در مورد آخرین وضعیت اجرای قانون ارتقای بهره وری نیروهای بالینی نظام سلامت، گفت: تا الان بودجه استخدام 23 هزار نیروی جدید پرستاری از سوی دولت تامین نشده است.
گفتنی است احمدی‌نژاد در آخرین روز از اولین ماه سال جاری، مصادف با روز پرستار، خطاب به دستجردي گفته بود: "شما مي‌توانيد آگهي استخدام 23 هزار پرستار را از فردا اعلام كنيد." اما پس از آن هیچ اقدامی برای اختصاص بودجه برای این کار صورت نگرفته است.
....... متن کامل خبر را در فایل ضمیمه مشاهده نمایید


5 سال زندان برای حسن اسدی‌زیدآبادی، عضو دربند سازمان ادوار تحکیم وحدت
به گزارش "ادوارنیوز"صبح امروز، رضا زارعی، وکیل حسن اسدی‌زیدآبادی، عضو زندانی سازمان دانش‌آموختگان از سوی شعبه 28 دادگاه انقلاب به ریاست قاضی مقیسه فراخوانده شد و حکم 5 سال حبس تعزیری، در ارتباط با پرونده پیشین این عضو شورای مرکزی ادوار تحیکم وحدت، به وی ابلاغ شد.

به گفته وکیل این زندانی، اتهامات حسن اسدی شامل اجتماع و تبانی به قصد برهم زدن امنیت ملی، تبلیغ علیه نظام، توهین به رییس‌جمهور، شرکت در تجمعات غیرقانونی و تشویش اذهان عمومی است که مربوط به پرونده‌ بازداشت پیشین مسوول کمیته حقوق‌بشر سازمان دانش‌آموختگان است.
....... متن کامل خبر را در فایل ضمیمه مشاهده نمایید


ساجدی نیا، فرمانده نیروهای انتظامی: 100 تن از تجمع‌كنندگان مقابل خانه كروبي شناسايي و به مقامات قضايي معرفي شدند
فرمانده انتظامي تهران‌بزرگ، در حاشيه مراسم توديع و معارفه چهار تن از پليس‌هاي تخصصي نيروي انتظامي تهران بزرگ در جمع خبرنگاران در پاسخ به سئوال يكي از خبرنگاران در ارتباط با شناسايي افرادي كه دست به تجمع در جلوي خانه مهدي كروبي زدند، گفت:نزديك به 100 نفر از اين افراد شناسايي و به مراجع قضايي معرفي شده‌اند تا اقدامات لازم صورت گيرد، مقرر شد پليس و بقيه دستگاه‌هاي مربوط در دستگيري آنها اقدام ‌كنند، هم‌اكنون منتظر دستور مراجع قضائي هستند.
....... متن کامل خبر را در فایل ضمیمه مشاهده نمایید


درگذشت با سابقه ترین فعال ملی آذربایجان و از بازماندگان جنبش نهضت ملی شدن صنعت نفت
استاد بیت الله جمالی با سابقه ترین فعال ملی آذربایجان و از پیشگامان نهضت ملی شدن صنعت نفت در منطقه آذربایجان، روز شنبه بیستم شهریور ماه ۸۹، در تبریز درگذشت.

به گزارش منابع خبری جرس، مرحوم جمالی که از حامیان دکتر محمد مصدق در منطقه آذربایجان بشمار می رفت، در زمان دولت دکتر مصدق، با رای اکثریت معلمان تبریزی به ریاست اداره فرهنگ تبریز انتخاب شده بود.
....... متن کامل خبر را در فایل ضمیمه مشاهده نمایید


نامه کمسیون امنیت ملی به احمدی نژاد

کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی نامه ای به محمود احمدی تژاد  مبنی بر عدم موازی‌کاری در سیاست خارجی  و وحدت و یکپارچگی دراین حوزه ارسال کرده است
....... متن کامل خبر را در فایل ضمیمه مشاهده نمایید


ابراز نگرانی ۱۶۲فیزیکدان از برکناری پروفسور ثبوتی
در نامه ای به وزیر علوم
جرس: 162 فیزیکدان با نوشتن نامه ای به وزیر علوم با تجلیل از دکتر یوسف ثبوتی به‌عنوان پیشکسوت فیزیک ایران و بنیانگذار دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم پایه زنجان، از این دانشگاه به‌عنوان «جزیره‌کیفیت»‌ یاد کرده و تصمیم اخیر وزارت علوم را زیان‌بار دانسته و برای جلوگیری از ا افول علمی این دانشگاه خواستار اصلاح این تصمیم با کسب نظر از پروفسور ثبوتی شده‌اند.

هفته‌نامه بهارزنجان در شماره 345 مورخ 17/6/1389 خود نوشت: بیش از 160 نفر از فیزیک‌دانان و فیزیک‌پیشگان فعال در دیگر علوم پایه ایران در نامه‌ای به‌وزیر علوم، تحقیقات و فن‌آ‌وری،‌ نسبت به‌آینده‌ دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم پایه زنجان، ابراز نگرانی کردند
....... متن کامل خبر را در فایل ضمیمه مشاهده نمایید


طالقانی؛ منادی کدام اسلام؟
در سي و يكمين سالگرد رحلت آيت‌اله سيدمحمود طالقاني براي گرامي‌داشت ياد و خاطره او مي‌توان در اين مجال محدود به اختصار به واكاوي مباني انديشه و عملكرد او پرداخت، انديشه‌اي كه در چند دهه گذشته در تحولات فرهنگي، اجتماعي و سياسي كشور تأثيرگذار بوده و براي امروز و فرداي جامعه ما مي‌تواند راهگشا باشد.

طالقاني در سال 1319 فعاليت خود را همراه با شادروان مهندس مهدي بازرگان با انديشه "بازگشت به قرآن" آغاز كرد و تا آخرين روزهاي حيات خود با "پرتوي از قرآن" بر اين راهبرد پاي فشرد تا نسل جوان و تشنه حقيقت جامعه را با سرچشمه زلال وحي آشنا سازد و خرافات و پيرايه‌هايي كه طي قرون بر اين انديشه ناب سايه افكنده و زمينه تحجر، جمود و انحراف فكري جامعه را پديد آورده بود از ذهن و فرهنگ مرم بزدايد و راه براي پرستش خداي واحد و كمال انسان هموار شود
....... متن کامل خبر را در فایل ضمیمه مشاهده نمایید


تصمیم دولت برای برکناری متکی
گرچه در پی انتشار خبر استعفای متکی از وزارت خارجه و تاکید بر اختلاف او و احمدی‌نژاد از سوی برخی از نمایندگان مجلس، متکی این خبر را تکذیب کرد و احمدی‌نژاد آن را "جنگ روانی" دانست، اما امروز در خبر است که گزینه‌های جانشین متکی، وزیر امور خارجه به زودی از سوی احمدی‌نژاد معرفی می شود.
....... متن کامل خبر را در فایل ضمیمه مشاهده نمایید


روند تعلیق و ستاره دار کردن دانشجویان همچنان ادامه دارد
در ابتدای سال جدید دور تازه ای از فشارها بر دانشجویان و فعالان دانشجویی آغاز شده است و روند ستاره دار کردن و تعلیق دانشجویان همچنان پی گرفته می شود.

به گزارش دانشجونیوز، در همین راستا مدیریت و حراست دانشگاه علوم فنون بابل اقدام به صدور احکام غیرقانونی انضباطی برای فعالان دانشجویی آن دانشگاه کرده اند.
این احکام بدون احضار به کمیته انضباطی برای دانشجویان صادر و در لحظه حضور دانشجویان در دانشگاه برای آغاز ترم جدید به آنان ابلاغ شده است.
....... متن کامل خبر را در فایل ضمیمه مشاهده نمایید


عضو کمیته حقوقی ستاد انتخاباتی موسوی به اوین منتقل شد
محمد رضا رزاقی، وکیل پایه یک دادگستری و عضو کمیته حقوقی ستاد مرکزی انتخاباتی میر حسین موسوی جهت اجرای حکم، بازداشت و به زندان اوین منتقل شد.

به گزارش هرانا محمد رضا رزاقی، جهت اجرای حکم یک سال حبس، به اجرای احکام دادسرای انقلاب اسلامی (مستقر در زندان اوین)، فراخوانده شد و به بند سیصد و پنجاه منتقل شد.
....... متن کامل خبر را در فایل ضمیمه مشاهده نمایید


نامه جبهه مشارکت به فرمانده سپاه : مسئولیت جان صفایی فراهانی با شماست
جبهه مشارکت ایران اسلامی با انتشار نامه ای سرگشاده خطاب به سردار جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران از شخص وی به عنوان کسی که نیروهای تحت امرش بیشترین و اصلی ترین نقش را در حوادث پس از انتخابات داشته، خواسته است تا در خصوص وضعیت جسمانی محسن صفایی فراهانی عضو شورای مرکزی این حزب اقدامات لازم را انجام داده تا از خدمات درمانی برخوردار شود.
در قسمتی ار این نامه آمده است:
 حتماً شما آقای صفایی فراهانی را بخوبی می شناسید. انسانی کم مانند ومدیری بی نظیر که سابقه او در خدمت به کشور بخصوص در دوران جنگ تحمیلی زبانزد است. کسی که با شایستگی تمام و با مدیریت درخشان خود همه امکانات صنعتی کشور را در دفاع از میهن بسیج کرد وسهم عمده ای در پشتیبانی ازرزمندگان دفاع مقدس داشت.
او که هنوز از رنج تازیانه های دوران اولیه بازداشت خود در سال گذشته،رهایی نیافته است در برابر شرایط غیر قانونی و طاقت فرسای زندان شما که عمر و سلامت او را هدف گرفته اند و کینه ورزی های دوستان اطلاعاتی شما که در بیرون زندان زندگی او را آماج قرار داده اند سر افرازانه ایستاده است و روح بلند او سر به آسمان می ساید در حالی که جسم او فرسوده و بیمار شده است.
....... متن کامل خبر را در فایل ضمیمه مشاهده نمایید


سیده حورا صدر: پدر به موسیقی گوش می داد
سیده حورا صدر، دختر اول و فرزند سوم امام موسی صدر است که آنچنان میلی به مصاحبه ندارد. چند سالی است که خواهان گفت و گو با او هستم که امروز میسر شد. حتی هنگامی که گفت و گو تنظیم شد و برای انتشار آماده می شد، هر لحظه نگران بودم تا از چاپ آن مرا نهی کند. رفتارش هم آنچنان محترمانه و آرام است که فکر می کنم اگر این درخواست را می کرد، نمی توانستم جواب منفی دهم.
در بخشی از این مصاحبه آمده است:
همیشه اخبار و مسائل ایران را دنبال می کردند. البته خودشان را در لبنان موثرتر می دیدند و معتقد بودند لبنان برای تفکر و جریان تشیع بستر و پتانسیل بزرگی است که بتواند در میان سایر ادیان، مذاهب و مکاتب حرف بزند و خود را به رخ بکشد. برای همین است که در یکی از سخنرانی هایشان می گویند: «حتی اگر لبنانی در جغرافیای جهان وجود نداشت، مصلحت ما این بود که آن را به وجود آوریم.» چرا که چالش فکری را برای اسلام و تشیع رشددهنده می دانستند و در لبنان این امکان بود و هست. در لبنان تشیع مجبور است که با تفکرات و اعتقادات دیگر روبرو شود، بحث کند و پاسخ دهد که این امر، باعث ارتقای تفکر شیعی می شود. این دغدغه امام صدر بود.
....... متن کامل خبر را در فایل ضمیمه مشاهده نمایید


نامه دانشگاه دورهام به رهبر ایران در مورد احسان عبده تبریزی
به گزارش بی بی سی فارسی، پروفسور آنتونی فورستر، یکی از مقامات ارشد آموزشی دانشگاه دورهام در این نامه نسبت به اتهامات وارد شده به احسان عبده تبریزی و وضعیت نگهداری او در زندان ابراز نگرانی کرده است.
عبده تبریزی دانشجوی دوره دکترا در دانشگاه دورهام است که سال گذشته در سفری به ایران و در پی حوادث روز عاشورای تهران بازداشت شد.
آقای فورستر از طولانی شدن دوره بازداشت آقای عبده تبریزی و ناروشن ماندن اتهامات او انتقاد کرده و از آقای خامنه ای خواسته که "به خاطر عدالت" از قدرتش برای تضمین رسیدگی هر چه سریعتر و عادلانه تر به این پرونده استفاده کند تا آقای عبده تبریزی بتواند تحصیل خود را در دوره مقتضی به پایان برساند.
....... متن کامل خبر را در فایل ضمیمه مشاهده نمایید


محکومیت ابراهیم ملکی به خلع لباس و پرداخت جزای نقدی
جرس: ابراهیم ملکی، پژوهشگر دینی و شاگرد آیت الله منتظری با حکم دادگاه ویژه روحانیت مشهد، به پرداخت پنج میلیون تومان جزای نقدی و خلع لباس محکوم شد.
اتهامات وی که 22 اسفند سال گذشته بازداشت شد و یک ماه در سلول انفرادی و سه ماه در بند عمومی اطلاعات مشهد حبس بود، توهین به رهبری و تبلیغ علیه نظام مطرح شد.
مستندات این اتهامات دست نوشته های وی در وبلاگش مطرح شده است که در آن نامه هایی به آقای خامنه ای و مسئولان کشور نوشته است و از سیاست های آنان انتقادهایی بی پرده و صریح کرده است.
....... متن کامل خبر را در فایل ضمیمه مشاهده نمایید


با آزادی طبرزدی موافقت نشد
در پی تعیین وثیقه  برای آزادی حشمت الله طبرزدی فعال سیاسی در بند وزارت اطلاعات با آزادی این زندانی مخالفت کرد و مانع  قبول وثیقه توسط دادگاه انقلاب شد.

به گزارش هرانا این ممانعت در حالی صورت گرفت  که قاضی پیر عباسی ریاست شعبه 26 دادگاه انقلاب که محاکمه این فعال سیاسی را برعهده دارد برای وی قرار وثیقه 200 میلیون تومانی صادر کرده بود.
....... متن کامل خبر را در فایل ضمیمه مشاهده نمایید


کارت زرد به احمد جنتی به دلیل ابراز سخنان بی پایه
شنیده شده است که مقام رهبری در دیداری که احمد جنتی با وی داشته است نسبت به اظهارات نسنجیده اش در مورد کمک یک میلیارد دلاری و وعده کمک پنجاه میلیارد دلاری امریکا به سران جنبش سبز انتقاد کرده و به وی تذکر داده است که سنجیده تر سخن بگوید. ظاهرا به همین دلیل وی از پیگیری ادعای خود صرف نظر کرده و دیگر از آن ادعای گزاف و غیر قابل باور سخنی به میان نیاورده است
....... متن کامل خبر را در فایل ضمیمه مشاهده نمایید


دادستان تهران: مسئولان اجرایی درباره پرونده های قضایی اظهار نظر نکنند
دادستان تهران از صدور قرار 500 ميليون توماني براي سارا شورد تبعه آمريكايي خبر داد و از مسئولان اجرایی خواست درباره پرونده های قضایی اظهار نظر نکنند.
به گزارش مهر، عباس جعفری دولت‌آبادی در نشست خبری امروز اظهار داشت: پرونده سه متهم آمریکایی که آذرماه سال 88 در مرز کردستان عراق به دلیل ورود غیرقانونی به ایران بازداشت شده بودند از دادگاه کردستان به دادستانی تهران منتقل شد و پس از مدتی آنها به جرم جاسوسی تحت محاکمه قرار گرفتند.
 
وی افزود: در حالی که پرونده متهمان آمریکایی در دادسرای تهران و دادگاه انقلاب اسلامی در حال پیگیری بود متاسفانه برخی از مسئولان دولتی هفته گذشته اعلام کردند که یکی از متهمان آزاد می‌شود.
....... متن کامل خبر را در فایل ضمیمه مشاهده نمایید


نامه اتحاديه پيشكسوتان جامعه كارگري به وزير رفاه: يك‌‌ميليون و چهارصد هزار كارگر مستمری‌بگیر را معطل نكنيد
در پي بازتاب اظهارات، وزير رفاه در خصوص پرداخت 6 درصد به عنوان مطالبات مربوط به افزايش مستمري بازنشستگان سازمان تامين اجتماعي در سال 89، اتحاديه پيشكسوتان جامعه كارگري در نامه‌اي با ابراز گلايه از بد قولي وزير رفاه يادآور شد كه برخلاف بازنشستگان كشوري و لشگري، مستمري كارگران بازنشسته بايد 15 درصد افزايش يابد.
....... متن کامل خبر را در فایل ضمیمه مشاهده نمایید


انتقاد سخنگوی هیات رئیسه مجلس: رسانه ملی یا سطحی‌نگر است یا به دنبال تخطئه و تضعیف مجلس
سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با انتقاد از نحوه انعکاس اخبار مجلس در صدا و سیما جمهوری اسلامی گفت: اگر با خوشبینی به این موضوع نگاه کنیم درمی‌یابیم که رسانه ملی دچار سطحی‌ نگری شده و در حالت بدبینانه، صدا و سیما به دنبال تخطئه و تضعیف مجلس است.
وی با بیان اینکه ما با ریاست صدا و سیما و دیگر مسئولان سازمان مشکلی نداریم، اظهارداشت: اما به علت عدم نظارت بر بخش‌هایی از خروجی‌های صدا و سیما، شاهدیم که در آنچه توسط گروههای خبری از مجلس شورای اسلامی تهیه شده، بعضا حفظ شان و جایگاه مجلس که در واقع حفظ شان و جایگاه مردم است، مراعات نمی شود.
....... متن کامل خبر را در فایل ضمیمه مشاهده نمایید


نصب اطلاعیه جدید برای تهدید ارباب رجوع
به تازگی برخی از ادارات در واکنش به اعتراضات مردمی نسبت به سرعت پایین روند کاری روزانه خود تهدید معترضان را در دستورکار خود قرارداده‌اند.

به گزارش جهان، برخی از ادارات با نصب اطلاعیه‌ای با مضمون "هرگونه اهانت به کارمند در حین انجام خدمت سه تا 6 ماه حبس به دنبال دارد" بر سر در اتاق‌های خود مانع از گسترش اعتراضات مردمی نسبت به تعلل و اهمال کاری کارمندان خود می‌شوند.
....... متن کامل خبر را در فایل ضمیمه مشاهده نمایید


عدم درمان مسعود باستانی در زندان
مسعود باستانی از عفونت فک و دهان در رنج است اما وزارت اطلاعات با وجود موافقت دادستانی، با مرخصی درمانی او مخالفت می‌کند.
به گزارش دویچه‌وله، مهسا امرآبادی، همسر این روزنامه‌نگار با اشاره به مشکلات جسمی و در عین حال روحیه بالای او گفت: دندان درد شدید و عفونت فک و دهان دارد که رسیدگی نمی‌کنند. ما چندین مرتبه خواهش‌کردیم که به او مرخصی کوتاه استعلاجی بدهند اما موافقت نمی‌کنند. دادستان می‌گوید که موافق مرخصی است اما از مخالفت آنها می‌گوید. منظور از آنها هم وزارت اطلاعات است.
....... متن کامل خبر را در فایل ضمیمه مشاهده نمایید


تابش: نرخ تورم 9 درصد با رشد اقتصادي صفر براي دولت افتخار آفرين نيست
دبيرکل فراکسيون خط امام مجلس اظهار داشت: اقتصاد کشور در حال حاضر وضعيت رکود تورمي دارد که بدترين حالت ممکن است، از اين رو اعلام تورم 9 درصدي به معناي رونق اقتصادي نيست.

به گزارش آریا، محمدرضا تابش ادامه داد: نرخ تورم 8/8 درصد چون از مراجع رسمي اعلام شده غير قابل انکار است ولي درخواست نمايندگان مجلس آن است که بانک مرکزي نحوه محاسبه اين رقم را به طور مستدل بيان کند.
وي با بيان اينکه گاهي بهتر است "در کشور رشد اقتصادي 8 درصد با نرخ تورم 20 درصد وجود داشته باشد" ادامه داد: در شرايطي که رشد اقتصاد صفر است تورم 9 درصد افتخار آفرين نيست.
....... متن کامل خبر را در فایل ضمیمه مشاهده نمایید



...................................................................................................................................................................

متن کامل خبرنامه را در فایل پی دی اف ضمیمه شده به ایمیل (در انتهای ایمیل) مطالعه کنید.
پایان متن
گروه خبری دانشجویی موج سبز

.................................................................................................................................................




--
----------------------------------------------------------------------
برای "عضویت" در گروه خبری دانشجویی موج سبز یک ایمیل به آدرس زیر ارسال کنید:
mowje-sabz+subscribe@googlegroups.com
----------------------------------------------------------------------
برای "لغو عضویت" از گروه خبری دانشجویی موج سبز یک ایمیل به آدرس زیر ارسال کنید:
mowje-sabz+unsubscribe@googlegroups.com
----------------------------------------------------------------------

--
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
شما این ایمیل را به جهت عضویت در گروه ۲۳ خرداد دریافت کرده‌اید
 
برای آگاهی از قوانین گروه ۲۳ خرداد اینجا را ببینید
http://groups.google.com/group/23khordad
 
برای لغو عضویت خود در گروه ۲۳ خرداد به آدرس زیر ایمیل بزنید
23khordad+unsubscribe@googlegroups.com
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

CopyRight © 2006 - 2010 , GODFATHER BAND - First Iranian News Portal , All Rights Reserved