428The_Godfather_II_2The%20Godfather273TheGodfather2020305The_Godfather_II_1

Go English

یکشنبه، مرداد ۰۳، ۱۳۸۹

Re: [aghalyat] باغ وحش آن لاین

 

با درود

مجید گرامی اینرا به تمام مسلمانان که اکثرا مثل شما بی ادب هستند گفته ام ، سلام در اسلام هفتاد ثواب دارد و 69 ثواب ازان کسی است که اول سلام میگوید و یک ثواب برای کسی که جواب سلام را میگوید

گرامی اینجا طویله یا مسجد نیست که سرت را میاندازی پایین و میایی توهین میکنی و بعد بیرون میروی

انسان وقتی به جایی وارد میشود درود یا سلام میگوید

درمورد چیزهایی که گفتی ، متاسفانه پاسخ سئوالات مرا ندادی ، البته جوابی هم نداری که بدهی چراکه من و امثال من مسلمان زاده هستیم ولی مسلمان نیستیم ، علت هم اینست که قران و دین اسلام را مطالعه کردیم و بخاطر همین از آن دوری کرده و آنرا قبول نمیکنیم ... جنایاتی که در قران آمده و جنایاتی که امامان و پیغمبر اسلام مرتکب شده اند ربطی به جمهوری اسلامی ندارد و جمهوری اسلامی هم اصلا قران و اسلام را خراب نکرده و بلکه مو به مو دارد اسلام را اجرا میکند

برای مثال در زیر چند آیه از قران میاورم تا دیگران قضاوت کنند که آیا آنطور که شما گفتید اسلام دین محبت و گذشت و بخشش و زیبائیهاست یا اینکه یک دین پلید است که دستور بر کشتن انسانها می دهد

متاسفانه کمتر مسلمانی میاید و به بحث منطقی مینشیند چون اکثر مسلمانان اطلاعات و سواد کافی درمورد دینشان ندارند و تمام دفاعیاتشان از اسلام بخاطر ترس از توهمی بنام خداست

مجید گرامی ، این آیات را جمهوری اسلامی نیاورده و از قران هستند ، کجای اینها دوستی و زیبائیست ؟؟؟

سوره توبه آیه 123


يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُواْ قَاتِلُواْ الَّذِينَ يَلُونَكُم مِّنَ الْكُفَّارِ وَلِيَجِدُواْ فِيكُمْ غِلْظَةً وَاعْلَمُواْ أَنَّ اللّهَ مَعَ الْمُتَّقِينَ.

ای کسانیکه ایمان آورده اید، کافرانی که نزد شمایند را بکشید! تا در شما درشتی و شدت را بیابند. و بدانید که خداوند با پرهیزکاران است!   

 

سوره محمد آيه 4


فَإِذا لَقِيتُمُ الَّذِينَ كَفَرُوا فَضَرْبَ الرِّقَابِ حَتَّى إِذَا أَثْخَنتُمُوهُمْ فَشُدُّوا الْوَثَاقَ فَإِمَّا مَنًّا بَعْدُ وَإِمَّا فِدَاء حَتَّى تَضَعَ الْحَرْبُ أَوْزَارَهَا ذَلِكَ وَلَوْ يَشَاء اللَّهُ لَانتَصَرَ مِنْهُمْ وَلَكِن لِّيَبْلُوَ بَعْضَكُم بِبَعْضٍ وَالَّذِينَ قُتِلُوا فِي سَبِيلِ اللَّهِ فَلَن يُضِلَّ أَعْمَالَهُمْ.

چون با کافران روبرو شديد، گردنشان را بزنید. و چون آنها را سخت فرو فکنديد، اسيرشان کنيد و سخت ببنديد. آنگاه يا به منت آزاد کنيد یا به فدیه. تا آنگاه که جنگ به پايان آيد. و اين است حکم خدا. و اگر خدا ميخواست از آنان انتقام ميگرفت، ولی خواست تا شمارا به یکدیگر بیازماید. و آنان که در راه خدا کشته شده اند اعمالشان را باطل نميکند.   


سوره انفال آیه 39 صفحه 182

وَقَاتِلُوهُمْ حَتَّى لاَ تَكُونَ فِتْنَةٌ وَيَكُونَ الدِّينُ كُلُّهُ لِلّه فَإِنِ انتَهَوْاْ فَإِنَّ اللّهَ بِمَا يَعْمَلُونَ بَصِيرٌ .

با آنان نبرد کنيد تا ديگر فتنه ای نباشد و دين همه دين خدا گردد پس اگر باز ايستادند ، خدا کردارشان را می بيند.

سوره احزاب آیه 61 صفحه 427

مَلْعُونِينَ أَيْنَمَا ثُقِفُوا أُخِذُوا وَقُتِّلُوا تَقْتِيلًا.

اینان لعنت شدگانند. هرجا یافته شوند باید دستگیر گردندو به سختی کشته شوند.     

سوره مائده آیه 33


إِنَّمَا جَزَاء الَّذِينَ يُحَارِبُونَ اللّهَ وَرَسُولَهُ وَيَسْعَوْنَ فِي الأَرْضِ فَسَادًا أَن يُقَتَّلُواْ أَوْ يُصَلَّبُواْ أَوْ تُقَطَّعَ أَيْدِيهِمْ وَأَرْجُلُهُم مِّنْ خِلافٍ أَوْ يُنفَوْاْ مِنَ الأَرْضِ ذَلِكَ لَهُمْ خِزْيٌ فِي الدُّنْيَا وَلَهُمْ فِي الآخِرَةِ عَذَابٌ عَظِيمٌ.

سزاى كسانى كه با [دوستداران] خدا و پيامبر او مى‏جنگند و در زمين به فساد مى‏كوشند جز اين نيست كه كشته شوند يا بر دار آويخته گردند يا دست و پايشان در خلاف جهت‏ يكديگر بريده شود يا از آن سرزمين تبعيد گردند اين رسوايى آنان در دنياست و در آخرت عذابى بزرگ خواهند داشت.      


سوره مائده آیه 38


وَالسَّارِقُ وَالسَّارِقَةُ فَاقْطَعُواْ أَيْدِيَهُمَا جَزَاء بِمَا كَسَبَا نَكَالاً مِّنَ اللّهِ وَاللّهُ عَزِيزٌ حَكِيمٌ.

و مرد و زن دزد را به سزاى آنچه كرده‏اند دستشان را به عنوان كيفرى از جانب خدا ببريد و خداوند توانا و حكيم است.     


 

سوره التوبه آیه 28 صفحه 192


يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُواْ إِنَّمَا الْمُشْرِكُونَ نَجَسٌ فَلاَ يَقْرَبُواْ الْمَسْجِدَ الْحَرَامَ بَعْدَ عَامِهِمْ هَـذَا وَإِنْ خِفْتُمْ عَيْلَةً فَسَوْفَ يُغْنِيكُمُ اللّهُ مِن فَضْلِهِ إِن شَاء إِنَّ اللّهَ عَلِيمٌ حَكِيمٌ.

ای کسانی که ایمان آورده اید، مشرکان نجسند و از سال بعد نباید به مسجد الحرام نزدیک شوند، و اگر از بینوایی میترسید، خدا اگر بخواهد به فضل خوش بی نیازتان خواهد کرد. زیرا خدا دانا و حکیم است.

سوره التوبه آیه 29 صفحه 192


قَاتِلُواْ الَّذِينَ لاَ يُؤْمِنُونَ بِاللّهِ وَلاَ بِالْيَوْمِ الآخِرِ وَلاَ يُحَرِّمُونَ مَا حَرَّمَ اللّهُ وَرَسُولُهُ وَلاَ يَدِينُونَ دِينَ الْحَقِّ مِنَ الَّذِينَ أُوتُواْ الْكِتَابَ حَتَّى يُعْطُواْ الْجِزْيَةَ عَن يَدٍ وَهُمْ صَاغِرُونَ.

کسانی را از اهل کتاب که به خدا و روز قیامت ایمان نمی آورند و چیزهایی را که خدا و پیامبرش حرام کرده است بر خود حرام نمیکنند و دین حق را نمیپذیرند بکشید، تا آنگاه که به دست خود در عین مذلت جزیه بدهند.      

سوره النساء (زنان) آیه 89 صفحه 93


وَدُّواْ لَوْ تَكْفُرُونَ كَمَا كَفَرُواْ فَتَكُونُونَ سَوَاء فَلاَ تَتَّخِذُواْ مِنْهُمْ أَوْلِيَاء حَتَّىَ يُهَاجِرُواْ فِي سَبِيلِ اللّهِ فَإِن تَوَلَّوْاْ فَخُذُوهُمْ وَاقْتُلُوهُمْ حَيْثُ وَجَدتَّمُوهُمْ وَلاَ تَتَّخِذُواْ مِنْهُمْ وَلِيًّا وَلاَ نَصِيرًا.

دوست دارند همچنان که خود به راه کفر میروند شما نیز کافر شوید تا برابر گردید. پس با هیچ یک از آنان دوستی مکنید تا آنگاه که در راه خدا مهاجرت کنند. و اگر سر باز زدند در هرجا که آنها را بیابید بگیرید و بکشید و هیچ یک از آنها را به دوستی و یاری برمگزینید.    

  سوره الانفال (غنایم جنگی) آیه 12 صفحه 179


إِذْ يُوحِي رَبُّكَ إِلَى الْمَلآئِكَةِ أَنِّي مَعَكُمْ فَثَبِّتُواْ الَّذِينَ آمَنُواْ سَأُلْقِي فِي قُلُوبِ الَّذِينَ كَفَرُواْ الرَّعْبَ فَاضْرِبُواْ فَوْقَ الأَعْنَاقِ وَاضْرِبُواْ مِنْهُمْ كُلَّ بَنَانٍ.

و آنگاه را که پروردگارت به فرشتگان وحی کرد: من با شمایم. شما مومنان را به پایداری وادارید. من در دلهای کافران بیم خواهم افکند. بر گردنهایشان بزنید و انگشتانشان را قطع کنید.   

 سورهُ توبه آیه 5 صفحه 188


فَإِذَا انسَلَخَ الأَشْهُرُ الْحُرُمُ فَاقْتُلُواْ الْمُشْرِكِينَ حَيْثُ وَجَدتُّمُوهُمْ وَخُذُوهُمْ وَاحْصُرُوهُمْ وَاقْعُدُواْ لَهُمْ كُلَّ مَرْصَدٍ فَإِن تَابُواْ وَأَقَامُواْ الصَّلاَةَ وَآتَوُاْ الزَّكَاةَ فَخَلُّواْ سَبِيلَهُمْ إِنَّ اللّهَ غَفُورٌ رَّحِيمٌ.

پس چون ماههاي حرام به سر آمد  آنگاه مشركان را هر جا يافتيد به قتل رسانيد. و آنها را دستگير و محاصره كنيد . و هر سو در كمين آنها باشيد. چنانچه توبه كردند و نماز به پاي داشتند و زكات دادند پس از آنها دست بداريد. كه خدا آمرزنده و مهربان است.    

 سوره توبه آیه 12 صفحه 189


وَإِن نَّكَثُواْ أَيْمَانَهُم مِّن بَعْدِ عَهْدِهِمْ وَطَعَنُواْ فِي دِينِكُمْ فَقَاتِلُواْ أَئِمَّةَ الْكُفْرِ إِنَّهُمْ لاَ أَيْمَانَ لَهُمْ لَعَلَّهُمْ يَنتَهُونَ.

اگر پس از بستن پیمان، سوگند خود شکستند و در دین شما طعن زدند، با پیشوایان کفر قتال کنید که ایشان را رسم سوگند نگه داشتن نیست، باشد که از کردار خود باز ایستند.  

 سوره ماده گوساله(بقره) آیه 191 صفحه 31


وَاقْتُلُوهُمْ حَيْثُ ثَقِفْتُمُوهُمْ وَأَخْرِجُوهُم مِّنْ حَيْثُ أَخْرَجُوكُمْ وَالْفِتْنَةُ أَشَدُّ مِنَ الْقَتْلِ وَلاَ تُقَاتِلُوهُمْ عِندَ الْمَسْجِدِ الْحَرَامِ حَتَّى يُقَاتِلُوكُمْ فِيهِ فَإِن قَاتَلُوكُمْ فَاقْتُلُوهُمْ كَذَلِكَ جَزَاء الْكَافِرِينَ.

هرجا که آنها را بیابید بکشید و از آنجا که شما را رانده اند، برانیدشان، که فتنه از قتل بدتر است. و در مسجد الحرام با آنها مجنگید مگر آنکه با شما بجنگند. و چون با شما جنگیدند بکشیدشان که  این است پاداش کافران.    


شما یکطرفه نگاه میکنید ،

دین شما من و امثال مرا که به اسلام اعتقاد ندارم را نجس و کافر میخواند و ریختن خون مرا حلال اعلام میکند ، چه کسی گفته من مجبورم به چنین دین پلید و کثیفی احترام بگذارم ؟ من بشما بعنوان یک انسان احترام میگذارم ولی مجبور نیستم به دین شما احترام بگذارم


فعلا که سراسر ایمیل شما از ابتدا تا به امروز غیر منطقی بوده و بغیر از توهین و مسلمان وار رفتار کردن چیز دیگری در آن یافت نمیشود ، قبلا گفتم و باز هم میگویم ، از دینت دفاع کن و عکس و خلاف گفته ها و سئوالات مرا اثبات کن ، خوشحال هم میشوم ، در غیر اینصورت اگر میخواهی توهین کنی و غیر منطقی بنویسی لطف کن و اصلا ننویس چرا که در این بحث در هر دفعه ای که ایمیلی بنویسی ، در پاسخ به توهینهای شما ، بیشتر از دفعه ی قبل چهره ی کثیف اسلام را آشکار خواهم کرد

موفق باشید

توماج


2010/7/24 majid abdollahi <majidkhan12000@yahoo.com>
در درجه اول بگم و گفتم و ميدونم 100 بار ديگه هم بگم نميفهمي
دين اسلام رو هيچ وقت با اعمال يك عده ادم مزخرف نبايد قاطي كرد
حساب دين از سياست جداست كه اينا با قاطي كردن اين دو به اسلام اسيب زدند
اسلام دين محبت و گذشت و بخشش و زيباييهاست
كه اينا با سنگسار و .... خراب جلوه اش دادند
دوم با جمع اوري اين نذورات هيچي به من نميرسه نترس اگه رسيد به تو هم ميدم
تو هنوز نفهميدي به عقايد و دين انسانها نبايد توهين كني ؟ چطور از من توقع داري با تو بحث كنم؟
مطمئنم كار بيهوديه
من به اديان ديگه كاري ندارم و به عقايدشون اگه با روح خدا پرستي يكي باشه احترام ميزارم
نه مثل توو امثال مثلا متمدن مثل ....خوري كنم
در ضمن نه تو و نه گروپت عددي نيستيد كه بخواي كسي رو مسدود كني
تهمت زدين به امام رضا منم ..... بازم قبول دارم كه اشتباه حرف زدم و ...
مطمئنم شما و امثال مثل شما از دين و خدا هيچي نميفهميد چه برسه از دين اسلام و مسيح چيزي بدونيد
ولي در مجموع با ادم بي دين و مزخرف حرف زدن  بيهوده است



--- On Sat, 7/24/10, invisible mail <invisible.mail.2010@gmail.com> wrote:

From: invisible mail <invisible.mail.2010@gmail.com>
Subject: Re: [aghalyat] باغ وحش آن لاین
Date: Saturday, July 24, 2010, 2:30 AM


با درود

جناب آقای مسلمان

لطف فرموده و پاسخ سئوالات منو بده ، الکی بوکس و باد نکن در جا

پاسخ سئوالاتی که درمورد دینت شده را بده تا ببینیم چه می دانی از این دینی که بهش افتخار میکنی

من حاضرم به هرچی بگی سوگند یاد کنم که تو و امثال تو حتی یکبار هم قران را کامل نخوانده ای

من منتظر پاسخ سئوالاتم هستم

اگر در گروه ما چنین فرد بی منطقی بیاید و توهین کند و پاسخ سئوالاتی که خودش باعثش شده را ندهد ، جلوی ایمیلهایش را میبندم تا بماند ، بخواند و بلکه آدم شود ،

حضرتعالی مسئولی و برای نوشته ات باید پاسخگو باشی

گفتی مسلمانی و به مسلمان بودنت افتخار میکنی

اولا که مسلمان نیستی و مسلمان زاده ای ، دوما اسلام یک دین است و انسان یک دین را باید ابتدا مطالعه کند و از ادیان و ایدئولوژی های دیگر اطلاعات کافی داشته باشد و سپس از بین اینهمه ایدئولوژی و دین یکی را انتخاب کند درصورتیکه شما وقتی از مادر متولد شدی بدون اختیار و انتخاب و آگاهی مارک اسلام بر فلان جای شما چسبانده گردید و سر آلت مبارکتان را بریدند و حالا اگر از این دین پلید بخواهی بیرون بیایی سر خودت را می برند

اگر ذره ای برای این دینی که از آن دم میزنی ارزش قائل بودی پاسخ سئوالات مارا میدادی و به بیراهه نمی رفتی

من برای کلمه به کلمه ی گفته هایم میتوانم جوابگو باشم

موفق باشید

توماج

2010/7/22 majid abdollahi <majidkhan12000@yahoo.com>
 
من اشتباه كردم كه جواب بك آدم بي دين رو دادم قبول
ولي نفر اولي كه اين لينك رو داد چي
به اينها  يا شماها ميگن باسواد-باكمالات؟ باكلاس ؟ خانواده دار ؟
آدمي كه دين نداره .... هيچي نداره
به مسلمان بودنم افتخار ميكنم بماند كه يك عده بي ابرو خراب جلوه اش داده اند


--- On Wed, 7/21/10, tanrisiz <tanrisiz_atheist@yahoo.com> wrote:
Subject: Re: [aghalyat] باغ وحش آن لاین
To: "Azadi_Barabari_Hokumate_Kargari Moderator" <azadi_barabari_hokumate_kargari-owner@yahoogroups.com>, aghalyat@yahoogroups.com, adabestan-kaveh-ahangar@yahoogroups.com, bahai_library@yahoogroups.com, bikhodayan@yahoogroups.com, pipiroozi@yahoo.ca, "Maryam Namazie" <m.namazie@ukonline.co.uk>, "mazd_yasna Moderator" <mazd_yasna-owner@yahoogroups.com>, zandiq@yahoogroups.com
Date: Wednesday, July 21, 2010, 7:53 PM

 
مسلمان بودن ات را با ناسزاها یت اثبات کردی و همه در گروه ها دیدند بلاهت شما را.

--- On Mon, 19/7/10, majid abdollahi <majidkhan12000@ yahoo.com> wrote:

From: majid abdollahi <majidkhan12000@ yahoo.com>
Subject: Re: [aghalyat] باغ وحش آن لاین
To: aghalyat@yahoogroup s.com
Date: Monday, 19 July, 2010, 6:43 PM

 

آخه نفهم تو الان اسمشو اوردي امام رضا
بعد گه زيادي ميخوري
در ضمن هيچ وقت اين اخوندها رو با امامان مقايسه نكن
مثل اين حرفي ميزني كه يه زني تميز ببيني بگي چون تميزه پسر همسايه اينو شسته
احمق نباش بچه جون

 


--- On Mon, 7/19/10, invisible mail <invisible.mail. 2010@gmail. com> wrote:

From: invisible mail <invisible.mail. 2010@gmail. com>
Subject: Re: [aghalyat] باغ وحش آن لاین

To: aghalyat@yahoogroup s.com
Date: Monday, July 19, 2010, 7:49 PM

 
با درود

آیا بنظر شما مسلمان گرامی ، هرکس اعتقادی به آن امامی که قبر یک طبقه ی طلایش الان دو طبقه شده و رژیمی که خود را نماینده ی الله بر روی زمین معرفی کرده و در راه اسلام  و الله از هیچ جنایتی برای بقای خود کوتاهی نمیکنند و توسط قبر آن شیاد پولهای کلان به جیب میزنند نداشته باشد تخم حرام است ؟؟؟ آیا شما نیز در غبار روبی ( دریافت پولهای قبر امام رضا ) سهمی دارید که اینقدر وحشت کردید از ارائه ی نظر یک فردی که به آن امام اعتقاد ندارد ؟! )ه

خوب بنظر من نیز هرکس به این پیغمبر عیاش و زنباره و بچه باز و امامانی که از تجاوز پدرانشان به کنیزانشان بوجود آمده اند اعتقاد داشته باشند شامل توهینهایی هستند که شما بیان نمودید

حالا پیدا کنید پرتقالفروش را ، اگر مانند یک انسان منطقی حاضر به بحث باشید ، من حاضرم درمورد دین پلید اسلام و قران با شما به بحث بنشینم

موفق باشید

توماج

2010/7/18 majid abdollahi <majidkhan12000@ yahoo.com>

 
تخم حروم حروم زاده
بي شرف بي آبرو --اينجا حرم امام رضاست
باغ وحش خونه تو حرومزاده است
تف تو اون نسل نجست


 


--- On Sun, 7/18/10, tanrisiz <tanrisiz_atheist@ yahoo.com> wrote:

From: tanrisiz <tanrisiz_atheist@ yahoo.com>
Subject: [aghalyat] باغ وحش آن لاین
To: bikhodayan@yahoogro ups.com, bahai_library@ yahoogroups. com, adabestan-kaveh- ahangar@yahoogro ups.com, aghalyat@yahoogroup s.com, "Azadi_Barabari_ Hokumate_ Kargari Moderator" <azadi_barabari_ hokumate_ kargari-owner@ yahoogroups. com>, zandiq@yahoogroups. com, pipiroozi@yahoo. ca, "mazd_yasna Moderator" <mazd_yasna-owner@ yahoogroups. com>, "Maryam Namazie" <m.namazie@ukonline. co.uk>
Date: Sunday, July 18, 2010, 7:42 PM

 
 
 
 
 
 
 
 
                                        http://www.imamreza .tv/index. htm









__._,_.___
Recent Activity:
MARKETPLACE

Stay on top of your group activity without leaving the page you're on - Get the Yahoo! Toolbar now.


Get great advice about dogs and cats. Visit the Dog & Cat Answers Center.


Hobbies & Activities Zone: Find others who share your passions! Explore new interests.

.

__,_._,___

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

CopyRight © 2006 - 2010 , GODFATHER BAND - First Iranian News Portal , All Rights Reserved